Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за лифт на LR Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

    Мисля, че съм изчел темите по въпроса. Останах с впечатление, че няма пружини-фаворити .
    Ще се пробвам с оффроуд пружините. Аргументите ми са, че джипката е малко по-лека, няма климатик, свалил съм теглича, задната броня и булбара. Гумите, който съм предвидил са 235/85/16 Купър СТТ, т.е. и гумите (ще) са сравнително леки.
    За допълнителните неща - допълнително ще питам.

    Снимки още нямам, имам лек документален проблем и докато не го изчистя не искам да се хваля официално.
    Най-много съм впечатлен от мотора - няма много мощност, развърта се сравнително бавно, НО под 1000 оборота има тяга колкото и на 2000.... и по звук не може да бъде различен от Зил.

    Коментар


    • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Щом къс Дифендър вози готино с жълтите хеви дюти и е стабилен, за кво ми е да си правя експерименти с парите на клиентите.
      Първоначално публикуван от robobug Преглед на мнение
      Мисля, че съм изчел темите по въпроса. Останах с впечатление, че няма пружини-фаворити .
      Ще се пробвам с оффроуд пружините. Аргументите ми са, че джипката е малко по-лека, няма климатик, свалил съм теглича, задната броня и булбара. Гумите, който съм предвидил са 235/85/16 Купър СТТ, т.е. и гумите (ще) са сравнително леки.
      За допълнителните неща - допълнително ще питам.
      Твърдостта на окачването е принцпно въпрос на "вкус". Не съм сигурен кой точно произвежда пружините на RAW, които сложих аз, но по слухове в нет-а са или на Добинсън или на Ловелс. И тези, които сложих са най-твърдите, които се предлагаха, макар и с не толкова голям лифт. Колата ти в момента може и да е лека, но не е за пренебрегване възможността да метнеш едни +200 кила в багажника, без да загубиш нищо от пътното поведение на автомобила. А "возенето" зависи много и от амортисьорите - ако бях оставил при мен Адвенчъра на Монро с твърдите пружини, съм сигурен, че при мойто каране вече нямаше да имам останала здрава пломба . Докато с НитроМакс-а карам с 80 в дясната лента на Цар Борис без неприятно усещане.
      Та, смисъла е - ако амортисьорите от комплекта са сметнати да работят с твърдите пружини - по-добре вземи тях. Ще имаш стабилна кола, която вероятно няма да "друса". С меките е вероятно да се получи по-лоша возия на асфалт и при по висока скорост в завой.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

        В крайна сметка поръчах HeavyDuty. След сравнение по товароносимост на офроуд и стандартните пружини, реших, че "офроуд" ще са твърде меки.
        Днес монтирах задните. Но имам една дилема, преди да премина към предните. Бях си купил нови предни амортисьори OldManEmu N45F.
        Размерът им е 324/554мм (сгънати/разгънати). Дали да си сложи Прокомп-ите от комплекта (мнооого китайски ми изглеждат) или ОМЕ-то (които са около 4см по-къси в сгънато положение). Прокомпите са доста по-твърди.

        Коментар


        • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

          Здравейте, наскоро се запалих с offroad-a, или по-скоро от скоро имам възможност за това и сега съм притежател на Ланд Ровер Дискавари 1 300 Tdi.Той си има лифт окачване,но последните два пъти когато го карах в балкана започна да ми къса задните амортисьори, имам чуството, нещо е правено не ккато трябва и искам да го сменя,и искам да попитам някой дали е виждал този модел Лифт: http://www.paddockspares.com/diskit2...ith-winch.html, и някой дали може да ми обясни разликата между модел с лебедка? А може и някой да ми препоръча някакъв друг модел. Другото което ме интересува е че се колебая какъв размер гуми да му сложа, искам да са по-високи, но не знам до колко мога да се позволя да не съжалявам после. Моля да ми дадете съвет.

          Съобщение от модератор:
          Моля, напишете си в профила от къде сте.
          Прочетохте ли това
          ...ЦЪК

          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-11-11, 08:04.

