Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

    Колеги, тази кола, нямаше как да я купи друг! Колата ми е позната от далечната 1997г, когато е станала собственост на частник. Купена е от Кумът Ми и след година и нещо е продадена на друг, който обаче забравя да я прехвърли на него. След повече от 10г с тази кола се здобива бившият и собственик (преди мене). В есента на 2010г той решава да я продаде, даде за скраб или в морга, поради семейни причини, които не пожелавам на никой. Няма обаче как да го направи, тъй като не е на негово име. Вариантите му бяха 2. Единия да ида и да я взема без да платя и стотинка, другият беше да се споразумеем след оглед. Е споразумяхме се за 1200лв. За тази цена, забележките бяха допустими и поправими. Колата е с бензинов двигател, карбуратора е сменен с такъв от ВАЗ, както и парното! Има още климатик и АГУ. Като изключа козметиките, колата си е ОК. Вчера я запалихме и да Ви кажа, че двигателя е много добре. Остава да се смени някаква помпа на съединителя (долната), която е 36лв., задно спирачно цилиндърче и да започна с окабеляването и визията. После си я регистрирам и съм готов за бръмчене. Съжалявам колата само заради това, че някой селски "майстор" си е оставил ръчичките с пребоядисването! Преди това беше в пъти по-хубава с бяло-слонова кост и приятно маслено зелени капаци и врати.

    За търсенето на частите ...ТУК
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-02-11, 06:20.

    Коментар


    • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

      Камиончето си е чудесно. За толкова пари и свестна Лада няма как да купиш.
      Радвай му се и всеки лев вкаран в него ще ти се върне многократно. Карай си го дълги години и дано ти служи вярно.
      Макар, че може би ще остане "неизвестен"
      Успех
      Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
      Димитър Димов +ЧЧ7784854894

      Коментар


      • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

        Здравейте колеги. Днеска напавих първата разходка със "Защитник 90". Колата е много интересна за мене, тъй като ми е първия 4х4 който съм притежавал лично. Сега да си кажа първите впечатления. Много лесна е за управление, в смичъл че хидравликата е много добра и волана е супер лек. Някъде тук из форума четох за проблеми с отоплението на тези коли? Е при мене това е решено. Колата е с парно от Лада и вътре духа яко топло и се загрява добре в кабината. Другото, което разбрах, е че колата е 88г а не 86г. Може би няма значение, но да си кажа. В задния отсек намерих и предпазни решетки за задните светлини. Първите собственици от МВР, даже са ми оставили и сирената с контролера, които работят перфектно :-) Незнам другите Дифендъри от тези години с колко скорости са, но моя е с 5. Обаче малкия лост ми е абсолютно непознат и интересен. Докато карах си мислех как действа и понеже от Паджерото на тъста ми, знам че трябва да спра и със съединител да се пипа малкия лост, спрях и почнах да го движа напред. Беше в най-задно положение "R", което според мене е положението, при което колата е само на задно предаване, после преминах с една позиция напред (средното му положение) където е написано "N", оказа се че това е свободна и колата не мърдаше при подаване на газта, после включих на най-предната позиция и на таблото ми светна лампата, на койято е нарисувано елементарно заден и преден мост с връзка между тях, което мисля че е за 4х4. Та до тука почти ми е ясно. Само че на картинката на лампата, предните гуми са нарисувани леко завити на едната срана, което ми е чудно защо е така и има ли някакъв подтекст. И да попитам, има ли някакви блокажи на деференциалите тая кола или е просто 4х4. Ако не се лъжа Паджерото има блокажи и на двата деференциала, а за Дифендър съм чувал че бил доста по проходим точно заради някакви подобни системи.
        Сега съм оставил колата да и пребарат и преведат в работа газовата уредба и цялата ел. инсталация. После се заемам с вътрешния вид на колата, който е доста занемарен, но не и непоправим.
        Имам нужда от капачка за резервоара, защото тази е без ключ, може би даже не е от тази кола и искам да я сменя.
        Ако някой може да ми помогне, ще съм благодарен.

        Коментар


        • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

          Забравих да питам. Тази моя джипка мисля че е имала и чистачка на задната врата, защото на самата врата отвътре има гърловина с капачка за някаква течност, а отвъншната страна под прозореца точно ина някаква дупка.

          Коментар


          • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

            Колега,и аз като теб от един месец имам Дефендър от Англия,произведен през 1992г.Какво да ти кажа Дефендъра си е по-хубав Уаз,с 5-скорости,но за блокажи на мостовете при него или Мицубишито забрави.

