Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ...

    И по темата - спадането на мощността, особено докато турбото вдигне налягане, е просто от жегата. Виското няма отношение към това, или поне аз не мога да го усетя.
    Не знам но при мене като спре перката на виското и му олеква на добичето. Друго се сещам сега-като се завърти виското да охлажда радиатора и всичкото топло отива назад към интеркулера  ? Ще взема да опитам с някакви щитове да го изолирам от потока на виското.

    Коментар


    • #77
      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

      Олеква в ниските, докато "поеме". Като го настъпиш и е в над 2500 оборота, ефекта и от климатика и от перката за охлаждане са минимални. 2-3 киловата на афона на 90 и кусур както и да го погледнем е нищожно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Сега направи същото, ама със 130-140. Със 110 и моя не играе, а е и вдигнат и с рошави гуми. Играе само на баир и с педала до метала, буквално.
        Аз стар дизел с повече от 2200-2300оборота не карам..... за да ме слуша по дълго време, все пак!

        Коментар


        • #79
          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

          То на 2200 турбото не е вдигнало налягане още. С тия обороти и в Сахара няма да играе стрелката.

          Ела да те повозя - нищо му няма вече 7-ма година, а компресията му е като от завода. Мотора не е нито за трактор, нито е от новите кекавости дето хвърлят глави и прочие, та да го жалиш толкова.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

            Не го жаля, ама не ми е комфортно вътре с по-висока скорост.А преди смяната вдигаше температурата, даже при тази скорост, така че смяната си е навреме.

            Коментар


            • #81
              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

              Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
              ...ама не ми е комфортно вътре с по-висока скорост.
              Значи по окачването има какво да се желае. Преди 2-3 седмици карах фабрично, поомекнало, с амове в неизвестно състояние - нищо общо с моето. Клати се като пате.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                През изминалите две седмици изминах километри колкото за цяла година. По морето в жеги и баири с каравана един тон, само в баирите с климатик стрелката показваше така ,без климатика , жега и голям баир 2мм, под жълтия маркер. Малко се притеснявах, но съм с нова водна помпа Waleo, нов радиатор. Горната ситуация се получва единствено при следните фактори - жега 34-36гр., стръмен баир, скорост около 100 км/ч. и 1т. ремарке. При по ниска скорост от окло 80км./ч. при гореописаните фактори стрелката е хоризонтално. Явно с тези двадесетина км. горница, добичето се товари повече и стрелката минава над хоризонтала?! А и тогава горивото значително намалява.
                Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                Коментар


                • #83
                  От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                  Значи все пак, високата скорост товари мотора топлинно, а това се отразява и на горивото..... абе знам си аз 100-110км/ч да ти е мирна главата!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Олеква в ниските, докато "поеме". Като го настъпиш и е в над 2500 оборота, ефекта и от климатика и от перката за охлаждане са минимални. 2-3 киловата на афона на 90 и кусур както и да го погледнем е нищожно.
                    Прав си за скоростта - току що се прибрах от Паничище по Тракия - 120 с вкл климатик и вкл виско заради жегата - върви си / то и компа си пуска допълнително гориво заради климатика / . Явно при висока скорост налягането на въздуха през кулера е по-високо от това на потока от виското . Но при къси отсечки + завои + баир , при които скоростта / респ налягането на въздуха през кулера / падат , виското го мори . Ще мисля вариант да предпазя интеркулера от топлия въздух на виското при ниски скорости -мисля за вариант - да взема един капак 2 употреба , да го изрежа и да вдигна интеркулера по високо , отдолу над мотора изолация и щит с отвори да извеждат потока през кулера настрани / балканско изпълнение /.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                      Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                      Прав си за скоростта - току що се прибрах от Паничище по Тракия - 120 с вкл климатик и вкл виско заради жегата - върви си / то и компа си пуска допълнително гориво заради климатика / . Явно при висока скорост налягането на въздуха през кулера е по-високо от това на потока от виското . Но при къси отсечки + завои + баир , при които скоростта / респ налягането на въздуха през кулера / падат , виското го мори . Ще мисля вариант да предпазя интеркулера от топлия въздух на виското при ниски скорости -мисля за вариант - да взема един капак 2 употреба , да го изрежа и да вдигна интеркулера по високо , отдолу над мотора изолация и щит с отвори да извеждат потока през кулера настрани / балканско изпълнение /.
                      Не се занимавай с глупости, ами сложи вентилатор. Има подходящ размер SPAL - все едно е правен за над интеркулера.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                        Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                        Значи все пак, високата скорост товари мотора топлинно.
                        Високата мощност товари мотора топлинно. Разликата между хоризонтала и позицията, показана на снимката, е я има я не 5 градуса. Обаче на тоя мотор особено не му дреме от това.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                          Колега можеш ли да покажеш как изглежда тоя вентилатор SPAL и откъде може да се поръча, щото ми се вижда интересна идеята да се охлажда кулера.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                            Вчера пробвах следното - на същата магистрала качих първия баир на 5-та с около 110 км/ч и температурата пак се вдигна почти до жълтия маркер. На следващия баир тръгнах да качвам на 4-та с малко на 3000 об/мин и около 100 км/ч. - стрелката остана хоризонтална. Явно при по-високи обороти виското въртейки по-бързо успява да охлади. Предполагам, че е тръгнало да сдава. Сутринта рано при 16 градуса стрелката остана хоризонтална по същия път.

                            П.С. В тази връзка, някой може ли да ми каже ориентировъчна цена за виско?
                            OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                            Коментар


                            • #89
                              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                              Помпа+виско e при теб. Оригиналната е към 400 кинта, а може и отгоре. Колко е Valeo-то - не знам, ама някъде наполовина. В никакъв случай от Shimahide от Евро07.

                              Ако карам на 5-та със 110 стрелката ми няма да мръдне от средата, независимо от товара и това дали съм пуснал климатик. На 110 (по скоростомер, иначе са около 100-105 с оригинални гуми) оборотите са някъде около 2600 - баш най-благодатния режим.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                                Вчера се сблъсках със сериозен проблем - след като акумулатора ми беше паднал до такава степен, че не се отключи централното го заредих и сега все още не мога да запаля. Върти силно, но все едно няма нафта. Предполагам, че имобилайзера ми прави проблем, но ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля да каже как го е решил.
                                OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X