Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Вчера в късния следобед проведох едно леко асфалтово изпитание за да видя как ще се държи Патрулът по магистрала.

    Констатациите са следните:
    Въпреки 33-ките машинката набира доста прилично. След известно каране около и над 100 км/ч стрелката на температурата се вдигна на милиметър-два, но все още беше под средата на скалата.
    Не знам как е при ТИР-овете, но вече на втори джип с шнорхел констатирам, че обърнатият напред въздухозаборник определено подобрява вървежа.

    Максималната скорост, до която стигнах беше 133 км/ч, като оборотомерът беше далеч от червената зона и дори под 4,000 оборота. Т.е. имаше мегдан и за още.
    Причината да се въздържа от по-високи скорости беше доста ниският комфорт при карането със скорост над 110.
    Струва ми се, че звукоизолацията на Патрула е бая по-слабичка от тази на Галопера, а гумите BFG MT в размер 33" се оказаха забележимо по-шумни от Goodyear Wrangler MT/R (31"). Или поне шумът им е по-дразнещ.
    При всички положения, не мисля, че бих пътувал по-продължително време при скорости над 105-110 км/ч, ако нямам много сериозна причина да го правя. Шумът в купето става доста силен и дразнещ и контактът между пътуващите определено се затруднява.

    Освен това, над 105-110 км се появи сериозна вибрация, като закрепеният на челното стъкло GPS се тресеше зверски.
    Отдавам това явление на небалансираните 33-ки.

    Извод от горното: В Патрула има хляб и на асфалта, но пълно щастие няма ... Т.е. трудно можеш да очакваш от джипка, правена за гората, да бъде подходяща и за магистралата.

    Доколкото обаче понякога се налага до/от гората да се пътува и по магистрала, взех да се чудя дали ще е добра идея да се балансират 33-ките и по-точно, дали за целта няма да се наложи използване на прекалено много тежести?!?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      А с Goodyear Wrangler MT/R (31") какви скорости си развивал по асфалтов път с Хюндая и как е там шума.Важно е за всеки "дръзнал" да избира гуми
      B+

      Коментар


      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
        Вчера в късния следобед проведох едно леко асфалтово изпитание за да видя как ще се държи Патрулът по магистрала.

        Констатациите са следните:
        Въпреки 33-ките машинката набира доста прилично. След известно каране около и над 100 км/ч стрелката на температурата се вдигна на милиметър-два, но все още беше под средата на скалата.
        Не знам как е при ТИР-овете, но вече на втори джип с шнорхел констатирам, че обърнатият напред въздухозаборник определено подобрява вървежа.

        Максималната скорост, до която стигнах беше 133 км/ч, като оборотомерът беше далеч от червената зона и дори под 4,000 оборота. Т.е. имаше мегдан и за още.
        Причината да се въздържа от по-високи скорости беше доста ниският комфорт при карането със скорост над 110.
        Струва ми се, че звукоизолацията на Патрула е бая по-слабичка от тази на Галопера, а гумите BFG MT в размер 33" се оказаха забележимо по-шумни от Goodyear Wrangler MT/R (31"). Или поне шумът им е по-дразнещ.
        При всички положения, не мисля, че бих пътувал по-продължително време при скорости над 105-110 км/ч, ако нямам много сериозна причина да го правя. Шумът в купето става доста силен и дразнещ и контактът между пътуващите определено се затруднява.

        Освен това, над 105-110 км се появи сериозна вибрация, като закрепеният на челното стъкло GPS се тресеше зверски.
        Отдавам това явление на небалансираните 33-ки.

        Извод от горното: В Патрула има хляб и на асфалта, но пълно щастие няма ... Т.е. трудно можеш да очакваш от джипка, правена за гората, да бъде подходяща и за магистралата.

        Доколкото обаче понякога се налага до/от гората да се пътува и по магистрала, взех да се чудя дали ще е добра идея да се балансират 33-ките и по-точно, дали за целта няма да се наложи използване на прекалено много тежести?!?
        Това е много интересно. Аз също карам с BFG M/T , но 235/85/16.
        Най-неприятните вбрации са при 60-65 км/ч , получава се нещо като резонанс. До 110 е почти безшумна, но слад това ти трябва шлемофон да не оглушееш.
        Явно размера на гумата и возилото , на което е сложена са причина за различното и поведение на асфалта. Това вероятно е валидно и за другите марки гуми.
        Не е зле (мже в друга тема) колегите да споделят впечатленията си от гумите , с които карат по различните терени, и размера, който ползват.

        Коментар


        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          ...Максималната скорост, до която стигнах беше 133 км/ч, ...
          При всички положения, не мисля, че бих пътувал по-продължително време при скорости над 105-110 км/ч, ако нямам много сериозна причина да го правя. Шумът в купето става доста силен и дразнещ и контактът между пътуващите определено се затруднява.

          Освен това, над 105-110 км се появи сериозна вибрация, като закрепеният на челното стъкло GPS се тресеше зверски.
          Отдавам това явление на небалансираните 33-ки.
          ...
          И аз днес проведох подобни "изпитания", след една много приятна, но кратка разходка, трябваше спешно да се прибирам по магистралата - 155км/ч бе макс. (може би можеше и още но не напъвах) 140-150 е креисерската скорост (детето спеше през цялото време). И все пак над 130 не е добре да се кара - Правилник, а аз си го спазвам!

