Здравейте! Карам фронтера А спорт (2 0) "94 на ресори е отзад и искам да сложа и пружини ,без да махам ресорите ,просто допълнително да не ляга. Някои правил ли го е досега да сподели какви пружини (от какво е слагал) ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да си повдигна фронтерата
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Първоначално публикуван от dilov4eto Преглед на мнениеЗдравейте! Карам фронтера А спорт (2 0) "94 на ресори е отзад и искам да сложа и пружини ,без да махам ресорите ,просто допълнително да не ляга. Някои правил ли го е досега да сподели какви пружини (от какво е слагал) ?
Имам доста комплекти с различни размери, та може да измислим нещо подходящо за теб, щото в случая диаметъра не ни ограничава.
Нямам представа какво е останало, че са мостри и по един чифт от вид, но ако проявиш интерес може и да се намери нещо подходящо.
О898 82 OI 82, че с тая миграция всичко може да стане, но звънкай след 12:00.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
С ресьор и пружине е гадно. Много гадно. Избий си от главата тази мисъл.
Знам, че човек трудно вярва на чужд акъл, особено, ако този акъл не съвпада с неговия мерак, ама повярвай.
Ако не-пробвай, пък сам ще се убедиш.
ЩЩе си назад е някакви пари(ако го правиш в сервиз), или с труд и играчка ако си го правиш сам.
Парите за пружините не ги смятам, те и без това ще са от морга.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Добре. Значи най удачния варянт да върнем на идеята с въздушните възглавници.
Как се помпят ?( трябва ли слагаме компресор или са с автомобилни вентили)
Ако ги надуя повече за да ги ползвам като лифт на задницата (2-4см) докато карам горско какво да очаквам ?
При натоварено положение е ясно (то това им е идеята)
Ако ги държа постоянно надути проблем ли им е ?
Nissan Terrano 2.7tdi
Коментар
-
Нямам опит с въздушните възглавници, но ми се струва,ч е ако ги държиш постоянно напомпени ще е като с пружините.
Те са зи за товари.
Единствено правилния начин е с нови ресцори. Неуморени, с достатъчна извивка. И по-дълги обеци и амортисьори.
На всеки му се иска да става евтино, ама няма....Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
+1!Без пружини!И без това с "надървени "ресори и дълги обеци ,возията става ептен ЗиЛова,с пружини още повече.Против лягането допълнителен лист,а и ти късата база с като обем не можеш да я натовариш да легне с допълнителен лист и обеци.Виж при дългата е е друго .Аз мойта я предървих отзад ,слегна за 2 години сега е малко над нормалното ,но имам обеци ,ако има нужда ще ги кача.Ресорите отдзад по принцип са с големи.ходове.Покриха пресвити с 8 сентиветра пресвити ресори,без товар.Вкарвах ги с маслен крик и заварен болт на гредата на шасито ,пред задно ухо на ресора,на разстояние в зависимост от крика.Болтовете си останиха там и сега всяко сваляне на ресор /дори напълно/ми е майтап работа.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Ресорите са ми шпрегнати ,сложил съм и допълно по 1бр лист от волга (с малко престръгване за да влезе е пакета) ,обеците ми са нови от релса +5см. ,Но на мястото на резервоара ми е газовата бутилка + 15л резервоар за бензин + щита отгоре + в багажника една чанта въжета крикове инструменти (още около 50кг) това е перманентно.
Често свалям седалките и си возя цимент ,пясък и т.н. до вилата и за 1 год виждам ,че леко е слегнала.
Дали въздушните възглавници са моя варянт или да чакам още да слегне и пак шпрегване или нови ресори.
