Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Patrol 4.6 V8.
Свий
X
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Не си се качвал на такова Порше нали ? Защото ако се беше качвал нямаше да напишеш подобен спам.Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеВервам ти че не си много в час...Пет кила круши си е друго-не са някакви си ябълки!
Момента е показателя когато мощноста е еднаква. Колко има поршето и колко ровъра? И при какви обороти? Пистата е различно от офроуда.
Няма да влизам в дискусия, защото животът ме е научил, че не трябва да споря за безсмислици.
ОК, аз не знам защо се случват такива работи , но оттеглям предложението си. Последното което искам е конфронтации.
Убедихте ме, роувъра е номер едно.
Колега kokocholi ще ти следя темата с интерес.Последно редактирано от nitro; 01-08-12, 23:50.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Това с конете е малко илюзорно. Първо има много големи разминавания между данните на производителя с тези наистина. Второ по-важно за вървежа на един мотор е диапазона в които има близки да максимума стойности ( въртящ момент и коне ). И наистина има значение дали един двигател е мислен за състезателен автомобил или за джип, лимозина и т.н.. Така че ще си покаже с времето колко вървят тези 300 коне на този мотор. За пример, че на една и съща кола, повечето коне вървят доста по-малко: BMW Е36 320 150 коня, върви осезаемо по-малко от същото 318is, което е 143 коня.
П.С. Колко коня и въртящ момент показва на диното, при какви обороти и с какви гуми ( ако е на гумите, а не на главините ) ?RB Patrol Team
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Първо, ще помоля колегата kokocholi да не се сърди за спама в темата му.
Второ, тъй като виждам, че за някой не е много ясно каква е разликата между състезателен и нормален мотор ще поясня с две думи.
Да, наистина 300 коня и 400 нютон метра са си 300 коня и 400 нютон метра при всеки мотор - едно към едно. Еле пък ако са с еднакъв брой цилиндри, еле пък ако са с еднакви кубици и ги имат на 4000 оборота и при двата тези характеристики - какво си мислят повечето ? Даа, мислят, че двата мотора са еднакви по всичко.
Понякога обаче не е така, както и в случая, за който коментирам.
И тъй като не ми се пишат дълги лекции, а не ми е и работа да поучавам някой, ще ви кажа, че при Порше (както и при повечето расови "италианци") ходовете на буталото са в пъти по-къси от ходовете на обикновенния сериен мотор. И по тази "обикновенна" причина Поршето развърта своите "300 коня и 400 нютон метра при 4000 оборота в минута" в пъти по-бързо от Роувъра например. Както и ги сваля по-бързо.... и после пак ги качва по-бързо ... и така на всеки завой и на всяка смяна на предавките. И после някой може да се чуди колкото си иска, защо има същите коне, кара по същия начин, а е по-бавен на трасето.
Като неща като разпределителни валове, клапани, пружините им, тежеста на маховика и т.н. и т.н. изобщо не ги коментираме.
Толкова с лекцията.Последно редактирано от nitro; 02-08-12, 17:20.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Не се сърдя и не приемам за спам подобни дискусии в темата , напротив намирам ги за много полезни защото продължавам да се обогатявам с информация , а също така и всички колеги могат да си сверяват часовника. За мен лично състезателен мотор е този който може да издържи дълго на екстремни натоварвания каквито има по състезанията . Естествено това е много относително понятие . Високата литрова мощност също е показател за един двигател към коя категория спада. Много може да се спори относно какъв ход и какъв диаметър трябва да има буталото за да имаме расов мотор . Според мен е важна дисциплината в която ще се изявява. Едно нещо разбрах за себе си , за да е пълен кефа ти трябват 200 коня на тон. Това е положението.Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнениеПърво, ще помоля колегата kokocholi да не се сърди за спама в темата му.
Второ, тъй като виждам, че за някой не е много ясно каква е разликата между състезателен и нормален мотор ще поясня с две думи.
