Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

    Колеги проблема се задълбочи. Имам един проблем, че акумолатора по незнайни причини понякога остава без грам ток. Така стана и снощи. Цял ден го търкалях из града, след работа се прибрах и го оставих пред удома, след около 2 часа случайно минах покрай него и видях, че не свети диода за алармата. Изтичах за ключа и да наистина нямаше грам ток. Свалих го, както съм го свалял поне 10 пъти вече, заредих го и на сутринта отидох да го закача. Процедурата по закачане е ясна шофьорската врата отворена, ключа в контактната ключалка, закачам първо "+" после "-" и той се събуди. Но веднага преди да съм правил каквото и да било, на дисплея изписва следния надпис (COD TELEC INCORR):
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09122010168.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5233687
    което съпоставено от книжката на италиански ,на английски означава следното "Key Code Lockout"
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09122010176.jpg
Прегледи:1
Размер:107.0 КБ
ID:5233688 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09122010177.jpg
Прегледи:1
Размер:114.6 КБ
ID:5233691Мъчих се да синхронизирам ключа, както си е процедурата и както съм го правил доста пъти до сега, но не. Диода премигва нервно и започват да премигват фаровете. При опит за запалване и натискане на бутоните в контактната ключалка изписва и следните два надписа:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09122010171.jpg
Прегледи:1
Размер:129.2 КБ
ID:5233689 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09122010175.jpg
Прегледи:1
Размер:143.3 КБ
ID:5233690 Съпоставени и те с книжката на английски означават следното "Press remote or Enter KeyCode".
    И разбира се нищо. Лошото е, че нямам ЕКА код и понеже като си вадих втория ключ от Мото Пфое Стара Загора ми отказаха да ми го дадат, но като пуснах едно запитване към централата ми се извиниха и ме поканиха да отида пак с документите и щели да ми го дадът. Та ми се струва, че трябва него да пробвам да въведа него, та утре ще ходя до там да го изкам. Да добавя, че предната пасажерска врата не изка да се отключи, незнайно защо, задните се отварят но не и предната. А иначе преди това имах проблем с ключалката или по-скоро заключващият механизъм. Описал съм друг пост по-горе. Така и не намерих време да се опитам да го оправя. Дали проблема не е от там? Изобщо какво е вашето мнение и какво да правя? Лошото е, че най-близкия компютър за диагностика е в Стара Загора или Плевен.
    Land Rover Range Rover 2,5 DT
    Land Rover Discovery 200 TDI
    BMW F650ST - RIP
    "Совите не са това което са"

    Коментар


    • #92
      От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

      Единственото решение на проблема ти е въвеждането на ЕКА кода! Ако обаче има проблем с някое от ключетата в бравата, дори и той(ЕКА кода) няма да помогне!

      Коментар


      • #93
        От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

        Какво да разбирам под "брава". Там където слагам ключа или самия заключващ механизъм. Аз със сигурност имам проблем със заключващият механизъм.
        Или в картинки http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms...2/DOOR%20LATCH от някоя морга дали ще ми свърши работа или трябва да е нов.
        Land Rover Range Rover 2,5 DT
        Land Rover Discovery 200 TDI
        BMW F650ST - RIP
        "Совите не са това което са"

        Коментар


        • #94
          От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

          Прочиташ и проверяваш всичко както е описано тук(включително и тези в лявата колонка). Това също би помогнало!

