Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов собственик на Дискавъри 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Нов собственик на Дискавъри 1

    Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
    СТУДЕН двигател - а ти казваш на ТОПЪЛ - значи ще да е нещо друго май...
    Топъл не е най-точното определение, по скоро стрелката на охладителната течност току що е стигнала желаната позиция.
    Последно редактирано от Mortum; 03-07-09, 12:27.
    <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

    Коментар


    • До: Нов собственик на Дискавъри 1

      Първоначално публикуван от Mortum Преглед на мнение
      Топъл не е най-точното определение, по скоро стрелката на охладителната течност току що е стигнала желаната позиция.
      Усещаш ли мирис на нафта ? Аз миналата година страдах така и се оказа разхлабени тръбета за нафтата. Като спра и изтекат няколко капки нафта - после проблем.
      За няколко минути затягане май с ключе 10 или12 и проблема тормозил ме близо месец изчезна яко дим.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • До: Нов собственик на Дискавъри 1

        Изникна нещо и моля за помощ!
        При скорост от 60-65км/ч волана почва да се клати силно (наляво-надясно), с по-малка или по-голяма скорост няма клатене.При оглед на канал не забелязах нищо. Може ли някой да ме насочи към нещо което да проверя.Мисля си за каре, но не прещраква при завой.Колелото което играе е предно ляво(с отремонтирана свера).
        Последно редактирано от Mortum; 10-07-09, 10:48.
        <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

        Коментар


        • До: Нов собственик на Дискавъри 1

          Първоначално публикуван от Mortum Преглед на мнение
          Изникна нещо и моля за помощ!
          При скорост от 60-65км/ч волана почва да се клати силно, с по-малка или по-голяма скорост няма клатене.
          Два пъти съм имал подобен проблем и двата пъти се оказа разбалансирана гума.
          LR 90 - 1990, 2.5 TD заменен от Andro160 с 300 TDi
          LR Defender 110 - 2003, TD5
          Honda CR-V II - 2004, 2.0
          тел. 0887 581 738

          Коментар


          • До: Нов собственик на Дискавъри 1

            Първоначално публикуван от nedon Преглед на мнение
            Два пъти съм имал подобен проблем и двата пъти се оказа разбалансирана гума.
            Незнам не ми се вярва да е разбалансирана гума (имам чуството че ще се откачи гумата докато карам).Балас съм правил преди месец и оловото си е там.
            Последно редактирано от Mortum; 10-07-09, 10:52.
            <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

            Коментар


            • До: Нов собственик на Дискавъри 1

              Болтове, луфтове, накрайници, тампони ....почваш поред да проверяваш. Систематично и последователно. В този форум пише как се проверяват. Едно по едно и ще хванеш проблема.
              Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

              Коментар


              • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                Натягането на шенкелния лагер?

                Коментар


                • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                  Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                  Натягането на шенкелния лагер?
                  Тези лагери с номер (3) и се натягат посредством (2) и (10)?
                  Прикачени файлове
                  <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                  Коментар


                  • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                    10 се натяга до максимум по спецификация, а регулирането се извършва посредством пластините 4. Ако е прекалено свободно/хлабаво мисля, че няма демпфер който да го компенсира.
                    Все пак провери и кормилните накрайници, обаче след като ги откачиш от шенкелното тяло, щото като са под напрежение трудно се разбира в какво състояние са.

                    Коментар


                    • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                      Аз имах подобно клатене и се оказаха гумените втулки на предната кормилна щанга,като легнеш отдолу и я разклатиш се осеща луфта а смяната е лесна.А за колелото си виж хлабината на конусния лагер на главината може и от там да е

                      Коментар


                      • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                        Първоначално публикуван от dulo Преглед на мнение
                        ...хлабината на конусния лагер на главината ..
                        Ей, вярно. Вдигни на крик и разклати гумата на 9-3 часа и на 12-6 часа. То ще си каже.

                        Коментар


                        • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                          Едно предположение само, предполагам че вече си проверил и това но ...
                          Това, което го описваш при мен се получи след като излезнах от там (снимка). Причината - полепнала кал по вътрешната страна на джантата. Невероятно разбалансира колата. Отстраняване - сваляне и почистване на главина и джанта. Та помисли си къде си ходил тези дни
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                            ...Все пак провери и кормилните накрайници, обаче след като ги откачиш от шенкелното тяло, щото като са под напрежение трудно се разбира в какво състояние са.
                            Ами мойте ги хванах не особено трудно без да ги откачам - може толкова зле да се били.

                            п.п Боби, свиркай утре ако си на линия да се зверим заедно, нямам ангажименти/може и сега да се чуем/.

                            Коментар


                            • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                              Първо искам да изкажа огромни благодарности на колегата сто за оказаното съдействие.И на Lazar за съветите.

                              Проблема беше заминал тампон на торсионната щанга, подменен със стар свален някъде от диското, но привиднио здрав.Явно тампона е заминал заради не затегнат лагер на главината(с течение на времето се е рахлабил).Другата седмица при подходящо време съм замислил една ревизия на другата главина.В момента всичко е наред, но ще се слага явно ново окачване 2".
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-07-09, 16:53.
                              <Land Rover Discovery 300 tdi> <Bearmach/Pro Comp 2"> <Extreme Evolution 32">http://arhangel.run-bg.com/bg/index.pl

                              Коментар


                              • До: Нов собственик на Дискавъри 1

                                Първоначално публикуван от Mortum Преглед на мнение
                                Първо искам да изкажа огромни благодарности на колегата сто за оказаното съдействие.И на Lazar за съветите.

                                Проблема беше заминал тампон на торсионната щанга, ................:.
                                Какво е това Диско с торсионна щанга? Да не е Диско 5, 6, етс.?
                                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X