Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем Патрол прегрява.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: проблем Патрол прегрява.

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Това е добре. Не трябва обаче да се успокояваш. Проблема защо е загряла първия път и е изчезнало парното не е изяснен. В никъкъв случай не карай без пуснато парно и датчик който показва реалната температура.
    Да и на мен ми е много странно.

    Коментар


    • #92
      До: проблем Патрол прегрява.

      Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
      Да и на мен ми е много странно.
      Какво е странното ??? Нали може да е ниско ниво , замръзване или някакво запушване !!! Все отстранени неща !!!
      А нали се е оказало датчика !!! Каква по - лека повреда и по- добър изход от тази тема !!! Честито и смело напред !!!

      Коментар


      • #93
        До: проблем Патрол прегрява.

        Абе хора, направете най-простия тест - има ли мехурчета в разширителя = гарнитура/глава. Няма от къде да се пръкнат тия мехурчета ако всичко е наред.
        Това дали надува маркучите е относително, може капачката да пропуска на по-малко налягане, или да й е скъсана гумичката. Некоректни продавачи често правят този номер на коли с духнала гарнитура или спукана глава.
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #94
          До: проблем Патрол прегрява.

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Какво е странното ??? Нали може да е ниско ниво , замръзване или някакво запушване !!! Все отстранени неща !!!
          А нали се е оказало датчика !!! Каква по - лека повреда и по- добър изход от тази тема !!! Честито и смело напред !!!
          Какво е странното ли? Ами тогава беше загрял двигателя и датчика показваше малко преди червеното,а нямаше никакво парно.Радиатора беше навсякаде беше топъл.

          Коментар


          • #95
            До: проблем Патрол прегрява.

            Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
            Какво е странното ли? Ами тогава беше загрял двигателя и датчика показваше малко преди червеното,а нямаше никакво парно.Радиатора беше навсякаде беше топъл.
            Случая е като на един приятел с ТРАБАНТ - през 1988 г - отиде да го погледнат в сервиза ,защото "колата " му харчила само 3л/100 км и да не се повредило нещо !!!
            Сега нали всичко е наред !!! Какво търсиш причина да разглобиш главата и да си поремонтираш малко по-хард !!! И без това всички ти казаха че е глава !!! Започвай !!!
            Парното и то е с радиатор ! Иска си обезвъздушаване !!!
            Ако има въздух в системата или ти е ниско нивото - на повечето коли ПЪРВО се губи парното !!! Това кара водача да се замисли и да си погледне системата !!!
            Ти точно това и направи !!! Значи добре са го измислили от Нисан !!!
            Ако съединителя ти е със спирачната течност, А НЕ ЖИЛО ) - като намалее спир. течност ще включваш трудно скоростите !!! За да си прегледаш нивото на спир. течност преди да се .....окажеш без спирачки !!!
            Въобще конструкторите си оставят НЕВИДИМИ предпазители по отделните системи на колите !!! Можем само да следваме знаците !!! Всичко е за наше добро , ако му обърнем внимание НАВРВМЕ , както се е получило при теб !!!

            Коментар


            • #96
              До: проблем Патрол прегрява.

              Не знам в кой сервизи го има но не струва милиони и ако си го беше купил колегата сам щеше да си диагностицира колата и да спи спокойно вместо това три дена на умува ко става.

              е това на колегата съвсем не е така

              "Ако съединителя ти е със спирачната течност, А НЕ ЖИЛО ) - като намалее спир. течност ще включваш трудно скоростите "

              Коментар


              • #97
                До: проблем Патрол прегрява.

                Първоначално публикуван от shadow88bg Преглед на мнение
                нямам датчик да ми показва налягането на маслото но не усещам някаква разлика на работа на колата от преди и след проблема.другото което забражих да кажа.като сум включил климатроника и като потеглям виждам че стрелката пада все едно се охложда колата но след тожа като жклу4а 2,3 почва пак да се ждига темпаратурата
                честото колега и парно на место на празен ход ако нямаш си ясен 5пласта стоманена гърнитура не се издухва лесно по лесно ще да е да се е цепнала алуминиевата главичка не обичам да съм врачка но виж девиза в подписа ми
                Човек се учи с много практика:D

                Коментар


                • #98
                  До: проблем Патрол прегрява.

