Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Defender - дискусии за модела от фенове на марката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Спецификации д&#10.jpg
Прегледи:1
Размер:111.0 КБ
ID:5217121
    Тук са спецификациите на двигателите по години.68 коня са малко.Ако с него ще носиш трупи или ще ореш двора-стигат.Най-добре се насочи към 200,300тди-по яки дизелови двигатели за тази машина не са правени.Дори ТД5 е малко по-мощен,но много по-проблемен.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

      ТД5 е малко по-мощен,но много по-проблемен

      Малко не съм съгласен.Много се коментираше относно ел.нещата в него.Зависи-нагиздиш ли подобаващо ще останеш приятно иненадан,не пред кафенето а там дет му е мястото-из горите
      Емил-00356 99872043-Малта
      Defender-90

      Коментар


      • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

        Като цяло ТД5 е конструиран да е по-здрав от 200,300ТДИ-най-малкото защото е с ангренажна верига,а не с ремък.За тунинговане е много по-пригоден от 200,300ТДИ заради електрониката.За проблемите с електрониката само съм чел и чувал тук-там.Обаче знам поне 2 с прегрети и огънати глави.Не знам дали е заради 5 цилиндровия редови двигател или нещо друго,но за 200,300ТДИ не съм чул за прегряла глава.Майсторите трябва да кажат-може и да има.
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

          Оооо не съм майстор,и в момента карам 200TDI, но имах 5-ца, и разбиращ човек като е бутне става веселба, и от като мощност и разход, абе най- дбро май няма.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-10-10, 18:53. Причина: й
          Емил-00356 99872043-Малта
          Defender-90

          Коментар


          • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

            Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
            ...Не знам дали е заради 5 цилиндровия редови двигател или нещо друго,но за 200,300ТДИ не съм чул за прегряла глава.Майсторите трябва да кажат-може и да има.
            Преди 2 месеца един 300 ТДИ на човек от форума прегря, друг е въпроса по какви причини. Та прегряването може да се дължи повече на водача, не забелязал някои очевидни признаци, отколкото на коструктивен проблем.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

              Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
              [ATTACH=CONFIG]257065[/ATTACH]
              Тук са спецификациите на двигателите по години.68 коня са малко.Ако с него ще носиш трупи или ще ореш двора-стигат.Най-добре се насочи към 200,300тди-по яки дизелови двигатели за тази машина не са правени.Дори ТД5 е малко по-мощен,но много по-проблемен.
              ТД 5 е най-добрият дизел правен някога за офроуд!
              200 и 300 ТДИ са отлични дизели, но не могат да се мерят с ТД5.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                Благодаря за таблицата Стоянов, определено е 85 коня, щом като има турбина, отговорих си на въпроса относно двигателите на Дефендъри.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                  Първоначално публикуван от stoianovm Преглед на мнение
                  Като цяло ТД5 е конструиран да е по-здрав от 200,300ТДИ-най-малкото защото е с ангренажна верига,а не с ремък.За тунинговане е много по-пригоден от 200,300ТДИ заради електрониката.За проблемите с електрониката само съм чел и чувал тук-там.Обаче знам поне 2 с прегрети и огънати глави.Не знам дали е заради 5 цилиндровия редови двигател или нещо друго,но за 200,300ТДИ не съм чул за прегряла глава.Майсторите трябва да кажат-може и да има.
                  stoianovm, малко повече приказки от личен опит и по-малко слушай Ленчетата на опашката.
                  Да ти кажа една тайна. И 200/300tdi са били проектирани за верига, но решението е било за ремък, една от причините, ниво на шум. Повечето дизели (не само на ЛР от тези години също са с ремъци поради тази причина). Приказките, че Тд5 е малко по-мощен няма да ги коментирам.

                  Коментар


                  • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                    И двата ми коментара за 200тди и ТД5 са от личен опит.Карам 200тди и в момента.Тествал съм ТД5 и добре,признавам,че е осезаемо по-мощен.Е не съм ходил с него на състезания,но съм го карал на "терен".Моля за извинение,ако поста ми по-напред е зблудил някого.
                    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                    Коментар


                    • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката



                      Сайтът:
                      http://www.nolimitx.com/expedition-vehicles.php

                      Коментар


                      • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                        Журналисти тестват Defender

                        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                        Коментар


                        • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                          Какво му се прехласвате на Дефендера. Кормило и педали изместени в ляво, шумно, зимата студено, нямаш много положения за седене, а и грозно... ама е яко

                          Коментар


                          • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                            Яко, я!
                            http://spisanie.mobile.bg/djipove/la...htitnikyt.html
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                              Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                              Тези от автопазар (или по-точно този оттам, т.нар. Автомитак) са едни големи разказвачи на вицове...
                              Стандартният Truck Uti*lity Medium HS е оборудван с V-образен, дизелов мотор. Агрегатът е с работен обем 2 495 см3 и развива скромната мощност от 68 к.с. при 4 000 об/мин. Скоростната кутия на “английския пациент” е петстепенна, механична. Редукторът е двустепенен, също механичен. Предаването на четирите колела не мо*же да се изключва. Автомобилът е снабден със специален, демултипликатор и ръчна блокировка на диференциала.

                              Коментар


                              • От: LR Defender - дискусии за модела от фенове на марката

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Тези от автопазар (или по-точно този оттам, т.нар. Автомитак) са едни големи разказвачи на вицове...
                                Знам го, но Убаво е написано. Имаче от статиите за Д1 съдя, че авторът не е разбирач.
                                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X