Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм вече с Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Терано

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Провери си и маркучетата за обратна нафта между дюзите, както и тоя към помпата. Удървят се и пускат. Това ако си с маркучета между дюзите де...
    Наистина излезе маркуч - 10 лв. и Терито няма забележки :-)

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Терано

      Спарки, понеже кутията ти е пълна да те попитам тук. Надявам се информацията ще е полезна и на други нови колеги.
      Добър ден!
      Наближава времето за вземане на Теранното (2 3.0 Д) и направих извадка от форума и ръководството, което си публикувал. Ако може да окажеш съдействие при избора на смазочни материали? Синтезирах следната информация
      Вместимост и използвани течности:
      Антифриз - 10,6 l; L2N; проверка на 4 години или 48 000km
      Спирачна течност - ?; DOT 4; на 2-3 години
      Двигателно масло - 6,7 l; API CF4 or ACEA B3-96.98 or ACEA B3/E3-96.98; 5W-30; на 7 500km
      Преден мост - 1,3 l; R180A; 80W90 API GL5;
      Заден мост - 2.8 l; H233B; 80W90 за LSD, API GL5;
      Скоростна кутия - 3,6 l; 75W90 GL4;
      Разпределителна кутия - 2,3 l; 75W90 GL4;


      Филтри:
      Маслен - Mann HU 825 x
      Въздушен - Mann C 14 176
      Горивен - Mann WK 940/22
      Климатик - Mann CU 2530


      Не ми е ясно какъв е този антифриз? Сигурно е някакво нисанско означение. На какъв стандартен отговаря?
      За двигателното масло в ръководството пише 5W-30, колегите слагат и 10-ки и 40-ки. Има ли значение?
      За трансмисията нещата стоят по подобен начин - един ено, друг друго. От къде се взима добавка за LSD и на всички трансмисиони масла ли става? В какво съотношение?
      Какви греси се използват?

      За сега съм се спрял на това масло - http://www.midland.bg/bg/. Все още не съм разговарял с вносителя за препоръки, че имат 7 вида 5W-30 и по 2 вида 80W90 и 75W90. Спирачната течност DOT 4 също е 2 вида.

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Терано

        Като поразгледах сайта, се оказа че имат съветник за избор на масла, смазки и технически течности - http://www.midland.bg/bg/Preporyki_z...avtomobil-c263
        Това, което е по ръководство за експлоатация го има, но дават и други модели:


        Category : Cars
        Make : Nissan (EU)
        Model : Terrano II (1992 - 2007)
        Type : Terrano II 3.0 Di (2002 - 2007)
        Engine ZD30DDTi
        Capacity : Capacity 6,7 liter
        Capacity : Filter capacity 0,5 liter
        Use : Normal
        Intervals : Change 15000 km/ 12 months
        Products : MIDLAND CRYPTO - 3 SAE 5W-30
        : MIDLAND SYNOVA SAE 5W-30
        : MIDLAND AXXEPT SAE 5W-30
        : MIDLAND AVANZA SAE 5W-40
        : MIDLAND SYNOVA SAE 5W-40
        Use : Severe
        Intervals : Change 7500 km/ 6 months
        Products : MIDLAND CRYPTO - 3 SAE 5W-30
        : MIDLAND SYNOVA SAE 5W-30
        : MIDLAND AXXEPT SAE 5W-30
        : MIDLAND AVANZA SAE 5W-40
        : MIDLAND SYNOVA SAE 5W-40
        Differential, front
        Capacity : Capacity 1,3 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 30000 km/ 24 months
        Intervals : Change 60000 km/ 48 months
        Products : MIDLAND SYNQROGEAR SAE 75W-80
        : MIDLAND SYNQRON SAE 75W-90
        : MIDLAND SENSOGEAR SAE 75W-90
        : MIDLAND SUPER M5 SAE 85W-90
        : MIDLAND SUPER M5 SAE 85W-140
        Differential, rear, limited slip
        Capacity : Capacity 2,8 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 30000 km/ 24 months
        Intervals : Change 60000 km/ 48 months
        Products : MIDLAND HIGH PERFORMANCE SAE 80W-90
        : MIDLAND SYNQRON SAE 75W-90 + 10% LIMITED-SLIP AXLE ADDITIVE
        Power steering
        Capacity : Capacity 1 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 30000 km/ 24 months
        Products : MIDLAND OMNIMATIC
        : MIDLAND ATF M3 Plus
        Transferbox
        Capacity : Capacity 2,3 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 30000 km/ 24 months
        Intervals : Change 60000 km/ 48 months
        Products : MIDLAND SYNQROGEAR SAE 75W-80
        : MIDLAND SYNQRON SAE 75W-90
        : MIDLAND SENSOGEAR SAE 75W-90
        : MIDLAND SUPER M5 SAE 85W-140
        : MIDLAND SUPER M4 SAE 80W
        Transmission, automatic RE4R01A 4/1
        Transmission, manual 5/1
        Capacity : Capacity 3,5 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 30000 km/ 24 months
        Intervals : Change 90000 km
        Products : MIDLAND SYNQROGEAR SAE 75W-80
        : MIDLAND SYNQRON SAE 75W-90
        : MIDLAND SENSOGEAR SAE 75W-90
        : MIDLAND SUPER M5 SAE 85W-140
        : MIDLAND SUPER M4 SAE 80W
        Hydraulic brake/clutch system
        Use : Normal
        Intervals : Change 30000 km/ 24 months
        Products : MIDLAND HYPRO LV BRAKE FLUID
        : MIDLAND BRAKE FLUID DOT 4
        Grease points/nipples
        Use : Normal
        Intervals : Change 15000 km/ 12 months
        Products : MIDLAND LITOMA NLGI 2
        : MIDLAND BIOPLEX NLGI 2
        : MIDLAND MULTI COMPLEX NLGI 2
        Cooling system
        Capacity : Capacity 10 liter
        Use : Normal
        Intervals : Check 15000 km/ 12 months
        Intervals : Change 60000 km/ 48 months
        Products : MIDLAND XT-COOLANT

