Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Слагай по мощен алтернатор от нещо друго.

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Слагай по мощен алтернатор от нещо друго.
      И това е вариант, ама какво да е нещото? Май на Y61-ците алтернаторът беше 100 А
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Колега Янко е прав не може да сложиш датчика за температурата на изходната труба. когато се включи вентилатора веднага охлажда течноста и датчика изключва. слага се по нагоре за да може да работи по дълго и да мине през целия двигател по охладен антифриз. най ефективно е наистина на входящия маркуч има такива маркучи с втулки на форд и опел фронтера /бензин/ на фронтерата е точно на входящия маркуч и е много ефективно. поздрави. без обиди но мисля че си монтирал датчика на грешното място не е виновен термостата

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Моят пък неще да загрее. Стрелка стои на без 25.

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
            Категорично ,не!Включват се за много малко време!опитай и тогава резултатите ще са други
            Имах съштиа проблем с бус,грееше само пълен когато катерех баир.След какви ли не гимнастики ,без ефект,му сложихме максимално голям ел.вентилатор.след неколкократна смиана на датчици наи добър ефект имаше когато вентилатора вкл.вазможно наи рано.Точно както го описва колегата.Опитаи да вкл.и двата вентилатора веднага с отварянето на термостата
            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
            Кольо.

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
              ... слага се по нагоре за да може да работи по дълго и да мине през целия двигател по охладен антифриз. ...
              Като е горе, вентилаторите ще се включват и тогава, когато от тях няма никаква нужда. Примерно при движение по равен път с достатъчно висока скорост, която гарантира достатъчно обдухване на радиатора и без вентилатор.

              По тази логика дай да цъкна копчето и двата вентилатора да се въртят непрекъснато. По-дълго от това няма накъде ...


              Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
              ... Опитаи да вкл. и двата вентилатора веднага с отварянето на термостата
              Какво става като ми се въртят постоянно и 2-та вентилатора, а трябва да пусна и фарове, чистачки, вентилатор в купето ?!?
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 11-07-08, 22:13.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Идеята е при по сериозно натоварване да се вкл. и двата вентилатора възможно веднага след отварянето на термостата макър и на по-кратки и чести интервали ,а не да работят постоянно.И естествено вариянта за по-моштен алтернатор.
                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                Кольо.

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Чава, братко -постъпи както си решиш.Вентилаторите се включват много рядко -при висока скорост въбще.Важен е момента ,когато ще започне охлаждането!!!не колко дълго ще въртят.В грешна посока върви теорията ти. Опитваш се да отречеш нещо което реално работи .. Аз се възползвах от нещо ,което хората отдавна са го измислили и се е доказало в ,,бой''! В крайна сметка по трудния начин е по весело
                  Имаш покана да ми дойдеш на гости ,грабвай джипа ми и се убеди сам - ще ти излезе по-ефтино ,отколкото да правиш нещо по два пъти.

                  ПС Пуксковия ток на вентилаторите ми е 35 А(общо) и после е около 20А.пускам фарове
                  + халогени ,вентилатори в купе и AC/DC на мах без грижи
                  Да не се обидиш ,опитвам се да ти бъда полезен.И поканата е сериозна
                  Последно редактирано от churov; 11-07-08, 22:50.
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Слагай по мощен алтернатор от нещо друго.
                    Тогава пък трябва да се мисли и за съответния акумулатор, който да е с капацитета да поеме съответните ампери отгоре...

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                      Чава, братко -постъпи както си решиш.Вентилаторите се включват много рядко -при висока скорост въбще.Важен е момента ,когато ще започне охлаждането!!!не колко дълго ще въртят.В грешна посока върви теорията ти. Опитваш се да отречеш нещо което реално работи .. Аз се възползвах от нещо ,което хората отдавна са го измислили и се е доказало в ,,бой''! В крайна сметка по трудния начин е по весело
                      Имаш покана да ми дойдеш на гости ,грабвай джипа ми и се убеди сам - ще ти излезе по-ефтино ,отколкото да правиш нещо по два пъти.

                      ПС Пуксковия ток на вентилаторите ми е 35 А(общо) и после е около 20А.пускам фарове
                      + халогени ,вентилатори в купе и AC/DC на мах без грижи
                      Да не се обидиш ,опитвам се да ти бъда полезен.И поканата е сериозна
                      Моя е направен по схемата на Чуров, имам подозрения че е от същия майстор..... Без да пускам климатика, почти нямам мърдане от позицията под бялата точка. Когато е по-хладно времето пък, въобще не мърда от там, независимо колко труден баир качва. Само при голяма жега и пуснат климатик стига средата и мааалко над нея. Беше ми се откачил единия кабел на релетата и загря на място както си работеше с климатика доста над средата и като включих кабела и започнаха да духат вентилаторите се оправи бързо..... Когато е с включен климатик се включват често вентилаторите и на баирите така. Когато поддържам висока скорост - почти не се включват. Когато работи на място със или без климатик се включват през 4 - 5 мин за по 30 сек. При мен проблемът е с лошо направената инсталация на вентилатори/контактори с едни едножилни 10 квадрата кабели и корозирали връзки между тях. Предстои да купя нови релета и многожилни кабели пак с голяма квадратура и всичко да е с нови кабелни обувки, добре кирбовани и добре изолирани.... Както и ми се върти идея за цифрова индикация на температурата на главата с някаква термодвойка и дисплей.....

