Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    A какво се случи със старите D 44
    Samurai Gemax

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
      A какво се случи със старите D 44
      Ще ги качват на другият вранглер от снимките, дългата база.

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Ето ги стартите бойци малко преди пароструйката и антикорозионата обработка. Влезнаха в едни сложни бартери и до броени дни ще са отново в джаза качени на дългата база.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_133800.jpg
Прегледи:1
Размер:240.5 КБ
ID:5470251

        Сега да си направя "отчета" за днес. Станах рано, но дакато изровя от мазето задните накладки и след това докато натоваря от склада всички чаркалъци по окачването на дългата база стана 10:00 часа.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_092348.jpg
Прегледи:1
Размер:209.2 КБ
ID:5470262

        След това по пътя за Самоков попаднах в една безкрайна колона туристи, които за никъде не бързаха и до един си бяха опрели челата в сенниците като че ли искаха да виждат какво има под предните им брони. Бахти и късмета га бързам. След като изпреварих нервно поне 50 от тях разбрах, че няма да свършат. Продължавах да изпреварвам оцъклени дедовци и меланхолични мъжлета. И се помъкнах и аз с 50 км/час. Стигнах в Самоков към 11:30 и докато мине брифинга с кафето стана време за обяд (точно като вчера ). След като приключихме с обяда се захванахме за работа. От предния ден беше изостанала една голяма въпросителна. Ще ли падне хебела на секторната кутия или ще го режем с флекса. По въпроса с този хебел бях чувал легенди от не един майстор на Вранглери. Дори не се опитах да го сваля, когато миналата година сменях изработената от мен от CrMo корилна щанга с накрайници от Унимог и се наложи да райберовам конуса за да пасне на европейския стандарт 1:10. Райберовахме го на място и се наложи преждевременно да тичам да заточвам райбера. Изпълнението беше хамалско с гайковерта понеже не можахме да заврем ръчната фреза. Сега обаче няма вече накъде и трябва да се сваля. Силно обезверен от прогнозите за невъзможността за нормално сваляне на този хебел се бях обзавел със скоба за вадене предназначена точно за този хебел. Скобата наистина пасва перфектно на хебела, но когато я показах на един от познатите ми капацитети коментарът бе кратък: "Абсурд!". И така до тази сутрин, когато Монката развенчал мита в мое отсъствие. Аз вече бях дал съгласието си да се стяга докато или скобата се счупи или хебела изпадне. И в двата случая имах резервен вариант та не ми пукаше. Не знам какви ги е вършил Монката, но когато пристигнах хебела беше на земята по гръб. Разбивач на митове се оказа тоя човек бреее Рамото на стягане било стигнало до към 80 см и след поредица неизвестни за ман чалъми нещата приключили с успех.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_163929.jpg
Прегледи:1
Размер:226.0 КБ
ID:5470261

        Междувременно и стария боен преден мост паднал на земята и новия RockJock вече очакваше включване.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_135127.jpg
Прегледи:1
Размер:171.0 КБ
ID:5470265


        Започнахме с довършителните операции по изоставения заради липсващите накладки заден мост. Накладките вече са на правилното място, а не в мазето ми.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_120249.jpg
Прегледи:1
Размер:161.6 КБ
ID:5470268

        Глупавия алуминиев капак на G2 е дотунингован окончателно за да не създава повече проблеми.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_122451.jpg
Прегледи:1
Размер:199.3 КБ
ID:5470272

        Съвсем скоро ще бъде пенсиониран преждевременно и заменен от простичка и грозничка тенекиена версия на Currie, защото дори в този супер тунингован вид продължава да пречи за монтажа на бриджа и съответно на конзолата за горното рамо на 3-линк. Заради което пък все още оставам с къси и недопустимо високо окачени към шасито горни линкове и при пълно разпъване ъгъла на кардана при диференциала ми вади очите.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_111951.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5470276