Доволен съм от джипката и неискам да я сменям , БлагодаряNissan Terrano 2.7tdi
Коментар
-
И аз съм така с бутилка отдолу и резевоар пред нея ,но 10 литра.Щит покрива всичко ,а него го направих от оригиналния резервоар,сцепих го ,присадих му планки за монтаж към шасито и покрива всичко ,по-малко стърчи отдолу.от оригиналния резервоар,много хора са ми казвали че е много събрано.Дори от разстояние като гледаш задницата не се вижда грам,за разлика от оригинален резервоар.Бутилката е 50литра,а има и по тънки и по-дълги та има мегдан да отиде още нагоре.При тоя монтаж и малко по-висока задница от стоков вариант ,натоварен с 4 човека и багаж си се катеря по планините по пътища на горското ,дърварските ,коловози ,калища нямам проблем.Да ни би да са ти уморени ресорите и бързо да сляга?А и с допълнителен ресор?!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Привет колеги, не съм писал от много време в този подраздел, наясно съм че вече се броят на пръстите на едната ми ръка останали колеги все още с Фронтери...
Та по темата, Фронти ми липсва, беше ОФА, КБ C20NE, бях я превърнал в офроуд машина , та, от скоро ме е ухапало кучето да повдигна и моята Фронтера Б, ДБ, АСК, 3.2 V6, целта е да я повдигна с 5 см, НО, както си трябва по всички правила, никакво сиромашко повдигане, става дума да закупя подходящия пълен кит за повдигане с 5 см, по-широки джанти с минусово ЕТ, гуми 32 ки на BFGoodrich, бъдещия ми проект е на етап проучване и според зависи....
Ето какво мисля че би трябвало да закупя за да имам истинско 5 см повдигане:
1.Гуми BFGoodrich 32 - ки
2. Джанти от Явор Вромос 15-ки с ЕТ - 44
Пълен Кит за Фронтера Б, пружини, предни и задни амортисьори, усилени торсиони
Това което може би ще трябва допълнително е по-дълги биелетки, усилени шарнири или няма да е необходимо, приемам всякакви идеи за пълен комплект кит за повдигане на Фронтерата, линкове и т.н.
п.с. Така ми липсваше да пиша и да направя нещо за Фронтерата ми и евентуалното и повдигане
п.с. Искам малко промяна по Фронтерата ми че ми поомръзна да е все стокова, помня как се кефех като повдигнах старата ми ОФА, спорт Ето и снимка на бившата ми ОФА повдигната, ето и снимка:
- 1 like
Коментар
-
p.s. Направих запитване към колегата Явор - Vromos, дали ще може да ми осигури всичко от пълен комплект кит за повдигане с 50мм, задни пружини, предни и задни амортисьори, усилени торсиони, по-яки биелетки и др. необходимо за пълен кит, както и летите джанти ЕТ -44, офсет 10 и гумите BFG AT 32 - ки, казах му че мога да чакам месец и повече ако е само с поръчка, да видим какво ще ми каже и цена за всичко.
-
Колеги, помогнете ми с бързи отговори относно по-горното ми запитване, по темата за повдигането са две и са толкова дълги че след час четене ме заболяха очите.
Фронтерата ми е B, дълга база, 2002 г. 3.2 V6 бензин, ACK, искам да я повдигна с усилено окачване с 50 мм, OME или Trail Master, окачването им включва само задни пружини, задни и предни амортисьори и питането ми е?
1. Ще ми трябват ли усилени торсиони?
2. Ще паснат ли лети джанти 15-ки с ЕТ -44 10J, оригиналните ми лети джанти са 16-ки ?
3. С гуми BFG AT - 32 ки, ще влязат ли без да се реже нищо около калниците, след като се повдигне с 50 mm?
Нещо друго трябва ли да се купува и прави освен окачването? Например, по-дълги спирачни маркучи ще се наложи ли, кантарчето за спирачките трябва ли да се мести, предните биелетки трябва ли да се сменят, шарнирите?
Друго за което да знам?
Коментар
-
Според мен с подложки на шарнира на горния носач и по-дълъг амортесьор ще е по-добре отпред, защото ще имаш повече ход на окачването. Отзад варианти бол. аз се отказах от тунинг торсиони и сложих подложка на горния носач.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар