Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокирала аларма и Проблем с ключа - Рейндж Ровър П38

    Здравейте колеги !
    Имам следният проблем и искам да го споделя с вас с молба , ако на някой му се е случвало или е в течение с неизправноста да ми помогне с информация .
    Моето дистанционно на ключа беше с много износени бутончета / направо ги нямаше , а имаше дупчици /. Купих му оригинален комплект /бутончета , 2 батерийки , уплатнител за капачето и самото капаче /. Занесах го при майстор и ми ги смени . До тук добре . Работеше , е не хващаше от далече , но от 2,3 метра отключваше . Сега обаче не иска да отключва . Лампичката си свети , когато натискам бутончетата , диода си свети на таблото , и нищо .
    Отключвам вратата с ключа , но толкова . Не мога да запаля колата за да я закарам на ремонт . Кажете ми моля , според вас какъв е проблема .Има ли някакъв предпазител или прекъсвач за да изключа алармата . И още нещо:

    На дисплея на климатроника непрекъснато ми свети LO . как да си изключа вентилатора на парното , когато след като въртя копчето стига до LO ни няма EXIT .
    Благодаря ви . Приятен ден на всички

  • #2
    До: Въпрос относно алармата на РР

    Здравейте колеги !
    Имах проблем с алармата на РР , но от тук изложените публикаций разбрах , че проблема може да е от наблизо монтирани сателити предаватели и т.н . Може би причината е тази , защото съм паркирал / и още съм там / на 20м. от американското посолство . Разбрах , че ръчно мога да си възтановя кода на колата . Кажете ми моля как трябва да процедирам при въвеждане ка кода РЪЧНО . На гърба на дистанционното имам лепенка с надпис CE 2860 / примерно . Това ли е кода , и ако не къде да го намеря , като трябва да спомена , че нямам книжки или указания останали от предишният собственик .И още нещо . На дисплея на климатроника непрекъснато ми свети LO . как да си изключа вентилатора на парното , когато след като въртя копчето стига до LO ни няма EXIT .
    Благодаря ви . Приятен ден на всички [/quote]

    Коментар


    • #3
      Как мога ръчно да въведа кода на РР

      Здравейте колеги !
      Моля някой да ми каже за начина и последователноста на ръчно въвеждане на кода на РР А38 . Къде се намира номера на кода ? На гърба на дистанционното имам лепенка с 4 цифри / например 4083 / . Нямам никаква литература и книжки оставени от предишният собственик , а съм паркирал на 20м. от американското посолство и не мога да се мръдна .
      Благодаря ви !

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос относно алармата на РР

        Силата на вентилатора за парното се отбелязва с едни чертички над темрература или в твоя случай над "LO" .Когато въртиш безконечното кръгло копче тези чертички се увеличават или намалят до край т.е. вентилатора спира.Ако това не става значи имаш някакав дефект в системата.
        А и ако изкаш на цяло да спре вентилатора натисни "AC off" и с бутоните от двете страни на дисплея вдигни температурата на 23-24 градуса. Дано съм помогнал.
        А за алармата прочети http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27708
        Бъдете здрави

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос относно алармата на РР

          Колега, погледни в "Систематизирана информация" за ръководство за твоя Рейндж. Също е хубаво да отделиш време и да хвърлиш поглед на по-старите публикации във форума.

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос относно алармата на РР

            Благодаря ти , но нямам систематизирана информация за РР . Повярвяй ми преглеждам темите преди да попитам , но понякога намирам отговори в други подтеми . В никакъв случай не искам да досаждам с въпроси , на които многократно е отговаряно . Кажи ми ако знаеш как мога да запазя една тема в папка тук в моят профил , за да мога да я отворя при нужда .
            Извинявам се на всички , които неволно съм обезпокоил .
            Благодаря !
            Поздрави

