Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Причината не е само в евтините части. Самурая е почти 500 кила по лек от Вранглер с аналогична година. Вранглер 2.5 е пълен мъртвец, незнам обективно ли ми е усещането, но имам чувството, че самурая е по пъргав. Отделно че смяната на мотора на самурая с витаров 1.6 става за 3 часа пред блока. Докато на Вранглера от 2.5 на 4 да отидеш няма да стане пред блока и въобще не е толкова лесно. Раздатката на самурая е по-бърза, но е с отделен кардан от скоростите и лесно може да се смени с по-бавна или за около 500 лв да се преработи на бавна тук в БГ с предавателно число 4.16:1. Мостовете му са прилично здрави, а могат да се вземат цели касети от витара с предавателно число 5.12, което при вранглера става само с поръчка на тунингови, а незнам дали има предавателни числа над 4.88 но стоковите мостове.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      На сина ми играчките също ги ремонтирам пред блока или в мазето. Всичко е до размера

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
        Причината не е само в евтините части. Самурая е почти 500 кила по лек от Вранглер с аналогична година. Вранглер 2.5 е пълен мъртвец, незнам обективно ли ми е усещането, но имам чувството, че самурая е по пъргав. Отделно че смяната на мотора на самурая с витаров 1.6 става за 3 часа пред блока. Докато на Вранглера от 2.5 на 4 да отидеш няма да стане пред блока и въобще не е толкова лесно. Раздатката на самурая е по-бърза, но е с отделен кардан от скоростите и лесно може да се смени с по-бавна или за около 500 лв да се преработи на бавна тук в БГ с предавателно число 4.16:1. Мостовете му са прилично здрави, а могат да се вземат цели касети от витара с предавателно число 5.12, което при вранглера става само с поръчка на тунингови, а незнам дали има предавателни числа над 4.88 но стоковите мостове.
        С две думи АТВ сбирток.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Вранглер 2.5 е 118 коня,в никой случай не може да се твърди,че е мъртвец.Всъщност "мъртвец" в какъв смисъл?

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Първоначално публикуван от 4wheel Преглед на мнение
            Вранглер 2.5 е 118 коня,в никой случай не може да се твърди,че е мъртвец.Всъщност "мъртвец" в какъв смисъл?
            Куц кон - астматик!
            мисля, да зема а се замисля...

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Ни думай!Ако минаваш през Варна,свирни да те черпя едно узо и да те повозя на "астматика"

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                В момента от джиповете имам Вранглер YJ 2.5 пълен инжекцион, още един Вранглер YJ със сменен мотор 5.2 V8 бензин, самурай с витаров мотор 1.6 преправен с карбуратор, както и Шевролет м1028 6.2 V8 дизел. Имал съм Вранглер YJ 2.5 моноинжекцион, Вранглер TJ 4.0 пълен инжекцион, Вранглер JK Unlimited 2.8 CRD, та все си мисля, че имам представа кой колко върви. 2.5 цата която имам в момента е с 4.88 предавателни числа и 31х10.5х15 гуми, скоро я взех и с нея си припомних какъв мъртвец е. 4.0 литровия TJ горе долу вървеше, но в последствие разбрах, че е бил с 3.07 предавателни числа и може би затова не съм бил впечатлен. CRD то върви много хубаво дори и в сток вариант, след чипване на мотора със стоковите предавателни числа и гуми 35ци има мощност в излишък. Карал съм го със 130-150 с 35-ците в продължение на над 300 км. 5.2 то върви по добре от 4.0, но не е нещо впечатляващо. В момента събирам един 5.9 мотор + ръчни скорости за да видя ще има ли подобрение. Скоро тествах Шевролета който е 2700 кг празен и около 130 к.с. с Вранглер 2.5 който е около 1500 кила и 120 коня, като резултата е в полза на шевролета, който върви осезаемо по добре, въпреки огромното си тегло. 2.5 е особено неприятен за каране на дълъг път.
                Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                http://www.facebook.com/JeepBG
                LZ1GGC

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Имал съм TJ 4.0 в щатите, няма кой знае колко голяма разлика на асфалта с 2.5. И друг път съм споменавал,аз съм с 4.88 и 33" гуми и не мога да кажа,че колата не върви.Ходил съм до Гърция с него не изпитах липса на мощност.Но за дълъг път си е приключение с такава кола-друса,шумна е.Имам си други коли за дълъг път.
                  С тоя вранглер не ми е проблем да си поддържам 140 км/ч без да го напъвам особено.Към 3500 об/мин ми идват с подобна конфигурация на диференциалите и гумите при такава скорост.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Между 2.5 и 4.0 има огромна разлика във вървенето, направо се чудя как подържаш 140 с 33 ки и то без усилие. Не искам да звучи като заяждане, но аз лично не го вярвам. Отделно, че ако не си корегирал километража вместо със 140 най вероятно се движиш със 100.
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • Лесно доказуемо е.Мога да ти направя клипче.Или заповядай сам да се убедиш. Километражът след смяната на короните и пиньоните на 4.88 лепне точно, няма нужда от коригиране.Засичал съм го с gps.

                      Даже направо ще ти направя клипче, няма ме в България сега,но края на май ще се върна.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        С предния мост и окачване приключих. Всичко мина през пясък, кадмий, цинк и прахово боядисване. Моста е преместен с 30 мм напред. На мястото на скъсаната полуоска е монтирана Мade in BG. По-слабичка е от оригиналната, но това е положението със стоманите у нас - 4140 закалена до 50. От RCV признаха рекламацията на Currie и изпратиха нова 4340 полуоска. Ще е при мен на 3-ти Юни. Новия вентилиран капак (благодарение на Руси Русев) е покрит с PPG лак и е монтиран. Шнорхел вече няма да ми трябва Продължавам по същата процедура и със задния мост и окачване. На финала пълно прелакиране с PPG и чупка на звездите.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150509_151733.jpg
Прегледи:2
Размер:140.1 КБ
ID:5658702
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Остана ти само да сложиш и решетка Енгри бърдс, за да имаш завършен вид :*

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            С голям зор успях да открия в нета векторно лого за надписа "WRANGLER" на калника. Шрифта е пипан и не съответства на никой стандартен. Не че не става с Arial ама си личи отдалеч, че е менте, а Мопар искат $14 за един брой. Па и да го чакам после. Качвам го и тук ако на някой евентуално му трябва и за да не се загуби - wranglerunlimited.zip
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Трите врати, двата предни калника и решетката си чакат реда за прелакиране с PPG.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150515_133020.jpg
Прегледи:1
Размер:92.6 КБ
ID:5661114
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                И отзад съм готов. След пълна преработка на линковете и лек триминг на задните калници резултатът е доста приятен - 0.75 инча лифт за 42-ки. За сега обаче оставам на 39.5/13.5 до към средата на м. Юли, когато ще пристигнат 41/14.5. Моста е преместен назад с 40 мм, но е предвидена възможност лесно да се измести с още 40 мм и да стане 80 мм. За до 42-ки това не се налага, но знае ли човек какво ще ми хрумне. Стоковия панхард продължава да служи вярно и безпроблемно, но му остава още съвсем малко служба. Максималния му наклон при 14 инчов ход е 23.5 градуса. При стъпила на земята машина е 0 градуса.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1rear.jpg
Прегледи:1
Размер:227.1 КБ
ID:5665693
                                Последно редактирано от elbgt; 09-06-15, 06:57.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X