Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Браво !!! Евала !!!
    От сега си го представям със редуктори как ще му отиват
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Некой ден ше почнат да се заяждат и затва по-добреси го тургни у лево

      А на рапера да подариш плюшени зарчета да си ги тури на огледалото
      Я мислим дека ако некогиш дое такоа време начи прво ше се отяаат дека ми е бронята из джелезо па после ше глеат дека точно по джлезото сам га турнал номеру. Па не е лошо га турнем отлео оти я поече се джасам у храсталаку у десно и се ми е крив дагаеа у номреу. Ма пусто се не остаа време оти се погоуеми джелеза да завинтвам са ми на акъло. Раперу га заеби. Он има паре ако сака самоует да си земе и нема мене ме чека му зеем зарове.

      Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
      Браво !!! Евала !!!
      От сега си го представям със редуктори как ще му отиват
      Мерси ама заедно с редуктурите ще трябва да мисля и за платформа за да го домъквам някак си до мястото за забавление, а не това е целта. И въобще ако някое офроуд подобрение ме лиши от възможността да се движа стабилно в права посока при 180 км/час моментално го изхвърлям от главата си То май и 38-ците ще са предлела за това изискване, ама още няколко дена и ще се разбере.
      Последно редактирано от elbgt; 16-04-13, 19:38.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Елияне, темата си е твоя и достатъчно интересна, ама ако му се връзваш на търтьо да си пишете на некъв цигански, първо е нечитаемо, второ ти ще го отнесеш, щот за него не важат правилата за писане на български
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Не става въпрос за кой как пише. Аз така пиша, щото толко си мога. Въпросът е, че нали искаме да правим нещата както трябва. Иначе да, с 20 лв в джоба можеш да караш и без преден номер. Нали сме против тунинга с части от вторични? Е това е нещо подобно
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Аре не се прай! Като ти гледам подписа с доста по-труден правопис се справяш.

            Но да се върна на темата. Днес пак тока беше заминал на някъде когато пристигнах. Пак като преди взе че дойде по някое време. И пак уж на майтап се подкарахме с дреболийте. Нямат свършване. Първо да си сложим на място предния кардан.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_103517.jpg
Прегледи:2
Размер:163.1 КБ
ID:5472800

            След 250 км пробег стана ясно, че 37-ците искат малко по-малко откъм кастера. 4-те линка водят ъгъла на пиньона перфектно и под товар е повече от ОК

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_104934.jpg
Прегледи:1
Размер:196.6 КБ
ID:5472808


            При напълно разпънато окачване ъгъла на пиньона нямаше нищо против лека корекция в посоката пожелана от 37-ците

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_125545.jpg
Прегледи:1
Размер:176.0 КБ
ID:5472837


            За да регулираме горните линкове трябва да ги демонтираме от едната страна. А за да не са под напрежение и да извадим болта трябва да подпрем леко моста. Също така и панхарда не трябва да ни дърпа насам натам, а за да освободим него трябва да демонтираме демпфера.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_125638.jpg
Прегледи:1
Размер:223.3 КБ
ID:5472845

            Сваляме десния и изненадка. Планката му е закачала в стойката на линка и то доста сериозно.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_130627.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5472882

            Следва лек тунинг с флекса, заварка и боя. Целта - ъгъла между планката и тръбата на линка. И никакви проблеми повече. Няма и час и кастера вече си е на мястото. С него и ъгъла на предния пиньон и при пълно разгъване. За малко да забравим да гресираме де що има за гресиране.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_143933.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5472850

            След това пък в един от кашоните забелязах, че двата бар пина за задните вретерани си стоят кротко и не е лошо и тях да сложим. метнахме ги и стана време за разнасяне на гуми и джанти. Много Дуратраци нещо се събраха на едно място и две по две, защото толкова се побират в багажника до гумаджиата за демонтаж и обратно тук. Има няма 4-5 курса.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_174300.jpg
Прегледи:1
Размер:174.2 КБ
ID:5472856

