Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Вчера в късния следобед проведох едно леко асфалтово изпитание за да видя как ще се държи Патрулът по магистрала.
Констатациите са следните:
Въпреки 33-ките машинката набира доста прилично. След известно каране около и над 100 км/ч стрелката на температурата се вдигна на милиметър-два, но все още беше под средата на скалата.
Не знам как е при ТИР-овете, но вече на втори джип с шнорхел констатирам, че обърнатият напред въздухозаборник определено подобрява вървежа.
Максималната скорост, до която стигнах беше 133 км/ч, като оборотомерът беше далеч от червената зона и дори под 4,000 оборота. Т.е. имаше мегдан и за още.
Причината да се въздържа от по-високи скорости беше доста ниският комфорт при карането със скорост над 110.
Струва ми се, че звукоизолацията на Патрула е бая по-слабичка от тази на Галопера, а гумите BFG MT в размер 33" се оказаха забележимо по-шумни от Goodyear Wrangler MT/R (31"). Или поне шумът им е по-дразнещ.
При всички положения, не мисля, че бих пътувал по-продължително време при скорости над 105-110 км/ч, ако нямам много сериозна причина да го правя. Шумът в купето става доста силен и дразнещ и контактът между пътуващите определено се затруднява.
Освен това, над 105-110 км се появи сериозна вибрация, като закрепеният на челното стъкло GPS се тресеше зверски.
Отдавам това явление на небалансираните 33-ки.
Извод от горното: В Патрула има хляб и на асфалта, но пълно щастие няма ... Т.е. трудно можеш да очакваш от джипка, правена за гората, да бъде подходяща и за магистралата.
Доколкото обаче понякога се налага до/от гората да се пътува и по магистрала, взех да се чудя дали ще е добра идея да се балансират 33-ките и по-точно, дали за целта няма да се наложи използване на прекалено много тежести?!?
Вчера в късния следобед проведох едно леко асфалтово изпитание за да видя как ще се държи Патрулът по магистрала.
Констатациите са следните:
Въпреки 33-ките машинката набира доста прилично. След известно каране около и над 100 км/ч стрелката на температурата се вдигна на милиметър-два, но все още беше под средата на скалата.
Не знам как е при ТИР-овете, но вече на втори джип с шнорхел констатирам, че обърнатият напред въздухозаборник определено подобрява вървежа.
Максималната скорост, до която стигнах беше 133 км/ч, като оборотомерът беше далеч от червената зона и дори под 4,000 оборота. Т.е. имаше мегдан и за още.
Причината да се въздържа от по-високи скорости беше доста ниският комфорт при карането със скорост над 110.
Струва ми се, че звукоизолацията на Патрула е бая по-слабичка от тази на Галопера, а гумите BFG MT в размер 33" се оказаха забележимо по-шумни от Goodyear Wrangler MT/R (31"). Или поне шумът им е по-дразнещ.
При всички положения, не мисля, че бих пътувал по-продължително време при скорости над 105-110 км/ч, ако нямам много сериозна причина да го правя. Шумът в купето става доста силен и дразнещ и контактът между пътуващите определено се затруднява.
Освен това, над 105-110 км се появи сериозна вибрация, като закрепеният на челното стъкло GPS се тресеше зверски.
Отдавам това явление на небалансираните 33-ки.
Извод от горното: В Патрула има хляб и на асфалта, но пълно щастие няма ... Т.е. трудно можеш да очакваш от джипка, правена за гората, да бъде подходяща и за магистралата.
Доколкото обаче понякога се налага до/от гората да се пътува и по магистрала, взех да се чудя дали ще е добра идея да се балансират 33-ките и по-точно, дали за целта няма да се наложи използване на прекалено много тежести?!?
Коментар