Обява

Свий
Няма добавени обяви.

повдигане на нисан терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: повдигане на нисан терано1

    Първоначално публикуван от joro_c Преглед на мнение
    Гумите са с руски размер 215/90 R15.
    Диаметър 81 см- мерено.
    Никога не са закачали, колкото и да я хлацкам.
    Имам още 4-5 см до най-близката точка на зад.
    Смятам ,че при този боди лифт може да се сложи и 33" .
    Торсионите са натегнати до фабрично(хоризонтално) положение- едно превъртане - труд 15лв. и неук майстор(само той се нави).
    Клирънс- отпред без защитата на картера - 34см. Отзад- дифа 30 см.

    ПП. Нищо не е рязано. Махнах само пласмасовите вежди.
    Гуми 235/85 R16 ми се виждат перфектни за жипа и аз съм им мераклия , като изтъркам тия.

    Цената на лифта е около 100 лв особено ако питаш преди да го правиш. Най- големия проблем ми бяха дългите болтове с якостен индекс 12 и ситна резба. Наложи се и подмяна на два хидравлични маркуча.
    Да не говориш за терано 1? За него не съм гледал в подробности. На мойто терано 2 единственото място, където ще опрат е отпред, в задната част при завой. Самия подкалник е така направен, и напролет ще го лекувам с флекса, понеже искам да сложа джанти от Паджеро, които са изнесени с 10 мм, и в момента като сложа 31-ца на тях, разстоянието межу подкалника и гумата при определен радиус на завой е наистина по-малко от милиметър, и при комбинация от завой с лека дупчица опират.

    Иначе, патрола на Андро е със същия заден диф като нас (H233B), ако не се лъжа, евентуално изнесен наляво, но прасето е с подобен размер. Само GR-ите са с по-голям заден, и то мисля че с 30мм, което директно значи поне 15мм по-малко просвет отзад. И според мен бъркаш със задния клиренс. Иначе отпред си е толкова - там прасето е скрито нагоре, и е по-малко - диференциала е R180А на терано 2 и R200A на терано 1.

    ПП: Тунинг на преден диф за терано 1, с R200A също е от нещата, за които се замислям, защото е по-здрав, обаче това значи смяна на пиньон и корона отзад, най-малкото, понеже терано 1 е с различни предавателни числа, а тогава вече става дявол на магаре, и засега се въздържам. Има дори китове с тампони за тая смяна. А по-здрав преден диф си е за предпочитане, ако човек ще си тормози джипката, особено с по-големи гуми.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: повдигане на нисан терано1

      Аз тъкмо Я-192 и едни фланци съм замислил за Маверика, но по натам.

      Иначе доста изпънато изглежда Тераното отзад, възможно ли е с оригиналните пружини? Моите са омекнали малко вече и си мислих за подложки от ВАЗ или нови по яки пружини от Англия, 40 паунда май бяха чифта, направо си е без пари сравнено с разни китове на Траилмастер.

      Коментар


      • #48
        До: повдигане на нисан терано1

        Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
        Аз тъкмо Я-192 и едни фланци съм замислил за Маверика, но по натам.

        Иначе доста изпънато изглежда Тераното отзад, възможно ли е с оригиналните пружини? Моите са омекнали малко вече и си мислих за подложки от ВАЗ или нови по яки пружини от Англия, 40 паунда май бяха чифта, направо си е без пари сравнено с разни китове на Траилмастер.
        Взимаш стандартни задни от дълга база или терано 1, и ето ти 5см лифт отзад. Има в Millner, до колкото помня.

        ...обаче истинското добро поведение идва след смяна на всичко, включително и торсионите, дори най-вече торсионите.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          До: повдигане на нисан терано1

          SUSPENSION COIL SPRING REAR (PAIR)

          £47.00

          Ами за това говоря, няма къса или дълга база, предполагам са за дълга. Лятото даже може да си ги поръчам до Холандия ако си взема някоя кола и ще си ги докарам сам после.

          Пп. Да бе, ама торсионите отиват сигурно до 1000 лева, а колата почити не се кара, и хич не заслужава и нови торсиони :Р Сегашните са натегнати почити до края и горе долу стои добре. Амортисьорите са мекички вече и се поклаща като пате но според мен си става. Проблема е основно с пружините - 5-6 големи торби пясък и ляга на тампоните.. и без това едния го няма, изгубих го по "пътя" към хижа Безбог в Пирин, и ляга даже малко накриво представям си колко ще искат за тоя тампон...

