Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

    Става. Само между къса и сълга има разлика. Евентуално няма да има едно висящо парче от дясно където е крив прозореца на тия преди 2000г. Ама не е пречка.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Става. Само между къса и сълга има разлика. Евентуално няма да има едно висящо парче от дясно където е крив прозореца на тия преди 2000г. Ама не е пречка.
      По телефона ми казаха, че трябвало да стане и била с три пръчки повече (каквото и да значи). Въпроса е всичко друго да пасва.
      OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

      Коментар


      • #63
        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

        Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
        По телефона ми казаха, че трябвало да стане и била с три пръчки повече (каквото и да значи). Въпроса е всичко друго да пасва.
        Не знам за какви пръчки ти говорят. Поне в късите бази са съвсем еднакви, с изкючение на въпросното парче, и то само понякога.

        Кажи им да ти пратят снимка.

        Захватите на преди/след 2000г. са еднакви, до колкото ми е известно.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

          Здравейте отново! Имам едно питане за температурата - притеснява ме, че вече на няколко пъти като катеря магистралата от София към Перник, температурата на водата започва да играе. Вчера дори се вдигна доста... вярна, че температурата на въздуха беше около 30 градуса и скоростта около 110 км/ч при изкачване, но не знам нормално ли е това. На снимката жълтата линия е мястото до където се вдигна температурата. Трябва ли да се притеснявам в случая?

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:attachment.jpeg
Прегледи:1
Размер:15.1 КБ
ID:5675765
          OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

          Коментар


          • #65
            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

            Чак да се притесняваш - не. Смени си термостата с по-нискотемпературния, ако вече не си. Ще се вдига с една идея по-малко.

            Температурата на тераното при натоварване в жегите и с педала до метала играе. Нормално е. На някои нови коли нарочно правят стрелката да не играе, за да не се шашкаш.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #66
              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

              Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
              Здравейте отново! Имам едно питане за температурата - притеснява ме, че вече на няколко пъти като катеря магистралата от София към Перник, температурата на водата започва да играе. Вчера дори се вдигна доста... вярна, че температурата на въздуха беше около 30 градуса и скоростта около 110 км/ч при изкачване, но не знам нормално ли е това. На снимката жълтата линия е мястото до където се вдигна температурата. Трябва ли да се притеснявам в случая?

              [ATTACH=CONFIG]819358[/ATTACH]
              Същото терано на същата магистрала с пуснат климатик миналата седмица и стрелката отиде за момент до същото положение,така че не се притеснявай.На всеки по голям баир се вдига температурата с малко,ако е пуснат климатика се вдига повече.

              Коментар


              • #67
                От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                Климатика го спрях като видях къде се вдигна стрелката. Не знам дали не е по-добре да остане пуснат обаче, все пак още една перка върти и охлажда...
                OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                Коментар


                • #68
                  От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Чак да се притесняваш - не. Смени си термостата с по-нискотемпературния, ако вече не си. Ще се вдига с една идея по-малко.

                  Температурата на тераното при натоварване в жегите и с педала до метала играе. Нормално е. На някои нови коли нарочно правят стрелката да не играе, за да не се шашкаш.
                  И при мен играеше, ама след смяна на виско и термостат сега стои хоризонтално, дори при яко натоварване!Виското има определен живот като километри и години, и няма как да провериш колко процента е изправно, така че сменяй.....

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                    Колеги да питам сега в жегата като се включи виското усещате ли падане на мощността, понеже при мене все едно 20~тина коня отиват да въртят перката вместо колелата, даже при спрян климатик. Сега го усетих по осезаемо, че карам из планините, завои, баири и тн, за варна и околностите почти не се усеща.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Чак да се притесняваш - не. Смени си термостата с по-нискотемпературния, ако вече не си. Ще се вдига с една идея по-малко.

