Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си повдигна фронтерата

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Как да си повдигна фронтерата

    Ясно, сега вече навързах нещата. Но не ми е ясно защо си се вкарал в този филм да повдигаш, разширяваш и вкарваш все по-големи гуми, при положение че използваш колата за това:
    Но при мен е ежедневно 6км офроуд и 22км рали с навигатор, който закъснява за работа.
    Малко вероятно ми се струва тези 6 км офроуд да са толкова ужасни и на е трудно да се минат със стоков джип.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • От: Как да си повдигна фронтерата

      Колега PSH, на предишната ми Фронтера А спорт, от мерак си сложих големи гуми, минусови джанти -44 и широки 10J, по-дълги обеци, натегнати торсиони, а сегашната ми Фронтера Б дълга база, с асфалтови чисто летни гуми Michelin 245/70/16/ заводския размер гуми, изкачих без проблеми, Орлово око и местата където съм ходил с предишната Фронтера А, извода който си направих е, че Фронтера B в стоков вид си е толкова проходима и то дълга база, колкото и с предишната ми Фронтера А със всичките му повдигания и подобрения.

      С една дума няма никакъв смисъл според мен, да съсипваш джипката с рязане на калници и т.н., освен в случаите ако не си ловджия, живееш високо в планината или да я ползваш над 50% по черно и хард изпълнения.
      Последно редактирано от Еделвайс; 07-09-18, 11:38. Причина: Пояснение

      Коментар


      • От: Как да си повдигна фронтерата

        Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
        Колега PSH, на предишната ми Фронтера А спорт, от мерак си сложих големи гуми, минусови джанти -44 и широки 10J, по-дълги обеци, натегнати торсиони, а сегашната ми Фронтера Б дълга база, с асфалтови чисто летни гуми Michelin 245/70/16/ заводския размер гуми, изкачих без проблеми, Орлово око и местата където съм ходил с предишната Фронтера А, извода който си направих е, че Фронтера B в стоков вид си е толкова проходима и то дълга база, колкото и с предишната ми Фронтера А със всичките му повдигания и подобрения.

        С една дума няма никакъв смисъл според мен, да съсипваш джипката с рязане на калници и т.н., освен в случаите ако не си ловджия, живееш високо в планината или да я ползваш над 50% по черно и хард изпълнения.
        Преди да я повдигна, предницата опираше на 5-6 места, а след повдигането няма никакви проблеми. Не живея високо в планината, но Дядо Коледа идва с БТР (буквално). Да правиш предница през месец, си е някаква форма на мазохизъм, да ринеш сняг по 12 часа, за да стигнеш до вкъщи също. Фланците и гумите, не са за красота.
        OPEL FRONTERA B 2.2 DTI (120 Hp)

        Коментар


        • От: Как да си повдигна фронтерата

          Първоначално публикуван от PSH Преглед на мнение
          Преди да я повдигна, предницата опираше на 5-6 места, а след повдигането няма никакви проблеми. Не живея високо в планината, но Дядо Коледа идва с БТР (буквално). Да правиш предница през месец, си е някаква форма на мазохизъм, да ринеш сняг по 12 часа, за да стигнеш до вкъщи също. Фланците и гумите, не са за красота.
          Ако искаш да стане както трябва, поръчваш от щатите кит на Calmini и ще имаш клиренс и ходове:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ip-2039.jpg
Прегледи:3
Размер:46.9 КБ
ID:5797628

          Коментар


          • От: Как да си повдигна фронтерата

            Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
            Ако искаш да стане както трябва, поръчваш от щатите кит на Calmini и ще имаш клиренс и ходове:

            [ATTACH=CONFIG]968139[/ATTACH]
            Благодаря, към комента служи вярно, чакам зимата
            OPEL FRONTERA B 2.2 DTI (120 Hp)

            Коментар


            • От: Как да си повдигна фронтерата

              Първоначално публикуван от PSH Преглед на мнение
              ..... Та...ще видим дали ще се оправи след смяна на 4-те амортисьора.
              .....
              Ако си купиш оригинални амортисьори не очаквай чудо от тях . Ще се държи почти като сега !
              Напред и нагоре
              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
              0886769809-Юлиян
              kiko00@abv.bg

