До: повдигане на нисан терано1
Да не говориш за терано 1? За него не съм гледал в подробности. На мойто терано 2 единственото място, където ще опрат е отпред, в задната част при завой. Самия подкалник е така направен, и напролет ще го лекувам с флекса, понеже искам да сложа джанти от Паджеро, които са изнесени с 10 мм, и в момента като сложа 31-ца на тях, разстоянието межу подкалника и гумата при определен радиус на завой е наистина по-малко от милиметър, и при комбинация от завой с лека дупчица опират.
Иначе, патрола на Андро е със същия заден диф като нас (H233B), ако не се лъжа, евентуално изнесен наляво, но прасето е с подобен размер. Само GR-ите са с по-голям заден, и то мисля че с 30мм, което директно значи поне 15мм по-малко просвет отзад. И според мен бъркаш със задния клиренс. Иначе отпред си е толкова - там прасето е скрито нагоре, и е по-малко - диференциала е R180А на терано 2 и R200A на терано 1.
ПП: Тунинг на преден диф за терано 1, с R200A също е от нещата, за които се замислям, защото е по-здрав, обаче това значи смяна на пиньон и корона отзад, най-малкото, понеже терано 1 е с различни предавателни числа, а тогава вече става дявол на магаре, и засега се въздържам. Има дори китове с тампони за тая смяна. А по-здрав преден диф си е за предпочитане, ако човек ще си тормози джипката, особено с по-големи гуми.
Първоначално публикуван от joro_c
Преглед на мнение
Иначе, патрола на Андро е със същия заден диф като нас (H233B), ако не се лъжа, евентуално изнесен наляво, но прасето е с подобен размер. Само GR-ите са с по-голям заден, и то мисля че с 30мм, което директно значи поне 15мм по-малко просвет отзад. И според мен бъркаш със задния клиренс. Иначе отпред си е толкова - там прасето е скрито нагоре, и е по-малко - диференциала е R180А на терано 2 и R200A на терано 1.
ПП: Тунинг на преден диф за терано 1, с R200A също е от нещата, за които се замислям, защото е по-здрав, обаче това значи смяна на пиньон и корона отзад, най-малкото, понеже терано 1 е с различни предавателни числа, а тогава вече става дявол на магаре, и засега се въздържам. Има дори китове с тампони за тая смяна. А по-здрав преден диф си е за предпочитане, ако човек ще си тормози джипката, особено с по-големи гуми.
Коментар