Обява

Свий
Няма добавени обяви.

повдигане на нисан терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: повдигане на нисан терано1

    [QUOTE...ПП: Отзад LSD-то също не ми пречи, дори ми харесва. Тук си говорим за преден диф, а там си мисля че ще пречи ако си с автоматични хъбове, независимо дали караш на 4х4 или 4х2. С ръчни хъбове обаче със сигурност няма да пречи, когато са изключени и караш по асфалта.[/QUOTE]

    Отново бъркаш: при 2х4 няма хъбове, няма и LSD. При 4х4,ако знаеш,че си с LSD отпред,(което май само някои Jeep-ове имат) може и да е предимство.
    пп:може би full time ще е изключение

    Коментар


    • От: До: повдигане на нисан терано1

      Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
      [QUOTE...ПП: Отзад LSD-то също не ми пречи, дори ми харесва. Тук си говорим за преден диф, а там си мисля че ще пречи ако си с автоматични хъбове, независимо дали караш на 4х4 или 4х2. С ръчни хъбове обаче със сигурност няма да пречи, когато са изключени и караш по асфалта.

      Отново бъркаш: при 2х4 няма хъбове, няма и LSD. При 4х4,ако знаеш,че си с LSD отпред,(което май само някои Jeep-ове имат) може и да е предимство.
      Ми, не бъркам. С автоматични има някаква вероятност на завой да зацепят заради LSD-то. Дали реално се случва - не знам. Точно такава комплектация не съм опитвал.

      ...и пак остава другото - Part Time така или иначе е с намалена управляемост на 4х4 и хлъзгаво. Като сложим и LSD отпред, какво ще се случва например зимата на непочистените улици, на 4х4 и при завой? Аз и без друго зимата твърде често в непочистени снежно-асфалтови градски условия карах на 4х4. Мисля си че управляемостта ще страда още повече.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: До: повдигане на нисан терано1

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ми, не бъркам. С автоматични има някаква вероятност на завой да зацепят заради LSD-то. Дали реално се случва - не знам. Точно такава комплектация не съм опитвал.

        ...и пак остава другото - Part Time така или иначе е с намалена управляемост на 4х4 и хлъзгаво. Като сложим и LSD отпред, какво ще се случва например зимата на непочистените улици, на 4х4 и при завой? Аз и без друго зимата твърде често в непочистени снежно-асфалтови градски условия карах на 4х4. Мисля си че управляемостта ще страда още повече.
        С автоматични НЯМА НИКАКВА ВЕРОЯТНОСТ да...там,каквото и да си помислиш,те НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВАТ при спускане и приплъзване,не зависимо кой се е изказал за обратното ! Говорим пак за изправни, изключват се ЕДИНСТВЕННО,когато полуоските сменят посоката на въртене. За другото-ясно е.

        Коментар


        • От: До: повдигане на нисан терано1

          Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
          С автоматични НЯМА НИКАКВА ВЕРОЯТНОСТ да...там,каквото и да си помислиш,те НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВАТ при спускане и приплъзване,не зависимо кой се е изказал за обратното ! Говорим пак за изправни, изключват се ЕДИНСТВЕННО,когато полуоските сменят посоката на въртене. За другото-ясно е.
          Може да съм останал с грешно впечатление, но по спомен с вдигната във въздуха една предна гума, и въртейки я, хъба заключваше. А хъбовете си ми бяха в ред - не бяха махани никога, а като си регулирах луфответе в лагерите и ги махах, в самите хъбове беше аптека и без следи от никакво износване.

          Бе както и да е. Не е важно, пък и няма изгледи някой от нас да сложи класическо LSD отпред
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Re: От: До: повдигане на нисан терано1

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            по спомен с вдигната във въздуха една предна гума, и въртейки я, хъба заключваше.
            Ако наистина беше така вероятно нямаше да им викаме автоматични (включват се при завъртане на полуоската (при завъртане на гумата ако са наред и хъба вече не "включил" се случва ... Нищо... гумата си се върти свободно)

            Коментар


            • От: Re: От: До: повдигане на нисан терано1

              Първоначално публикуван от vencislavov Преглед на мнение
              Ако наистина беше така вероятно нямаше да им викаме автоматични (включват се при завъртане на полуоската (при завъртане на гумата ако са наред и хъба вече не "включил" се случва ... Нищо... гумата си се върти свободно)
              Спомних си. Понеже днес ровичках по едно в една морга, та ми се опресниха спомените. Въртях преден кардан, от което карето заключи, което си е съвсем нормално. После въртях колелото и гелдах кардана, че да проверя предавателното число. Не изключи, ама не съм се и старал да изключва.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Re: От: Re: От: До: повдигане на нисан терано1

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                въртях колелото и гелдах кардана, че да проверя предавателното число.
                Данеби да си тръгнал на "лов" за по бавно главно предаване?