              Коментар


              • От: Как да си повдигна фронтерата

                Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                .....
                Ако си купиш оригинални амортисьори не очаквай чудо от тях . Ще се държи почти като сега !
                В момента волана олеква и предницата не слуша пътя при прекалено малко гърч.(по моите разбирания) Задницата не ме притеснява, но когато предницата не слуша волана...
                Подозирам, че никога не са сменяни амортисьори. Какво предлагаш?
                OPEL FRONTERA B 2.2 DTI (120 Hp)

                Коментар


                • От: Как да си повдигна фронтерата

                  Първоначално публикуван от PSH Преглед на мнение
                  В момента волана олеква и предницата не слуша пътя при прекалено малко гърч.(по моите разбирания) Задницата не ме притеснява, но когато предницата не слуша волана...
                  Подозирам, че никога не са сменяни амортисьори. Какво предлагаш?
                  Щом се клатушка предницата, хубаво е да смениш амортисьорите, аз на предишната Фронтера и на сегашната съм ги сменял задължително комплект, предни и задни с Монро адвенчър 4x4, много стабилна става с тях и няма помен от клатушкане:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:030925_Tech_co_br1_monroe03.jpg
Прегледи:1
Размер:56.8 КБ
ID:5797686

                  На втората снимка са новите амортисьори сложени на сегашната ми Фронтера Б, а на предната снимка на Фронтера А

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_11.JPG
Прегледи:3
Размер:271.0 КБ
ID:5797687

                  Това което според мен искаше да каже колегата Кико, че след смяната им на амортисьорите, няма да стане по-проходима и да има например по-големи ходове, но определено ще стане много по-стабилна, казвам го от личен опит на две Фронтери, задължително комплект предни и задни ако искаш да е както трябва. Относно клиренс и ходове, вече знаеш какво трябва.
                  Последно редактирано от Еделвайс; 08-09-18, 10:24. Причина: Снимки

                  Коментар


                  • От: Как да си повдигна фронтерата

                    От скримния ми опит със същите амортисьори мога да кажа че са ненужно твърди за пътното поведение, което предлагат. Издържах ги 2 месеца и си върнах Trailmaster-а, които предлагха практически същото поведение, но при много по-добър комфорт. По-късно и тях смених с Fox-ове, ама това е друга тема...
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Как да си повдигна фронтерата

                      Благодаря. Ще помисля за по-големия ход, че бюджета го надвиших преди 2000лв
                      Ето и няколко снимки.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41097951_10209936635732521_8722530377140273152_n.jpg
Прегледи:1
Размер:104.3 КБ
ID:5797688Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41101901_10209936636732546_7765587319716839424_n.jpg
Прегледи:1
Размер:92.6 КБ
ID:5797689Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41294257_10209936635412513_5130519150115946496_n.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5797690Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41309089_10209936636252534_8987190075850752000_n.jpg
Прегледи:1
Размер:212.1 КБ
ID:5797691Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41344605_10209936637172557_634846271437275136_n.jpg
Прегледи:1
Размер:58.7 КБ
ID:5797692
                      OPEL FRONTERA B 2.2 DTI (120 Hp)

                      Коментар


                      • От: Как да си повдигна фронтерата

                        Първоначално публикуван от PSH Преглед на мнение
                        Благодаря. Ще помисля за по-големия ход, че бюджета го надвиших преди 2000лв
                        Ето и няколко снимки....
                        Миии... от тез снимки никаква представа не добиваме... Снимай на равно и отстрани цялата джипка, така най-добре се вижда! А и с тези 2000лв. какво си правил? Ако ще се занимаваш с повдигане и каране извън пътя махни стъпенките. Ако ще си джиткаш лек офроуд и предимно асфалт си ги остави.
                        ОФА КБ X20SE + метан

                        Коментар


                        • От: Как да си повдигна фронтерата

                          2000лв. са много пари!?
                          Поздрави.