            Коментар


            • #7
              До: Как мога ръчно да въведа кода на РР

              значи в книжката на джипа кадето пише за алармата е описано как се прави (а кода ако е трябвал някога е написан там ръчно) по принцип този код го няма никъде по книгите дори това на ключа което казваш не е то (освен ако не е написано ръчно) кода трябва да е 4 цифри /ако го няма никъде тогава в Дару Кар срещу 50 лв.мисля че беше с номер на рама и т.н. и за няколко дена го получават от англия/
              вкарването на кода става по следния начин:
              1.пъха се ключа в ключалката на шофьорската врата и 4 пъти по ред се отключва/без да има значение какъв е кода/
              /след това без да се вади ключа следва вкарване на кода/
              2.ако първата цифра от кода е 4 се отключва 4 пъти
              3.ако втората цифра от кода е 2 се заключва 2 пъти
              4.ако третата цифра от кода е 3 се отключва 3 пъти
              5.ако четвъртата цифра от кода е 1 се заключва 1 път
              6.кода е въведен отключвате един път
              7.вадите ключа от ключалката и го пъхате в контактния ключ давате на контакт и след няколко секунди трябва да даде звуков сигнал и може да се запали

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос относно алармата на РР

                алармата може да я изключиш по следния начин пъхни ключа в кл-чалката на шофьорската врата завърти го на отключване и натисни бутона за отключване едновременно и трябва да ти премигат мигачите и тогава алармата трябва да е изключена

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос относно алармата на РР

                  Първоначално публикуван от t20008 Преглед на мнение
                  Благодаря ти , но нямам систематизирана информация за РР . Повярвяй ми преглеждам темите преди да попитам , но понякога намирам отговори в други подтеми . В никакъв случай не искам да досаждам с въпроси , на които многократно е отговаряно . Кажи ми ако знаеш как мога да запазя една тема в папка тук в моят профил , за да мога да я отворя при нужда .
                  Извинявам се на всички , които неволно съм обезпокоил .
                  Благодаря !
                  Поздрави
                  Не си ме разбрал - в горната част на нашия подфорум има раздел "Систематизирана информация". Дръпни ръководството от там. Препоръчвам ти да си го изпринтиш и да го съхраняваш в колата. Добре е да се запознаеш обстойно с глава "Поддръжка" /Maintenance/.
                  Тема не знам как да запазиш в профила си, но се сещам за 1 начин - изпрати ми линк /линкове/ към темата /темите/ на ЛС и си запази писмото, а аз ще го изтрия, когато го получа. Така, когато ти потрябва, отваряш си ЛС - изпратени - писмото с линковете и си готов.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос относно алармата на РР

                    Добър ден !
                    Разбрах,разбрах . Много ти благодаря . Аз обикновено съм добър ученик , но ми трябва малко помощ и време .
                    Ище веднъж моля за извинение .
                    Лек ден и успешна седмица
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      До: Как мога ръчно да въведа кода на РР

                      Добро утро колеги !
                      Много благодаря за помоща . Днес ще ходя да видя за номера на кода . Страхотно ми помогна .
                      Лека и успешна седмица .
                      Поздрави

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос относно алармата на РР

                        Първоначално публикуван от t20008 Преглед на мнение
                        Добър ден !
                        Разбрах,разбрах . Много ти благодаря . Аз обикновено съм добър ученик , но ми трябва малко помощ и време .
                        Ище веднъж моля за извинение .
                        Лек ден и успешна седмица
                        Поздрави
                        Относно климатроника, мисля че на повечето коли работи така:

                        Когато с бутоните за температура се достигне най-ниската възможна стойност следва LO, което означава климатика да охлажда постоянно без значение каква температура е достигната в купето.

                        Когато с бутоните за температура се достигне най-високата възможна стойност следва HI, което означава климатика да затопля постоянно без значение каква температура е достигната в купето.

                        В такъв случай е достатъчно просто да използваш тези бутони, за да избереш някаква температура и да натиснеш ауто. При това положение климатроника ще прецени колко да духа, топло или студено и като достигне определената температура ще се изключи или само ще я поддържа.

