От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката
Колеги, тази кола, нямаше как да я купи друг! Колата ми е позната от далечната 1997г, когато е станала собственост на частник. Купена е от Кумът Ми и след година и нещо е продадена на друг, който обаче забравя да я прехвърли на него. След повече от 10г с тази кола се здобива бившият и собственик (преди мене). В есента на 2010г той решава да я продаде, даде за скраб или в морга, поради семейни причини, които не пожелавам на никой. Няма обаче как да го направи, тъй като не е на негово име. Вариантите му бяха 2. Единия да ида и да я взема без да платя и стотинка, другият беше да се споразумеем след оглед. Е споразумяхме се за 1200лв. За тази цена, забележките бяха допустими и поправими. Колата е с бензинов двигател, карбуратора е сменен с такъв от ВАЗ, както и парното! Има още климатик и АГУ. Като изключа козметиките, колата си е ОК. Вчера я запалихме и да Ви кажа, че двигателя е много добре. Остава да се смени някаква помпа на съединителя (долната), която е 36лв., задно спирачно цилиндърче и да започна с окабеляването и визията. После си я регистрирам и съм готов за бръмчене. Съжалявам колата само заради това, че някой селски "майстор" си е оставил ръчичките с пребоядисването! Преди това беше в пъти по-хубава с бяло-слонова кост и приятно маслено зелени капаци и врати.
За търсенето на частите ...ТУК
Колеги, тази кола, нямаше как да я купи друг! Колата ми е позната от далечната 1997г, когато е станала собственост на частник. Купена е от Кумът Ми и след година и нещо е продадена на друг, който обаче забравя да я прехвърли на него. След повече от 10г с тази кола се здобива бившият и собственик (преди мене). В есента на 2010г той решава да я продаде, даде за скраб или в морга, поради семейни причини, които не пожелавам на никой. Няма обаче как да го направи, тъй като не е на негово име. Вариантите му бяха 2. Единия да ида и да я взема без да платя и стотинка, другият беше да се споразумеем след оглед. Е споразумяхме се за 1200лв. За тази цена, забележките бяха допустими и поправими. Колата е с бензинов двигател, карбуратора е сменен с такъв от ВАЗ, както и парното! Има още климатик и АГУ. Като изключа козметиките, колата си е ОК. Вчера я запалихме и да Ви кажа, че двигателя е много добре. Остава да се смени някаква помпа на съединителя (долната), която е 36лв., задно спирачно цилиндърче и да започна с окабеляването и визията. После си я регистрирам и съм готов за бръмчене. Съжалявам колата само заради това, че някой селски "майстор" си е оставил ръчичките с пребоядисването! Преди това беше в пъти по-хубава с бяло-слонова кост и приятно маслено зелени капаци и врати.
За търсенето на частите ...ТУК

Коментар