Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    Демонстрация на тъмно правиш ли? Ще ти купя три кока коли и ще те изчакам да ги изпиеш даже, ако трябва
    Айде като си дойдеш звънни, ти ще ми покажеш твоето, аз ще ти покажа моето

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      В четвъртък съм на линия. Охлаждай кока-колите, та да намалим малко съдържанието на кръвно Узо, понатрупано тези дни
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Ей ги на сладурите миг преди разтоварването в окончателната дестинация. Вторник се почва. За двата ще ми трябват 8.5 литра масло за първоначално зареждане

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RJ02.jpg
Прегледи:1
Размер:256.3 КБ
ID:5468604
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Лайт бара свети фантастично. Мисля, че би свършил идеална работа на Трофи състезателите. Според мен, над сто метра осветява от това, което видях тази вечер.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Мерено с Google Earth разстоянието до отсрешния калкан е 120 метра. Този лайтбар е направо опасен за насрещно движещите се. За радост има лечение. Схемата e с шест броя PT4115, на които 3-ти крак е оставен неизползван и на практика се ползват само като драйвери на пълна мощност. С добавяне на един PIC ще може да се управлява яркостта в съотношение от 1:1 до 1:5000 и вероятно ще може да се ползва с дългите светлини при подходящо намаляване на яркостта. Дори имам някакви очаквания за промяна на цветовата температура при по-малка мощност. Закъснялото ми заключение е, че и този продукт ме задоволява напълно и дори надхвърля очакванията ми в реални условия. Започвам да се зарибявам по идеята да не оставя нито един халогенов или ксенонов фар в джипа ми. Всъщност май останаха само два глупави ксенона горе до колонките. За там съм си заплюл два броя от този модел. При 10-15 градуса изместване навън ще решат един стар проблем из горите, когато напред е ден, а малко зад фаровете е тъмно като в гъза на Пеле
            Последно редактирано от elbgt; 05-04-13, 23:01.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Това дали може да го правят колегите от фирмата, която ги доставя? Разбира се срещу съответното доплащане де, да се монтират тези димери и да може да си увеличаваш или намаляваш сам светлината от вътре в джипа или докато си извън него с дистанционно?
              Може би идеята си заслужава да се обсъди с тях, като ти спокойно можеш да подемеш инициативата с обясненията........................аз съм само по идеите

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Димерите са си вътре. Общо са 12 броя в този модел. Трябва само да им кажеш да "димват" Можеш също така да има кажеш на тия 12 канала да въпрозвеждат всевъзможни блиц и други светлинни ефекти. На това видео са само 8 канала и са жълти, но става ясно какво имам предвид. Е ... и програмите са малко тъпи, но все пак ...

                едит/

                Контролери за светлинни ефекти в т.ч. и с функция за програмируемо или ръчно "димване" се произвеждат от софийска фирма и могат да се поръчват всевъзможни изгъзици.
                Последно редактирано от elbgt; 05-04-13, 23:24.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Хвърлих едно око на пдфа, ако няма да правиш дискотечни ефекти, 12F1822 е вече достатъчен. Софтуера ... всеки който се забавлява с тия дребосъци, би трябвало да се справи за 2 часа със задачката. С все отварянето на бира и чесане по главата
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Ами започна се. С два дена закъснение по обективни причини. Поне вече не вали. Събитието е в сервиза на Монката от Самоков.

                    Днес бе организационен ден запълнен от рутинни операции без видим резултат. Дооборудвахме предния мост с конзолите за коиловъри и конзолата за панхарда. Сменихме неизвестно защо монтираните от Currie на моста мопарски шарнири с HD вариант на Synergy Suspension, които отделно бях поръчал за този мост. Мопарските, които пристигнаха с моста нито съм поръчвал, нито съм плащал. Заминаха в запаса. И така ето малко снимки и коментар от днес:

                    Задния мост чака окончателно боядисване в класическия Currie сив цвят. Монтажа на конзолите за 3-линк бриджа се отлага за седмица, защото алуминиевия капак е по-дебел и пречи за нормалното лягане на място на бриджа. Ще поръчам набързо един HD стоманен капак, за какъвто всъщност е предназначен този бридж. До тогава си оставам на 4+1 линк.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_101048.jpg
Прегледи:1
Размер:161.7 КБ
ID:5469828

