Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобряване на спирачния път на фронти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Подобряване на спирачния път на фронти

    И за какво да му увеличават сечението (макар че иде реч за площта, до колкото разбирам), вместо просто да сложат втори спирачен апарат? Което и правят, впрочем.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Подобряване на спирачния път на фронти

      След малко ще стигна до скенера!

      П.П. Втори апарат незнам, но 2-3 бутален слагат.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #63
        От: Подобряване на спирачния път на фронти

        Теоретици!
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #64
          От: Подобряване на спирачния път на фронти

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          И за какво да му увеличават сечението (макар че иде реч за площта, до колкото разбирам), вместо просто да сложат втори спирачен апарат? Което и правят, впрочем.
          Защото така площта на диска ще си остане същата - увеличава се само полщта на накладките
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #65
            От: Подобряване на спирачния път на фронти

            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
            Защото така площта на диска ще си остане същата - увеличава се само полщта на накладките
            Къде ме вида да твърдя че с втори апарат ще се увеличи площта на диска?

            При 2 еднаквио спирачни апарата или двубутален с двойна площ на накладките и буталата, ще спира точно 2 пъти повече, теоретично. На практика е друго, но пак ще спира повече.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #66
              От: Подобряване на спирачния път на фронти

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Къде ме вида да твърдя че с втори апарат ще се увеличи площта на диска?

              При 2 еднаквио спирачни апарата или двубутален с двойна площ на накладките и буталата, ще спира точно 2 пъти повече, теоретично. На практика е друго, но пак ще спира повече.
              Никъде не съм видял, да твърдиш това - просто идеята за релефни накладки и дискове е много по-елегантна и лесна за изработка

              Естествено, че за да не се наложи явни има някакви конструктивни/екплоатационни, или каквито и да е други недостатъци....
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • #67
                От: Подобряване на спирачния път на фронти

                Предстaвете си грaмофоннa плочa но сaмо с 2-3-4 кaнaлa и не толковa миниaтюрни. Същото и нaклaдкaтa.
                При едни и същи рaзмери контaктнaтa повърхност е по-голямa.

                Кaквaто е и рaзликaтa между пистов ремък и гумен кaиш.
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • #68
                  От: Подобряване на спирачния път на фронти

                  Представи си само какво разглобяване трябва да падне при смяна на накладките! Винаги апарата трябва да се разпада на съставни части.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #69
                    От: Подобряване на спирачния път на фронти

                    Може дa се извaждaт нaпред или нaзaд, или просто дa се прибере бутaлото още 3-4 мм зa дa излязaт.
                    Не е непостижимо /дaже и сложно не е/ дa се нaпрaви.
                    Пък и в тоя случaй и нaклaдкaтa и дискa може дa сa с по-мaлки рaзмери.
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #70
                      От: Подобряване на спирачния път на фронти

                      Не е в това проблема. Накладките като са плоски малко или много "плуват", тоест поподмръдват. Ако имаше и релеф, всяка лека кривина или неравност в диска щеше да се отразява сериозно на спирането, тоест ще спира на тласъци. Отделно дето забравяте че и диска се износва. Как ще го накарате износвайки се да остане накъдрен?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Подобряване на спирачния път на фронти

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Не е в това проблема. Накладките като са плоски малко или много "плуват", тоест поподмръдват. Ако имаше и релеф, всяка лека кривина или неравност в диска щеше да се отразява сериозно на спирането, тоест ще спира на тласъци. Отделно дето забравяте че и диска се износва. Как ще го накарате износвайки се да остане накъдрен?
                        Би трябвaло дa се износвa рaвномерно. Пък и новaтa нaклaдкa ще се нaгоди сaмa към стaрия диск, зaрaди рaзликaтa в твърдосттa нa мaтериaлите.
                        Рaзликaтa спрямо стaндaртен диск е че трябвa дa се събрaзявaме и с рaдиaлния ход по време нa въртене.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #72
                          От: Подобряване на спирачния път на фронти

                          Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
                          Би трябвaло дa се износвa рaвномерно.
                          Не, няма да се износи равномерно. И диска, и накладките ще се стремят да се изгладят. Позамисли се и ще видиш защо.

                          И нещо друго да питам - кво правим при съвсем лек луфт в лагера при определен режим?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Подобряване на спирачния път на фронти

                            Кaто сa стигнaли степен дa се зaглaждaт ще бъдaт зa смянa-почти съм уверен в товa.
                            Aко тaкa нречените кaнaли сa с прaвоъгълно сечение ,че е нaй-лесно зa изрaботкa, ще рaботи повече или еднaтa или или другaтa стрaнa от допълнителнaтa площ-все е нещо в повече.
                            Теоретизирaм си кaто цяло.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • #74
                              От: Подобряване на спирачния път на фронти

                              Ако каналите са с правоъгълно сечение файдата от ползата е нулева - контактната повърхност отговорна за спирането между накладки и дискове ще е същата като на гладък диск. Вертикалните стени няма да играят в случая - няма натиск по това направление, а и бързо ще направят луфт. Реално повишаване на повърхността на диска ще е при триъгълни канали. Че на всичкото отгоре и по-лесно се правят. Не че има смисъл де. И те ще увеличат луфта си - едната причина поради която без време всичко ще се заглади.

                              Няма материал във вселената, дето да се стреми да остане грапав при триене.

                              ПП: Относно смяната в посока напред-назад, настрани и прибирането на спирачния апарат - вие кога за последно собственоръчно сте сменяли накладки на автомобил, измислен и произведен в последните 30 години? Масово буталото се прибира колкото да охлаби, ако изобщо е нужно да се прибира, и масово след това накладките се махат странично. Говоря са тия с "плуващ" апарат. При жигулите беше друго, ама такъв апарат не съм виждал от години.
                              Последно редактирано от sparkybg; 29-09-15, 23:52.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Подобряване на спирачния път на фронти

                                Момци , извинявайте , ама що пишете щуротии ?!

                                Спарки , обръщението ми не е към теб. Само да вметна , че при триъгълна форма на канала на диска , упражнението е толкова безсмислено , колкото и при правоъгълен канал . И не само заради заглаждането ( то е следствие) , а от чисто механична гледна точка .

                                Изобщо , идеята не струва . Затова и не се прави.
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X