От: Моят проект Jeep Wrangler JK
Причината не е само в евтините части. Самурая е почти 500 кила по лек от Вранглер с аналогична година. Вранглер 2.5 е пълен мъртвец, незнам обективно ли ми е усещането, но имам чувството, че самурая е по пъргав. Отделно че смяната на мотора на самурая с витаров 1.6 става за 3 часа пред блока. Докато на Вранглера от 2.5 на 4 да отидеш няма да стане пред блока и въобще не е толкова лесно. Раздатката на самурая е по-бърза, но е с отделен кардан от скоростите и лесно може да се смени с по-бавна или за около 500 лв да се преработи на бавна тук в БГ с предавателно число 4.16:1. Мостовете му са прилично здрави, а могат да се вземат цели касети от витара с предавателно число 5.12, което при вранглера става само с поръчка на тунингови, а незнам дали има предавателни числа над 4.88 но стоковите мостове.
Причината не е само в евтините части. Самурая е почти 500 кила по лек от Вранглер с аналогична година. Вранглер 2.5 е пълен мъртвец, незнам обективно ли ми е усещането, но имам чувството, че самурая е по пъргав. Отделно че смяната на мотора на самурая с витаров 1.6 става за 3 часа пред блока. Докато на Вранглера от 2.5 на 4 да отидеш няма да стане пред блока и въобще не е толкова лесно. Раздатката на самурая е по-бърза, но е с отделен кардан от скоростите и лесно може да се смени с по-бавна или за около 500 лв да се преработи на бавна тук в БГ с предавателно число 4.16:1. Мостовете му са прилично здрави, а могат да се вземат цели касети от витара с предавателно число 5.12, което при вранглера става само с поръчка на тунингови, а незнам дали има предавателни числа над 4.88 но стоковите мостове.
Коментар