          Коментар


          • #95
            От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

            Това съм го чел и ще направя проверките посочени там. Четейки втория документ видях следния ред: NOTE: The code cannot be entered if the message centre displays ’KEY CODE LOCKOUT’.
            Това в момента ми го показваше постоянно. Значи има причина да го прави. Т.е. само с ЕКА кода няма да стане номера. Явно ще се наложи смяна на бравата. И ако е така, каква е по-дорбе да взема от автоморга или нова(въпреки, че новите са малко скъпи).
            Land Rover Range Rover 2,5 DT
            Land Rover Discovery 200 TDI
            BMW F650ST - RIP
            "Совите не са това което са"

            Коментар


            • #96
              От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

              Първоначално публикуван от huntergencho Преглед на мнение
              Колеги проблема се задълбочи. Имам един проблем, че акумолатора по незнайни причини понякога остава без грам ток. Така стана и снощи. Цял ден го търкалях из града, след работа се прибрах и го оставих пред удома, след около 2 часа случайно минах покрай него и видях, че не свети диода за алармата. Изтичах за ключа и да наистина нямаше грам ток. Свалих го, както съм го свалял поне 10 пъти вече, заредих го и на сутринта отидох да го закача. Процедурата по закачане е ясна шофьорската врата отворена, ключа в контактната ключалка, закачам първо "+" после "-" и той се събуди. Но веднага преди да съм правил каквото и да било, на дисплея изписва следния надпис (COD TELEC INCORR):
              [ATTACH=CONFIG]277713[/ATTACH]
              което съпоставено от книжката на италиански ,на английски означава следното "Key Code Lockout"
              [ATTACH=CONFIG]277714[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]277721[/ATTACH]Мъчих се да синхронизирам ключа, както си е процедурата и както съм го правил доста пъти до сега, но не. Диода премигва нервно и започват да премигват фаровете. При опит за запалване и натискане на бутоните в контактната ключалка изписва и следните два надписа:
              [ATTACH=CONFIG]277715[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]277716[/ATTACH] Съпоставени и те с книжката на английски означават следното "Press remote or Enter KeyCode".
              И разбира се нищо. Лошото е, че нямам ЕКА код и понеже като си вадих втория ключ от Мото Пфое Стара Загора ми отказаха да ми го дадат, но като пуснах едно запитване към централата ми се извиниха и ме поканиха да отида пак с документите и щели да ми го дадът. Та ми се струва, че трябва него да пробвам да въведа него, та утре ще ходя до там да го изкам. Да добавя, че предната пасажерска врата не изка да се отключи, незнайно защо, задните се отварят но не и предната. А иначе преди това имах проблем с ключалката или по-скоро заключващият механизъм. Описал съм друг пост по-горе. Така и не намерих време да се опитам да го оправя. Дали проблема не е от там? Изобщо какво е вашето мнение и какво да правя? Лошото е, че най-близкия компютър за диагностика е в Стара Загора или Плевен.
              В началните постове на темата съм описал абсолютно същата ситуация , включително и по никакъв начин неотварящата се пасажерска врата. Аз го качих на платформа и го закарах в Мотопфое, където го излекуваха и разглобяваха вратата.
              ________________________________________________________________________________________
              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

              Коментар


              • #97
                От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

                Време е да напиша как протече "лекуването" на моето камионче. Случайно споменах проблема на колегата dignatov понеже и друг път ми е давал съвети, така и стана. Дойде в Габрово разглобихме вратата, извадихме ключалката или така наречения Door Lock Actuator (door latch). Разглобихме ключалката, проверихме ключетата и се оказа, че доста от тях не работят. Решението, смяна на въпросната машинка. Колегата dignatov носеше такава от един донор, понеже споменаваните цени от едни почти местни продавачи, които няма да споменавам, бяха повече от безумни в сравнение с предлаганите от Дару кар и интернет магазините. Сменихме ключалката пробвахме дали работи превилно механиката и ударихме на камък! При тестването на механиката изтърва нита, който държи основния механизъм на вратата. Не съм правил снимки понеже нямах нерви и за това. Повече по този проблем е описано на посочения линк тук . И тук е момента да спомена на всички колеги с такива джипове да направят един преглед на въпросния възел, понеже е доста нестабило направен и винаги може да стане белята, най-фатално ще е това да стане, когато ви е паднал акумулатора. Ние разбира се не намерихме нита но го побългарихме и даже май стана по-здраво.
                След като всички възли сработиха, закачихме акумулатора и съобщението KEY CODE LOCKOUT отново излезе на дисплея на джипа. Затворихме вратите и го оставихме да си почине за 30 мин, за да може съобщението да изчезне. Последва въвеждане на ЕКА кода, при което джипа си отключи всички врати и си позна дистанционното. Синхронизирахме всички дистанционни и запалихме джипа. Колегата го закачи на компютъра за да му направим една диагностика, като същевременно ми смени езика на английски. За колеги с проблеми препоръчвам колегата dignatov , който ми помогна ми за пореден път.
                За сега остана проблема с мистериозното падане на акумулатора, при положение че изтествахме, че компютъра заспива. Може би разковничето се крие в GSM клетките и хармониците от тях. Може би премахването на посочения модул тук в раздела Unexplained Battery Drain може да се окаже решение на проблема. Ако някой има идеи за този проблем моля да сподели.
                Land Rover Range Rover 2,5 DT
                Land Rover Discovery 200 TDI
                BMW F650ST - RIP
                "Совите не са това което са"

                Коментар


                • #98
                  От: Проблем с кода на централното на Range Rover 2.5 DSE- моля помагайте!

                  Още едно решение от наш колега Jonkata77:

                  Първоначално публикуван от djonkata77 Преглед на мнение
                  Привет колеги, след игра с ключа и дистанционното за моето камионче (Р38 2,5 TD/97-a) си докарах болест наречена "KEY CODE LOCKOUT" след което при отваряне на врата се разпищя алармата и при опит за палене получих усложнение на болеста наречено "ENGINE DISABLED" и ни вопъл ни стон нито въртене на стартер )) ... след 3 дена мъки реших искам да споделя как реших проблема може да е полезно на някои:
                  1. снабдих се с ЕКА кода от МП, който естествено нямах
                  2. оставих камиончето в покой за 30 мин докато събщението "KEY CODE LOCKOUT" изгасна
                  3. вкарах ключа в ключалката на врата и го завъртях 4 последователни пъти на дясно (посока заключване) за вкарване в режим въвеждане на ЕКА кода
                  4. след това както е описано в процедурата за въвеждане на ЕКА код си вкарах моя код и изчаках 2 сек след което завъртях ключа в позиция отключване и.....
                  О, небеса няма такава друга сладка радост )) той оживя даже запали
                  Специални благодарности за dignatov и valdivladi без тях нямаше да се справя!
                  Как да не се радваш че тук има хора като тях които са винаги готови да помогнат. БЛАГОДАРЯ!!!!
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-02-11, 10:15. Причина: цитат
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #99
                    Помощ заключен П38

                    Здравейте, от няколко дни не мога да си програмирам ключа за джипа.
                    Беше паднал акумолатора, след зареждане и закачане, алармата е включена и по никакъв начин не мога да я пробия.
                    Имам кода за програмиране или поне така си мисля.

                    Моля, за съдействие какво да правя

                    Коментар


                    • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                      Програмиране?!? Не съм сигурен, че те разбирам правилно.
                      Имаш ЕКА(emergency key access) кодът или ........?
                      Процедурата по обучението на ключът/дистанционно няма нищо общо с въвеждането на кода за достъп през ключалката на вратата.
                      Най-лесният вариант е да си го поискаш(ЕКА кода) от Дару или МП,
                      но ако ти е сменян ВеСМ-а ще ти трябва неговият номер, а не този на рамата посочен в талона.
                      Друго нещо е дали спазваш правилно самата процедура по въвеждането на въпросния код.
                      Дано съм-по-налучкал дали това е проблема.
                      "Bis dat qui cito dat"

                      Коментар


                      • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                        Здравей,

                        Кода го имам.
                        Проблема, е че за обучението, на ключа след четене в тази тема остава неясен.
                        Прочетох два поста, в които пише различни неща.При първоначалното въвеждане на ЕКА, се завърта ключа 4 пъти на къде ?: на ляво или на дясно ?

