Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.6 V8.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

    За лека нощ.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8724.jpg
Прегледи:1
Размер:132.7 КБ
ID:5395856Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8720.jpg
Прегледи:1
Размер:100.8 КБ
ID:5395854Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8714.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5395853Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8708.jpg
Прегледи:1
Размер:129.1 КБ
ID:5395850Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8709.jpg
Прегледи:1
Размер:121.1 КБ
ID:5395851Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8710.jpg
Прегледи:1
Размер:128.4 КБ
ID:5395852Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_8723.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5395855
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Вервам ти че не си много в час...Пет кила круши си е друго-не са някакви си ябълки!
      Момента е показателя когато мощноста е еднаква. Колко има поршето и колко ровъра? И при какви обороти? Пистата е различно от офроуда.
      Не си се качвал на такова Порше нали ? Защото ако се беше качвал нямаше да напишеш подобен спам.
      Няма да влизам в дискусия, защото животът ме е научил, че не трябва да споря за безсмислици.

      ОК, аз не знам защо се случват такива работи , но оттеглям предложението си. Последното което искам е конфронтации.
      Убедихте ме, роувъра е номер едно.

      Колега kokocholi ще ти следя темата с интерес.
      Последно редактирано от nitro; 01-08-12, 22:50.

      Коментар


      • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

        Това с конете е малко илюзорно. Първо има много големи разминавания между данните на производителя с тези наистина. Второ по-важно за вървежа на един мотор е диапазона в които има близки да максимума стойности ( въртящ момент и коне ). И наистина има значение дали един двигател е мислен за състезателен автомобил или за джип, лимозина и т.н.. Така че ще си покаже с времето колко вървят тези 300 коне на този мотор. За пример, че на една и съща кола, повечето коне вървят доста по-малко: BMW Е36 320 150 коня, върви осезаемо по-малко от същото 318is, което е 143 коня.

        П.С. Колко коня и въртящ момент показва на диното, при какви обороти и с какви гуми ( ако е на гумите, а не на главините ) ?
        RB Patrol Team

        Коментар


        • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

          Първо, ще помоля колегата kokocholi да не се сърди за спама в темата му.

          Второ, тъй като виждам, че за някой не е много ясно каква е разликата между състезателен и нормален мотор ще поясня с две думи.
          Да, наистина 300 коня и 400 нютон метра са си 300 коня и 400 нютон метра при всеки мотор - едно към едно. Еле пък ако са с еднакъв брой цилиндри, еле пък ако са с еднакви кубици и ги имат на 4000 оборота и при двата тези характеристики - какво си мислят повечето ? Даа, мислят, че двата мотора са еднакви по всичко.
          Понякога обаче не е така, както и в случая, за който коментирам.
          И тъй като не ми се пишат дълги лекции, а не ми е и работа да поучавам някой, ще ви кажа, че при Порше (както и при повечето расови "италианци") ходовете на буталото са в пъти по-къси от ходовете на обикновенния сериен мотор. И по тази "обикновенна" причина Поршето развърта своите "300 коня и 400 нютон метра при 4000 оборота в минута" в пъти по-бързо от Роувъра например. Както и ги сваля по-бързо.... и после пак ги качва по-бързо ... и така на всеки завой и на всяка смяна на предавките. И после някой може да се чуди колкото си иска, защо има същите коне, кара по същия начин, а е по-бавен на трасето.
          Като неща като разпределителни валове, клапани, пружините им, тежеста на маховика и т.н. и т.н. изобщо не ги коментираме.
          Толкова с лекцията.
          Последно редактирано от nitro; 02-08-12, 16:20.

          Коментар


          • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

            Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
            Първо, ще помоля колегата kokocholi да не се сърди за спама в темата му.