        All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system or transmitted in any form or by any means without the prior permission in writing from Olyslager Organisation B.V. Although every care is taken to ensure accuracy and completeness in compiling these data, no liability can be accepted for damage or loss, direct or indirect, caused by any errors or omissions in the information.

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Терано

          Моя навсякъде е с масла Мидланд. Преден диф, раздатка и скорости е 75в90. Имам спомен, че избрах него, защото става за навсякъде - за диф и за скорости. Дали е оптималното не знам, но не ми се занимаваше да имам 4 вида различни масла.

          Имам определени забележки към скоростите, НО аз смених течностите буквално 2 седмици след като го взех. Т.е. може да не ми е направило впечатление преди това състоянието. Освен това е напълно възможно да са си били износени и да е имало някаква добавка, която "напудря" нещата. Т.е. не мога да виня маслото!

          Карал съм с Мидланд и на мотоциклета си и на другия си автомобил, нямам забележки. Спрях да ги използвам, защото ме дразни колко често си сменят офисите (3 различни за няма и 3 години).

          На задния диф сложих 75в140 по препоръка на Спарки. Това на мидланд специално си е с добавка за LSD, така че е готово за употреба.

          На двигателя бях сипал 5в40 пълна синтетика, мисля, че се водеше synova, но си рециклирах турбото и го смених след няма и 1000км, т.е. реално беше за промивка.

          Хубавото на Мидланд по едно време беше, че имаха сервизна част към магазина и направо ти го сменят, защото някои от пробките са на кофти места и без вдигане е доста трудно. Но в момента не знам как стоят нещата от тази гледна точка.

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Терано

            Скорости и раздатка искат GL4 масло, дифовете искат GL5 това трябва да се гледа.

            В момента в скоростите и раздатката съм с COMMA, май полусинтетика (не съм очарован), в задния диф с Castrol Syntrax Limited Slip 75W140 и на друго нямам доверия. Сега бих сложил пълна синтетика на скоростите и раздатката (предичното ми беше такова и бях по-доволен).

            С антифриз G12+ HEPU съм. Със сирачна течност DOT5.1 Motul съм на спирачките, и DOT4 на съединителя, ама не помня марката - беше известна такава, от niki_p я купих.

            Филтъра в купето ми е на Denso и е доста по-рехав от повечето и изкарва повече време (вероятно 4 пъти повече), но пък трудно хваща малките прашинки (предполагам). MANN-а за купето е безсмислено скъп, или когато проверявах беше. За останалите филтри твърдо купувам MANN само, но и там са си на нормални цени.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Терано

              Първоначално публикуван от mitio Преглед на мнение
              Спарки, понеже кутията ти е пълна да те попитам тук. Надявам се информацията ще е полезна и на други нови колеги.
              Добър ден!
              Наближава времето за вземане на Теранното (2 3.0 Д) и направих извадка от форума и ръководството, което си публикувал. Ако може да окажеш съдействие при избора на смазочни материали? Синтезирах следната информация
              Вместимост и използвани течности:
              Антифриз - 10,6 l; L2N; проверка на 4 години или 48 000km
              Спирачна течност - ?; DOT 4; на 2-3 години
              Двигателно масло - 6,7 l; API CF4 or ACEA B3-96.98 or ACEA B3/E3-96.98; 5W-30; на 7 500km
              Преден мост - 1,3 l; R180A; 80W90 API GL5;
              Заден мост - 2.8 l; H233B; 80W90 за LSD, API GL5;
              Скоростна кутия - 3,6 l; 75W90 GL4;
              Разпределителна кутия - 2,3 l; 75W90 GL4;