          Коментар


          • #50
            До: повдигане на нисан терано1

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Колега, къде ги мериш тия 34 и 30 см.?
            Понякога независимото окачване има това предимство.

            Коментар


            • #51
              До: повдигане на нисан терано1

              Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
              SUSPENSION COIL SPRING REAR (PAIR)

              £47.00

              Ами за това говоря, няма къса или дълга база, предполагам са за дълга. Лятото даже може да си ги поръчам до Холандия ако си взема някоя кола и ще си ги докарам сам после.

              Пп. Да бе, ама торсионите отиват сигурно до 1000 лева, а колата почити не се кара, и хич не заслужава и нови торсиони :Р Сегашните са натегнати почити до края и горе долу стои добре. Амортисьорите са мекички вече и се поклаща като пате но според мен си става. Проблема е основно с пружините - 5-6 големи торби пясък и ляга на тампоните.. и без това едния го няма, изгубих го по "пътя" към хижа Безбог в Пирин, и ляга даже малко накриво представям си колко ще искат за тоя тампон...
              Тампона си го вземи от морга. А нов е над 100лв, до колкото знам.

              Стойката отпред не е всичко. С усилените торсиони започва да се държи МНОГО по-добре. Не мога да кажа че вози по-твърдо, но е доста по-стабилна. При това разликата беше доста. Не отиват 1000лв. По-скоро 500-600.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                До: повдигане на нисан терано1

                Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                Понякога независимото окачване има това предимство.
                Айде помислете малко!
                На какво растояние е борда на коловоза от гумата? 5-10 см. Сложете ролетката там, под носача и вижте колко е.

                Коментар


                • #53
                  До: повдигане на нисан терано1

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Айде помислете малко!
                  На какво растояние е борда на коловоза от гумата? 5-10 см. Сложете ролетката там, под носача и вижте колко е.
                  Понякога е 5-10, понякога повече, а понякога по средата има пънове, камънаци и тем подобни "горски екстри". За тах си важи клиренса по средата.

                  Но отзад надали е 30 сантиметра. Дип че не ми се мери в тоя студ.

                  По сервизно ръководство клиренса е 210мм. С 31-ци е 236, а с 32-ки - около 249. Това само по сметки. За да отиде на 30, трябва да се сложат 36 инчови гуми.

                  ...обаче 249 вече си е съвсем приличен резултат, еле пък за тая джипка.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #54
                    До: повдигане на нисан терано1

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Айде помислете малко!
                    На какво растояние е борда на коловоза от гумата? 5-10 см. Сложете ролетката там, под носача и вижте колко е.
                    Без спорно си праф, но пък идялен варят няма.

                    Коментар


                    • #55
                      До: повдигане на нисан терано1

                      Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                      Без спорно си праф, но пък идялен варят няма.
                      Безспорно си прав, но пък идеален вариант няма.
                      Надявам се не се обиждаш, просто ме дразни. Предполагам си бързал, като си писал.
                      Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                      Коментар


                      • #56
                        До: повдигане на нисан терано1

                        Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
                        Безспорно си прав, но пък идеален вариант няма.
                        Надявам се не се обиждаш, просто ме дразни. Предполагам си бързал, като си писал.
                        Не цялата работа е че много пиша на латиница

                        Коментар


                        • #57
                          До: повдигане на нисан терано1

                          Снощи ми дойде гениална идея.
                          Ще направя експеримент със специален измервателен уред.
                          Тетевенска сливова 0.7л - точно 28 см и ми е под ръка.
                          Ще пробвам преминаване над тетевенска. Може да се наложи като стандарт за клирънс.
                          Очаквайте включване, когато остане време.


                          ПП Ако мина обаче, очаквам да ми бъде възстановен инвентара.

                          Коментар


                          • #58
                            До: повдигане на нисан терано1

                            Първо я изпразни, че ще иде зян.

                            Коментар


                            • #59
                              До: повдигане на нисан терано1

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              ...
                              За да отиде на 30, трябва да се сложат 36 инчови гуми...
                              По сметки може и да излиза, ама като се качат на джипа се мачкат.

                              Коментар


                              • #60
                                До: повдигане на нисан терано1

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                По сметки може и да излиза, ама като се качат на джипа се мачкат.
                                Те се мачкат всичките - и заводския размер, и по-големите. А клиренса в ръководството все пак е даден със сложени гуми с номинално налягане. По-гоемите гуми ще са с по-ниско налягане, но с по-голяма плош на контакт, и слягането в крайна сметка е все толкоз.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X