                  Първоначално публикуван от shadow88bg Преглед на мнение
                  имаше си достатъчно антифриз като ми загря за пръв път...
                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Какво е странното ??? Нали може да е ниско ниво , замръзване или някакво запушване !!! Все отстранени неща !!!
                  А нали се е оказало датчика !!! Каква по - лека повреда и по- добър изход от тази тема !!! Честито и смело напред !!!
                  Колега, ти Патрул карал ли си? Ако случайно си карал, вдигал ли си предния капак?
                  Всички колеги които карат Патрул и се интересуват от машините си, знаят че Патрула прегряване не търпи. Пука глава! И така се пука, че не може да се завари! Също така знаят и какви са симптомите на спукана глава. Има и изключения, но те са изключения!
                  Какво честито и какво смело напред!
                  И стига си писал, че като падне нивото няма парно и трябвало да се замислиме, и тогава да гледаме нивото. При Патрула (а и при други коли) е късно. Като падне нивото, антифриза завира и става на пара. Като стане на пара, няма циркулация, датчика стои на сухо, показва нормална температура и вярно няма парно. Тогава и да гледаш нивото, главата ще се е спукала. По упоритите заварват и буталата.

                  Коментар


                  • #99
                    До: проблем Патрол прегрява.

                    Толкова дни вече,а така и не разбрахме, дали системата надува. Явно колата има проблем и той едва ли е в датчика.(бих се радвал да греша) Следим развитието и успех.

                    Коментар


                    • До: проблем Патрол прегрява.

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Колега, ти Патрул карал ли си? Ако случайно си карал, вдигал ли си предния капак?
                      Всички колеги които карат Патрул и се интересуват от машините си, знаят че Патрула прегряване не търпи. Пука глава! И така се пука, че не може да се завари! Също така знаят и какви са симптомите на спукана глава. Има и изключения, но те са изключения!
                      Какво честито и какво смело напред!
                      И стига си писал, че като падне нивото няма парно и трябвало да се замислиме, и тогава да гледаме нивото. При Патрула (а и при други коли) е късно. Като падне нивото, антифриза завира и става на пара. Като стане на пара, няма циркулация, датчика стои на сухо, показва нормална температура и вярно няма парно. Тогава и да гледаш нивото, главата ще се е спукала. По упоритите заварват и буталата.
                      Почти вече разбрах - да не си купувам НИКОГА Патрул !!!
                      Ако това е целта - постигната !!!
                      Относно двигателите - всички не търпят преграване !!! Особенно дизелите !!!
                      Относно спуканата глава - нормално е първо да избие през гарнитурата Освееен акооо- някой домашен ремонт е завършил без динамометричен ключ и гарнитурата е стегната повече от предписаното !!!
                      Относно писането - мога да спра само ако ти е лично съобщение !!! Когато човек ПИТА - явно търси подкрепа от колегИ !!!
                      Иначе щеше да те пита на Лично !!!
                      По вашите предписания - отдавна да е свалил главата и да търси нова !!! Но той за това пита - надежда да е нещо по-дребно !!!
                      И последно - Патрул на мой приятел - 2.8тд вече два пъти сменя глава от много ДОБРИ съвети !!! Още не са му оправили колата и вече си търси нова !!!Но пак иска Патрул ,защото е убеден , че грешката е в.... добрите майстори !!! Иначе всички сме прегрявали !!! Филма при всички е един и същ - без значение от марката !!!
                      Освен това всички му пишем да провери дали НАДУВА !!! Какво повече от това !!!
                      Последно редактирано от bgbul; 18-01-09, 10:37.

                      Коментар


                      • До: проблем Патрол прегрява.

