Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Patrol 4.6 V8.
Свий
X
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Днес установих , че в задната част съм докарал дизайна на "NISSAN GTR" без да искам. Разбира се не е едно към едно, обаче няма и нужда. Ако ви е направило впечатление предницата е скъсена точно с 10см. тавана е свален с 3.5см. калниците са уширени с по 4см. страничните прозорци са повдигнати в задния си край с 6.5см , по тази логика прозорците на задните врати също са повдигнати или намалени по височина с 6.5см. , предния капак също е променен - в предния си край е скосен за по-агресивен вид и много други заигравки които донесоха радост за окото на целия екип който се труди неуморно последните 4 седмици.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Седалките сваляни ли са надолу? Че моите са на нормалната височина и без да е свалян тавана, като сложа каската главата ми отива между тръбите на клетката ...Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение... тавана е свален с 3.5см. ...
А, ако седалките са сваляни надолу, как ще е видимостта, че нея и без това в дадени ситуации хич я няма заради масивната предница.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Нямам проблем с тръбите на клетката , седалките са монтирани така че да се избегнат удари . Предницата я скъсихме именно поради причина масивност и недобра видимост. Да ме извиняват японските дизайнери през 90те години , ама профила на късия патрол въобще не ме кефи. Виж дългия е друга бира - изглежда съразмерен.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеСедалките сваляни ли са надолу? Че моите са на нормалната височина и без да е свалян тавана, като сложа каската главата ми отива между тръбите на клетката ...
А, ако седалките са сваляни надолу, как ще е видимостта, че нея и без това в дадени ситуации хич я няма заради масивната предница.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Вземи да я махнеш тази лебедка! Както си го изпънал сега, изобщо не е да го вкарваш на места, дето ще ти трябва такъв уред. Пък и на окачването ще му е по-добре без тия кила пред предния мост на ралиджийско каране.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениетова са последните снимки след лакирането. Има много работа още до финала ...ако въобще има такъв.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Още помня във Варна какви блата трябваше да преодоляваме втория ден . В съчетание с неправилен избор на гуми , лебедката може да се окаже единственото спасение в определени моменти. Наблюденията ми показват , че България не е Аржентина или Чили , на всеки 100-200км. все ще изкочи някоя мазна кална локва да ти развали кефа.Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеВземи да я махнеш тази лебедка! Както си го изпънал сега, изобщо не е да го вкарваш на места, дето ще ти трябва такъв уред. Пък и на окачването ще му е по-добре без тия кила пред предния мост на ралиджийско каране.

Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Nissan Patrol 4.6 V8.
Горе-долу същото беше и миналата година. Карах го без лебедка и със същите гуми, с които си ти, а и със стандартния мотор. Няма такава мъка ...Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеОще помня във Варна какви блата трябваше да преодоляваме втория ден . В съчетание с неправилен избор на гуми , лебедката може да се окаже единственото спасение в определени моменти. Наблюденията ми показват , че България не е Аржентина или Чили , на всеки 100-200км. все ще изкочи някоя мазна кална локва да ти развали кефа.

Но пък гледаш да караш с повече мисъл и техника.
Затънах само 1 път и тогава закачваш коланчето и чакаш помощ от колега. И да имаш лебедка, в тези добруджански нивя най-често няма къде да се вържеш.
На Дакар може да има рядко кал, но пък има пясъци ...Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.



Коментар