Обява

Свий
Няма добавени обяви.

повдигане на нисан терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: повдигане на нисан терано1

    Адаш отпред мина, а за задния диф пак е добре тази височина с тези гуми.
    С едни 33" ще стане перфектна това е джипа опа въодушивих се

    Коментар


    • #77
      До: повдигане на нисан терано1

      Колеги, темата не трябва да замира за едни 3 см. грешка.
      Преглътнете, че тераното и без тях е в облаците сравнено с патрулския клирънс и продължавайте със съветите за повдигане, защото Калаша е сериозен .Вече е започнал начинанието и му трябват "добри практики".
      Не на последно място.
      Мислете и за умерени разходи. Не виждате ли синеоката красавица на дясната седалка? Трябва да си остане там.

      Коментар


      • #78
        До: повдигане на нисан терано1

        Калаш.
        След опита с моето повдигане мисля, че 10-12 см боди лифт, няма да създаде големи проблеми. Пружини и амове отзад(може и втора употреба), малко по-дълги от фабричните. Натягане на торсионите при моя майстор(вече има опит и няма как да мрънка и да вдигне цената), само за хоризонтиране.
        Гуми 33"-35" и смятам, че можем да се заядем отново с Андро вече за ония 34см.

        Коментар


        • #79
          До: повдигане на нисан терано1

          Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
          Гуми 33"-35" и смятам, че можем да се заядем отново с Андро вече за ония 34см.
          А с какво ще ги върти тия 35-ци? То даже с 33-ките ще е умрял кон. Отивате и на смяна на дифове, както сте го подкарали, а това вече струва скъпо, както и да го смятате. Отделно ще трябва да се абонирате за магазин за резервни части, понеже предното окачване няма да издържи едновременно фланци/джанти с отрицателно ЕТ, и 35-ци. Кормилната уредба също ще сдаде бързо, особено не особено евтината дълга шанга между двете колела.

          Терано с 31-ци има клиренс на патрол GR с 33-ки, поради по-големия заден диф на патрола. Ако има кандидати - да мерим. А от патрол GR с 33-ки не съм чул някой да се оплаква, да не говорим че си влизат на мястото нез да се пипва нищо по патрола.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            До: повдигане на нисан терано1

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            А с какво ще ги върти тия 35-ци? То даже с 33-ките ще е умрял кон. Отивате и на смяна на дифове, както сте го подкарали, а това вече струва скъпо, както и да го смятате. Отделно ще трябва да се абонирате за магазин за резервни части, понеже предното окачване няма да издържи едновременно фланци/джанти с отрицателно ЕТ, и 35-ци. Кормилната уредба също ще сдаде бързо, особено не особено евтината дълга шанга между двете колела.

            Терано с 31-ци има клиренс на патрол GR с 33-ки, поради по-големия заден диф на патрола. Ако има кандидати - да мерим. А от патрол GR с 33-ки не съм чул някой да се оплаква, да не говорим че си влизат на мястото нез да се пипва нищо по патрола.
            Аз мисля че с 33" дифа няма да го счупя (нали казват че са здрави като на патрул) ама някое каренце особено отпред като нищо но трябва да се пробва

            Коментар


            • #81
              До: повдигане на нисан терано1

              Това е диалог вече.
              Нали трябва да събираме акъл, преди да чупим.

              Кола, която е сметната да издържи 200-300К км, а реално ще минава 2-3К км на година, толко бързо ли ще сдаде багажа?
              В моя случай е сметната за максимална скорост към 180.
              Би трябвало да има доста резерви.
              По-скъпи ли ще са евентуалните щети(втора ръка части), сравнено с другите предимства на тераното.
              Все пак говорим за шофьор, които разбира на каква кола, какви гуми е сложил.
              Западните гуми , не са ли много по-леки от руските?
              Моите са 27кг с вътрешната всяка.
              1200-1300 км само черно и без жал нямам нищо счупено освен мотора(сам съм си виновен).
              Верно, стъпя ли извън асвалт задължително 4*4, за да не товаря само заден диф.
              При тези гуми, открих, че най-универсална е 2-ра бавна - достатъчно мощна, в същото време позволява добра инерция в критични места(баир най-вече), а също и контрол срещу преждевременно боксуване.
              Принудителното включване на бавните, не щади ли трансмисията ?
              Фланци - защо да слагаме ?
              За кормилната уредба - нямам доводи , освен малкото километри.

              Коментар


              • #82
                До: повдигане на нисан терано1

                Да съм споменал трошене на трансмисия? Особено задния диф ще е последното по трансмисията, което ще се строши. Не е здрав като на патрул, ами си е патрулски - на GR-а предния е такъв, а задния - по-голям. Обаче при теглото на тераното задния на практика е неразрушим. Виж за предния се чуват други неща - трошат го често, но той е и значително по-малък от зарния - R180А за терано 2 и Р200А за терано 1. Подозирам че с по-агресивни и големи гуми предния диф ще е един от бушоните.

                Просто двигателя няма да е достатъчен за да върти тия гуми, и да не се набира като 20 годишен тролей.

                Предното окачване - фланците например го товарят, при това може да се сметне с колко повече. Големите гуми - също. Из западните сайтове сериозно мрънкат от проблеми и по кормилната система в следствие 33-ки, а какво остава за 35-ци. Жертвите - голямата щанга, паразитен хебел и накрайници - на практика всичко. При това по-голямото натоварване си е факт и на асфалта, и извън него. Ако се сложи демпфер, който за 33-ки и нагоре според мен е задължителен - товара върху кормилните накрайници ще стане още по-голям.
                Последно редактирано от sparkybg; 02-02-10, 21:59.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #83
                  До: повдигане на нисан терано1

                  Тва с набирането ,нещо не ми се връзва.
                  Тераното ми има много къси скорости и много рязко набира обороти.
                  Сякаш съм по- доволен с големите гуми от колкото с оригиналните-69 см диаметър.
                  Спокойно карам на 5-та при 60-70 км в час.