                      Температурата на тераното при натоварване в жегите и с педала до метала играе. Нормално е. На някои нови коли нарочно правят стрелката да не играе, за да не се шашкаш.
                      Термостата го смених като взех джипа есента. Не помня за колко градуса беше (Бер). Това го прави от скоро и затова ме притесни. Преди това мърдаше леко, до хоризонтално положение, но пък не бяха такива жеги.
                      Виското до колкото си спомням от един ТДС, който карах имаше вариант да се пробва. Върти ми се в главата, че се слагаше навит вестник и ако спира значи е заминал.
                      OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                        Според мен при 110 и 30 градуса не трябва да мърда стрелката повече от нормалното. Поне моето е така, но с нова помпа.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                          Моето с включен климатик и 32-33 градуса на елементарните баирчета по магистрала Тракия от Бургас към София вдигаше дори и още малко нагоре.При това загряване фреона не успяваше да се охлади добре и де факто климатика започваше да духа хладко към топло дори...
                          Прибрах се нормално, но веднага задействах да си сменя помпата с виското.
                          Последва сваляне на радиатора, промивка/нищо не излезе от вътре...направо перфектен/, измиване на ламелите/между другото...изглеждаше като да няма задръстени от мръсотия ламели, но като го подложихме на струята на маркуча потекоха едни кални води и едни пясъци/, сменяване на водната помпа с нова и зареждане с нов червен антифриз/G12 макар и да не е по каталог за този мотор, е по-добре да е с такъв отколкото с обикновения син/ и така...към момента не съм имал възможността да го изтествам по жегите на баир с включен климатик, но смятам, че изпълнения от този род няма да има.
                          П.П. И не...не е по-добре да работи климатика, защото въздуха минава първо през неговия радиатор и се загрява предварително преди да е достигна ламелите на водния радиатор.Така вече затопления въздух не може да охлади добре водния радиатор и ето ти вдигане на температурата.
                          При мен вентилатора съм го направил да го включвам и ръчно извън автоматичния му режим.Имайте предвид и още нещо...при скорост над 40км/ч. вентилатора на практика не се или почти не се включва, защото от обдухването не може да се достигне нужната температура за това.Така, че...при 110 и включен климатик...вентилатора му едва ли работи.Дори и да работи обаче, при пуснат при мен постоянно вентилатор, почти не се усеща нещо като ...надолу на стрелката на температурата.Няма начин да не оказва някакво влияние, но то е според мен основно, когато се движиш бавно/примерно на офроуд/ и температурата започне да се вдига.Тогава нямаш силното обдухване като при това с 110км/ч и вентилатора ще помага.
                          При високата скорост...май повече бучи, отколкото да върши някаква работа.Пълноценна работа върши включването на парното и вентилатора на 4..., ама при 30+ градуса това се превръща в порно филм, където возещите се са главните действащи лица...
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                            Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                            И при мен играеше, ама след смяна на виско и термостат сега стои хоризонтално, дори при яко натоварване!Виското има определен живот като километри и години, и няма как да провериш колко процента е изправно, така че сменяй.....
                            Помпата ми е на 20000км, оригинална, нова. Термостата и той е нов, 83 градусов. Не го настъпваш достатъчно - дай да го настъпя като хората с пуснат климатик в жегите, да видиш как ще я размърдам тая стрелка.

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            При това загряване фреона не успяваше да се охлади добре и де факто климатика започваше да духа хладко към топло дори...
                            Иди да ти проверят климатика. Това, което казваш е абсурд. В движение с над 20км/ч няма никакъв начин мотора да загрее фреона, по простата причина че радиатора на климатика е пред тоя на мотора и въздуха минава първо през него. Лично нямам никакви грижи с климатика, независимо от натоварването, жегите и т.н. Даже на висока скорост и обороти работи по-добре. Всяка година го тествам по същата магистрала по 3-4 пъти. На въпросната магистрала и стрелката не ми се вдига чак толкова - по баирите седи на 2-3 милиметра над средата, рядко малк повече.

                            И по темата - спадането на мощността, особено докато турбото вдигне налягане, е просто от жегата. Виското няма отношение към това, или поне аз не мога да го усетя. Тераното няма вентилатор на интеркулера, съответно на ниска скорост няма поток, който да охлажда интеркулера, в мотора влиза по-малко въздух и пада мощността. Турбото компенсира до някъде, когато вдигне налягане, но реалния вървеж в жегите се случва с развъртяно турбо и скорост от 60-70км/ч нагоре.

                            Имам подготвен вентилатор за интеркулера от години, ама все не стигам до това.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                              Ами според мен си я настъпвам нормално- Пример: миналата неделя на обяд магистралата от Ботевград за София, започнах изкачването със 110км/ч и до последния тунел на климатик поддържах тази скорост, според мен външната температура си беше 32-33 градуса. Сега аз тоя джип с по-висока скорост избягвам да го карам, ако бързам си вземам лекия автомобил!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                                Сега направи същото, ама със 130-140. Със 110 и моя не играе, а е и вдигнат и с рошави гуми. Играе само на баир и с педала до метала, буквално.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X