                      Колкото до акумулатора - аз един хвърлих вече. Купих на негово място АС Делко за около 360 лева. смятам да направя профилактика на генератора преди зимата при един пич тука във Варна, в кв. Левски, който много си разбира от работата и каквото пипне по динама и стартери - няма грижи с години после.

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                        ... Опитваш се да отречеш нещо което реално работи ..
                        Не бе! Като "гнила "ЕнтЕлигенция" просто се опитвам да си обясня кое, как и защо. Примерно, не ми е ясно защо вентилаторите ще се включват много рядко, при положение, че датчикът е разположен преди радиатора и отчита температурата на водата, излизаща от двигателя. Ако взема моите дадености за момента - термостатът започва да отваря на 82 и е напълно отворен на 95 градуса. Първата степен на датчика включва на 84 и изключва на 79. Т.е., както и да го мисля, ако този датчик се сложи преди радиатора, при нормална работна температура на двигателя около 90 вентилаторите би трябвало да се въртят нонстоп. За да не се случва това, температурата на охладителната течност трябва да слезе до 79 градуса, за да изключат перките. Т.е. термостатът трябва да затвори. Сигурно е постижимо, но въпросът е това дали е добре?!?
                        Нали целта на занятието е да осигурим нормално охлаждане, а не да карам постоянно с по-студен, отколкото е здравословно мотор.

                        Та, къде греша?!?

                        Между другото, твоят термодатчик с какви параметри е?


                        Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                        ... Имаш покана да ми дойдеш на гости ...
                        Аз че ще ви идвам на гости - ще ви идвам. Ама идеята е да стигна до вас с Патрула, изминавайки колкото там километра ни спретне Тодор ...
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 12-07-08, 09:05.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Не бе! Като "гнила "ЕнтЕлигенция" просто се опитвам да си обясня кое, как и защо. Примерно, не ми е ясно защо вентилаторите ще се включват много рядко, при положение, че датчикът е разположен преди радиатора и отчита температурата на водата, излизаща от двигателя. Ако взема моите дадености за момента - термостатът започва да отваря на 82 и е напълно отворен на 95 градуса. Първата степен на датчика включва на 84 и изключва на 79. Т.е., както и да го мисля, ако този датчик се сложи преди радиатора, при нормална работна температура на двигателя около 90 вентилаторите би трябвало да се въртят нонстоп. За да не се случва това, температурата на охладителната течност трябва да слезе до 79 градуса, за да изключат перките. Т.е. термостатът трябва да затвори. Сигурно е постижимо, но въпросът е това дали е добре?!?
                          Нали целта на занятието е да осигурим нормално охлаждане, а не да карам постоянно с по-студен, отколкото е здравословно мотор.

                          Та, къде греша?
                          Не грешиш никъде, просто искаш оптималния вариант, който обаче при старите дизели ( особенно Патрула ) за съжаление няма как да се постигне.
                          Според мен трябва да се направи малък компромис, двигателя когато е нормално натоварен да работи на по ниска температура, примерно 85*, когато се натовари да стигне 90* - 95* максимум. Мисля че е по добре отколкото 90* - 95* - 100*, след което вероятноста от пукане на глава за Патрула е голяма.
                          При мен се получи само със смяна на термостата. Ти си почнал с вентилаторите, намери най оптималното място за датчика и ако няма задоволителен резултат слагай термостат на 76.5*.
                          Последно редактирано от Аndro 160; 12-07-08, 12:35.

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Датчика ми е 77/82.Мисля че термостат мие някъде около 76*Идеята е да се включи датчика почти заедно с термостата.Пак ти казвам -Важен е момента ,кога ще започне охлаждането!!! Вентилаторите работят може би еднакво време и в двата случая -опитват се да свалят около 10-15* ,но в единия слуай от 100+ , а другия от към 85-90*.Когато ми включат вентилаторите ,фаровете ми дори не примигват.На лебедка съм се теглил безброй пъти (вентилаторте са се включвали) и до този момент не съм закъсвал за ток.
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                              Датчика ми е 77/82 ...
                              От какво е?
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                                Датчика ми е 77/82.Мисля че термостат мие някъде около 76*Идеята е да се включи датчика почти заедно с термостата.Пак ти казвам -Важен е момента ,кога ще започне охлаждането!!! Вентилаторите работят може би еднакво време и в двата случая -опитват се да свалят около 10-15* ,но в единия слуай от 100+ , а другия от към 85-90*.Когато ми включат вентилаторите ,фаровете ми дори не примигват.На лебедка съм се теглил безброй пъти (вентилаторте са се включвали) и до този момент не съм закъсвал за ток.
                                Моите фарове определено си примигват... Но при мен трябва ревизия на генератора....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X