Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

    Здравейте, преди няколко дни смених Фронтерата с Терано 2,7 TDI, 1999 г., дълга база. Още го проучвам, досега навъртях около 250 км.- 150 км.извънградско, 80 км.градско и 20 км. извън пътя, като впечатленията са ми, че досега се справя по-добре от Фронтерата - по-маневрен е със сигурност, по-безшумен и извън пътя се движи по-леко. До тук обаче възникнаха някои въпроси, на които ще съм благодарен ако ми отговорите:
    1. Прави ми впечатление, че водата загрява бързо до 1/3 от скалата на градусите, но не достига и до средата. При извънградско по завои стигна за малко до средата, но на магистралата пусках доста по инерция и стрелката на температурата падна доста. Въпроса ми е, къде е нормално да стои стрелката на температурата на водата и нормално ли е да играе, макар и с малко?
    2. Другият въпрос ми е относно парното - от страничните въздуховоди духа много топло, а от средните духа направо хладно. Къде да търся причината?
    3. Третият проблем е със скоростомера - понякога работи, но понякога отива направо на 180 км/ч. и намалява чак като спирам. През това време километражите (малкия и големия) работят нормално. Датчик ли е проблема и къде стои той?
    4. За в бъдеще съм се замислил за ръчни хъбове - ако може да ми дадете съвет от къде мога да намеря нещо изпитано като марка и качество.
    Благодаря предварително!
    OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

  • #2
    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

    1. Стрелката на температурата поне при мойто терано (същото като твойто) седи 2 мм. под средата на скалата. Като загрее нито де качва нито слиза с малко.

    2. От средните и на мойто както и на много други коли и джипове духа студено. Било с цел шофьора да не заспива.. Знам ли

    3. Това най-вероятно всеобщия проблем с таблата на това терано. На мен не ми отчита горивото.

    4. Колегите купуват китайски, мисля от vromos, аз съм с автоматичните... Поне докато работят.
    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

      Относно загряването и моята стрелка е на милиметър два под средата. Единствения вариант да падне по-надолу е продължително спускане по инерция. Според мен проблем може да търсиш при термостата или пък виското.
      Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
      +359 878 201 276

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

        Първоначално публикуван от D. Bibov Преглед на мнение
        ...
        3. Това най-вероятно всеобщия проблем с таблата на това терано. На мен не ми отчита горивото.
        ...
        На колегата тераното е като моето - 99 г , механичен скоростомер със жило , нямам проблем с таблото , може при някой да е превъртал км и да е повредил скоростомера , моето жило направо беше срязано , че го сменях.
        Вероятно трябва "донор" ..

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

          Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
          Здравейте, преди няколко....... Терано 2,7 TDI, 1999 г., дълга база. Още го проучвам, !
          Направо си питай Спарки sparkybg като главен терановъд.
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

            Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
            Здравейте, преди няколко дни смених Фронтерата с Терано 2,7 TDI, 1999 г., дълга база. Още го проучвам, досега навъртях около 250 км.- 150 км.извънградско, 80 км.градско и 20 км. извън пътя, като впечатленията са ми, че досега се справя по-добре от Фронтерата - по-маневрен е със сигурност, по-безшумен и извън пътя се движи по-леко. До тук обаче възникнаха някои въпроси, на които ще съм благодарен ако ми отговорите:
            1. Прави ми впечатление, че водата загрява бързо до 1/3 от скалата на градусите, но не достига и до средата. При извънградско по завои стигна за малко до средата, но на магистралата пусках доста по инерция и стрелката на температурата падна доста. Въпроса ми е, къде е нормално да стои стрелката на температурата на водата и нормално ли е да играе, макар и с малко?
            2. Другият въпрос ми е относно парното - от страничните въздуховоди духа много топло, а от средните духа направо хладно. Къде да търся причината?
            3. Третият проблем е със скоростомера - понякога работи, но понякога отива направо на 180 км/ч. и намалява чак като спирам. През това време километражите (малкия и големия) работят нормално. Датчик ли е проблема и къде стои той?
            4. За в бъдеще съм се замислил за ръчни хъбове - ако може да ми дадете съвет от къде мога да намеря нещо изпитано като марка и качество.
            Благодаря предварително!
            1. Горе-долу нормално поведение за термостат на ниски градуси (83, ако помня добре). Бих го сменил де, със все антифриза. Докато го сменяш е удобен момент да промиеш и смениш антифриза с G12+ (розов). Тествано - справя се перфектно. Махаш мархучите на радиатора, махаш корубата на на термостата, маркуча в чешмата и яко промиване докато потече бистро. Както си е разглобен припалваш няколко пъти за по 5-6 секунди да поразмеси, и после пак с маркуча, докато потече бистро. После източваш колкото е възможно (за пробка забрави - за да стигнеш до нея е половин основен ремонт), и сипваш 5 кила антифриз концентрат. Горе-долу и толкова вода е останала в системата, тъй че г борй разреден 1:1. Ако остане, досипваш го в казанчето, което допълваш до 2-3 пръста над максимума. Палиш да загрее, може и да врътнеш някое и друго кръгче. Оставяш да изстине. Ако има нужда, доливаш вода в казанчето до максимума. Карам с термостат от Евро07, и защото ми харесва повече от оригиналния. 82 или 83 градуса. Силно е желателно да носиш стария и да вземеш същия на външен вид, понеже са ми предлагали и друг, дето не става. Уплътнения по периферията няма. Има там тънка гарнитурка, но намазан със силикон на Victor Reinz (който също го има в Евро07) картон върши перфектна работа. Аз даже и толкова труд не си дадох - след 4-5 отваряния съм си с оригиналната гарнитура.