                          Коментар


                          • От: Как да си повдигна фронтерата

                            Да бе и за тоя резултат!Аз съм с 15цола 265 по70 и стои доста по- високо от това ,не че ми е важно.Забивам и спокойно 31ци и с пълни калници с кал ,пак няма проблем.Проблеми със стабилноста при 2 тона и кусур?Нещо изобщо не е в ред!При 130-140 мойта стои като залепена и без супер върховни амортесьори!Важно е с малко да постигнеш много!Не се заяждам !Успех и безаварийно ,ама да фърлиш сума ти пари и нещата да не са ти на 6 ,си е безмислена работа!Всеки си знае де!
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • От: Как да си повдигна фронтерата

                              Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                              Миии... от тез снимки никаква представа не добиваме... Снимай на равно и отстрани цялата джипка, така най-добре се вижда! А и с тези 2000лв. какво си правил? Ако ще се занимаваш с повдигане и каране извън пътя махни стъпенките. Ако ще си джиткаш лек офроуд и предимно асфалт си ги остави.
                              За сега ще останат, а ако започна да ги удрям, тогава ще изчезнат. По-скоро лек офроуд(лек, по моите разбирания) и предимно асфалт.

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              2000лв. са много пари!?
                              Поздрави.
                              За България и 100 лева са много пари, но да не навлизаме в политически теми, че много псувам.

                              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                              Да бе и за тоя резултат!Аз съм с 15цола 265 по70 и стои доста по- високо от това ,не че ми е важно.Забивам и спокойно 31ци и с пълни калници с кал ,пак няма проблем.Проблеми със стабилноста при 2 тона и кусур?Нещо изобщо не е в ред!При 130-140 мойта стои като залепена и без супер върховни амортесьори!Важно е с малко да постигнеш много!Не се заяждам !Успех и безаварийно ,ама да фърлиш сума ти пари и нещата да не са ти на 6 ,си е безмислена работа!Всеки си знае де!
                              Тя и моята е залепена при 150, но на правото с 4 х 50км цимент в багажника и 4-ма х 100кг (Имам чувство за хумор)
                              Не съм казвал, че това е резултат за 2000лв, а че бюджета отиде на кино преди 2000лв.

                              Не му е мястото в тази тема, но щом искаш да знаеш как се харчат пари:

                              Започнах с ГНП, няма нужда да казвам, че е с двете букси. Този проблем, поне в следващите 10 години няма да го видя, стига да не зареждам олио, но сумата набъбна доста. А и имам резервно ГНП.
                              Бълбук, бълбук, въздух в нафтата. Ще спирам със задницата нагоре, ама друг път. Ремонт на целия горивопровод и вече спирам както застане. Всяка скобичка, всяка снадка пускаше въздух.
                              Стартер - голям кеф
                              Тук-там забележки по боята - 250лв, а има още за оправяне
                              Тъй като ме дразни ръждата, болтовете започнаха да изчезват и да се заменят с AISI 316l. По груби сметки...към 50лв, а има още мнооого.
                              Фланците не си спомням колко бяха, но да кажем 200-250лв(нещо такова ми се върти в главата.)
                              Повдигане - ***лв
                              Гуми - 1040лв или нещо такова с монтажа. Евтини са, няма какво да кажа, като алтернативата беше...
                              Ремонт на предница - 250лв + преглаж 30 лв(не при селския майстор, перфектен хоризонтал и вертикал).
                              От 12.05.2018 до миналата седмица(8000км), 2 пъти масло и въздушни, маслени и горивен филтър. Сигурно вече се сещате, че маслото не е от 5лв/л. Иначе може и на 20 и на 50 000км да се сменя масло, особено ако е служебна или ще я продаваш.
                              Клаксонът(свирката) звучеше като умираща котка - 40-50лв.
                              H4 Osram - 30-ина лева. Скоро нещо по-добро.
                              Предни стелки - 15лв
                              Чистачки - 15лв
                              Ароматизатор - 5лв
                              Накрайникът на ауспуха - б*ш ли му мамата.
                              И поне още 200-300лв, които дори и не се сещам къде са.