              Филтри:
              Маслен - Mann HU 825 x
              Въздушен - Mann C 14 176
              Горивен - Mann WK 940/22
              Климатик - Mann CU 2530


              Не ми е ясно какъв е този антифриз? Сигурно е някакво нисанско означение. На какъв стандартен отговаря?
              За двигателното масло в ръководството пише 5W-30, колегите слагат и 10-ки и 40-ки. Има ли значение?
              За трансмисията нещата стоят по подобен начин - един ено, друг друго. От къде се взима добавка за LSD и на всички трансмисиони масла ли става? В какво съотношение?
              Какви греси се използват?

              За сега съм се спрял на това масло - http://www.midland.bg/bg/. Все още не съм разговарял с вносителя за препоръки, че имат 7 вида 5W-30 и по 2 вида 80W90 и 75W90. Спирачната течност DOT 4 също е 2 вида.
              Терано 3.0 ди събира 7.2литра масло в двигателя.За двигателя не правете компромиси с маслото,вземете някое хубаво като Motul,Castrol.Моето е Motul 10W40.И се сменява на 7500 км.
              Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Терано

                .... MANN-а за купето е безсмислено скъп, или когато проверявах беше. За останалите филтри твърдо купувам MANN само, но и там са си на нормални цени.[/QUOTE]

                Аз като го сменявах филтъра за купето взех Mann съруваше 35 лв.,но и другите бяха горе долу с такива цени,но взех Mann ,че другите не ги бях чувал като марки.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Терано

                  Има един куп по 10-15лв. При положение че се сменя 2 пъти в годината и в единия, и в другия случай (тоест при мен на нещо като 5000-7000км), не мисля че си струва. А и ако помня добре тогава ми обявиха цена от доста над 40 кинта, при положение че съм взел Denso, който из интернет към момента се мъдри на цена около 30-ина лева. Ама е за смяна чак след 2 години ползване, вместо след половин.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Терано

                    А някой дали знае къде в Пловдив се продават филтри на МАН,най вече горивен и маслен,защото навсякъде ми искат поръчка.
                    Искам да си взема нещо като кит за резерва и последваща смяна.
                    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                    0878739299

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Терано

                      Почти не получих отговор на въпросите си.
                      1. При положение, че по инструкция маслото трябва да е 5W30, а се слага и 5W40 и 10W40 ще стане ли грешка?
                      2. За предният и задният е един и същи, но на задният се слага 10% добавка - съветника за масла го е генерилал;
                      3. Съветника и да скоростите дава същото масло, но има и други варианти. Може би G4 и G5 са ги заменили с М4 и М5;
                      4. За антифриза пише, че трябва да е L2N. Това на кое G отговаря (до един VIN е с един антифриз, след това е с този - пишего в ръководството)?
                      5. За спирачната течност пише, че трябва да е DOT4, петицата да не я повреди? Колко количество трябва да взема, за да я сменя в системата?

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Терано

                        Нищо няма да стане ако го караш с 10W40.Аз от 9 години го карам с такова и 5W40 също няма да имаш проблеми.
                        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Терано

                          DOT 5.1 може да сложиш, но не слагай DOT 5

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Терано

                            Отзад сложи Castrol Syntrax Limited Slip 75W140. Гарантирано става и е добро.

                            И не слушай много съветници за масла. Случва се да има тотални глупости. Дифовете искат GL5 масло, скоростите и раздатката GL4 - гледай спецификации като поръчваш. Няма замяна на GL4 и GL5 с друго.

                            Антифриза оригинално отговаря на G11. Аз карам с G12+.

                            За спирачната течност ти казаха вече. 5.0 не трябва да слагаш. 5.1 може. Само вземи от читава марка че болшинството са пълен шит.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Терано

                              Колеги.Някой може ли да ми посочи начинът и стъпките,които до следвам,за да си подменя изгорелите крушки на някои от копчетата по таблото и вратите.
                              Чувал съм,че е лесно,но се опасявам да не разглобя някое копче и да не успея в последствие да го сглобя.
                              Какви са крушките,които трябва да си набавя преди да започна ремонта.
                              Благодаря
                              "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                              0878739299

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Терано

                                В терано предо 2000г. няма толкова сложни за сглобяване копчета, че да те притесняват. Ама може да ти се наложи да запояваш.

                                Крушките са различни за разлианите копчета. Аз наслагах диоди, ама сериозно ме бива с поялника, та не ми е било проблем да докарам каквото и да е като осветеност и размер.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X