          Коментар


          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от vokel Преглед на мнение
            А с Goodyear Wrangler MT/R (31") какви скорости си развивал по асфалтов път с Хюндая и как е там шума.Важно е за всеки "дръзнал" да избира гуми
            Нормално каране по асфалт в диапазона 90 - 110 (официалната максимална скорост на детевоза е 136). MT/R-ите също шумят (кална гума са все пак), но като че ли гумата им е по-мека от тази на BFG MT, което се отразява и на нивото и характера на шума.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Eдно е ясно - това (BFG) е най - критикуваната във форума гума и то не без основание имайки предвид поведението и в калта, но със сигурност можеш да разчиташ на нея, че няма да я спукаш преминавайки върху пън с остри ръбове или "зъбати" скалички.
              Гумата е невероятно здрава.

              Коментар


              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Чавдаре, по какво мериш скороста? По скоростомера или по GPS? Например при мен с 33-ките се получава разлика с почти 10% (и в скоростомера и в киломентража). Като карам с 100, по gps карам с 109-110.

                Скоростите на Алекс са трудни (но не непостижими) за мен, вероятно от типа гуми (АТ <-> МТ), при него (и при теб) контактната площ е по-малка, независимо от еднаквата широчина на гумите.

                Коментар


                • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                  Eдно е ясно - това (BFG) е най - критикуваната във форума гума и то не без основание имайки предвид поведението и в калта, но със сигурност можеш да разчиташ на нея, че няма да я спукаш преминавайки върху пън с остри ръбове или "зъбати" скалички.
                  Гумата е невероятно здрава.
                  Те точно по този начин разпрах BFG MT от нищо и никаква клечка...От протектора та през целия борд А клечката колкото молив....Та по-полека с такива изказвания...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Чавдаре, по какво мериш скороста? По скоростомера или по GPS? Например при мен с 33-ките се получава разлика с почти 10% (и в скоростомера и в киломентража). Като карам с 100, по gps карам с 109-110.
                    Гледах и по двете. И, между другото, констатирах, че разликата в показанията е пренебрежимо малка. Т.е. може да се приеме, че с 33-ките километражът ми показва вярно.


                    П.П. Ето какво прочетох на руския сайт в тази връзка:

                    Известно (измерено), что спидометр сафарей показывает действительно точную скорость именно на 33" резине (на меньшей резине показания скорости завышены. К чему бы это ?).
                    http://www.nissan-4x4.ru/Razdeluy/Av...x.php?id=93690
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-05-07, 22:28.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Те точно по този начин разпрах BFG MT от нищо и никаква клечка...От протектора та през целия борд А клечката колкото молив....Та по-полека с такива изказвания...
                      Няма нескъсваема или неспукваева гума. Просто исках да кажа, че сравнителното преимущество на BFG е здравината. Това се отнася и за ALL TERRAIN. На тази марка според мен това и е най-доброто качество.

                      Коментар


                      • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                        Няма нескъсваема или неспукваева гума. Просто исках да кажа, че сравнителното преимущество на BFG е здравината. Това се отнася и за ALL TERRAIN. На тази марка според мен това и е най-доброто качество.
                        Да не разводняваме темата, но наистина се спука от нищо и никаква клечка през която най-вероятно щеше да мине без проблем гума на лек автомобил... Така че оттогава много внимавам с изказванията за здравите гуми... Иначе на мен АТ на същата марка са ми любимци в категорията универсална гума.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Чавдаре, по какво мериш скороста? По скоростомера или по GPS? Например при мен с 33-ките се получава разлика с почти 10% (и в скоростомера и в киломентража). Като карам с 100, по gps карам с 109-110.
                          Гледах и по двете. И, между другото, констатирах, че разликата в показанията е пренебрежимо малка. Т.е. може да се приеме, че с 33-ките километражът ми показва вярно...
                          Напълно възможно. На Венци Патрола с 33.4 гуми лепна абсолютно вярно. При мен с 31-ците (оригинално) беше точно.

                          Коментар


                          • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Това идва от факта че повечето производители тарират скоростомерите да показват по-висока скорост от реалната. Така че като сложите по-големи гуми и нещата си идват на мястото...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Ашколсун!

                              Чаво пращам ти ЛС с 1 идея за баланс, която ми се струва особенно подходяща за целите ти...

                              П.С.
                              Само бих вметнал, че според мен има твурде много мнения с 1 и също съдържание, които направиха 1 цяла страница особенно дразнеща. А именно за цената. Та питането ми е към модератор. Ако се изтрият всички такива менния и остане 1-то на Яро, което дава достатъчно голям процент информация няма ли да е по-приятно. Това махленско подпитване много ме дразни. Извинявам се за офтопикът.

                              Коментар


                              • Re: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                                Ашколсун!

                                Чаво пращам ти ЛС с 1 идея за баланс, която ми се струва особенно подходяща за целите ти...

                                П.С.
                                Само бих вметнал, че според мен има твурде много мнения с 1 и също съдържание, които направиха 1 цяла страница особенно дразнеща. А именно за цената. Та питането ми е към модератор. Ако се изтрият всички такива менния и остане 1-то на Яро, което дава достатъчно голям процент информация няма ли да е по-приятно. Това махленско подпитване много ме дразни. Извинявам се за офтопикът.
                                ми то със 300 зора ги нучихме цените дай сега да ги изтрием
                                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X