            Коментар


            • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

              Паджерото има със сигурност. Като ги блокираш и няма въртене волана. Излизало е от много сериозни мармалади по Стойченските баири край Смолян.
              Та за това си мисля, че това джипче ще да е нещо повече на истина, а не само на приказки.
              Ако не е така, със сигурност ще го обявя за продажба и ще си купя едно Паджеро.
              Но преди да се убедя във възможностите му, като го сравня с Паджерото на един и същ терен, ще си го стегна както си трябва да бъде.
              После ще започна с експериментите и констатациите за сравнение с джипката на тъста!
              Последно редактирано от noby_007; 21-02-11, 21:54.

              Коментар


              • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                Първоначално публикуван от noby_007 Преглед на мнение
                Паджерото има със сигурност. Като ги блокираш и няма въртене волана. Излизало е от много сериозни мармалади по Стойченските баири край Смолян.
                Паджерото да има най-много в задния мост. Волана 'няма въртене', когато е налице блокировка в предния мост. Такава стандартно има само в Г класа и някои Тойоти.

                Коментар


                • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  ...Дефендъра си е по-хубав Уаз....
                  E тва приказки ли са?
                  Няма по-добро от УАЗ.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                    Човек,аз съм израснал с Уазовете,учил съм се да карам на Газ-69 имал съм 4бр. и сега имам един,но когато докарах Ровера го разглобих да му изтъркам ръждата по шасито и по стар руски обичай се заех да го ремонтирам 3г ,место като западна кола да я карам 3-г. и тогава да ремонтирам.Впечатленията ми са че е направена изключително просто и удачно и че се кара като Уаз с хидравлик от БМВ.Мога да заявя най-отговорно че там където мина с Газ-69 с Дефендъра не мога,и там където мина с Дефендъра с Газката не мога.Няма универсален джип за всяка ситуация или ако има струва прекалено много.

                    Коментар


                    • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Паджерото да има най-много в задния мост. Волана 'няма въртене', когато е налице блокировка в предния мост. Такава стандартно има само в Г класа и някои Тойоти.
                      Абе хора на Паджерото малкия лост има 4 позиции. Най задна позиция е само заден мост. Като му бутна малкия лост напред с един ход, се включва и предния мост. Като го бутна още веднъж напред се заключва задния деференциал и започва да се движи адски бавно на високи обороти. Четвъртата позиция се включва с освобождаване от скорост, лостчето се натиска надоло и се бута в дясно и напред започва да мигат лампите и на предния и на задния деф. Натиска се един бутон, чува се някакво бръмчене, като от електромоторче или вакум помпа, блокират се и двата деф. и светва постоянно лампата "LOCKED". Е тогава вече няма мърдане волана. Пробвал съм го лично.

                      Коментар


                      • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                        Пич,недей да пишеш повече такива постове,излагаш се.Земи прочети систематизираната информация малко.Ако не ми вярваш вдигни му двете гуми отляво или от дясно на два крика и тогава тъгни.Снимай всичко ,ако при вдигнати гуми във въздуха тръгнеш ,значи имаш единственото Паджеро в фабрични блокажи в двата моста(ако не са слагани допълнително,но тогава трябва да имаш едни други копчета)

                        Коментар


                        • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                          Незнам дъли точно днеска ще го направя това, че вече има доста сняг а и продължава да вали, но ще го пробвам. Копчета има там ако не се лъжа някакви 2бр. Мисля че това е без значение, защото ако дефендъра не го превъзхожда с нещо, което да ми помага повече из баирите, направо го продавам.
                          Нито ще е по-проходим, нито ще е по-комфортен. Губи си смисъла.

                          И ако обичаш "пич", на някой друг! ОК?

                          Коментар


                          • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                            Първоначално публикуван от noby_007 Преглед на мнение
                            Незнам дъли точно днеска ще го направя това, че вече има доста сняг а и продължава да вали, но ще го пробвам. Копчета има там ако не се лъжа някакви 2бр. Мисля че това е без значение, защото ако дефендъра не го превъзхожда с нещо, което да ми помага повече из баирите, направо го продавам.
                            Нито ще е по-проходим, нито ще е по-комфортен. Губи си смисъла.

                            И ако обичаш "пич", на някой друг! ОК?
                            Опитахме се да ти обясним няколко човека за какво става дума, ти си този който продължаваш да държиш тон.
                            Работи над нравите си и се информирай повече.

                            Коментар


                            • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                              Ето разяснение за тези които незнаят .
                              H2 задно предаване като на кола ,върти или едното или др. колело
                              H4 двоино предаване ,върти едо задно и едно предно
                              L4 бавни скорости , двоино предаване ,върти едо задно и едно предно
                              LOCKDIFF копче на таблото ,блокаж на задния диф.
                              Това са повечето стандарти джипове.
                              Разбирасе има и такива които блокират и преден мост и раздатка
                              но които има такъв знае как се използва
                              LSD блокаж обикновенно на задния диф.-самоблокиращ се диф.при превъртане на едното колело се блокира и др.

                              Коментар


                              • От: Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                                Ето това е начин да се обясни нещо!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X