                        Аз искам да кажа,че миналата година моя Патрол губеше охладителна течност и на двапъти стрелката на температурата минаваше средата,като единия път отиде чак до критична точка и тъй като от писаното във форума знам,че това значи глава или гарнитура се притесних и отидох на гас анализатор ако така се казва разбира се и там всичко си беше наред.След отстраняване на теча,стрелката на температурата отново си седи нормална,там където и е мястото и не се е качвала нагоре.Във връзка с парното,аз от както съм купил Патрола,а именно от около година и половина си е така,просто парно нямам,не че въобще няма,но е много много слабо,а на 4-та степен си духа хладно,незнам защо е така.

                        Коментар


                        • До: проблем Патрол прегрява.

                          Първоначално публикуван от shiltan Преглед на мнение
                          просто парно нямам,не че въобще няма,но е много много слабо,а на 4-та степен си духа хладно,незнам защо е така.
                          Промий си радиаторчето на парно....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • До: проблем Патрол прегрява.

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            Промий си радиаторчето на парно....
                            Благодаря колега за съвета,това не се бях сетил,явно като се затопли времето ще ги сваля и двете и ще ги промия,защото в момента е много студено,а аз нямам гараж.

                            Коментар


                            • До: проблем Патрол прегрява.

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              Почти вече разбрах - да не си купувам НИКОГА Патрул !!!
                              Ако това е целта - постигната !!!
                              Относно двигателите - всички не търпят преграване !!! Особенно дизелите !!!
                              Относно спуканата глава - нормално е първо да избие през гарнитурата Освееен акооо- някой домашен ремонт е завършил без динамометричен ключ и гарнитурата е стегната повече от предписаното !!!
                              Относно писането - мога да спра само ако ти е лично съобщение !!! Когато човек ПИТА - явно търси подкрепа от колегИ !!!
                              Иначе щеше да те пита на Лично !!!
                              По вашите предписания - отдавна да е свалил главата и да търси нова !!! Но той за това пита - надежда да е нещо по-дребно !!!
                              И последно - Патрул на мой приятел - 2.8тд вече два пъти сменя глава от много ДОБРИ съвети !!! Още не са му оправили колата и вече си търси нова !!!Но пак иска Патрул ,защото е убеден , че грешката е в.... добрите майстори !!! Иначе всички сме прегрявали !!! Филма при всички е един и същ - без значение от марката !!!
                              Освен това всички му пишем да провери дали НАДУВА !!! Какво повече от това !!!
                              Никой не е казал да не даваш съвети. Давай, ама само когато разбираш от нещо и ще помогнеш да се реши проблема. А в случая не е така.
                              Колегата по горе ти е казал защо пука глава, а не избива гарнитура. Стоманена 5 пластова гарнитура! Отбелязахме че главата е алуминиева, 6 цилиндрова, дълга и тънкостенна. Друг колега каза защо не надува. Некоретни търговци бъзикат капачката и тя изпуска на по ниско налягане! Затова и казахме да смени капачката и темостата. Патрол-фена каза за тестера за изгорели газове. Има и други ценни съвети на колеги. Ама трябва да се чете и мисли.

                              Коментар


                              • До: проблем Патрол прегрява.

                                здравеите пак сега докато ми търсят датчик аз следя антифриза дали не намалява в радиатора и казанчето.капачките са си ок.не надува никъде.вчера в сервиза след като източиха и наляха нов антифриз форсираха двигателя и никви проблеми отностно температурата на двигателя и тръбите според техния уред.според таблото на колата мога без проблеми да си опържа яица за много кратко време.утре се надявам да разбера колко струва датчика и да ходя да го сменям.дано е от това наистина че съм на границата на продажба.този патрол ми създава много главоболия за толкова кратко време.старата ми кола която я имам от 1 година с нищо не се е оплакала и накрая ще почна да си я карам пак нея .казаха ми че ако почне да изчезва антифриз от колата без да намирам течове по маркучи да се готвя за наи-лошото

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X