Обява

Свий
Няма добавени обяви.

повдигане на нисан терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: повдигане на нисан терано1

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Те се мачкат всичките...
    Да бе, вярно.
    Жоро сигурно за това ги кара на 3,5 да не се мачкат.

    Коментар


    • #62
      До: повдигане на нисан терано1

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Да бе, вярно.
      Жоро сигурно за това ги кара на 3,5 да не се мачкат.
      ......... това съм го пропуснал.


      Мойте ги карам на 1.9 при заводски 2.4.
      2.4 е уникално твърдо за мойта джипка отзад, еле пък като е празна. Дори предните не карам на толкова. В момента всичките на 1.9. Клиренса е над заводския, щото го мерих лятото като сложих гумите, ама съм забравил колко е, пък и вече не ме вълнува толкоз.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #63
        До: повдигане на нисан терано1

        Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
        Гумите са с руски размер 215/90 R15.
        Диаметър 81 см- мерено.
        Никога не са закачали, колкото и да я хлацкам.
        Имам още 4-5 см до най-близката точка на зад.
        Смятам ,че при този боди лифт може да се сложи и 33" .
        Торсионите са натегнати до фабрично(хоризонтално) положение- едно превъртане - труд 15лв. и неук майстор(само той се нави).
        Клирънс- отпред без защитата на картера - 34см. Отзад- дифа 30 см.

        ПП. Нищо не е рязано. Махнах само пласмасовите вежди.
        Гуми 235/85 R16 ми се виждат перфектни за жипа и аз съм им мераклия , като изтъркам тия.

        Цената на лифта е около 100 лв особено ако питаш преди да го правиш. Най- големия проблем ми бяха дългите болтове с якостен индекс 12 и ситна резба. Наложи се и подмяна на два хидравлични маркуча.
        Колега би ли дал малко подробности за лифта!
        Cherokee XJ 4l, Cherokee KJ 3.7l , Toyota Avensis- продава се 2500лв.

        Коментар


        • #64
          До: повдигане на нисан терано1

          Всъщност разковничето при мен е в налягането.
          Но стана случайно.
          Преди да купя гумите , доста почетох за тях и разбрах , че те въобще не се влияели от налягането за "Разпльоскване" за по-добра проходимост в сняг или блато. От друга страна имали склонност за изкривяване поради голямата си височина(и без това е почти невъзможен баланса). И на края точно защото са много високи, постоянното им мачкане увеличава неимоверно разхода на гориво.
          Та "братята" от опит съветват да се държат на 3.5
          При това налягане устойчивостта на колата на асвалт с висока скорост(60-100) е в пъти по-добра. Под 2 в завой е кошмар и на звук го докарва като че ли дере асвалта.

          Коментар


          • #65
            До: повдигане на нисан терано1

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Първо я изпразни, че ще иде зян.
            Като става въпрос за такъв прецизен уред, много внимавам.

            Коментар


            • #66
              До: повдигане на нисан терано1

              Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
              Всъщност разковничето при мен е в налягането.
              Но стана случайно.
              Преди да купя гумите , доста почетох за тях и разбрах , че те въобще не се влияели от налягането за "Разпльоскване" за по-добра проходимост в сняг или блато. От друга страна имали склонност за изкривяване поради голямата си височина(и без това е почти невъзможен баланса). И на края точно защото са много високи, постоянното им мачкане увеличава неимоверно разхода на гориво.
              Та "братята" от опит съветват да се държат на 3.5
              При това налягане устойчивостта на колата на асвалт с висока скорост(60-100) е в пъти по-добра. Под 2 в завой е кошмар и на звук го докарва като че ли дере асвалта.
              Неразбрах птравил ли си лифт или само си помпал гумите?
              Cherokee XJ 4l, Cherokee KJ 3.7l , Toyota Avensis- продава се 2500лв.

              Коментар


              • #67
                До: повдигане на нисан терано1

                Първоначално публикуван от Иво Иванов Преглед на мнение
                Неразбрах птравил ли си лифт или само си помпал гумите?

                На терано 1 , не можеш да вкараш 32" гума без лифт.
                Моя е 7 см. на каросерията.

                Коментар


                • #68
                  До: повдигане на нисан терано1

                  Не става ли по нестабилна само с body lift, тоест това което е само на каросерията, и особено след това с такива високи и тесни гуми.