                  Коментар


                  • #84
                    До: повдигане на нисан терано1

                    То за въртенето, Жоро ще ги върти и още как с 3.0 V6

                    Чупенето е иначе относително, най често се чупи при разни срещи с големи камъни или след приземяване при скоци. Тези неща могат да се избегнат с внимателно каране. Иначе за предния диференциял е по скоро при здраво буксуване, и в един момент гумата без съпротивление зацепва някъде, въртящия момент тръгва към другата предна гума и се спира в диференциала Щеше да е много хубаво да бяха слагали ЛСД и отпред.
                    Наскоро четох една статия как един французин си е направил R180A с торсен диференциал от Quaife. Коментарите му бяха че е много по доволен основно за кал, и е по спокоен че няма да се счупи диф-а на каменисти терени защото няма резки прескачания на въртящия момент.

                    ПС: Обаче за 10+ см боди лифт все па си мисля че е излищно много. Какво толкова имате против изрязването на ламарините? На Терано 1 дори няма пластмасови вежди да се мислят и те.

                    Коментар


                    • #85
                      До: повдигане на нисан терано1

                      Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                      Наскоро четох една статия как един французин си е направил R180A с торсен диференциал от Quaife. Коментарите му бяха че е много по доволен основно за кал, и е по спокоен че няма да се счупи диф-а на каменисти терени защото няма резки прескачания на въртящия момент.

                      Знаеш ли от колко време ми се върти такова нещо в главата.
                      Може ли да се изключва ?
                      Дай още инфо моля ти се.
                      Би трябвало да стане перфектния СУВ.

                      ПП. За лифта е мое неангажиращо мнение. Мисля, че ще го носи и на дизаин и без сериозни проблеми. Единствено трябва да се сваля радиатора и то заради въздохузаборника. Всичко друго е направено много читаво.

                      Коментар


                      • #86
                        До: повдигане на нисан терано1

                        Ами виж втория линк който съм пуснал в темата "Терано на цели мостове", млко по надолу е. Но е на френски и трябва много copy-paste в babelfish.yahoo.com или гуугъл. Иначе в самата тема има много снимки на отделните стъпки. Междудругото, това е за Терано 2, за Терано 1, R200A мисля че дори има готови решения (предполагам американски за Pathfinder). Естествено струват сигурно и много пари.

                        Аз поскоро тогава търсих някой ако се е занимавал с приспособяване на втора употреба ЛСД диф (само вътрешната част, за да се запазят предавателните числа).. примерно от по стар патрул, тези к260, 160 са с ЛСД мисля... Но не съм намерил нищо все още. А и ми е рано да се занимавам, но си мисля че ще е интересна заигравка след година две като имам повече възможности.

                        Коментар


                        • #87
                          До: повдигане на нисан терано1

                          И вземи покажи къде се реже.
                          Най-близко ми е на предните гуми към вратата.
                          Обаче там какво се реже. Щото вратата е близо и от долу ламарината( сигурно подкалник се казва). На мен ми се вижда бая сложна тая работа.

                          Коментар


                          • #88
                            До: повдигане на нисан терано1

                            Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                            То за въртенето, Жоро ще ги върти и още как с 3.0 V6
                            Не е нищо собено, нито като въртяш момент, нито като мощност, сравнен с моя, например. Дори по въртящ момент ми диша прахта.

                            Знаеш ли какво е предавателното число на дифовете? Май старите бяха с по-високо, поне на терано 2. За терано 1 са със съвсем други предавателни числа, от които не съм се интересувал. Знам че скоростната кутия е с малко-по-други също.

                            ...ама пък си е дълга база, съответно по-тежък.

                            ...и в крайна сметка "набирането" си е малко въпрос на личен вкус де. "Лошото" за мен може да е достатъчно за друг. В крайна сметка не е лошо да се правят опити. Просто имайте тия неща в предвид.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #89
                              До: повдигане на нисан терано1

                              Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                              Аз поскоро тогава търсих някой ако се е занимавал с приспособяване на втора употреба ЛСД диф (само вътрешната част, за да се запазят предавателните числа).. примерно от по стар патрул, тези к260, 160 са с ЛСД мисля... Но не съм намерил нищо все още. А и ми е рано да се занимавам, но си мисля че ще е интересна заигравка след година две като имам повече възможности.
                              Не мисля че LSD отпред би вършило някаква осезаема работа, освен да намали управляемостта. Виж торсена е друго нещо. За слагане на R200A има тампони за дифа с изместен център, които до колкото знам са за терано 2, и друго преправяне май няма, освен или смяна на предни пиньон и корона, за да го напаснеш със задния диф, или змяна на задни такива, за да го напаснеш с предния. За R200A до колкото знам се произвежда твърд блокаж, както и един-два вида автоматични, но съм скептичен към автоматичните блокажи за отпред, с изключение на торсена.

                              Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                              И вземи покажи къде се реже.
                              Най-близко ми е на предните гуми към вратата.
                              Обаче там какво се реже. Щото вратата е близо и от долу ламарината( сигурно подкалник се казва). На мен ми се вижда бая сложна тая работа.
                              Реже се всичко, по което гумата опира, включително и вратата, ако се наложи. После ако някъде е нужно се затваря отново, и готово.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                До: повдигане на нисан терано1

                                Ами изхождам от Терано 2, и там има какво да се реже, обаче като поразгледах малко снимки на Терано 1 вярно че май няма накъде, отвсякъде граничат отворите за гумите с врати. Ами явно трябва да е с боди лифт...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X