Да, наистина 300 коня и 400 нютон метра са си 300 коня и 400 нютон метра при всеки мотор - едно към едно. Еле пък ако са с еднакъв брой цилиндри, еле пък ако са с еднакви кубици и ги имат на 4000 оборота и при двата тези характеристики - какво си мислят повечето ? Даа, мислят, че двата мотора са еднакви по всичко.
Понякога обаче не е така, както и в случая, за който коментирам.
И тъй като не ми се пишат дълги лекции, а не ми е и работа да поучавам някой, ще ви кажа, че при Порше (както и при повечето расови "италианци") ходовете на буталото са в пъти по-къси от ходовете на обикновенния сериен мотор. И по тази "обикновенна" причина Поршето развърта своите "300 коня и 400 нютон метра при 4000 оборота в минута" в пъти по-бързо от Роувъра например. Както и ги сваля по-бързо.... и после пак ги качва по-бързо ... и така на всеки завой и на всяка смяна на предавките. И после някой може да се чуди колкото си иска, защо има същите коне, кара по същия начин, а е по-бавен на трасето.
Като неща като разпределителни валове, клапани, пружините им, тежеста на маховика и т.н. и т.н. изобщо не ги коментираме.
Толкова с лекцията.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Kолега kokocholi, най-важното е да не се вслушваш в архиглупости като тази:
Между офроуд и офроуд има такава огромна разлика, офроуда е толкова обширно понятие с толкова много превъплащения, че ми е чудно как някой си позволява да обобщава нещата...Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение.... Пистата е различно от офроуда.
Ти си подготвяш колата за рали, а ралито (във всичките си разновидности) е най-близкия роднина на пистата със само една единствена разлика при подготовката на машината, която при повечето случаи не е в поготовката на мотора.
Има две основни неща, върху които трябва да работиш за да имаш добра рали кола.
Боб Джад го е описал много точно в няколко изречения.
Успех и чакаме следващото представяне.Последно редактирано от nitro; 02-08-12, 23:39.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Моля лектора с буталата и техните ходове да обясни на глупаците понятието "въртящ момент".
Тръпна в очакване и стоя готов да си водя записки.
И цитат от друга тема "Преди водех много активен живот- играех тенис, билярд, шах, участвах в автомобилни състезания. Но всичко приключи когато ми изгоря компютъра..."Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Руси, ти па кога си виждал Ленд/Рейндж Ровър и състезания. И аз си вземам бележника да си опресня теорията. Иначе темата и бегачката е супер и ме е срам, че е в Бургас и още не съм я виждал на живо."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
E това с 200-те коня на тон направо ме уби-като се замисли човек разбира колко много си прав!Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеЕдно нещо разбрах за себе си , за да е пълен кефа ти трябват 200 коня на тон. Това е положението.
0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Тоя въртящ момент, ако не е пъргав, няма място в състезателен двигател.Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеМоля лектора с буталата и техните ходове да обясни на глупаците понятието "въртящ момент".
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Здравейте колеги, ще се опитам да намаля напрежението в темата като започна с това - конски сили... добре, въртящ момент...добре .....има нужда . Никой не отвори дума за предавателни числа на ск. кутия , раздатка , диференциали , брой скорости , максимална скорост на бегачката при определени обороти , също така RED LINE на мотора и тем подобни. Има ли някой дето смята , че една добре подредена ск. кутия също дава предимство пред големия POWER но не добре контролиран и управляван?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Ето го последния "ЩРИХ".Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеЗдравейте колеги, ще се опитам да намаля напрежението в темата като започна с това - конски сили... добре, въртящ момент...добре .....има нужда . Никой не отвори дума за предавателни числа на ск. кутия , раздатка , диференциали , брой скорости , максимална скорост на бегачката при определени обороти , също така RED LINE на мотора и тем подобни. Има ли някой дето смята , че една добре подредена ск. кутия също дава предимство пред големия POWER но не добре контролиран и управляван?
http://www.youtube.com/watch?v=PewYl...ature=youtu.beАз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар