Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм вече с Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз съм вече с Терано

    Здравейте колеги.От днес и аз се присъединявам във Вашата група.Имах Гранд Витара,но я продадох.След 3 месеца търсене така и не намерих свястен екземпляр,та до днес
    .Грабна ми очите едно Терано 2,7 дизел,автомат/това ми беше условие/,къса база и.т.н.
    Колата е чак съмнително нова и свежа,няма ама наистина никакви признаци на джамбазско замаскиране.Утре ще наснимам и ще кача снимки.
    По принцип ще чета тепърва и ще се ограмотявам,но ако някой желае да ми отговори ще съм много благодарен.
    Какво масло в ДВГ.,в скоростната кутия/декстрон ли/,и най-много се тормозя за дифовете щото на задния пише ЛСД.
    Как се пробва това ЛСД дали работи,какъв е принципа на задействане на предния мост,с вакууми като Витарата или по др.начин.
    Кога може да се включва предното,в движение,на неутрална или на паркинг,че нещо все немога да го улуча и малко ми прихърква.
    Отпред се учудих,че няма пружини,кое играе тяхната роля.
    Това е най-общо въпроси тепърва ще има,но първо обслужване и регистрация.
    Благодаря на всички отзовали се.
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

  • #2
    От: И аз съм вече с Терано

    Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнение
    Какво масло в ДВГ.,в скоростната кутия/декстрон ли/,и най-много се тормозя за дифовете щото на задния пише ЛСД.
    Как се пробва това ЛСД дали работи,какъв е принципа на задействане на предния мост,с вакууми като Витарата или по др.начин.
    К.
    Честито,

    LSD се пробва като вдигнеш жипа, така, че двете задни колела да висят свободно във въздуха. На свободна въртиш едното колело на ръка и ако другото се завърти без да се замисли в същата посока - значи има ЛСД. А колко работи в реални условия - ша ти кажат по-компетентните от мен колеги.

    Поздрави.
    Драго
    Черно, мирише и разваля характера!

    Коментар


    • #3
      От: И аз съм вече с Терано

      Честито, вече си в клуба на теранаджиите . В двигателя аз сложих 15w40 - каквато марка предпочетеш. За диференцяла - вдигаш джипката на крик от едната страна (примерно задна дясна гума). Когато е изключен от скорост (може и на скорос, ама най-сигурно си е когато е изключено) вдигнатата гума не трябва да се върти повече от половин оборот. Ако вдигнеш цялата задница, двете задни гуми трябва да се въртят в една посока.
      За другото колегите да те насочват.

      Поздрави !

      П.п. с колегата сме писали заедно !

      Коментар


      • #4
        От: И аз съм вече с Терано

        Аз мисля да слагам 5w30 или ще му дойде редичко,колко литра събира.ЛСД-то още утре ще го пробвам.Кажете ми ако има някой колега от Пловдив,който може да помага със съвети или сервиз в който няма да се чешат по главите.
        "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
        0878739299

        Коментар


        • #5
          От: И аз съм вече с Терано

          Тераното ти няма прожини от преде , защото е на торсионно окачване торсионите са ти двата вертикани прута на шасито . И от мен честито терано 1 или 2е- коя годинка е .
          Land rover 2.5 tdi
          0884035413

          Коментар


          • #6
            От: И аз съм вече с Терано

            Терано 2,по документи е 10,99г.,все още не мога да се ориентирам за маслата в дифове и кутия.
            "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
            0878739299

            Коментар


            • #7
              От: И аз съм вече с Терано

              Честито и от мен!За двигателя, аз съм с полусинтетика 10w40 на Кастрол, събира около 6,2 литра, но става и чиста синтетика.Не го препълвай, на щеката да е до средата.За другите масла, както и за включването на предните и бавните, има писано много, пусни една търсачка (виж, например това http://www.offroad-bulgaria.com/show...D%EE+%CB%D1%C4 .Качи някоя снимка да го видим.
              Последно редактирано от emil5koff; 15-09-12, 21:28.

              Коментар


              • #8
                От: И аз съм вече с Терано

                Честита придобивка колега, да те слуша много.
                Аз си слагам само Кастрол, за дифа малслото трябва задължително да е за ЛСД. Маслата са важни за нашите машинки, така че не жали средства за това. Порови се из темите, че аз все забравям къде какво.
                Поздрави.

