Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    Нещо глупост ми се вижда това на последната снимка.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

      Стабилизиращата щанга противодейства на въртенето по оста на кардана. А тези кръстосани амове, предполагам, противодейстават на въртенето по оста на моста, което кара ресорите да пружинират и да вибрират. Случвало ми се е при буксуване да трака ресора точно от такова пружиниране.

      На 70тките на пружини е мистерия защо така е решено...
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

        Да така е.
        А показанато на снимката наистина прилича по-скоро на ненужно решение, най-малкото ненужно оскъпяване.
        Проблема сигурно щеше да се реши и с 2 надлъжни стабилизиращи щанги.
        Виждал съм го да се прави и на ресори, точно за да се ги разтоварят от това посукване на моста.

        Коментар


        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

          Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
          Туй чудо е едно L300. Тюнинговачът му споделя, че при потегляне се появявали вибрации в задния мост, и с тези допълнителни амове проблема се изчистил.
          Очевидно е, че с тези трупчета под ресора, се получава голям усукващ момент, и ресора започва да се гъне.
          Вижда се как държачът на пакета на ресьора вече е подгънал корпуса на амортисьора при някое джасване в дупка. Хубаво е да имаш шарени амове, но трябва да знаеш къде да си ги сложиш.

          Коментар


          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Не е така. Като размери на окачването, фейслифта е с по-добри показатели а и на практика с по-добри ходове. Съвсем отделен е въпроса, че и окачването и преди и след фейслифт може да се доработи допълнително за отлични резултати.
            Я сподели как може да се подобри ,че съм в мисъл.Да не почвам с проба грешка,проба грешка.Може и на лични .

            Коментар


            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

              Най-добре Ясен или някой от Модераторите да премести това в тойота раздела за да не се цапа тук.

              Преди фейслифт, Митко Фулдата на времето беше постигнал отлични ходове на неговата баба Яга, но нямам спомен какво точно беше направил. Много хора местят амо-вете от едната страна на моста отзад.

              На фейслифт пружинна 7-ма серия, бюджетно решение е да се ползват ползвани пружини (с умора) и амортисьори от тлк 80. С оригинални ползвани става по-добре отколкото с австралийски ползвани. При преди фейслифта също се ползват но преди от 80 отиват задни при 70. При фейслифт предни от 80 стават предни при 70, задни -> задни. Това е много популярно решение при руснаците, порови се в land-cruiser.ru
              Ето един стар линк по върпоса:
              http://www.thebj73.com/Modifications...usse_kzj73.php

              Една тема от английския тойота форум, където един младеж прави 3-линк отзад на фейслифт:
              https://www.landcruiserclub.net/comm...he-u-k.130891/

              Има достатъчно видео материал в канала му в youtube където се вижда добре постигнатото:
              https://www.youtube.com/user/ashaypop/videos

              Надявам се да е било полезно.

              Коментар


              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                Ръчкайки тук там да отстранявам проблемите, открих че не мога да включа дългите светлини.
                Дърпайки назад лоста, светлинния "клксон" се задейства и синята лампа на таблото също.
                Но не мога да ги включа за постоянно. Лоста напред не прещраква, както е на повечето коли.
                Има ли някаква особенност при Митсубиши, или имам проблем с лоста?

                Коментар


                • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Ръчкайки тук там да отстранявам проблемите, открих че не мога да включа дългите светлини.
                  Дърпайки назад лоста, светлинния "клксон" се задейства и синята лампа на таблото също.
                  Но не мога да ги включа за постоянно. Лоста напред не прещраква, както е на повечето коли.
                  Има ли някаква особенност при Митсубиши, или имам проблем с лоста?
                  Mи завърти го де

                  Коментар


                  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                    Въртенето дава 3 положения: изключване, габарити и фарове.
                    Но светят само къси. Дългите къде са?

                    Коментар


                    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                      Може ли да дадеш VIN, за да знаем за какво точно става дума?

                      Коментар


                      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                        jmbnnpd4vya0...

                        Ако не бъркам е това
                        Последно редактирано от deian02; 22-11-16, 22:35.

                        Коментар


                        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                          Ами в момента не съм вече при колата.
                          Лостчето е като това.
                          Дали е възможно в Швейцария да не карат на дълги? Абсурдно е!
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S-OCN27510NCC-1_16.jpg
Прегледи:1
Размер:77.1 КБ
ID:5735215

                          Коментар


                          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                            Нямам спомен да е имало нещо особено. Хммм...


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Biagini Passo Powered By VW Syncro

                            Коментар


                            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                              Напред трябва да са дългите и при този ключ. Усеща ли се някакво щракване и фиксиране напред? Защото ако не, е доста скъп за смяна.
                              А от ВИНа се разбра, че е 2001-ва, а не втора...

                              Коментар


                              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                                А, вина за това сме го проверили още първия ден.
                                2000та е, въпреки че първата регистрация е 2002ра.

                                Ключа напред не дава никакви признаци да има ход. Не смея да го насилвам.
                                Явно ще трябва да се сваля. надявам се поне при нужда, на Пажеро да е същия.
                                Това са рисковете на употребяваните коли.
                                Вече отстраних един дефект на клапите на парното. Но колко още дреболии ме дразнят....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X