            Много кока-коли се излочиха днес, че беше жега и на връщане се наложи кратко спиране по естествени нужди. Тъкмо да щракна лайтбара, че го бях забравил.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130417_180927.jpg
Прегледи:1
Размер:238.7 КБ
ID:5472863

            Всъщност заедно с тези днешни дреболии обезкостяването на всичко отдолу и отстрани на дългата база течеше по план, но за нея друг път и наведнъж. Между другото пак остана една дреболия. Предпазната скара под скоростите си седи още опряна на стената на сервиза, ама се сетих на 30 км от Самоков. Нищо ... и утре е ден.
            Последно редактирано от elbgt; 17-04-13, 21:47.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Коелега очакваме и ако е възможно малко нощни снимки на лайтбара,как осветява.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Свети стряскащо силно, колега, но от опит знам, че на снимка от телефон нищо не може да се види. Пробвах вече да снимам основните LED фарове. Телефона е с много малко нива на контраста и най-малкия отблясък от нещо осветено резултата е черна снимка с това осветеното в нея. Пълно мазало и няма смисъл. Само на живо може да се добие представа за какво зверско светене става дума.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Я кажи за лйтбара, кое е по-добре един общи или от малките повече бройки?
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Мислил съм по този въпрос. Ако ще се ползват за дълги няма значение, но ако искаш да покриеш по-голям ъгъл по-добре да са повече от малките за да ги насочиш както ти харесва. В моя случай този е повече от достатъчен като насочен сноп, но в гората си трябва осветление настрани. С досегашните Hella които ползвах в гората е зле. Осветяват напред, а встрани не можеш да видиш нищо и съм стигал при толкова лампи да вадя фенерче през стъклото. Като го гледам тоя сегашния какво светене прави не ми се мисли един 1300 мм отгоре какви ще ги свърши и определено ще е малко прекалено. Вероятно такива чудовища са подходящи само ако се движиш със 150 км/час и имаш видимост поне 200-300 м напред и категорично не по шосетата, защото жална му майка на тоя дето ще се излети от завоя и дори за миг го осветиш преди да превключиш светлините. Няколко човека вече, включително и аз, се наеха да погледнат в тоя лайтбар и всички подскачат като ужилени и след това виждат кръгове 5 мин. Ксеноновите Hella дето са горе до колонките не предизвикват такъв ефект. Заслепяват разбира се, но без такива последици като от лайтбара. Не мога да си го обясня. Заради цветтоватта температура ли е или пък заради голямата светеща площ.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      А в сравнение с Hella-та как ти се вижда? Аз мисля да заменя двете Hella с 4 от малките или един голям. Та за това да питам?
                      П.П.
                      Намерил съм перфектните за заден ход. Преди бях с 2бр. Hella работни, ти ги знаеш. Но тези светят доста по-разсеяно и са перфектни:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:galaxy-wl-024r.jpg
Прегледи:1
Размер:22.2 КБ
ID:5473115
                      http://led.2r-bg.com/bg/led-work-lam...y-wl-024r.html
                      LZ1HKW
                      Реглаж на преден и заден мост
                      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                        А в сравнение с Hella-та как ти се вижда? Аз мисля да заменя двете Hella с 4 от малките или един голям. Та за това да питам?
                        П.П.
                        Намерил съм перфектните за заден ход. Преди бях с 2бр. Hella работни, ти ги знаеш. Но тези светят доста по-разсеяно и са перфектни:
                        [ATTACH=CONFIG]571670[/ATTACH]
                        http://led.2r-bg.com/bg/led-work-lam...y-wl-024r.html
                        За тоя бар дето му е на джипа мога да кажа, че с очите си видях как свети и доста далеч хвърля, но мисля че е прав че не е за гората, а за равно и високоскоростно. ЕДна от причините е, че с тази сила ще ти е трудно да си приспособиш очите ако погледнеш встрани от лъча светлина. Може би добър вариант би било едно такова отпред за права линия и подкрепено от две с по-широк ъгъл 60 градуса около него, за късо и широко петно.
                        п.п.
                        Виж за задна има едни правоъгълни от 15 вата, на които снопа им е още по-широк.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                          п.п.
                          Виж за задна има едни правоъгълни от 15 вата, на които снопа им е още по-широк.
                          По-широки от този модел на практика няма!
                          Аз ги мерих на живо, защото и аз така си мислех по написаното в сайта.
                          LZ1HKW
                          Реглаж на преден и заден мост
                          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Днес също го пишем дъждовен поради лични ангажименти на Монката. Затова пък отметнах някои други неща. Кардана също е готов. Пичовете от Еурован се справиха за около 40 мин. И кардана е вече с точната дължина. Утре още сутринта ще си е на мястото.

