До: проблем Патрол прегрява.
Това е проблем не само на Патрула. Всички дизели с предкамерно впръскване имат склонност към прегряване. При тези двигатели, главата е в по голяма степен топлинно натоварена. В допълнение имаме и алуминиева глава. А както е известно, алуминия е не особенно як материал и има различно температурно разширение от цилиндровия блок. И отгоре на това при Патрула имаме 6 цилиндъра - по дълга глава. Слагаш и над два тона тегло на Патрула и ето ти ги основните фактори. Има и субективни фактори, като неизправност в охладителната система и неразумно каране на високи обороти. Основното обаче си остава обективния фактор, умората и стареенето на материалите. Успокояващо е че се случва обикновенно след 250,000км. пробег и над 10г. експлоатация. Ремонта не е скъп и елементарен.
Това е слабоста на Патрулите. Ако може да се нарече слабост една глава за над 20 г. експлоатация. Друго обикновенно не се прави.
Първоначално публикуван от Пенчо
Преглед на мнение
Това е слабоста на Патрулите. Ако може да се нарече слабост една глава за над 20 г. експлоатация. Друго обикновенно не се прави.
Коментар