Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol 4.6 V8.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Nissan Patrol 4.6 V8.

    Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
    Тези амортисьори имат 20см. ход , като ги спънеш с колани и бъмпове хептен не стават за трофи и траял. Освен ако не минаваш в рали-рейда.
    Сега за окачвания ли ще си говорим?
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #92
      От: Nissan Patrol 4.6 V8.

      Чак сега виждам темата, ама колата ти е станала голям звяр ! Поздравления ! Направо ми напълни душата, като гледах на варненското състезание - рев, пламъци пускаш от време на време, браво, истинска бегачка.

      Може ли да те питам нещо ?
      Патрола е фултайм от момента в който му монтирах двигател , ск.кутия и раздатка от Ровър
      До колкото виждам от Патрула е останало купе и мостове, мостовете ли са причината да правиш колата на тази база или нещо друго?
      Всъщност само си расъждавам - кой вариант е по-удачен / по-лесен, Роувър с патрулски мостове или Патрул с двигател и кутия от англичанина. Но ти вече си го измислил и ако не те затруднява да го споделиш "наготово".

      Коментар


      • #93
        От: Nissan Patrol 4.6 V8.

        Сега си давам сметка , че най-лесния вариант е да ползваш едно "Диско" защото там всичко сметнато. Захвати на двигателя,скоростна кутия,раздатка,междуосовото разстояние е такова каквото трябва да бъде тоест 100 инча/254см./, даже мостовете не е необходимо да сменяш . Англичаните предлагат всичко за да станат по-здрави и сигурни. Със задния мост на Патрола заигравката е голяма заради дифа който стои в средата и кардана стои по мн.интересен начин. Всъщност при мен здравината на мостовете беше основната причина да вляза в този филм , но натрупания опит показа че другия вариант е по-лесен за изпълнение.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #94
          От: Nissan Patrol 4.6 V8.

          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
          Сега си давам сметка , че най-лесния вариант е да ползваш едно "Диско" защото там всичко сметнато. Захвати на двигателя,скоростна кутия,раздатка,междуосовото разстояние е такова каквото трябва да бъде тоест 100 инча/254см./, даже мостовете не е необходимо да сменяш . Англичаните предлагат всичко за да станат по-здрави и сигурни. Със задния мост на Патрола заигравката е голяма заради дифа който стои в средата и кардана стои по мн.интересен начин. Всъщност при мен здравината на мостовете беше основната причина да вляза в този филм , но натрупания опит показа че другия вариант е по-лесен за изпълнение.
          Така е колега!
          Добре е че анализа е точен и то след толкова похарчени време и средства.
          Прави впечатление, че по колата е "пипано" професионално. Фирмите от бранша могат да завиждат, разбира се благородно...
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #95
            От: Nissan Patrol 4.6 V8.

            При първоначалния тунинг си с по два амортисьора, а сега с по един (вярно марков), толкова ли новите са надежни и добри ?

            Коментар


            • #96
              От: Nissan Patrol 4.6 V8.

              Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
              При първоначалния тунинг си с по два амортисьора, а сега с по един (вярно марков), толкова ли новите са надежни и добри ?
              Ще отговоря по следния начин.
              " Един човек и 100 човека да го бръснат , за една секунда не могат да го обръснат " .....По тази логика " 100 калпави амортисьора да сложиш , пари не правят пред един марков " . Това беше за разведряване . Първоначалната идея беше " За хич пари кола за състезания " или как да нагазим в дълбокото без да потънем финансово , обаче както става винаги , първоначалните свежи идеи се забравят и се започва една хамалогия "не е истина". Ако всичко върви по план скоро ще има една гатанка " Открий двестата разлики от оригиналния Y60.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #97
                От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                Открий двестата разлики от оригиналния Y60.
                Те и сега доста разлики се виждат
                Виж, на мен наистина ми харесва как си направил колата, а най-вече че споделяш това тук.
                Не знам до колко е вярно, но чух, че на състезанието във Варна те е предала бензиновата помпа ?
                Ако ти беше дублирана.... че затова те питам - не се ли притесняваш, че може да провалиш състезание или шампионат (не знам какви цели гониш) ако ти се скапе амортисьора някъде. Все пак като гледам рали рейд колите (Дакар) всички са с по два амортисьора.

                Ако всичко върви по план скоро ще има .....
                На този двигател и мостове ти липсва само сенквенциалната кутия

                Коментар


                • #98
                  От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                  Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                  Те и сега доста разлики се виждат
                  Виж, на мен наистина ми харесва как си направил колата, а най-вече че споделяш това тук.
                  Не знам до колко е вярно, но чух, че на състезанието във Варна те е предала бензиновата помпа ?
                  Ако ти беше дублирана.... че затова те питам - не се ли притесняваш, че може да провалиш състезание или шампионат (не знам какви цели гониш) ако ти се скапе амортисьора някъде. Все пак като гледам рали рейд колите (Дакар) всички са с по два амортисьора.




                  На този двигател и мостове ти липсва само сенквенциалната кутия
                  Във Варна ме предадоха не една а две бензинови помпи. Оказа се след направената дисекция на помпите ,че не са почистени добре стружките от новия неръждаем резервоар . За мен правилната концепция винаги е била по два койлоувъра на колело , просто ги нямаше налични а сроковете за доставка бяха 6 седмици. Това е причината. Секвенциалните кутии са две налични и стоят на рафта. Така ми отговори г-н Найш от фирмата производител.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                    Повдигам малко завесата.
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                      Звяр колко конски сили са докарани ?
                      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                      Коментар


                      • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                        Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                        Звяр колко конски сили са докарани ?
                        В момента николко , не са правени никакви настройки само колкото да работи на място без товар.
                        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                        Коментар


                        • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          Повдигам малко завесата.
                          Камерата се е размекнала от жегата "баси".
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                            Завесата се повдигна малко. Нямам тършение за премиерата, колко коня очакваш да изкарате ?
                            Газ 69 2.4i
                            Густо майна, пътят свърши !!!
                            GSM: О895 7О6О59

                            Коментар


                            • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                              Камерата се е размекнала от жегата "баси".
                              Вярно, аз в началото си викам - трябва да сменям ракията, ама явно не само при мен е проблема.
                              Нещо не схванах, онова да не е компресор?

                              Коментар


                              • От: Nissan Patrol 4.6 V8.

                                Няма компресор. От FIA ми се "обадиха" че не може. А мистър Пол пък ми писа , " По-малко от 310 НР няма да е , всичко зависи от лицето което ще прави картографирането ",каквото и да означава това. Ние ще гоним 330-340 . Лицето "Иванчо" да почва да си настройва картографа щото веселбата ще е голяма.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X