                        Бутона AC off (при теб може и различно да е кръстен) изключва компресора на климатика. Освен това имаш бутонче (май Prog. се казваше), което служи за автоматично размразяване на предното стъкло (на моето Ауди духа така, че да размрази и предните странични стъкла). Много удобно и доста бързо се справя с обледеняването.

                        Наистина обаче най-добре е да изтеглиш книжката с описанието (ако нямаш достъп до Систематизирана информация пиши тук ще се уговорим как да си я обменим - мейл, скайп и т.н.) и да се запознаеш поне в общи линии с нея.

                        Ако не се лъжа колеги бяха писали, че е добра практика в центъра на София да заключваш с ключа, вместо с дистанционното. Алармата пак се включва, но избягваш проблема с предавателите и Engine disabled.

                        Поздрави.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос относно алармата на РР

                          Здравейте колеги !
                          Благодаря ви за помоща . Успях , изключих алармата , както ми обясни " РОКА " , изпратиха ми кода от Англия . Всичко е О.К. Толкова съм ви благодарен . Имам предупреждение от полицията да не паркирам около американското посолство . Аз какво да кажа , като ми сасипаха почивните дни . Шегувам се . Наистина много ви благодаря .
                          Успех на всички !

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос относно алармата на РР

                            Първоначално публикуван от t20008 Преглед на мнение
                            Здравейте колеги !
                            Имам следният проблем и искам да го споделя с вас с молба , ако на някой му се е случвало или е в течение с неизправноста да ми помогне с информация .
                            Моето дистанционно на ключа беше с много износени бутончета / направо ги нямаше , а имаше дупчици /. Купих му оригинален комплект /бутончета , 2 батерийки , уплатнител за капачето и самото капаче /. Занесах го при майстор и ми ги смени . До тук добре . Работеше , е не хващаше от далече , но от 2,3 метра отключваше . Сега обаче не иска да отключва . Лампичката си свети , когато натискам бутончетата , диода си свети на таблото , и нищо .
                            Отключвам вратата с ключа , но толкова . Не мога да запаля колата за да я закарам на ремонт . Кажете ми моля , според вас какъв е проблема .Има ли някакъв предпазител или прекъсвач за да изключа алармата . И още нещо:

                            На дисплея на климатроника непрекъснато ми свети LO . как да си изключа вентилатора на парното , когато след като въртя копчето стига до LO ни няма EXIT .
                            Благодаря ви . Приятен ден на всички
                            Да пробвам и аз.
                            Значи...Когато се махне или изтощи батерията на дистанционното то губи синхронизация със автомобила.За да се възстанови синхронизацията,трябва да се използва втория ключ и той да е в изправност.Отключва се със втория и се пали със проблемния.(ще направя сверка със книжката и ако има разлики ще се коригирам).По следващия въпрос-алармата не може да се изключи.
                            Ако искаш са изключиш напълно вентилаторите(те са два) трябва първо да изключиш компресора(със копчетго AC/off) и после завърташ копчето за командване на вентилторите по посока обратна на часовника до пълно изчезване на индикаторите за работата им.
                            И последно-кoпчетo за командване на температурата(от HI до LO) се натиска,а не се върти.Подозирам,че си объркал копчетата и затова не си могъл да промениш температурата.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос относно алармата на РР

                              Здравей БРАТЧЕДА ! Извинявай , но аз май изключих алармата . Вкарах ключа и натискайки бутона за итключване едновременно завъртях и ключа обратно на часовниковата стрелка .Алармата се изключи .Вратите се отвориха . Обратното го направих . Натиснах бутона за отваряне и завъртях ключа по посока на часовниковата стрелка /заключване /. Алармата се включи . За това нещо с информация ми помогна един колега тук . Сега не мога да ти кажа Юзера му , но му благодаря . Ако си решил опитай . Човек винаги има да научи нещо . Радвам се , че има свестни хора да се отзовават на проблемите на другите .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X