Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за лифт на LR Discovery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

    Извинявай колега, но ако от януари до сега беше чел по една тема за окачвания на седмица, до сега да си станал специалист. А прочетете малко.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

      Първоначално публикуван от icofen Преглед на мнение
      Каква е разликата подложките да са между рамата и купето или под пружините.Ако подложа под пружините какво друго трябва да сменя или да добавя за да си нямам проблеми.Примерно чел съм-кардани с 30*,ексцентрични тампони и какво друго?Ако подложа между рамата и купето също какво трябва да се сменя.Ако може посочете плюсове и минуси и в двата случая за да мога да преценя кой да избера.
      Когато подложките са между купето и рамата се казва Боди лифт .Лично мое мнение,не си заслужава труда който трябва да положиш за него,но с него не променяш и нищо по окачването.Може да се напрегнат някои маркучи,рамката на радиатора не знам как ще се оправиш с нея,лостовете на СК и раздатката и те ще ти създадът ядове.По лесния вариант е с подложки под пружините,почти нищо не се променя с тази интервенция,може да караш и със стандартните кардани и не ти трябва кастор кит.Има опасност да ти окъсеят амовете и спирачните маркучи.И двата варианта са бюджетно решение
      и можеш да си ги свършиш сам(ако имаш условия),като втория вариант можеш да го проиграеш и пред блока.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-12-11, 18:39. Причина: Тема Боди лифт

      Коментар


      • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

        Благодаря за бързия и изчерпателен отговор djidjo.Поръчвам си подложки за пружините 2",спирачни мъркучи +4",планки за амове -2" за задните и кули -2" за предните.
        Jeep Grand Cherokee limited LX ZJ 5.9; SUBARU VIVIO 0.66 MPI
        Land Rover Discovery II V8
        0898 пет 989 пет 9

        Коментар


        • Странен проблем със Дискавъри 1

          Здравейте колеги,
          смених пружините и амортисьорите със + 2" лифт кит.
          Всичко добре докато...го свалихме от подемника. Задното ляво колело е почти в калника, а срещуположното на него, предно дясно е доста над нормалното. Другите 2 според мен са си в нормално положение.
          Има ли някой идея от какво може да е??
          Дали има някакъв реглаж.??..гледахме няма изгнило там и да е пропаднала пружината просто личи че е под напрежение.

          Ако някой има идея какво може да е ..Ракията от мен..
          1993 Kawasaki Zephyr 1100 Bobber, 2002 BMW R 1150 GS
          1994 JEEP Grand Cherokee 4l - 7"+35/13.5x15 , 1999 Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6, 1985 GMC VANDURA 2500 5.7 V8
          motorhead-bar.com, О897985668

          Коментар


          • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

            Ровърите имат леви и десни пружини. Нещо сте омазали нещата.Просто ги размени.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

              Нищо не пишеше на тях, гледахме ги. Щото съм чел че имало предни и задни..
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-03-12, 06:48.
              1993 Kawasaki Zephyr 1100 Bobber, 2002 BMW R 1150 GS
              1994 JEEP Grand Cherokee 4l - 7"+35/13.5x15 , 1999 Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6, 1985 GMC VANDURA 2500 5.7 V8
              motorhead-bar.com, О897985668

              Коментар


              • От: Странен проблем със Дискавъри 1

                Първоначално публикуван от onkel_tom Преглед на мнение
                Здравейте колеги,
                смених пружините и амортисьорите със + 2" лифт кит.
                Всичко добре докато...го свалихме от подемника. Задното ляво колело е почти в калника, а срещуположното на него, предно дясно е доста над нормалното. Другите 2 според мен са си в нормално положение.
                Има ли някой идея от какво може да е??
                Дали има някакъв реглаж.??..гледахме няма изгнило там и да е пропаднала пружината просто личи че е под напрежение.

                Ако някой има идея какво може да е ..Ракията от мен..
                Евентуално обърната биалетка...

                Коментар


                • От: Странен проблем със Дискавъри 1

                  Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
                  Евентуално обърната биалетка...
                  Много добра идея. На моите нали няма такива авточасти........... Въобще няма да се учудя ако е това.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                    Проблема решен. Бяхме разменили пружините...
                    Благодаря, на отзовалите се !
                    1993 Kawasaki Zephyr 1100 Bobber, 2002 BMW R 1150 GS
                    1994 JEEP Grand Cherokee 4l - 7"+35/13.5x15 , 1999 Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6, 1985 GMC VANDURA 2500 5.7 V8
                    motorhead-bar.com, О897985668

                    Коментар


                    • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                      Да изтупаме малко прахта...
                      Та понеже имам изтървали амортисори отзад и гадно се клати и зайграва съм решил да ги сменя заедно с пружините.Джипката си я ползвам като семейна кола и за работа,носи доста багажи/материали/инструменти а и мисля в скоро време да и слагам отгоре багажник.Последно като носих вътре 80 керемиди и 12 торбички варов разтвор доста ми се видя посмачкана отзад.
                      По принцип съм се спрял на тия 2 комлекта като от описанието се различават само в предните пружини,като единия комплект се води HD а е с по мека пружина докато другия MD e с по твърдата пружина ( може и да е объркано описанието ?!)
                      http://www.island-4x4.co.uk/super-40...08-p-3386.html
                      http://www.island-4x4.co.uk/super-40...07-p-3387.html

                      Интересува ме някой слагал ли ги е или подобни и как се държи ненатоварена джипката на асфалт / чакълиран и дупки.
                      Друго което ме интересува гума 235/85/16 дали ще влиза и ако влиза при натоварена джипка има ли опиране някъде ?
                      Use since:
                      OpenBSD 3.x
                      FreeBSD 4.x
                      Centos 5.x Debian 3.x Ubuntu 7.x Аз съм фен на OpenWRT.

