Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.6 V8.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

    Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
    Така с тази кутия как ти се струва по удобно ли е за каране ?
    http://www.youtube.com/watch?v=0ZiCP...ature=youtu.be Не си ли личи приятелю?
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

      браво Добре изглежда и добре се чува.

      Коментар


      • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

        Да личи си че е доста по лесно не търсиш скоростите при по бързо включване
        П.П тази седмица може да мина през тунинг ателието да видя звяра на живо
        ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

        Коментар


        • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

          http://www.youtube.com/watch?v=3ctcDcXpYAE&feature=plcp
          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

          Коментар


          • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
            Тарга , ти това видя ли го ?
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

              Така сложени амортисьорите - под този ъгъл може и без тях.boreto2-любител шофьор.

              Коментар


              • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                Ако говориш за снимка 1 от пост 181,ти вярваш ли че са монтирани по този начин?
                Борис 0888 999 едно едно9
                PATROL Y260 RB30S

                Коментар


                • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                  Честно накефи ме с тази кутия, Браво !

                  Но имам два въпроса:
                  - Не те ли дразни само това серийно табло ?
                  - И защо колата подскача толкова на асфалта?

                  Коментар


                  • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                    ами защото не е на асвалт а само го прекоси

                    Коментар


                    • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                      Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                      Честно накефи ме с тази кутия, Браво !

                      Но имам два въпроса:
                      - Не те ли дразни само това серийно табло ?
                      - И защо колата подскача толкова на асфалта?
                      На първия въпрос - дразни ме, но сега нямам време за него.
                      На втория въпрос - асфалта е като след директен обстрел от въздуха , иначе колата има перфектна возия и ако не беше късата шеста щях да си правя далечни разходки.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                        Скоростната кутия друга ли е (ако да каква?) или си сложил само догбокс ?

                        Коментар


                        • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                          Аз като пълен лаик по темата искам да попитам следното:
                          Индикатора който показва на коя скорост си - какво представлява, как се слага (някакви специални доработки по скоростната кутия ли се правят, или цялата е специална която си има заложен фабрично датчик).

                          Коментар


                          • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                            Първоначално публикуван от Paladin Преглед на мнение
                            Аз като пълен лаик по темата искам да попитам следното:
                            Индикатора който показва на коя скорост си - какво представлява, как се слага (някакви специални доработки по скоростната кутия ли се правят, или цялата е специална която си има заложен фабрично датчик).
                            Индикатора идва в комплект с кутията и се включва във фабрично заложен датчик. Кофти момента е че е опция и се плаща отделно , обаче е много сложно да караш без него , защото лоста винаги стои в средно положение и вероятноста да забравиш на коя предавка си бил последно е много голяма. В отговор на другия колега , кутията е секвенциална тоест подредена или правозъба. Звука в кокпита е като от "РАНЕН В КРИЛОТО МИГ-29". Първа скорост влиза като на стар "ЧАВДАР" на автобусна спирка.
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                              То се вижда, че е секвенциална. Ще споделиш ли марката и моделът и ?
                              Както и ми е чудно без или със съединител превключваш и налага ли се отнемането на газта през това време.

                              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                              В отговор на другия колега , кутията е секвенциална тоест подредена или правозъба.
                              Подредена или "редена" кутия също се подразбира (разговорно у нас в БГ.) като кутия със специално подредени предавки за специфични състезателни нужди. Както и "догбокс" - кутия без синхронизатори и в някой случаи правозъби, за по-бърза смяна на предавките. Повечето Лади в шампионата имат такива.

                              Коментар


                              • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                                Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                                Както и ми е чудно без или със съединител превключваш и налага ли се отнемането на газта през това време.


                                Аз сменям предавки със съединител обаче много задобрях и не си личи . Два пъти пробвах без проблем влизат и без съединител , обаче не смятам да рискувам .
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X