Обява

Свий
Няма добавени обяви.

повдигане на нисан терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: повдигане на нисан терано1

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    В крайна сметка не е лошо да се правят опити. Просто имайте тия неща в предвид.
    Така де. Ама от дума на дума идват и идеите и избягваме доста погрешни решения .
    Мисля , че трябва да се промени негативното мнение към всяко нетрадиционно решение(особено ако е евтино). Когато реших да правя боди лифта , тук срещнах само отрицание. Наложи се да чета в западни сайтове.
    Сега съм много доволен, особено от съотношението пари-резултат.

    Коментар


    • #92
      До: повдигане на нисан терано1

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      За R200A до колкото знам се произвежда твърд блокаж, както и един-два вида автоматични, но съм скептичен към автоматичните блокажи за отпред, с изключение на торсена.
      При нас , кой може да го направи ?
      Според теб ориентировъчен бюджет ?

      Коментар


      • #93
        До: повдигане на нисан терано1

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Знаеш ли какво е предавателното число на дифовете? Май старите бяха с по-високо, поне на терано 2. За терано 1 са със съвсем други предавателни числа, от които не съм се интересувал.

        ...и в крайна сметка "набирането" си е малко въпрос на личен вкус де. "Лошото" за мен може да е достатъчно за друг. В крайна сметка не е лошо да се правят опити. Просто имайте тия неща в предвид.
        Ами на старите терано 2 е с един зъб повече короната мисля, и при скоростните кутии е сравнително малка разликата. 4.625 за стария към 4.375, при скоростните кутии примерно 5та старо е 0.821 към 0.811, пак нещо от сорта на един зъб е разликата.

        Аз лично гледам и икономичността все пак, искам стрелаката за горивото да е статична щото като го настъпиш движението става направо линейно с това на оборотомера

        Коментар


        • #94
          До: повдигане на нисан терано1

          Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
          При нас , кой може да го направи ?
          Според теб ориентировъчен бюджет ?
          Ами то какъв е смисъл твърд блокаж отпред, ако няма такъв и отзад

          ARB air-locker за R200A ще излезе към 900$ поне, за R200A има Калмини ЛСД кит - 600$ без доставката. (http://www.purenissan.com/r200a_lsd.htm)

          Коментар


          • #95
            До: повдигане на нисан терано1

            Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
            щото като го настъпиш движението става направо линейно с това на оборотомера
            Много си прав.
            В началото се стресирах доста - 30/100 газ в гората.
            После научих, че и другите са така и ми е по-леко.

            Коментар


            • #96
              До: повдигане на нисан терано1

              Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
              Ами изхождам от Терано 2, и там има какво да се реже, обаче като поразгледах малко снимки на Терано 1 вярно че май няма накъде, отвсякъде граничат отворите за гумите с врати. Ами явно трябва да е с боди лифт...
              Наблюдателен си колега брабо с рязане много малко се постига при Терано1

              П.С. Вашите мнения в тази тема и не смо в тази тема са ми помогнали за набирането на много инфо и идеи за това ще ви помоля тъйкато сте много отзекчиви всички да не спорите по междуси всички имаме различни гледни точки и всички сме прави но всеки прави своя избор и
              от Жорето крада идей и от Спарки за това

              Коментар


              • #97
                До: повдигане на нисан терано1

                Калмини ЛСД кит не звучи хич лошо.
                Сигурно е и по-здрав.
                Наистина ли няма да влоши управляемостта ?

                Коментар


                • #98
                  До: повдигане на нисан терано1

                  Еми все пак се приема че ще караш на 4х4 само където терена го позволява, тоест ще избягваш сух асфалт. След като джипа е парт-тайм и и без това има малки приплъзвания при предната гума с по малък път при завой, това че винаги ще се въртят и двете гуми, марак и не с еднакъв въртящ момент, не мисля че ще влоши управляемостта. Пак повтарям, не говорим за каране по асфалт и освен това тогава е вече от значение да не ти остават заключени хъбовете след като изключиш предния мост и минеш на асфалта.

                  Като пример мога да дам Грандовете с 3 ЛСД диференциала, незнам дали имат блокаж на междиния, но сигурно имат. Получава се същата ситуация.

                  Коментар


                  • #99
                    До: повдигане на нисан терано1

                    Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                    Калмини ЛСД кит не звучи хич лошо.
                    Сигурно е и по-здрав.
                    Наистина ли няма да влоши управляемостта ?
                    Касетата може да е и по-здрава, ама проблема отпред е в трошене на пиньон и корона, а те си остават оригиналните - само се сменя касетата.

                    И пак да кажа че ИМХО от LSD-то особен ефект отпред няма да имаш, освен намалена управляемост.

                    Торсен в България няма кой да направи, май, освен ако нямаш готови чертежи за такъв. Аз честно казано и не мога да му разбера много добре устройството. Иначе начина, по който работи, е уникален измежду всички "блокажи".

                    Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                    Еми все пак се приема че ще караш на 4х4 само където терена го позволява
                    Да, ама всички автоматични блокажи, в това число и LSD-то действат винаги, когато гумите са зацепени към полуоските. А пък автоматични хъбове в комплект с блокаж става съвсем манжда с праз, отделно дето по принцип си се трошат и често включват с трясък, от което на предния диф му става някак неудобно, най-малкото, а на водача, поне в мое лице, тоя звук "прас" при включването е в състояние да докара трайни психични отклонения, които предодвратих със смяната им с ръчни. Сега е песен - до скорост 60-70км/ч (повече не съм пробвал, щото не ми е трябвало) спокойно си превключвам между 4х2 и 4х4 бързи, при което не се случват никакви шумове, щракания и тем подобни, а раздатката превключва все едно е със синхронизатори - мазно и плавно. А понеже съм мързелив, карам със заключени хъбове кажи-речи цяла зима, освен ако не тръгвам на по-дълго, евентуално в по-голямата си част магистрално, пътуване.
                    Последно редактирано от sparkybg; 02-02-10, 23:31.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: повдигане на нисан терано1

                      Да де спарки, но на мен идеята ми е че с ЛСД не само си по-проходим, но и няма да ги има тези резки прехвърляния на въртящия момент от ляво надясно, един вид всичко е вече в една и съща посока и става по плавно. Съответно и напрежението на корона и пиньон става константно. А при такова напрежение е по-малко вероятно да ги счупиш.

                      Коментар


                      • До: повдигане на нисан терано1

                        Това за Грандовете и аз съм го чувал и какво става на асвалт при исключено двойно ако съм със автоматични хъбове отпред в завой

                        Междодругото тези неща който ги споделяме са за друга тема например темата За колегите с Нисан Терано1

                        Коментар


                        • До: повдигане на нисан терано1

                          Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                          Да де спарки, но на мен идеята ми е че с ЛСД не само си по-проходим, но и няма да ги има тези резки прехвърляния на въртящия момент от ляво надясно, един вид всичко е вече в една и съща посока и става по плавно. Съответно и напрежението на корона и пиньон става константно. А при такова напрежение е по-малко вероятно да ги счупиш.
                          С торсен - да. С LSD - не. Много са различни, ама много. А при LSD-то, поне в класическия му вид, дори се получава т.нар "пружиниране", което точно обратното на разсъжденията ти - товари повече пиньон/корона, и изобщо всичко от раздатката напред.

                          Натоварването на пиньона/короната зависят сумарното сцепление на двете предни колела, и от въртящия момент, който е в състояние да отдаде трансмисията на входа на дифа. Другото (разликите между колелата) товари сателитите, полуоските и каретата им, но не и пиньона и короната - те са си натоварени все толкова.

                          Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                          Това за Грандовете и аз съм го чувал и какво става на асвалт при исключено двойно ако съм със автоматични хъбове отпред в завой

                          Междодругото тези неща който ги споделяме са за друга тема например темата За колегите с Нисан Терано1
                          До колкото знам грандовете изобщо нямат хъбове, ами са с капачки. А ако са вариантите с парт тайм раздатка, имат вакуумна муфа, която отцепва едната полуоска от дифа, но това е еквивалент донякъде на ръчен, твърд хъб, а не на автоматичен такъв. Ако греша - някой да ме поправи.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: повдигане на нисан терано1

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            С торсен - да. С LSD - не. Много са различни, ама много. А при LSD-то, поне в класическия му вид, дори се получава т.нар "пружиниране", което точно обратното на разсъжденията ти - товари повече пиньон/корона, и изобщо всичко от раздатката напред.

                            Натоварването на пиньона/короната зависят сумарното сцепление на двете предни колела, и от въртящия момент, който е в състояние да отдаде трансмисията на входа на дифа. Другото (разликите между колелата) товари сателитите, полуоските и каретата им, но не и пиньона и короната - те са си натоварени все толкова.



                            До колкото знам грандовете изобщо нямат хъбове, ами са с капачки. А ако са вариантите с парт тайм раздатка, имат вакуумна муфа, която отцепва едната полуоска от дифа, но това е еквивалент донякъде на ръчен, твърд хъб, а не на автоматичен такъв. Ако греша - някой да ме поправи.
                            Е сега по мога да си го представя.

                            Коментар


                            • До: повдигане на нисан терано1

                              Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                              Това за Грандовете и аз съм го чувал и какво става на асвалт при исключено двойно ако съм със автоматични хъбове отпред в завой
                              Ами нищо не става предните гуми се въртят свободно с каквта скорост си искат. Това е целта на автоматичните хъбове все пак. Не ги слагат щото се чупят лесно, ами да може да се карат партТайм раздатки по асфалт без абсолютно никакви проблеми а като решиш да караш 4H включваш лостчето даже в движение и те си се заключват.. по някое време.

                              Коментар


                              • До: повдигане на нисан терано1

                                Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                                Ами нищо не става предните гуми се въртят свободно с каквта скорост си искат. Това е целта на автоматичните хъбове все пак. Не ги слагат щото се чупят лесно, ами да може да се карат партТайм раздатки по асфалт без абсолютно никакви проблеми а като решиш да караш 4H включваш лостчето даже в движение и те си се заключват.. по някое време.
                                При мен това включване в движение не се получава с афтоматичните хъбове.
                                Винаги спирам и тогава превключвам иначе хърка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X