                      Коментар


                      • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                        Първоначално публикуван от kosh Преглед на мнение
                        Да изтупаме малко прахта...
                        Та понеже имам изтървали амортисори отзад и гадно се клати и зайграва съм решил да ги сменя заедно с пружините.Джипката си я ползвам като семейна кола и за работа,носи доста багажи/материали/инструменти а и мисля в скоро време да и слагам отгоре багажник.Последно като носих вътре 80 керемиди и 12 торбички варов разтвор доста ми се видя посмачкана отзад.
                        По принцип съм се спрял на тия 2 комлекта като от описанието се различават само в предните пружини,като единия комплект се води HD а е с по мека пружина докато другия MD e с по твърдата пружина ( може и да е объркано описанието ?!)
                        http://www.island-4x4.co.uk/super-40...08-p-3386.html
                        http://www.island-4x4.co.uk/super-40...07-p-3387.html

                        Интересува ме някой слагал ли ги е или подобни и как се държи ненатоварена джипката на асфалт / чакълиран и дупки.
                        Друго което ме интересува гума 235/85/16 дали ще влиза и ако влиза при натоварена джипка има ли опиране някъде ?
                        Привет,

                        от 2009-та съм с HD пружините от този лифт кит : http://www.paddockspares.com/da4347-...shock-abs.html
                        и с газови амортисьори Bearmach Tuffback/Shock Absorber Gas Heavy Duty 0-50mm /
                        BA 2500 отпред : http://www.brit-car.co.uk/product.ph..._gas_hd_0_50mm
                        и BA 2501 отзад: http://landrovercity.com/discovery/l...50mm-rear.html

                        Ненатоварена джипката е много стабилна, на асфалт и чакъл се държи добре, дупките ги минава твърдо и стабилно, положителното е че ги виждаш и преценяваш по-отдалеч. Натоварен джипа се държи прекрасно, по пътищата в Гърция имаш чувството че си с лека кола.
                        Сложих +2 inch HD лифт кит защото бях с 11000 либри лебедка отпред, багажника винаги пълен и возех 3,30 м. гумена лодка на покрива.
                        С гуми 235/85/16 може да ти се наложи да резнеш малко от продължението на пластмасовия праг под задния край на предните калници.
                        Аз до средата на 2013-та бях с 265/75/16, но ми бяха тежки, сега съм с 245/75/16.
                        265/75/16 са с около 2 милиметра по-ниски от 235/75/16.

                        Поради факта че вече отзад влача колесар с лодка и не ми се преправяше теглича този понеделник си върнах оригиналното окачване.
                        Махнах лебедката и плочата, специално правена за Дискавъри 2 от Боби /CJ 7/. Махнах ги, защото от 2007-ма досега лебедката е ползвана само веднъж, за да извадя една Тойота Лендкрузер дълга база от река .

                        Ако имаш интерес мога да снимам окачването което съм свалил, за цена ще се разберем.

                        Поздрави,

                        Деян Стоев
                        "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                        Искам България чиста!!!

                        Коментар


                        • От: Въпроси за лифт на LR Discovery

                          Първоначално публикуван от Деян Стоев Преглед на мнение
                          265/75/16 са с около 2 милиметра по-ниски от 235/75/16.
                          235/75/16 да се чете 235/85/16
                          "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                          Искам България чиста!!!

                          Коментар


                          • Въпроси за лифт окачването на Discovery 2, Td5

                            Здравейте, колеги,

                            Предстои ми подмяна на амортисьорите на Диското (D2 Td5, '99, SLS, ACE). Реших, че направо ще мина на по-високи и след известен рисърч се спрях на Terrafirma. За момента съм планирал следното:
                            • TF133/TF134 - предни/задни амортисьори, +3" лифт (реално са с +3" ход)
                            • TF042 - предни пружини, medium duty, +2" (ТФ не предлагат такива +3")
                            • TF526 - спейсъри завъзглавниците (отзад искам да остана на въздух), +2"


                            Притеснява ме, че пружините и спейсърите са +2", а амортисьорите - +3". Затова обмислям и поръчването на TF524, планки за задържане на пружините (монтират се откъм моста). И все пак… Не съм сигурен, че планките са достатъчни. Можете ли да ме ориентирате, дали при максимално разкрачване няма шанс пружините да се разместят или да дрънкат? Гледам, че преди време TF са имали и TF533 (предни конуси за Д2), обаче вече в онлайн магазина им дори ги няма… И се чудя дали са нужни? Или се разчита, че пружината е достатъчно твърда и дълга, за да покрие дори допълнителните 3" ход?

                            За задницата нямам притеснения, т.к. там възглавниците ми се струва, че ще се разгънат достатъчно. Но може и да бъркам…

                            Благодаря за всички мнения предварително!

                            Коментар


                            • От: Въпроси за лифт окачването на Discovery 2, Td5

                              OME имат лифтове за Диско. Взимаш си комплект хеви дюти +40mm и си ти.
                              http://www.oldmanemu.com.au/old-man-...sion-selector/
                              Последно редактирано от rosen_offroad; 14-02-16, 17:05.
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар


                              • От: Въпроси за лифт окачването на Discovery 2, Td5

                                Те и TF имат чисти +2". Но аз искам да разбера как мога да ползвам сетъпа, описан по-горе - т.е. нужно ли е нещо допълнително.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X