                    На предния мост предстои да бъдат монттирани конзолите за коиловърите и панхарда

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_104024.jpg
Прегледи:1
Размер:189.7 КБ
ID:5469829

                    Конзолите за коиловърите са вече на място и нежеланите шарнири избити

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_120635.jpg
Прегледи:1
Размер:196.0 КБ
ID:5469830

                    Всичко е вече на мястото си и дори първа ръка обезмалител е минала. Бояджията след това отделно ще минава по сложната процедура, която ми измисли Стоян от Сикенс. Дори не мога да им изговоря имената на тези антикорозионни, адхезивни, грундиращи и какви ли не още компоненти които ще трябва да се налеят един връз друг върху двата моста докато се стигне до обикновен сив цвят отгоре. Това бояджийството и то излетяло в небесата.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_140923.jpg
Прегледи:1
Размер:180.9 КБ
ID:5469838

                    Последна снимка за спомен с Dana44 отзад

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_141044.jpg
Прегледи:1
Размер:200.8 КБ
ID:5469831

                    Понеже задния RockJock Dana 60 замина вече при бояджията и ми останаха само полуоските му та ги снимах ей така за спомен преди утре да потънат в моста

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_144428.jpg
Прегледи:2
Размер:197.6 КБ
ID:5469832

                    Междувременно пристигна дългата Сахара за да ме върне в София, защото вече нямаше какво да се прави. Задния мост комплект вече беше долу ама забравих да снимам в този вид. Реших да снимам дългата Сахара в полустоковия и вид преди в събота да я подкараме и нея. Не е баш стокова, защото през зимата заради пустите му 35-ци Дуратраци и извъртяхме набързо един минимален лифт, колкото да побере тези наистина униклани заимни гуми и да не се излага из дебелите снегове. Такива снегове обаче нямаше, но все пак ги поразвъртяхме няколко пъти из близките баири.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_173435.jpg
Прегледи:1
Размер:200.6 КБ
ID:5469833

                    За да не пътува дългата Сахара празна от София до Самоков бяха натоварени два броя от предназначените за нея колелца. Щракнах ги до моите досегашни зимни 35-ци колкото за сравнение между 35" и 37". Не е кой знае каква разликата ама все пак е стъпка в правилната посока.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_173137.jpg
Прегледи:1
Размер:194.6 КБ
ID:5469834

                    Толкова за днес. Утре продължаваме с монтажа на място на моите мостове. Разбира се ако на бояджията не му е спирал тока... примерно
                    Последно редактирано от elbgt; 11-04-13, 19:20.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Ден втори започна добре. Бояджията супер точен и в уречения час малко преди обяд звъни да отивам да си прибирам готовите мостове.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_114209.jpg
Прегледи:1
Размер:210.6 КБ
ID:5469970

                      Ако щете вярвайте докато гледате снимките нататък, но мостовете са сиви.Не знам какво му стана на тоя телефон та реши да ме дразни и да ги показва сини

                      Пием няколко кафета и станало време за обяд. След обяда започваме

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_115044.jpg
Прегледи:1
Размер:160.7 КБ
ID:5469971