                Коментар


                • #9
                  От: И аз съм вече с Терано

                  Честита придобивка и от мен.Ще се убедиш,че Тераното е една доста приятна и не много претенциозна машина.При добра поддръжка не се чупи много и може да му се разчита.Основното му слабо място е предния мост,но веднъж ревизиран и подменено всичко нужно ,но само и единствено с оригинални от Нисан части ,много километри ще си го караш безгрижно!
                  Относно маслата...При възможност зимния период може да се кара с по-рядко масло примерно 5W40/като марка трябва да е известен производител,но и маслото да е с установен произход,че марковите неща най-много се фалшифицират/,а през летния да се минава на 10W40/то е полусинтетика и е малко по-гъстичко,но за летните жеги е направо перфектно/.Аз лично поради факта,че нямам възможността да сменям два пъти годишно маслото/нито като навъртян пробег,нито като финансови възможности/,се спрях на по-универсалния вариант,а именно 10W40 полусинтетика на Тотал и го карам целогодишно!
                  Маслата в ск. и раздатъчната кутия трябва да са 75W90 като задължително трябва да отговарят на спецификация GL4/ не GL5 ,че износва всичко де е цветен метал по трансмисията/.На предния диференциал наливаш обикновено трансмисионно масло/качествено разбира се/с вискозитет 80W90,а на задния заради LSD-то масло 75w140 с добавка за LSD в него/обикновено е изрично написано на тубичката, че маслото има такава добавка/.
                  Отпред нямаш пружини,защото както вече и колегата ти е писал тяхната роля играе торсионното окачване.ако решиш да повдигнеш малко джипката,торсионине се натягат/безпроблемно повдигане може да се направи до около 5-7см. макс/.
                  Най-лесния вариант за определяне дали работи LSD-то е повдигане на едната задна гума на крик и опит за потегляне....Ако няма никой повдигнатото колело ще си се върти във въздуха,а джипа ще си стои мирно на крика,а работи ли си блокажа,джипа най-малкото ще се опита да слезне от крика и да тръгне/казвам опита,защото при идеално работещо LSD би трябвало направо да тръгне,но този тип блокировка работи на приплъзване и според износването може и ефекта с тръгването да е по-слаб/
                  На предния мост няма никакви вакуми и тем подобни устройства/които разбира се биха се прецаквали винаги в най-неподходящия момент /.Включването става обикновено по два начина:
                  1. Заводски е с капачки-означава,че полуоските са постоянно зацепени към предните главини и включването на 4х4 става единствено от лоста на раздатката.
                  При този вариант имаш удобството ,че при нужда не се налага да слизаш и да закопчаваш едни ръчни хъбове,а само буташ лоста и вече си в джаза,но...за сметка на това пък постоянно ти се върти без нужда целия преден мост и предния кардан.Това води до по-малка инерция,по-голям разход и повече износване на всички компоненти по задвижването на предния мост.
                  2.Хъбове-може да имаш заводско автоматични такива,но много бързо се трошат.Най-добрия вариант си е ръчни хъбове.Наистина има на лице неудобството да слизаш при нужда да ги закопчаваш,но това е най-оптималния вариант относно износване,по-малък разход,по-голяма инерция и дори ако щеш възможността да маневрираш с джипа на бавните скорости само на заден мост!
                  Ами това е...ако възникнат въпроси има доста хора тук,които да ти отговорят адекватно
                  Поздрави и много безаварийни с Тераното!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: И аз съм вече с Терано

                    Благодаря за изчерпателният отговор,мисля да сложа пълна синтетика 5/40 на ДВГ,а понеже е автомат в кутиятта ще си е декстрон 3.
                    Дес доста си поиграх,дигах на крик,лсд работи,всичко му е като чисто ново,чак намерих остатъци от найлони на седалките,направо не ми се вярва.С нетърпение чакам да го обслужа,за да видя дали няма да изкочи някое скрито зайче.
                    Хъбовете ми са автоматични,трябва ли след изключване да връщам назад,за да се освободят.Кажете ми,моля при автомата как става превключването на 4х4 бързии и бавни.На неутрална или на паркинг или може и в движение,как съответно се изключват бързи и бавни,че не мога нещо да ги уцеля на П или на Н на кутията и все леко ми прихърква докъто стане.Между другото съм оглеждал още 2 Терано автоматици и с тях така се получаваше,явно не мога да уцеля начина.
                    Та сега дерзая кога да намеря време за масла и регистрация в КАТ и газ.Мисля да го обслужа в сервиза на Данчо,който прави автоматици на Кукленско шосе/за тези които са от Пловдив.Ето и малко фото от телефона.
                    Прикачени файлове
                    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                    0878739299

                    Коментар


                    • #11
                      От: И аз съм вече с Терано

                      За хъбовете,задължително при включване правиш 1-2метра бавно напред, за да зацепят и при изключване спираш-изключваш от лоста -и даваш назад 1-2метра.Другото нещо е че се налага да избягваш прилашкване от задна на първа/доста разпространен приом при закъсване/,защото това ще ги потроши почти веднага.
                      С ръчните не се налагат тия галимации,но...като им дойде времето на твоите ще си купиш едни ръчни и ще го караш доживот с тях
                      За маслото вероятно ще е Декстрон 3,но не съм наясно,а включването на режим 4х4 мисля ,че при автомата ставаше единствено и само на N-неутрална/но не съм много сигурен /
                      Машинката изглежда много добре!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: И аз съм вече с Терано

                        И аз мисля,че става само на неутрална,ама пак се чува прихъркване и като поразместя лоста на кутията между П и Н някак си се поучава и спира.Да неби да трябва нещо да се дърпа или натиска лоста на раздатката.
                        Ако знаеш някой да продава ръчни хъбове кажи,за да се подготвям щом толко лесно се чупят.
                        Къде се продава добавката Редекс,че искам да му сипна профилактично една.Тук четох че тя е най-добра.
                        "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                        0878739299

                        Коментар


                        • #13
                          От: И аз съм вече с Терано

                          Супер е ! Отвътре всеедно гледам моята жипка, само дето твоята е къса. От къде е внесен, на колко километра я ?

                          Да си го караш безавариино !

                          поздрави !

                          Коментар


                          • #14
                            От: И аз съм вече с Терано

                            Мерси колега,блъскам си главата как още утре БЕЗ номера да го метна в сервиза за обслужване,че много ми се иска вече да го яхам.
                            Иначе е италианец да му се неначудиш,а на километража пише 123400,но на колко е.......
                            "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                            0878739299

                            Коментар


                            • #15
                              От: И аз съм вече с Терано

                              Браво, много добре изглежда Тераното.
                              Би трябвало да можеш да си включваш предния мост и бавните докато си на D, без да има хъркане, без да натискаш лоста надолу и без никакви усилия.
                              Ако си с автоматични хъбове и няма да ползваш Тераното за хард разходки, по-добре си ги карай докато не сдадат багажа, освен ако не си с капачки и постоянно зацепен преден мост.....тогава сменяй ги.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X