Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маверика на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маверика на Кольо

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Мани го Скрапа, от как кара ужаз ми падна зловещо в очите.
    Иначе и по-принцип не е прав за инжекционите. Просто няма как да се докарат настройки за различни режими без компирче. Цедес и подобни сума години се мъчиха с механичния инжекцион, амаааа
    Пепи - глей си мазутниците
    База за сравнение, не е да нямам. Особено на джип, газов инжекцион не бих сложил.
    А Уаз не карам - правя го предимно.
    Коле, виж тази съчма, да не е клапан на отдушника за картерни гъзове.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Маверика на Кольо

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Ключовата дума е настройки
      Като каза настройки ...
      Отивам аз при едно аверче газаджия да му ползвам сервиза и да сменя малко маркучите на гъзовото щото кранчето на парното не затваряше и докато намеря и да сменя все пак да не умирам от жега в колата - те ние хубаво пихме по бирица и шунтираме радиатора и тръгвам да се прибирам.
      Ей тая кола докато стигне до нас ми взе здравето - а живея на 10 минути - то не беше клатене на обороти, гаснене на празен ход чудеса ...
      Некси стигам до пред нас паркирам и дигам капака - и кво да видя, изпарителя отгоре три милиметра лед образувал, толко хубаво бяхме шунтирали парното
      Добре че кошника беше идиотоустойчив и вървеше и на течна газ
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Маверика на Кольо

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        За всеки случай, спазвай старата тактика: на стартер докато не угасне лампата на маслото, чак тогава нареждай свещите и пали.
        баси ... това стана наистина интересно.
        На моя не му загасна лампата на стартер, но при първото запалване нямаше и 2 сек. и загасна!

        И Коле какъв е тоя разход за който говориш - той моя ако гореше 14/100 щях да почерпя... Сега му сложих инжекциона и още немога да го накарам да върви като хората а камоли да гори. Имам чувството, че имам 4 литров двигател по разход.

        Коментар


        • От: Маверика на Кольо

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ... толко хубаво бяхме шунтирали парното...
          И аз съм си го играл тоя номер, ама наобратно. Едното Хонде го взех зимата и хич не погледнах, че парното е с кранче, а не с клапа. Цяла зима огин и пламик, обаче напролет ми стана жега, спирам парното и след 100 метра угасна. Бафмаму, това насре магистралата. После до София на отворени прозорци И оттогава никога вече не вързвам изпарител на парното.

          Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
          На моя не му загасна лампата на стартер, но при първото запалване нямаше и 2 сек. и загасна!
          на твое място бих си ковнал един манометър и бих проверил, от любопитство, колко налягане държи маслото на празен ход на загрял двигател.
          Ако на извадени свещи и на стартер не угасне лампата, 100% нещо не е съвсем по реда си - я помпата е поизносена, я клапан попреебан, я лагери, я цедка задънена, я всичкото накуп. Може да не е фатално, но ... ти си знаеш.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Маверика на Кольо

            Запали.

            Малко трудно, заради моята глупост, ама...

            Объркал съм посоката в която се върти палеца на делкото, и като редя кабелите съм ги сложил в обратния ред. Кюфка, патка, редя ги на 180 градуса, все същото. Заредих за 20 лева бензин, да не би да е свършил-пак не ще. Свалих капака на ангренажа за да се уверя, че всичко по центровката е наред, зацепих наново веригата и делкото, и пак не ще. Чак като свалих капачката и завъртяхме стартера видях, че съм редил кабелите в обратния ред.
            Глупак с глупака ти...

            Има дреболии за доизкусуряване, утре ще се занимавам с тях.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Маверика на Кольо

              Четем темата най редовно ура за фордя даи му да изчисти
              само бараки

              Коментар


              • От: Маверика на Кольо

                Браво Кольо! Радвам се на успеха ти!

                Коментар


                • От: Маверика на Кольо

                  Здр Кольо не се познаваме лично ама бая от твойте постове сьм чел едно ? изгоря ми делкото и ще слагам друго трябва ли някакво зацепване ?
                  само бараки

                  Коментар


                  • От: Маверика на Кольо

                    Днес точно със зацепването на делкото се заигравах. Значи-на коляновия вал има зъбчатка(викат и червяк) с 20 зъба. Към нея, в перпендикуляр се зацепва едно валче с други зъби, което предава движението към делкото(нагоре), и към маслената помпа(надолу). Ако се наложи да се променя зацепването се сваля маслената помпа(4 болта М, тя е външна, страва много лесно, и през отвора излиза валчето. Завърта се с колкото зъба ти трябва, и пак се зацепва към черрвяка. Слага се помпата, делкото се нахлузва от другата страна.

                    Ако няма да презацепваш валчето-делкото има САМО ЕДИН начин за поставяне. Ина си засечка, и не може да го сложиш по друг начин. Като го отвориш ще го видиш-елементарно е. Ако досега ти е работило добре-няма нужда да презацепваш, а просто вадиш старото делко, и слагаш новото. Малко центровка, и ще работи.

                    За сведение-момента на запалване е 10 градуса преди ГМТ. Плюс-минус два градуса. Утре Игнат обеща да направим центровката със стробоскоп, да видим дали ще започне да работи по-добре.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Маверика на Кольо

                      А центровката като го местя в ушите за болта ли става ,мерси
                      само бараки

                      Коментар


                      • От: Маверика на Кольо

                        Да. Като при всяко делко.
                        Ако няма друг начин-оставя се в положението в което оборотите са най-високи.
                        Поне аз досега съм правил така на всичките си коли, и не съм имал проблем.
                        Е, друго си е точната центровка, ама ако няма друго, и на слух става.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Маверика на Кольо

                          Утре монтирам е ще видя дали ще прихълцва ще вземам от "оная" джипморга
                          само бараки

                          Коментар


                          • От: Маверика на Кольо

                            Недей бе.
                            Остави ги да си умрат на цените.
                            Има една обява за маверик на части, пак в Габрово. Момчето е точно, аз от него си взех тампона. Каза, че двигателя бил цял, вероятно ще има делко. Цената ще е два пъти под търгашите от Царева ливада.
                            Ако не намериш обявата-свиркай, ще ти я пратя на лично.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Маверика на Кольо

                              Има една обява за маверик на части, пак в Габрово ? прати я
                              само бараки

                              Коментар


                              • От: Маверика на Кольо

                                Не мога да я намеря, но в описанието имаше нещо от сорта "Почти всичко се продаде от челния удар", или нещо подобно. Водеща е фразата "челния удар"
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X