От: Как да си повдигна фронтерата
Офффф,готови пари знам как се харчат!Минал съм по тоя ,та за това казвам че е по- добре с по-малко пари да се гони повече ефект!Тръгваш с едно и продължаваш с друго и парите вървят!За десет минути миналата седмица дадох 100лв почти за 14 болта и гайки...!
Първоначално публикуван от PSH
Преглед на мнение
За сега ще останат, а ако започна да ги удрям, тогава ще изчезнат. По-скоро лек офроуд(лек, по моите разбирания) и предимно асфалт.
За България и 100 лева са много пари, но да не навлизаме в политически теми, че много псувам.
Тя и моята е залепена при 150, но на правото с 4 х 50км цимент в багажника и 4-ма х 100кг (Имам чувство за хумор)
Не съм казвал, че това е резултат за 2000лв, а че бюджета отиде на кино преди 2000лв.
Не му е мястото в тази тема, но щом искаш да знаеш как се харчат пари:
Започнах с ГНП, няма нужда да казвам, че е с двете букси. Този проблем, поне в следващите 10 години няма да го видя, стига да не зареждам олио, но сумата набъбна доста. А и имам резервно ГНП.
Бълбук, бълбук, въздух в нафтата. Ще спирам със задницата нагоре, ама друг път. Ремонт на целия горивопровод и вече спирам както застане. Всяка скобичка, всяка снадка пускаше въздух.
Стартер - голям кеф
Тук-там забележки по боята - 250лв, а има още за оправяне
Тъй като ме дразни ръждата, болтовете започнаха да изчезват и да се заменят с AISI 316l. По груби сметки...към 50лв, а има още мнооого.
Фланците не си спомням колко бяха, но да кажем 200-250лв(нещо такова ми се върти в главата.)
Повдигане - ***лв
Гуми - 1040лв или нещо такова с монтажа. Евтини са, няма какво да кажа, като алтернативата беше...
Ремонт на предница - 250лв + преглаж 30 лв(не при селския майстор, перфектен хоризонтал и вертикал).
От 12.05.2018 до миналата седмица(8000км), 2 пъти масло и въздушни, маслени и горивен филтър. Сигурно вече се сещате, че маслото не е от 5лв/л. Иначе може и на 20 и на 50 000км да се сменя масло, особено ако е служебна или ще я продаваш.
Клаксонът(свирката) звучеше като умираща котка - 40-50лв.
H4 Osram - 30-ина лева. Скоро нещо по-добро.
Предни стелки - 15лв
Чистачки - 15лв
Ароматизатор - 5лв
Накрайникът на ауспуха - б*ш ли му мамата.
И поне още 200-300лв, които дори и не се сещам къде са.
Следва:
Боядисване на една драскотина на вратата и тавана.
За ръждивите болтове е ясно, но боята на рaмената на чистачките е изгоряла от слънцето.
Пластмасата на стъпенките, които толкова мразите е започнала да побелява. Дразни, скоро ще се реши проблема.
Съединител
Амортисьори, най-вероятно с пружини.
Стабилизираща щанга с регулиране, особено ако избера други амортисьори и пружини.
Спирачни дискове, накладки и течност. Дано да не сменям апаратите.
Предните седалки ме дразнят. Няма опел с удобна седалка, там ще е голяма играчка.
Преден прозорец
Фарове за мъгла
Ксенон или LED...
Плафони, крушки и т.н.
Ролбар за задната броня(тръба против голфчета)
Музика. Как може да сложат касетофон?!?!
Антената я смених, но и новата се напука. Мисля да не слагам повече от Опел.
Задната чистачка е пълна подигравка.
Калобрани. Работи се по въпроса, но няма много място.
Няколко ламарини от алуминий за важните места.
Нещо трябва да се измисли за таблото, защото някой е забравил късите светлини, а и вече платих 20лв на КАТ.
Има няколко кабела, които не ми харесва как са ги измислили в завода. Ще ги вкарам в термосвиваеми шлаухи.
Трябва да промия системата и да сменя антифриза. Естествено, че в сервизите не им се занимава и тази чест се пада на мен.
Акумулатор
А черешката на тортата е гребло за сняг.
Наслушал съм се на всякакви бисери: "Щом върви, нищо и няма...", "Така трябва да пуши, щото е дизел", "Заводски така си чатка предницата, няма да се притесняваш", "Нормално е при 100км/ч да бие волана", "Дисковете малко са криви, ама ще изкарат още едни 100 000км", "Накладките малко свирят, но са като нови, само ще ги зашкуря, а и като си пуснеш музика, няма да ги чуваш." (А, че не спира колата, много важно), "Споко, тече малко масло, но така няма да ръждяса двигателя", "Е какво му има на акумулатора, нали пали при +5ºC ?!?!", "Малко изцапах седалката с масло, но за 30 лв има калъфки", "Тези болтове останаха", "Тази кора не ти трябва(10-15 болта за завиване)", "Забравих да сложа подкалника, ама другия път да ме подсетиш", На автомивка: "За 30лева, ти какво искаш?!?!", Има спирачна течност, защо ще я сменяш. Кво е туй DOT 5.1?!?! (никога не е сменяна), "Тука забърсваш малко с парцал(спирачна течност на предния капак), "Ей тука ще намажем с малко силикон и готово", "Малко съм я надрал докато свалям гумите, ще я полираш и готово", "Капачките на гумите не ти трябват, трудно се развиват", "Зелен, син, червен, все тая, само цвета е различен(за антифриз става дума)." , "Маркучето на горивния филтър е скъсано, ще му навия малко тиксо", "Маслото в скоростната кутия е боза, но на този модел са така"(преди няколко часа е сменено) , "Ей...този кабел нали не ти трябва", "Като го изтупаш, изтупаш и става нов" (филтър на климатика), "Ти ся ко искаш, на ръка да ти завивам болтовете ли?!?! Не им пречи пясъка, таман няма да се развивам сами. (в гумаджийница)"
Всеки е свободен да кара каквато кола поиска и да я поддържа както му диктува главата.
Надявам се да сте се забавлявали
За България и 100 лева са много пари, но да не навлизаме в политически теми, че много псувам.
Тя и моята е залепена при 150, но на правото с 4 х 50км цимент в багажника и 4-ма х 100кг (Имам чувство за хумор)
Не съм казвал, че това е резултат за 2000лв, а че бюджета отиде на кино преди 2000лв.
Не му е мястото в тази тема, но щом искаш да знаеш как се харчат пари:
Започнах с ГНП, няма нужда да казвам, че е с двете букси. Този проблем, поне в следващите 10 години няма да го видя, стига да не зареждам олио, но сумата набъбна доста. А и имам резервно ГНП.
Бълбук, бълбук, въздух в нафтата. Ще спирам със задницата нагоре, ама друг път. Ремонт на целия горивопровод и вече спирам както застане. Всяка скобичка, всяка снадка пускаше въздух.
Стартер - голям кеф
Тук-там забележки по боята - 250лв, а има още за оправяне
Тъй като ме дразни ръждата, болтовете започнаха да изчезват и да се заменят с AISI 316l. По груби сметки...към 50лв, а има още мнооого.
Фланците не си спомням колко бяха, но да кажем 200-250лв(нещо такова ми се върти в главата.)
Повдигане - ***лв
Гуми - 1040лв или нещо такова с монтажа. Евтини са, няма какво да кажа, като алтернативата беше...
Ремонт на предница - 250лв + преглаж 30 лв(не при селския майстор, перфектен хоризонтал и вертикал).
От 12.05.2018 до миналата седмица(8000км), 2 пъти масло и въздушни, маслени и горивен филтър. Сигурно вече се сещате, че маслото не е от 5лв/л. Иначе може и на 20 и на 50 000км да се сменя масло, особено ако е служебна или ще я продаваш.
Клаксонът(свирката) звучеше като умираща котка - 40-50лв.
H4 Osram - 30-ина лева. Скоро нещо по-добро.
Предни стелки - 15лв
Чистачки - 15лв
Ароматизатор - 5лв
Накрайникът на ауспуха - б*ш ли му мамата.
И поне още 200-300лв, които дори и не се сещам къде са.
Следва:
Боядисване на една драскотина на вратата и тавана.
За ръждивите болтове е ясно, но боята на рaмената на чистачките е изгоряла от слънцето.
Пластмасата на стъпенките, които толкова мразите е започнала да побелява. Дразни, скоро ще се реши проблема.
Съединител
Амортисьори, най-вероятно с пружини.
Стабилизираща щанга с регулиране, особено ако избера други амортисьори и пружини.
Спирачни дискове, накладки и течност. Дано да не сменям апаратите.
Предните седалки ме дразнят. Няма опел с удобна седалка, там ще е голяма играчка.
Преден прозорец
Фарове за мъгла
Ксенон или LED...
Плафони, крушки и т.н.
Ролбар за задната броня(тръба против голфчета)
Музика. Как може да сложат касетофон?!?!
Антената я смених, но и новата се напука. Мисля да не слагам повече от Опел.
Задната чистачка е пълна подигравка.
Калобрани. Работи се по въпроса, но няма много място.
Няколко ламарини от алуминий за важните места.
Нещо трябва да се измисли за таблото, защото някой е забравил късите светлини, а и вече платих 20лв на КАТ.
Има няколко кабела, които не ми харесва как са ги измислили в завода. Ще ги вкарам в термосвиваеми шлаухи.
Трябва да промия системата и да сменя антифриза. Естествено, че в сервизите не им се занимава и тази чест се пада на мен.
Акумулатор
А черешката на тортата е гребло за сняг.
Наслушал съм се на всякакви бисери: "Щом върви, нищо и няма...", "Така трябва да пуши, щото е дизел", "Заводски така си чатка предницата, няма да се притесняваш", "Нормално е при 100км/ч да бие волана", "Дисковете малко са криви, ама ще изкарат още едни 100 000км", "Накладките малко свирят, но са като нови, само ще ги зашкуря, а и като си пуснеш музика, няма да ги чуваш." (А, че не спира колата, много важно), "Споко, тече малко масло, но така няма да ръждяса двигателя", "Е какво му има на акумулатора, нали пали при +5ºC ?!?!", "Малко изцапах седалката с масло, но за 30 лв има калъфки", "Тези болтове останаха", "Тази кора не ти трябва(10-15 болта за завиване)", "Забравих да сложа подкалника, ама другия път да ме подсетиш", На автомивка: "За 30лева, ти какво искаш?!?!", Има спирачна течност, защо ще я сменяш. Кво е туй DOT 5.1?!?! (никога не е сменяна), "Тука забърсваш малко с парцал(спирачна течност на предния капак), "Ей тука ще намажем с малко силикон и готово", "Малко съм я надрал докато свалям гумите, ще я полираш и готово", "Капачките на гумите не ти трябват, трудно се развиват", "Зелен, син, червен, все тая, само цвета е различен(за антифриз става дума)." , "Маркучето на горивния филтър е скъсано, ще му навия малко тиксо", "Маслото в скоростната кутия е боза, но на този модел са така"(преди няколко часа е сменено) , "Ей...този кабел нали не ти трябва", "Като го изтупаш, изтупаш и става нов" (филтър на климатика), "Ти ся ко искаш, на ръка да ти завивам болтовете ли?!?! Не им пречи пясъка, таман няма да се развивам сами. (в гумаджийница)"
Всеки е свободен да кара каквато кола поиска и да я поддържа както му диктува главата.
Надявам се да сте се забавлявали
Коментар