До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Днес тръгнах да направя малко изпитания в реални условия. За съжаление, още в самото начало стана нещо, което по принцип винаги ме е притеснявало при електрическите вентилатори - просто в един момент останах без духалки.
На първо четене изглежда, че е заминало реле. В крайна сметка подадох маса директно на малкия вентилатор (просто нямах под ръка достатъчно дебела жица, която да издържи на тока на големия) и се прибрах без проблеми с постоянно включена перка.
Явно ще се наложи освен преработване на закрепването на датчика, да се препипа и електрическата инсталация. При всички положения мисля, че ще е добра идея да се разделят двете перки, като може би няма да е лошо малката да се пуска отделно и ръчно, без да е зависима от работата на голямата, както е сега (така си беше и фабрично).
Отделно ми се ще кутията с релетата да се изведе на по-сгодно място, защото, както е сега, дори и да имах резервно 50А реле, смяната му не ще да е от най-лесните и бързи упражнения.
А как да закрепя датчика на гумена тръба? И то така, че да не излети при дивите сътресения, които се получават при бързо каране по черно.
Днес тръгнах да направя малко изпитания в реални условия. За съжаление, още в самото начало стана нещо, което по принцип винаги ме е притеснявало при електрическите вентилатори - просто в един момент останах без духалки.
На първо четене изглежда, че е заминало реле. В крайна сметка подадох маса директно на малкия вентилатор (просто нямах под ръка достатъчно дебела жица, която да издържи на тока на големия) и се прибрах без проблеми с постоянно включена перка.
Явно ще се наложи освен преработване на закрепването на датчика, да се препипа и електрическата инсталация. При всички положения мисля, че ще е добра идея да се разделят двете перки, като може би няма да е лошо малката да се пуска отделно и ръчно, без да е зависима от работата на голямата, както е сега (така си беше и фабрично).
Отделно ми се ще кутията с релетата да се изведе на по-сгодно място, защото, както е сега, дори и да имах резервно 50А реле, смяната му не ще да е от най-лесните и бързи упражнения.
Първоначално публикуван от kograman
Преглед на мнение
Коментар