                Коментар


                • От: Re: От: Re: От: До: повдигане на нисан терано1

                  Първоначално публикуван от vencislavov Преглед на мнение
                  Данеби да си тръгнал на "лов" за по бавно главно предаване?
                  Не само тръгнах, ами купих. Хем по-бавно, хем по-здраво за отпред. (оригинално R180A 4.375, а аз ще сложа R200A 4.625).
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Re: повдигане на нисан терано1

                    Като се замисля и аз би трябвало да направя нещо по въпроса понеже моите 32-ки се усещат когато не карам на бензин но това е замразен проект (засега)

                    Коментар


                    • От: Re: От: Re: От: До: повдигане на нисан терано1

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Не само тръгнах, ами купих. Хем по-бавно, хем по-здраво за отпред. (оригинално R180A 4.375, а аз ще сложа R200A 4.625).
                      Tова R200A 4.625 от какво терано го взе и колко горе долу ще излезе този проект

                      Коментар


                      • От: Re: От: Re: От: До: повдигане на нисан терано1

                        Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                        Tова R200A 4.625 от какво терано го взе и колко горе долу ще излезе този проект
                        Terano 1 3.0V6 1994г., автоматик.

                        Целия преден диф + прасето на задния + предни полуоски със все каретата + двете греди на дифа + стабилизираща щанга + 2 предни седалки за фероза - 750 лева.

                        И двата дифа са в перфектно състояние, все едно не са карани. Няма никакви следи от износване и луфтовете са си в норма.

                        Задно прасе 4.625 имат и терано 2 2.7ТД до 1996г, както и всичките терано 2 бензин. Проблема е само предния диф с това предавателно число, защото с такова число са само 3 литровите автоматици терано 1/патфайндър.

                        ...обаче "проекта" още не е приключил. Ще сменя всички семеринги, а вероятно и лагерите на заден диф, понеже ще трябва да взема мойта касета, която да монтирам в прасето от терано 1-цата, понеже неговия диф е отворен, а моя е LSD, при това работещо. Друг разход ще има по настройката на предния - искам да сложа Quaife диф, а освен парите за самата Quaife касета, ще трябва да се ръсна и за нужните подложни шайби за лагерите.

                        Сега мисля за полуоските - на терано 3.0 до 1990 фланците към дифа са като мойте (3 групи по 2 болта), но такова терано се оказа ненамираемо. На тия след 1990-та са с 5 болта, които захвати не са съвместини с мойте вътрешни карета. Сега или ще трябва да преправям фланците към дифа, или ще трябва да правя нови полуоски така че да паснат на вътрешното каре от 1-цата и мойто външно. Външно каре от терано 1 не пасва на мойте шенкели - оста е с 1мм по-дебела. Шлиците за полуоската между каретата също са различни, а и самата полуоска е с над милиметър по-дебела.

                        Накратко - вкарах се във филм. Дали ще излезе комедия или трагедия - тепърва ще видим.

                        ПП: Ако не си с трилитрово терано 1, вариант за преден диф с 4.625 е R180A от терано2 бензин или дизел до 1996г.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: повдигане на нисан терано1

                          Глей'те с к'во се сдобих. Не се стърпях да не се изфукам.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0a398633d1134f4880d53d46afb9f429.jpg
Прегледи:1
Размер:49.4 КБ
ID:5233228 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7606ccaf3232436e842cc078621a3d19.jpg
Прегледи:1
Размер:39.5 КБ
ID:5233229

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cc1b13230acd48998db96da2f0c823e8.jpg
Прегледи:1
Размер:22.4 КБ
ID:5233230

                          Сега остава да се надръндя да го сложа.
                          Последно редактирано от sparkybg; 06-12-10, 11:19.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: повдигане на нисан терано1

                            Малиии,к'ъв си гадняр-дразнител...
                            Честито Спарки.Със здраве...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • От: повдигане на нисан терано1

                              Честито! Вмъквай го по скоро
                              Нали е такова това, с което си се сдобил?
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ATBdiff-cutout9851.jpg
Прегледи:1
Размер:12.8 КБ
ID:5233426
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • От: повдигане на нисан терано1

                                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                                Честито! Вмъквай го по скоро
                                Нали е такова това, с което си се сдобил?
                                [ATTACH=CONFIG]277280[/ATTACH]
                                Именно. При това е за R200A, при оригинално R180A диф на мойто возило. А е и с доживотна гаранция, независимо за какво го ползваш. Така се получава хем по-здрав диф, щото по-голям, хем още по-здрав, щото Quaife, хем сменям и предавателно число от 4.375 на 4.625, че да си тегли като с оригиналните гуми (29-ки срещу 31-ци в момента).

                                Играчката ще е в докарването на петното и луфта, защото тия дифове (R180A и R200A) са навсякъде с регулировъчни шайби, и ако не станат оригиналните, ще трябва да се поръчват, а струват по 10 кинта парчето, а целия набор е от 20-ина. За съжаление не намерих някъде да ги продават като кит, който би трябвало да е доста по-евтин. Виж да речем задния ще го направя за минути. Там е с гайки на касетата и шайби само на пиньона, обаче аз пиньона няма да пипам, а сменям само касетата, понеже дифа с 4.625, който намерих е отворен, пък аз искам да си сложа LSD касетата, дето си таркалям и сега, защото е перфектна.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X