Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

    И аз се чудя, как ще завра в серията 300TDI? Както казваш, турбото е долу. Като начало ще търся колектри от 200.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

      Благодаря за помощта на всички отзовали се! Значи съм се объркал,щом има разлика между 200тди на Дефендъра и Диското. Това означава,че ще скачам в този Дефендър,пък и макар с 200тди да е.Благодаря още веднъж!

      Коментар


      • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

        Това означава,че ще скачам в този Дефендър,пък и макар с 200тди да е.Благодаря още веднъж!
        Защо усещам недоверие към 200ТДи-то ??? Това е просто един чудесен английски джентълмен.
        Тази земя, по която тъпча сега,
        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
        тази земя – не е моя земя,
        тази земя, простете, е чужда.

        Коментар


        • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

          Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
          Защо усещам недоверие към 200ТДи-то ??? Това е просто един чудесен английски джентълмен.
          Един студен и чудесен джентълмен.

          Коментар


          • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

            Не е толкова студен. Явно проблемът е в парното на Диско 200 ТДИ, защото същия двигател сложен на Дифендър си топли доста по-добре.
            А, като цяло според англичаните 200 ТДИ е най-предпочитания мотор за Дифендър.
            Особено ако се доокомплектова с кутия R380.
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

              Не в този смисъл студен.

              Коментар


              • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                Баш Дефендера с този двигател загрява доста бавно. По едно време в големия студ го замислях да слагам кашон отпред.

                Коментар


                • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                  Вероятно с термостат ще е по-добре.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                    Дам така е. Слагайте 88С

                    Коментар


                    • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                      Първоначално публикуван от scaramouche Преглед на мнение
                      ...........замислях да слагам кашон отпред.
                      Кауза пердута, нема сми, и т.н., а термостатът трябва да отваря на 18 о. И после въглища. Толкова години с парно сЪ не видОх. И печката/Вебасто/ не помага.
                      Решението е инверор 2КВ и вентилаторна печка. Може и Смядовски радиатор.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                        Малко информация за Defender,модела от 2007г. с мотора на Форд,която ми даде познат имащ пряк контакт с Land Rover в България.
                        Често срещани дефекти са:
                        - датчик за налягането на рейл-а(губи мощност,трака и се тресе)
                        - счупен съединител
                        - счупена скоростна кутия(тази,шестстепенната)
                        Все неща,които се срещат изключително често,дори постоянно при италиянските бусове с френски марки и двигател Форд Пума 2.2(по-често при варианта със 120к.с.).
                        - счупен заден диференциал
                        Според думите му,без да уточнява цифра,гореизброените дефекти се срещат при огромен процент от машините.Според мен в такива случаи цифрата 20 си е огромна.При ценовите нива за модела,тази британска традиция по отношение качеството на производство стои доста неуместна. Всички фенове(а и тези които не са,но им се налага да го използват за работа) много бихме били доволни ако Компанията се постарае след толкова години на производство модела наистина да не причинява такива главоболия и да се произвежда истински здрав.

                        Коментар


                        • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                          Интересно,жената на твоя познат какво ли още може да ни каже за Дифендъра?Или да питаме бабите пред блока?
                          На моя дифендър нищо от гореизброените неща не се случи.Единствено ме викаха в сервиз за безплатна смяна на картера и на някакъв софтуер.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                            Не бе човека работи дълги години в мото пфое.

                            Коментар


                            • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                              Между другото един Дифендър собственост на ЧЕЗ,който в момента е на 4000км пробег,пак в момента е със счупен заден диференциал и му предстои смяна.Просто когато някой споделя някаква информация и изказва мнение,не е нужно да се започват словоизлияния с такъв тон.Същата информация,която ми е дал човека от мото пфое я дава и някакъв британец,клипчетата му са качени в Ю Тюб.Върху Дифендъра на ЧЕЗ имам преки наблюдения.И пак казвам - просто споделям информация изказвам мнение,не плюя и не хуля.

                              Коментар


                              • До: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                                Това е ясно обяснимо и няма общо с плюсовете и минусита на автомобила, а по-скоро с маркетинг стратегиите. Дългия Дифендър в момента излиза с малък диференциал на задния мост стандартно от завода. Размера е като на този отпред. При определени (специални) комплектации може да се предложи с големия 4-сателитен Salisbury, с който се комплектоваше стандартно само до преди няколко години. С въпросния (който е 9.5 инча) проблеми няма. С малкия проблемите са чести поради простия факт, че Дифендъра си е работна кола (с един от най-големия полезен товар) и този (малък) диференциал просто не е сметнат за такава екслоатация. За употреба на шосе без особени натоварвания няма никакви проблеми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X