                            [ATTACH=CONFIG]570838[/ATTACH]

                            Между другото направих и няколко снимки с джантите предназнчени за дългата база. Хамалогията по монтажа и демонтажа я преглъщам, защото дори на око ми се струваше, че нещо с бекспейса на тези джанти няма да е наред. Те са с 5" бекспейс, а минимално необходимия за този размер джанти и гуми е 4.5" За да не чакам накрая да установя този факт реших да ги кача и да ги поразходя няколко дни както и да ги поразкърша леко. И подозренията ми се оправдаха. Съвсем леко закачат отпред в рамената на стабилизиращата щанга. Дългата база ще е със същата двурежимна щанга и явно ще се наложи употребата на най-малкия размер фланци - 1.25". На място не опираха, но при по-големи напрежения и при крайно положение закачат леко. Фланците са поръчани и ще са тук при завършването на дългата база. Ето и няколко снимки на дереджето до което сме го докарали. Тия капачки на джантите ще се разлетят още в първия по-сериозен коловоз. Дългата база, за които са предназначени тези джанти не е планирано да вижда коловози.

                            [ATTACH=CONFIG]570840[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]570841[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]570842[/ATTACH]
                            Невероятно изглежда
                            Samurai Gemax

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Тази вечер се възползвах от късното ми прибиране и направих някои тестове набързо. Лайтбара определено става и да се ползва с късите светлини, което много ме устройва. Наведох го леко надолу като наблюдавах не особено добре очертания му светъл контур да не свети по-далеч от късите светлини. След това подкарах по околовръстното и го включих. Никой не ми присветна нервно заради което се надявам, че не заслепявам насрещно движещите се. Този вариант ме устройва, защото основните LED фарове светят прекрасно на дълги, но на къси са се престарали с параноичните американските DOT стандарти. Ония другите LED фарове с лещите които са монтирани на дългата база са точно обратното. Перфектни къси и някакви си дълги дето се чудиш дали светят.

                              Влади, ще трябва баце да си домъкна гъза до теб тия дни да се опитаме с ония твоите лазарни далавери да регулираме основните ми LED фарове. Предишните станаха супер, ама като ги сложиш тия новите и нямат нищо общо с посоките. Повъртях насам-натам ама не ми се отдава нещо. Като ги въртя добре, ама като се кача и погледна от джипа са на пичевци. Освен това посмъртно не мога да намеря вртка за сваляне. Само ляво-дясно, а единия трябва малко да слезне.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                Влади, ще трябва баце да си домъкна гъза до теб тия дни да се опитаме с ония твоите лазарни далавери да регулираме основните ми LED фарове. Предишните станаха супер, ама като ги сложиш тия новите и нямат нищо общо с посоките. Повъртях насам-натам ама не ми се отдава нещо. Като ги въртя добре, ама като се кача и погледна от джипа са на пичевци. Освен това посмъртно не мога да намеря вртка за сваляне. Само ляво-дясно, а единия трябва малко да слезне.
                                Нямаш ядове за това, ама кажи как е в сравнение с hella-та? Та да знам какво да взимам. Дали такива и или други Hella, че мойте останаха на един опел нали знаеш.
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X