            2. Няма и да дочакаш от централните да духа топло. Нарочно е така. Диагнозата е "болни европейски мозъци". Също като с кривите краставици.

            3. Редовен проблем на тия след 2000г. Свали кората под волана (внимателно, че се трошат щипките), после козирката на таблото с уредите, извади го, и го дай на някой дето знае да държи поялника(ама наистина да знае) да му повтори всички спойки, с надеждата да се оправи. Евентуално може да помогне смяната на някой и друг чип, ако не се оправи (беше писано във форума, ама ще трябва сам да потърсиш). Ако нищо не помогне - търсиш друго табло и се кръстиш да е в ред.

            4. Китайски от Явор-Вромоса. Според мен са по-добри от AVM, поне във варианта им за терано.

            За масла, спирачни терчности о т.н. смятам няма нужда да споменавам. Смени и горивен филтър и бъди подготвен вътре да е абсолютен жабурняк. Филтрите са 3 марки - оригинален, MANN (което е същото) и всички останали. Въздушен и за купето може всякакъв, ама горивния и особено тоя за маслото е силно желателно да са MANN.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

              Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
              На колегата тераното е като моето - 99 г , механичен скоростомер със жило , нямам проблем с таблото , може при някой да е превъртал км и да е повредил скоростомера , моето жило направо беше срязано , че го сменях.
              Вероятно трябва "донор" ..
              След 2000г. не са с жило. Таблото е кекаво. Имало е и кампания за смяна някога.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                Благодаря за отговорите!
                Забравих да спомена, че Терано-то не е нов внос, каран е 2 години тука и видимо е получавал грижи, както и аз бих се грижил за него. Човека от който го взех си го е докарал от северна Италия и си го е карал само той.
                Това за термостата ми се въртеше и на мен в главата, ще гледам да го сменя в най-скоро време. Антифриза е розовия и явно наистина е сменян скоро, защото е кристално розов. Масла и филтри са сменяни преди 3000 км.
                От днес е и с би-ксенон.
                За километража, интересното е, че един ден го прави това, после два дни му няма нищо... Фронтерата имаше същия проблем и тръгваше много рядко, но там беше електронен километража и за 4 г. "навъртях" 2-3 хил.километра, а сменях 3 пъти масло. Интересното за мен е, че километража си работи независимо от това какво показва скоростомера. Явно на пролет ще се заема и с този проблем.

                Друго, което ме притеснява за момента е, дали е нормално при навит волан до край, като потеглям да се чува едно скърцане? Казаха ми, че имало някакви ограничители от които се получава това, така ли е?
                OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                Коментар


                • #9
                  От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                  Така е трака. Доколкото знам има някакви пластмасови ограничители от които няма никакъв смисъл понеже заминават доста бързо. Моя майстор каза че майката му е да се гресира редовно ако ме дразни.
                  Dacia Duster 1.5 DCI 4x4 '16
                  +359 878 201 276

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                    Аз само да питам Vlados - въпросното терано това от аватара ли е? Щото ако да, километража е с жило, а тераното е от преди 2000г. Тоест забравяш всичките ми писания за таблото с уредите. За да прави това, или има проблем с жилото, или някой е бърникал да връща километража, или е загубило смазващата течност и няма какво да го успокоява. Ама едва ли е последното. От eBay или от морга може да се вземе друг принципно, но трябва от ляв волан. От десен не става, щото часовниците му са наопаки. Но ъук можеш да свалиш часовника от това, което намериш, дори да е от десен волан, и да го сложиш на твоето табло с уреди. Малко е играчка, но с малко търпение става.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                      Това на аватара е моето, 1999 г. е. Не вярвам някой да е опитвал да връща километража, по-скоро да е второто.
                      До колкото те разбирам, трябва да се смени жилото. Интересното е, че откакто писах тук, скоростомера си работи Може би наистина му се губи смазка и затова от време на време бяга напред.
                      Спарки, ти какво ще кажеш за ограничителите, при всички ли е так?
                      OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                        Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
                        Спарки, ти какво ще кажеш за ограничителите, при всички ли е так?
                        Е кво да кажа? То е болт, стържещ в желязо. Не само при тераното. Няма как да не скърца. Просто си създай навик да не навиваш геврека докато опре, ами да спираш малко преди това.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                          Важното е, че не е страшно. Успокоихте ме
                          OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                            Честито, да те слуша много
                            - колегите са ти казали всичко с което имаш дерт, аз само да допълня за ограничителите - моите, като взех колата пукаха, стържеха, абе като паркирам някъде, особено по неравен терен и хората се чудеха какво става. Гресирах с графитна грес - от тогава (вече почти 3 години) съм свикнал при смяна на масло, да гресирам (отнема точно 30 секунди ).

                            Ами това е

                            п.п. за километража - свали таблото с уредите (сравнително лесно се сваля) и прегледай частта от жилото дето влиза в самия часовник - един четириграм е. Ако е закривен при предишни сваляния на таблото ще ти прави такива мизерии. Ако четиграмното парче не е в съосие със самото жило, опитай внимателно да го приравниш ...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпроси от новобранец с Терано ІІ - 2,7 TDI

                              Честита придобивка и от мен-.Много безаварийни километри и то до интерсни и труднодостъпни дестинации ти пожелавам с него!
                              По въпросите, колегите са отговорили преди мен за всичко.
                              Тераното е доста дуракоустойчива машинка, особено с 2.7тди мотора.Грижи се за него и ще ти служи вярно с години!
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X