                  Има ли фланци или джанти с отрицателно ЕТ?

                  Аз все си мисля че варианта с оксижен или флекс е по удачен - хем се "отваря" на външен вид хем не се разваля допълнително стабилността. След това могат да се добавят някакви пластмасови разширители, или там как се казват дето се слагат по веждите, да заместят оригинаните които ще са умалели.
                  Лятото си играх с пластмасовите кори над гумите и не мисля че е проблем да се дигнат по нагоре, всичко е на винтове.

                  Коментар


                  • #69
                    До: повдигане на нисан терано1

                    При Терано1 купето е много ниско и боди лифта не му пречи.
                    Разстоянието от дъното до тавана е по малко от на лека кола особено одзад.

                    Коментар


                    • #70
                      До: повдигане на нисан терано1

                      Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
                      Не става ли по нестабилна само с body lift, тоест това което е само на каросерията, и особено след това с такива високи и тесни гуми.

                      Има ли фланци или джанти с отрицателно ЕТ?
                      Усещането при шофиране на асвалт е като за лека кола при мен.
                      Никаква нестабилност и клантушкане не усещам.
                      Мога да сравнявам само с Киа Спортидж с боди лифт 3.5 см.
                      Кията и без лифт на завоите се накланя като ИФА.
                      Нисана има и допълнително "спрягане" на каросерията с една П-образна щанга в средата , някъде около ръчната спирачка, която сигурно придава допълнителна стабилност.
                      Повдигането при мен е метални втулки и няма допълнително омекотяване, за да се клати.
                      И Калаша е прав за ниското купе.
                      С големите гуми и боди лифта и релсите за багажника влизам в гаража ,а с Кията не мога и с по-малки гуми(215/80 R15)

                      За джантите не съм гледал какви са.
                      Погледната отпред гумата стърчи 2-3 см извън калника, може и да е с отрицателно.
                      Колата домува в Асеновград и не ми е под ръка.
                      В събота евентуално ще погледна и смятам да изкарам една сливова с кратък клип.

                      Коментар


                      • #71
                        До: повдигане на нисан терано1

                        Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                        Погледната отпред гумата стърчи 2-3 см извън калника, може и да е с отрицателно.
                        Вероятно е с нулево. Иначе стърчат повече, поне до колкото помня.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          До: повдигане на нисан терано1

                          Има истина в това че Терано 1 е по ниско, това и доста помага при странични наклони.
                          Аз се чувствам като в камионче в Маверика после като седна в лека кола обаче ми е като в консерва, и на по големите дупки които по навик не избягвам си удрям главата в тавана но съм и 190см висок все пак.

                          Коментар


                          • #73
                            До: повдигане на нисан терано1

                            Колеги извинете.
                            Колеги простете.
                            Тераното ми не само , че няма клирънс 30 см. , ами е и по-малко от 28 см.

                            Ето и излагацията.
                            http://vbox7.com/play:842fe760

                            Толко бях убеден във височината , че като спрях , за да направя клипа и видях височината отпред се усмихних язвително и промърморих , че се налага да се гъзуря на мокрото заради акъла на разни отверки.
                            Газ , не се чу нищо . Усмихнах се още по- самодоволно.
                            Опа неприятна изненада. Това е положението. Дръж се мъжката.

                            Направих снимки, колкото можах , защото много се ядосах на тъпотата си.Май по-скоро ще минавам на 33".
                            Според мен 1-1.5 не достига до 28 см.











                            Андро, дължа ти един измервателен инструмент.
                            Мога да ти го изпратя и по куриер. Да топли душата ти докато си правиш жипа.

                            ПП След 2 г и 1500 км гумите са станали с диаметър 80 см. Но още са с най-голям диаметър в центъра на протектора(издути в средата като на велосипед)
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #74
                              До: повдигане на нисан терано1

                              Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
                              ...

                              Ето и излагацията.
                              http://vbox7.com/play:842fe760
                              Няма излагация! Евала!
                              Бутилката я запази. Живи и здрави някой ден ще я изпием. И аз ще почерпя за хубавите снимки и клипа!

                              Коментар


                              • #75
                                До: повдигане на нисан терано1

                                Сега ми идва на акъла, че тия 29 и нещо см. клирънс, дето са ми в главата все са от някъде.
                                Ще проверя, дали не са от кията с тези гуми.
                                И нея е покарах 200-300 км с тях.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X