                              Следва:
                              Боядисване на една драскотина на вратата и тавана.
                              За ръждивите болтове е ясно, но боята на рaмената на чистачките е изгоряла от слънцето.
                              Пластмасата на стъпенките, които толкова мразите е започнала да побелява. Дразни, скоро ще се реши проблема.
                              Съединител
                              Амортисьори, най-вероятно с пружини.
                              Стабилизираща щанга с регулиране, особено ако избера други амортисьори и пружини.
                              Спирачни дискове, накладки и течност. Дано да не сменям апаратите.
                              Предните седалки ме дразнят. Няма опел с удобна седалка, там ще е голяма играчка.
                              Преден прозорец
                              Фарове за мъгла
                              Ксенон или LED...
                              Плафони, крушки и т.н.
                              Ролбар за задната броня(тръба против голфчета)
                              Музика. Как може да сложат касетофон?!?!
                              Антената я смених, но и новата се напука. Мисля да не слагам повече от Опел.
                              Задната чистачка е пълна подигравка.
                              Калобрани. Работи се по въпроса, но няма много място.
                              Няколко ламарини от алуминий за важните места.
                              Нещо трябва да се измисли за таблото, защото някой е забравил късите светлини, а и вече платих 20лв на КАТ.
                              Има няколко кабела, които не ми харесва как са ги измислили в завода. Ще ги вкарам в термосвиваеми шлаухи.
                              Трябва да промия системата и да сменя антифриза. Естествено, че в сервизите не им се занимава и тази чест се пада на мен.
                              Акумулатор
                              А черешката на тортата е гребло за сняг.

                              Наслушал съм се на всякакви бисери: "Щом върви, нищо и няма...", "Така трябва да пуши, щото е дизел", "Заводски така си чатка предницата, няма да се притесняваш", "Нормално е при 100км/ч да бие волана", "Дисковете малко са криви, ама ще изкарат още едни 100 000км", "Накладките малко свирят, но са като нови, само ще ги зашкуря, а и като си пуснеш музика, няма да ги чуваш." (А, че не спира колата, много важно), "Споко, тече малко масло, но така няма да ръждяса двигателя", "Е какво му има на акумулатора, нали пали при +5ºC ?!?!", "Малко изцапах седалката с масло, но за 30 лв има калъфки", "Тези болтове останаха", "Тази кора не ти трябва(10-15 болта за завиване)", "Забравих да сложа подкалника, ама другия път да ме подсетиш", На автомивка: "За 30лева, ти какво искаш?!?!", Има спирачна течност, защо ще я сменяш. Кво е туй DOT 5.1?!?! (никога не е сменяна), "Тука забърсваш малко с парцал(спирачна течност на предния капак), "Ей тука ще намажем с малко силикон и готово", "Малко съм я надрал докато свалям гумите, ще я полираш и готово", "Капачките на гумите не ти трябват, трудно се развиват", "Зелен, син, червен, все тая, само цвета е различен(за антифриз става дума)." , "Маркучето на горивния филтър е скъсано, ще му навия малко тиксо", "Маслото в скоростната кутия е боза, но на този модел са така"(преди няколко часа е сменено) , "Ей...този кабел нали не ти трябва", "Като го изтупаш, изтупаш и става нов" (филтър на климатика), "Ти ся ко искаш, на ръка да ти завивам болтовете ли?!?! Не им пречи пясъка, таман няма да се развивам сами. (в гумаджийница)"

                              Всеки е свободен да кара каквато кола поиска и да я поддържа както му диктува главата.
                              Надявам се да сте се забавлявали
                              OPEL FRONTERA B 2.2 DTI (120 Hp)

                              Коментар


                              • От: Как да си повдигна фронтерата

                                Като за начало си купи две пружини от дълга база и задни амортисьори от бус форд транзит ( искат малко намеса при стругара оригинално са ухо -ухо ) аз отрязах ухото отгоре и направих резба на шпилката ,резултата беше повече от отличен като поведение на пътя.
                                Филтър на климатика не търси да сменяш -няма !
                                Няма смисъл от регулируеми стабилизиращи щанги ,хода отзад е ограничен от резервоара ,тези си вършат добре работата.
                                Ксенон не ти препоръчвам фаровете светят чудесно с хубави крушки .
                                Отпред навий тросьона за да я повдигнеш ,като за ориентир да не прекалиш разстоянието от противоударния тампон до носача да не е повече от 2,5 см . За предни амове аз сложих от камион Ивеко Стралис -предни ( не всичко е много голямо по камионите ) , с другите неща си се справил .

                                Въпрос : Къде ремонтира тази помпа и срещу каква сума ,ако не е тайна ? Може и на лично
                                Напред и нагоре
                                Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                                0886769809-Юлиян
                                kiko00@abv.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X