          Коментар


          • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

            На линка няма снимка. Вероятно твоите пружини са жълти или сини +2инча, а амовете са били оригинални. За това и се късат шпилките. Препоръчително е да се сложат колани, ако нямаш конуси. За лебедка се слагат пружини + 100 или+200 кила. Според зависи колко скоростно караш и къде. За гумите е относително. Пиши откъде си и прочети малко. На всеки въпрос който ти хрумне е отговаряно поне по 5 пъти. И снимки на Диското, да му се порадваме и ние.
            Последно редактирано от targa; 15-11-11, 19:07.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              На линка няма снимка. Вероятно твоите пружини са жълти или сини +2инча, а амовете са били оригинални. За това и се късат шпилките. Препоръчително е да се сложат колани, ако нямаш конуси. За лебедка се слагат пружини + 100 или+200 кила. Според зависи колко скоростно караш и къде. За гумите е относително. Пиши откъде си и прочети малко. На всеки въпрос който ти хрумне е отговаряно поне по 5 пъти. И снимки на Диското, да му се порадваме и ние.
              Aa, Тарга! Чукча писател, а не читател! Изрично пише за кита:
              DISKIT2PFULL Kit consists of 2 pairs of Britpart Performance Coil Springs (1x DA4202 and 1x DA4204) and 4 Pro Comp ES9000 plus 2 inch Gas Shock Absorbers, 1 pair of front dislocation cones(inc. HD spring retainers), 1 pair of rear dislocation cones, HD front and rear spring retainers, 4x extended polyurethane bump stops, 1x set of Goodridge stainless steel braided brake hoses (plus 4 inch).
              Значи жълти бритпартски пружини лифт +40 мм и допълнителен товар отпред +50 кг и отзад +100 кг.
              +50 кг отпред са си точно за лебедка, но отзад ако не е натоварен сигурно подскача задницата, въпреки, че се съмнявам от това чак да къса амортисьорите.
              Приятел, хвърли отзад 100 кг цимент и го покарай да видиш как ще се държи - убеден съм, че ще се учудиш колко добре ще стои.
              С гуми по-големи от оригиналните ще имаш чувството, че някой е спънал джипа.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                +50 кила за отпред са малко, щото покрай лебедката все се появява броня. Ако даваш повече газ, нещата съвсем отиват на майната си. И прочети ти кво е писал човека. Не че е с такъв кит, а какво ни е мнението за него. Чукча.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                  А може да се късат ушите на амовете,което обикновено се дължи на чашките на долното захващане на амовете,които е редно да се изсекат,защото шайбата при кълчене опира в тях,пък и никва работа не вършат.
                  M.P.

                  Коментар


                  • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                    Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                    А може да се късат ушите на амовете,което обикновено се дължи на чашките на долното захващане на амовете,които е редно да се изсекат,защото шайбата при кълчене опира в тях,пък и никва работа не вършат.
                    100% вярно, скъсах един ам заради тия чашки, после след тая операция по отстраняването нямам проблеми.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                      Пък аз слагам последната шайба наопаки и нищо не се къса.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                        Първоначално публикуван от marinov999 Преглед на мнение
                        Здравейте, наскоро се запалих с offroad-a, или по-скоро от скоро имам възможност за това и сега съм притежател на Ланд Ровер Дискавари 1 300 Tdi.Той си има лифт окачване,но последните два пъти когато го карах в балкана започна да ми къса задните амортисьори, имам чуството, нещо е правено не ккато трябва и искам да го сменя,и искам да попитам някой дали е виждал този модел Лифт: http://www.paddockspares.com/diskit2...ith-winch.html, и някой дали може да ми обясни разликата между модел с лебедка? А може и някой да ми препоръча някакъв друг модел. Другото което ме интересува е че се колебая какъв размер гуми да му сложа, искам да са по-високи, но не знам до колко мога да се позволя да не съжалявам после. Моля да ми дадете съвет.
                        Можеш ли да направиш снимка отдзад на захващането на ама долу? Но отблизо и от няколко страни. Ако е проблема с тия чашки, ще проличи веднага и решението е лесно - чук, секач и с няколко удара нещата падат и чупенето спира.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Пък аз слагам последната шайба наопаки и нищо не се къса.
                          Ти имаш ли представа колко си ............................Рационализатор!
                          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                          Коментар


                          • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                            При мен като сложа последната шайба с издаденото надолу,както е по книгите и както и Таргата най-вероятно прави,при мен пак се къса.Требе си секач.
                            M.P.

                            Коментар


                            • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                              Първоначално публикуван от robobug Преглед на мнение
                              свалил съм теглича
                              Ако няма да го ползваш, аз си търся.
                              Дай снимка и измисли цена.

                              Коментар


                              • Въпроси за лифт на LR Discovery

                                Сложих си колани с цел да не късат амортисьорите, но днес само стъпих на черно и веднага единият се скъса без почти никакво усилие. Искам да си купя нови ама не знам какви да си поръчам, защото не знам кой какво си е съчинил с моето окачване.
                                Мисля да си купя амортисьори за 4 инча за да съм по-сигурен, но не съм сигурен дали ако са слагани пружини за 2 инча няма да е проблем.
                                Онзи ден го мерих от земята до калника (до ъгъла на вратата, горната точка на дъгата на калника) е 88 см.
                                Ако някой може да ми помогне и да ми даде съвет?
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-12-11, 18:26.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X