                      Сетих се че така и така имам на разположение два броя 37-ци с джанти и защо да не проверя какво ще е положението с тях. По принцип съм планирал изместване на моста с 30-50 мм назад и е време да разбера дали ще е с 30 или с 50 или с кой знае колко мм това изместване и дали все пак няма да има някоя изненадка. В предишния пост бях споменал, че алуминиевия капак който ми бяха заболи от G2 на моста ми попречи да монтирам бриджа за горния дълъг носач и за да продължа нататък и докато се снабдя с тънък стоманен капак останах с двата горни къси носача. Естествено при това положение при пълно разтягане горните носачи придърпват моста напред и грозно свалят ъгъла на пиньона. На всичкото отгоре и косвено ограничават хода надолу. Досегашните ми амортесьори са къси за концепцията, но коиловърите не мога да поръчам докато не установя с колко мога да преместя моста назад. Без да знам къде ще е моста пък не знам под какъв точно ъгъл ще работят коиловърите, а без този ъгъл не мога да изчисля main и tender пружините за всеки един коиловър. Въобще ситуацията е почти в режим "Параграф 22". Не съм поръчвал още и джантите. Тях пък заради неизвестните по отношение на бекспейса. Тези джанти с които днес разполагам за да правя пробите са 18х9 с 5" бекспейс. По предварителни сметки на мен ще ми трябват джанти 17х9 с 3.75" бекспейс. Имам фланци с дебелина точно 1.25" и ако ми бяха под ръка щях да докарам бекспейса с тия днешните джанти точно до необходимата стойност от 3.75". Обаче фланците ми се търкалят в момента на дългата Сахара за да може да ползва 35 инчовите Дуратраци със стоковите джанти докато пристигнат нейните си джанти и гуми, сиреч тия с които аз днес тествам. Абе пълна каша. Има си такива дни. Както и да е. Реших, че въпреки всичко ще си впрегна аритметиката и геометрията от 8-ми клас и ще карам на фантазия въпреки тотално обърканата опитна постановка. Метнахме набързо моста на 4-те линка, амортесьорите и панхарда и без да монтираме спирачни апарати и други подробности качихме 37-ците. Заспаха си на място с леки корекции на линковете между 5 и 15 мм. Проста операция ама трудоемка и отне цял час. Амортесьорчетата обаче късички и не пускат моста много-много да слиза. Мостовете на Currie предлагат въможност за местене на долната конзола на амортесьорите и макар, че ги сложихме най-горе пак си бяха къси. Все пак са първите ми амортесьори монтирани с 4-инчовия кит на Rough Country. Иначе не мога да кажа лоша дума за тях. Много бой видяха за 3 години. Няколко пъти им изгаряше боята и лепенките от прегряване, но никога не усетих да съм останал без амортесьори. Време е обаче да минат в запаса. След няколко замервания поне успях категорично да установя ходовете на бъдещите коиловъри. 14-инчови коиловъри влизат без проблем при 37-инчови колела. За 40-инчовите колела обаче ще си трябват 16-инчови. По повод долната снимка. Аз ли нещо съм луд ама уж големичките 37-инчови колела и дори с късите амортесьори в разпънато положение на снимката мязат на някакви 32-ки или 33-ки. Няма да мирясам докато не ги напълня тия калници, ей

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_133350.jpg
Прегледи:1
Размер:185.6 КБ
ID:5470015

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_133258.jpg
Прегледи:1
Размер:182.8 КБ
ID:5470018

                      Между другото тъпия дебел алуминиев капак сви още един номер. Усилили го с някакви глупави "дизайнерски" ребра и стоковия ми панхард закача в тях. А съм все още със стоков панхард пак защото не знам с колко ще мога да преместя моста назад.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_135007.jpg
Прегледи:1
Размер:193.0 КБ
ID:5470021

                      Тоя път вече много му набрах на тоя капак и го вкарах в релси с флекса като отнех по около 3 мм от две от тъпите му ребра.
                      Още малко проверки и стана време за окончателно сглобяване.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130412_134927.jpg
Прегледи:1
Размер:207.4 КБ
ID:5470023

                      Е да, ама не. Понеже от известно време се обаждаха задните накладки аз предвидливо бях взел един комплект. Отварям аз опаковката и какво да видя ... естествено взел съм предни. Дузина задни и още толкова предни си стоят в мазето в София, ама аз съм в Самоков. Зарязахме "окончателното" сглобяване отзад и поразвинтихме това-онова от предния мост. И стана ракиено време
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        И твоята не е лесна! Новите мостове са супер (най вече полуоските им..)... Ако не дойдеш да тестваш трасето в Суходол, като го събереш в окончателен вид, ще намина към Люлин с един гвоздей в джоба и няколко тома неприлична клозетна лирика в главата...

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Всичко изглежда на шест. Само дето не го виждаме на състезанията . . .
                          Samurai Gemax

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Колега благородно ти завиждам за ТОВА ЧУДО, наскоро се разминахме и ме заболя врата да се обръщам след теб.
                            Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                            0882 52 00 52 - Жоро

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                              Всичко изглежда на шест. Само дето не го виждаме на състезанията . . .
                              Стига му вадихте душата на човека!!! Кеф му е да си човърка по джипа и да го подобрява, а не да го троши по състезанията! Не може всички да са мазохисти в крайна сметка ( той и Илиян е мазохист, ама финансов...)

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Не съвсем, Марто. Ако успея да свърша това което съм планирал през това лято може и да се пусна на едно аматьорско в Гърция и по-късно в Румъния. Ако поне един път финиширам ще черпя По българските състезания също мисля да се мяркам, но сред публиката. Хайде, че е време да паля джапанките към Самоков.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X