                        Коментар


                        • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                          Моля, за точно инструкции.В началото където ключа се върти 4 пъти, в коя посока се върти.
                          И въвеждането на кода в каква последователност е отключване - заключване.

                          Коментар


                          • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                            4 пъти в посока Заключване.
                            Габарите трябва да примигнат - това означава, че охранителната система е в състояние да приеме кода.
                            С всяко въвеждане на цифра от кода трябва да има същото примигване на габаритите.
                            1-ва цифра от кода се въвежда в посока Отключване, като ключа се върти до 90градуса, толкова пъти, колкото е стойността на цифрата и се връща в изходна позиция
                            2-рата цифра се въвежда в посока Заключване, като се следва горе описаната процедура.
                            3-тата цифра се въвежда в посока Отключване, като се следва горе описаната процедура.
                            4-тата цифра се въвежда в посока Заключване, като се следва горе описаната процедура.
                            След това веднага оключваш и пробваш да запалиш, ако след отключването се разпищи алармата, значи не си се справил.
                            Ако Рейджа ти е преди 97'-ма може кода да се вкарва дирекно без да се върти 4-ри пъти в посока заключване.
                            Ако направиш 3 опита и не се получи, ще трябва да си починеш поне 40мин до час, защото, иначе може да Lock-неш BeCM-a.
                            И пак казвам, ако ти е сменян главния копютър, ти трябва неговия код, а не този, който ти ходи с рамата.
                            Дойде ми и още един вариант, след дълго седене без акумулатор при мен се случи, BeCM-a си загуби синхронизацията с ECU-то на двигателя.
                            Решенито беше репатрак и в Дару - след 4 дена бяха готови.


                            А процедурата по обучението на ключа е тази:

                            1. Ключът се вкарва в ключалката на вратата.
                            2. Ключът се завърта на 90 градуса в посока заключване, натиска се копчето 'заключване' на дистанционното и се задържа 3-5 сек.
                            3. Ключът се връща в изходна позиция.
                            4. Без да се вади, ключът се завърта на 90 градуса в посока отключване, натиска се копчето 'отключване' на дистанционното и се задържа 3-5 сек.
                            5. Ключът се връща в изходна позиция.
                            6. Без да се вади, ключът се завърта на 90 градуса в посока заключване.
                            7. Ключът се връща в изходна позиция и се изважда от ключалката.
                            8. Ако процедурата е изпълнена правилно и всичко по системата работи изрядно,
                            при натискане на копчето 'отключване' на дистанционното, колата трябва да се отключи.

                            Поздрави и успех.
                            "Bis dat qui cito dat"

                            Коментар


                            • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                              Здравей,

                              Имам кода или поне така си мислех, даже е записан на книжката.Направих описаната процедура няколко пъти за 3 часа поради key code lockout.
                              Стана едно голямо нищо с изключемие, че поне ме пусна в колата без да сфири алармата, забелязах, че като влязох в колата НЕ сфетеше диода на алармата.Когато дам на контакт ми излиза engine disabled и до там.Въжможно е да е сменяно нещо, кой знае.Днес ще проверя в moto phone за ЕКА code да ми потвъдят дали е същия , които имам.
                              Въпроса ми сега е ако ми е сменян ВеСМ, как да го индифицирам и от къде да му намеря номера.
                              Благодаря за отделеното време

                              Коментар


                              • От: Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

                                Така така, обадих се moto phone, дадоха ми тел на г-н Цветков, много услужлив, провери ми човека ЕКА същият е който имам и аз.
                                Лошата новина или поне това, което ми казаха е че ако BECM е сменян, и не е записан кода на него, и какво в случая го нямам, нямало какво да се направи, което значи че ще се беся

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X