Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Дискавъри 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко да посъживя темата, пък и да се похваля.
    На скитника от доста време ми се искаше едни гумета да му сложа, а след лифта направо си плачеше за такива.Решението ми е 235/85/16 Extreme Evolution. След слагането леко подпираха тук-там на калниците и се реших да ги резна малко.Едно въпросче ме човърка:при всички ли с такъв размер гуми и 2"-лифт се налага тази операция.
    Взех гиот http://www.fedima-bg.com/?page_id=3&category=49
    Парите дето ги дадох аз четери гуми са 825лв.С доставката до гр.Русе и баланса станаха 915лв.Хората имат 10% остъпка ако си харесаш нещо от сайта и им се обадиш.
    А за това, че гуметата го отварят-аз съм с фланци 30мм.
    Ето малко снимки:
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-11-09, 07:28.
    <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

    Коментар


    • До: Нов собственик на Дискавъри 1

      Относно болчетата и гаЙките. Магазина се намира на ъгала на бул.Раковски и бул.Сливница /гр.София/ ЕВРОБОЛТ.
      Аз купих 16 бр. гаЙки за карданите и ми взеха към 15 лв. /същата резба,имаха и болтове/. Може да се каже, че имат почти всичко.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-11-09, 07:30.

      Коментар


      • До: Нов собственик на Дискавъри 1

        За кардана е хубаво да са оригинални болтовете или поне с характеристики близки да оригиналните.Предполагам че и при българските представители не са чак толкова скъпи.

        Колкото до гумите - аз съм с 265/75 р 16 което е почти същото и опират.Затова отзад сложих 1" подложка под пружината (така или иначе при пълна артикулация отваряше доста.Отпред е по-сложно защото ако се сложи подложка лифта идва 3" и кардана започва да работи под много опасен ъгъл и се налага замяната му с такъв с две карета от едната страна или с по-големи ъгли на каретата.
        M.P.

        Коментар


        • До: Нов собственик на Дискавъри 1

          Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
          За кардана е хубаво да са оригинални болтовете или поне с характеристики близки да оригиналните.Предполагам че и при българските представители не са чак толкова скъпи.

          Колкото до гумите - аз съм с 265/75 р 16 което е почти същото и опират.
          М да, същите ама са по широки и си с други жанти. Отпред какво си направил или още не си решил.Рязал ли си калници вообще.
          Първоначално публикуван от MONY Преглед на мнение
          Относно болчетата и гаЙките. Магазина се намира на ъгала на бул.Раковски и бул.Сливница /гр.София/ ЕВРОБОЛТ.
          Аз купих 16 бр. гаЙки за карданите и ми взеха към 15 лв. /същата резба,имаха и болтове/. Може да се каже, че имат почти всичко.
          Колега ако можеш да ми дадеш спецификацията на гайките. А за това, че е хубаво да са с близки характеристики съм съгласен.Просто искам да разбера какви точно ги водят с каква резба, диаметър и размер.
          <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

          Коментар


          • До: Нов собственик на Дискавъри 1

            По принцип съм решил да се реже колкото повече, толкова по-добре,че мисля за по-големи гумета (то за оригинални полуоски,карета и диф касети,макса е 33")
            M.P.

            Коментар


            • До: Нов собственик на Дискавъри 1

              Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
              По принцип съм решил да се реже колкото повече, толкова по-добре,че мисля за по-големи гумета (то за оригинални полуоски,карета и диф касети,макса е 33")
              То това че като си сложиш лифт и все нисък ти изглежда и аз съм така!
              Днес бях на къра с още четери човека в джипа малко поопря, и мисля още малко да му резна калниците отзад.Не беше много голямо чекненето, но явно щото беше клекнал от тежеста заради това са опряли.

              Chico Фланци на предмния кардам слагал ли?
              <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

              Коментар


              • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                Така проблема е следния след смяна в началото на лятото на това: http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVERY_1/Propshafts/Propshaft_Rubber_Coupling_-_(WEB_EXCLUSIVE_SPECIAL_OFFER).html. Днес, няколко месеца по-късно потеглям и при набиране започва да се тресе джипа. При много -бавно набиране вибрацията почти я няма. При движение без включена предавка няма вибрация.Викам си това сигурно е нещо по предния кардан, да ама не като се прибрах легнах си под добичето. Огледах предния кардан(разклатих го проверявайки за луфтове, болтовере и гайките и тях прегледах, нищо).Погледнах назад и виждам как се е нацепила гумата много по-сериозно от оригиналната гума която бях сменил (още малко и ще се скъса). Мисля, че от това са вибрацийте.Но търся мнението ви!
                Последно редактирано от Mortum; 04-12-09, 20:16.
                <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                Коментар


                • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                  Аз предлагам един прост тест. Сваляш кардана, включваш блокажа на централния деиферециал и караш. Ако не тресе, значи там е бил проблемът.
                  Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар


                  • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                    Вчера купихме тука на един мои колега Дискавъри 1 '98 г. с 300 тди мотор дотук добре не е лоша машината но не мърда лоста за блокаж на средния диференциал, тоест включва понижаващата предавка но не мърда странишно за да заключи дифа ...
                    Та въпроса е има ли някаква детска болест там, или проблема е само в нашата раздатка.
                    п.с. .... и моля да ме извините ако не съм писал в подходящата тема.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-12-09, 17:31.
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                      Проблема не е само във вашата раздатка. Разглобрте малко, почистете, раздвижете. Ако нещо не е било включвано 10 години, не се и очаква да включи от раз.
                      Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                      Коментар


                      • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                        вчера купихме тука на един мои колега дискавъри 1 '98 г. с 300 тди мотор дотук добре не е лоша машината но не мърда лоста за блокаж на средния диференциал тоест включва понижаващата предавка но не мърда странишно за да заключи дифа ...та въпроса е има ли някаква детска болест там или проблема е само в нашата раздатка
                        п.с. и моля да ме извините ако не съм писал в подходящата тема
                        Ако е автоматик, сменя се на N, като преди това са половин сек. включвате противоположната предавка - ако е било на D включвате R или обратно. Но е болест, че се спичат, като не се ползват.

                        Коментар


                        • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                          Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
                          Аз предлагам един прост тест. Сваляш кардана, включваш блокажа на централния деиферециал и караш. Ако не тресе, значи там е бил проблемът.
                          Проблема е решен срещу 160лв. с отстъпката за LRE от мото пфое взех въпросното гумено каре. В комплекта имаше и един тампон за кардана и три болта с три гайки и шест шайби. Който се оказаха много на място. От това че се беше скъсало карето и то сериозно. Главите на болтовет е бяха опирали в фланеца към кардана и се бяха изяли та ги смених с новите. Тампона (с червения кръг) не го сложих прецених че е за да де смени ще се наложи сваляне на целия кардан .Някой сменял ли го е този тампон? Сега върви и няма проблем.
                          Прикачени файлове
                          <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                          Коментар


                          • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                            Имам един въпрос.
                            Удължените ограничителите за ходовете на мостовете(1 картинка), ще решат ли проблема с обратното сгъване на(2 картинка) (ябъковидните болтове или биалетки "не знам как се казват") на задния мост?
                            И още нещо, мога ли с джек като повдигна и да дръпна (2 картинка) в нормалното ѝ полижение?
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от Mortum; 18-12-09, 08:31.
                            <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X