            Второ, тъй като виждам, че за някой не е много ясно каква е разликата между състезателен и нормален мотор ще поясня с две думи.
            Да, наистина 300 коня и 400 нютон метра са си 300 коня и 400 нютон метра при всеки мотор - едно към едно. Еле пък ако са с еднакъв брой цилиндри, еле пък ако са с еднакви кубици и ги имат на 4000 оборота и при двата тези характеристики - какво си мислят повечето ? Даа, мислят, че двата мотора са еднакви по всичко.
            Понякога обаче не е така, както и в случая, за който коментирам.
            И тъй като не ми се пишат дълги лекции, а не ми е и работа да поучавам някой, ще ви кажа, че при Порше (както и при повечето расови "италианци") ходовете на буталото са в пъти по-къси от ходовете на обикновенния сериен мотор. И по тази "обикновенна" причина Поршето развърта своите "300 коня и 400 нютон метра при 4000 оборота в минута" в пъти по-бързо от Роувъра например. Както и ги сваля по-бързо.... и после пак ги качва по-бързо ... и така на всеки завой и на всяка смяна на предавките. И после някой може да се чуди колкото си иска, защо има същите коне, кара по същия начин, а е по-бавен на трасето.
            Като неща като разпределителни валове, клапани, пружините им, тежеста на маховика и т.н. и т.н. изобщо не ги коментираме.
            Толкова с лекцията.
            Не се сърдя и не приемам за спам подобни дискусии в темата , напротив намирам ги за много полезни защото продължавам да се обогатявам с информация , а също така и всички колеги могат да си сверяват часовника. За мен лично състезателен мотор е този който може да издържи дълго на екстремни натоварвания каквито има по състезанията . Естествено това е много относително понятие . Високата литрова мощност също е показател за един двигател към коя категория спада. Много може да се спори относно какъв ход и какъв диаметър трябва да има буталото за да имаме расов мотор . Според мен е важна дисциплината в която ще се изявява. Едно нещо разбрах за себе си , за да е пълен кефа ти трябват 200 коня на тон. Това е положението.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

              Kолега kokocholi, най-важното е да не се вслушваш в архиглупости като тази:

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              .... Пистата е различно от офроуда.
              Между офроуд и офроуд има такава огромна разлика, офроуда е толкова обширно понятие с толкова много превъплащения, че ми е чудно как някой си позволява да обобщава нещата...

              Ти си подготвяш колата за рали, а ралито (във всичките си разновидности) е най-близкия роднина на пистата със само една единствена разлика при подготовката на машината, която при повечето случаи не е в поготовката на мотора.

              Има две основни неща, върху които трябва да работиш за да имаш добра рали кола.
              Боб Джад го е описал много точно в няколко изречения.

              Успех и чакаме следващото представяне.
              Последно редактирано от nitro; 02-08-12, 22:39.

              Коментар


              • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                Моля лектора с буталата и техните ходове да обясни на глупаците понятието "въртящ момент".

                Тръпна в очакване и стоя готов да си водя записки.

                И цитат от друга тема "Преди водех много активен живот- играех тенис, билярд, шах, участвах в автомобилни състезания. Но всичко приключи когато ми изгоря компютъра..."
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                  Руси, ти па кога си виждал Ленд/Рейндж Ровър и състезания. И аз си вземам бележника да си опресня теорията. Иначе темата и бегачката е супер и ме е срам, че е в Бургас и още не съм я виждал на живо.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                    Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                    Едно нещо разбрах за себе си , за да е пълен кефа ти трябват 200 коня на тон. Това е положението.
                    E това с 200-те коня на тон направо ме уби-като се замисли човек разбира колко много си прав!
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 03-08-12, 08:09. Причина: Цитат
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • От: Nissan Patrol 4.6 V8.


                      ....аз да питам друго?Как е решен проблема с кардана и разминаването на раздатката с дифа?Късичък ми се вижда,двойни карета или ??
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Моля лектора с буталата и техните ходове да обясни на глупаците понятието "въртящ момент".
                        Тоя въртящ момент, ако не е пъргав, няма място в състезателен двигател.

                        Коментар


                        • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                          Здравейте колеги, ще се опитам да намаля напрежението в темата като започна с това - конски сили... добре, въртящ момент...добре .....има нужда . Никой не отвори дума за предавателни числа на ск. кутия , раздатка , диференциали , брой скорости , максимална скорост на бегачката при определени обороти , също така RED LINE на мотора и тем подобни. Има ли някой дето смята , че една добре подредена ск. кутия също дава предимство пред големия POWER но не добре контролиран и управляван?
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                            Здравейте колеги, ще се опитам да намаля напрежението в темата като започна с това - конски сили... добре, въртящ момент...добре .....има нужда . Никой не отвори дума за предавателни числа на ск. кутия , раздатка , диференциали , брой скорости , максимална скорост на бегачката при определени обороти , също така RED LINE на мотора и тем подобни. Има ли някой дето смята , че една добре подредена ск. кутия също дава предимство пред големия POWER но не добре контролиран и управляван?
                            Ето го последния "ЩРИХ".
                            http://www.youtube.com/watch?v=PewYl...ature=youtu.be
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                              http://www.youtube.com/watch?v=0ZiCP...ature=youtu.be
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар


                              • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                                Така с тази кутия как ти се струва по удобно ли е за каране ?
                                ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X