        И отзад сме готови.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_122544.jpg
Прегледи:1
Размер:196.6 КБ
ID:5470277

        Амортесьорите са наместени в работното положение на коиловърите и ъглите най-сетне са ясни. Ляв и десен при напълно разгъване са различни заради изместването от панхарда. След като вече са ясни тези две цифри нищо не ме спира още тази вечер да знам какви main и tender пружини за 14-инчовите коиловъри ми трябват.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_122127.jpg
Прегледи:1
Размер:181.5 КБ
ID:5470294

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_122336.jpg
Прегледи:1
Размер:158.0 КБ
ID:5470295

        След това дадохме газ на предния мост. И отново един час намествания по линковете докато успеем да докарахме кастера до 6.25 градуса при drop percentage 70% точно като за 37-ци.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_154853.jpg
Прегледи:1
Размер:213.0 КБ
ID:5470315

        След това намушихме пружините, полуоските и моята гордост - Reid Racing Knuckles

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_163639.jpg
Прегледи:1
Размер:203.0 КБ
ID:5470326

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_163759.jpg
Прегледи:1
Размер:192.7 КБ
ID:5470328

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_165649.jpg
Прегледи:1
Размер:176.7 КБ
ID:5470370

        И пак стана ракиено време. Малко локуми и а'е кой от къде е. По точно аз, защото Монката остана да копа по разни коли на които не можел да откаже. Луд умора нема!

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_173446.jpg
Прегледи:1
Размер:203.7 КБ
ID:5470333

        На връщане из дефилето понеже не бързах естествено нямаше и нито един турист от тия дето да ми се влачат в колона с 50 км/час и да гледат напред със стъклен поглед. Сетих се че все пак датата е 13-ти и затова нещата са така наобратно - като бързаш туристи, а като не бързаш нема никой и карай ако искаш с 200 за там където не бързаш
        Последно редактирано от elbgt; 13-04-13, 21:10.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Днес не бачкаме, но е подходящ ден в който трябва окончателно да съставя следващата поръчка за да мога да завърша планирания етап. Някои от необходимите чаркалъци нарочно не бях поръчал поради липса на яснота за параметрите им. Други пък изникнаха като необходимост в процеса на монтажа на мостовете.

          - първо издънката на чичо Tom Woods. Половин час му обяснявах какъв и колко дълъг преден кардан ми трябва и чак се нацупи, че му обяснявам като на малоумен и на финала се оказа, че кардана който получих е с цели 140 мм по-дълъг. Никакъв шанс да се побере отпред без преработка. Проблема е че пиньона на Дана 60 е доста по-дълъг от стария ми Дана30, а той ми искаше мерките именно с Дана 30 и чак се нацупи, че видиш ли и той бил правил кардани за Дана60 и знаел колко е разликата. На всичкото отгоре отпада един фланец от дължината защото RockJock е директно на йоки. Той обаче не извадил дължината на фабричния фланец на Дана 30 и ми го набил в общата дължина. Утре ще го питам що така се издъни след като уж всичко му беше ясно. Вариантите сега са два и ще мина и на двата едновременно. Чичо Том няма къде да ходи и ще ми изработи по-къса централна секция с тръбето и шлиците, а тая дето е сега тук ще закарам на ЕуроВан да я скъсят и след това да балансират кардана в комплект. Баланса ще се наложи и при варианта с Чичо Том. Ако ЕуроВан се справят добре - ОК, ако не поне още десет дена ще съм бегачка със задно
          На пръв поглед изглеждаше ОК положението, но като го метнахме на място - изненадка
          На снимката изглеждат приблизително еднакво дълги, но фабричния е напълно разпънат, а чичо томовия напълно сгънат. Ей това тръбе по средата би трябвало да може да се скъси, ама знам ли ги как ще се справят.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130413_130810.jpg
Прегледи:1
Размер:189.8 КБ
ID:5470522

          Сега нататък по точките:

          - не знаех с какъв бекспейс трябва са джантите. По предварителни сметки преполагах, а и вече се потвърди, че минимално необходимия е 3.75". Спирам се на модел HD17 на TraiReady с размер 17х8.5 и 3.5" бекспейс. Предлагат се в два варианта на бедлок ринга. Широкия е доста надежден като защита, но ще е постоянно пълен с кал. Избирам тесния;
          - беше неизвестно с колко мога да преместя задния мост назад и оттам хода и пружините на задните коиловъри. Изясни се че при 37-ци минималната дължина от ухо до ухо на напълно свит коиловър трябва да е 540 мм или 21.26 инча. Най-близкия до тази стойност е двуинчовия модел на FOX с ход 14 инча и размери свит 537 мм и разпънат 892 мм. Това е добър избор, защото когато дойде времето да мина на 40-инчови колела този коиловър ще замине директно отпред, а само за отзад ще се наложи да взема нови 16 инчови коиловъри. Пружините ги сметнах, но ще поумувам още малко до вторник когато възнамерявам да направя следващата поръчка за чаркалъци;
          - оказа се, че задните бъмпстопове могат спокойно да са с ход 3", за разлика от монтираните вече предни, които при 2.5 инча ход едвам се побират без да контактуват с моста. Избирам същия двуинчов модел бъмпстопове на FOX каквито са и предните. Нямат грешка;
          - не знаех дали отпред "вратовръзката" ще може да е права. Оказа се че с материал до 30 мм няма проблем и ще си я изработя сам тук сиреч отпада от поръчката.
          - задния панхард също отпада от поръчката и него ще си го правя тук от плътен 30 мм хром-молибден;
          - заедно с мостовете пристигна и новия кормилен демпфер на FOX, но въобще не ми е минало през акъла за скоба за закрепване към "вратовръзката". Не ми се занимава с ТНТМ за такава дреболия и ще си го взема на готово;
          - в комплекта на предните полоуски не открих един доста спесифичен накрайник за такаламит, а бях останал с впечатлението че е включен в комплекта. Питах насам натам и никой го няма. Ще се поръчва и тая дреболия - няма как.
          - ще ми трябва и масло за коиловърите. Сигурно е някакво дето и тук го има навсякъде, ама не знам точно и по-добре да поръчам един галон. А ми трябва защото предните коиловъри имат нужда от лека корекция на бонд/ребонд и винаги е добре маслото да е ново;
          - tender пружините отпред трябва да са една идея по-корави и ще се наложи да поръчам два броя 8 инчови с коравост 225 lb/in вместо сегашните с 200 lb/in;
          - 4 броя helper пружини със слайдери ще лепнат добре на всички коиловъри;

          Доставката на джантите, тежките железа и маслото ще е със следващия контейнер, а дреболийте с DHL. Кой знае още какво ще изникне, ама винаги има следващ път
          Последно редактирано от elbgt; 14-04-13, 17:15.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Днес поработихме здраво. Ела па Монката. До сега толкова късно не бяхме приключвали деня. Човек като свърши с големите железа си мисли, че ей сега след малко слиза от подемника. Ама не е така. Една камара дреболии ни утрепаха целия ден. Уморен съм и нямам мерак да изпадам сега в подробности, но като цяло деня протече така:

            Рано, рано пристигам но тока го няма, а без ток дори не можем да вдигнем подемника и започваме с брифинга. Нещо много неща се оказва, че има да правим днес. Все дребни и уж незначителни, но стряскаща бройка. И в един моментт тока идва. Започваме с дреболийте

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_135626.jpg
Прегледи:1
Размер:207.2 КБ
ID:5472478

            И така с "дреболии" цял ден. Чак забравих да снимам за протокола.

            И дойде часът да си стъпим на "краката" за пръв път

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_171055.jpg
Прегледи:1
Размер:194.9 КБ
ID:5472479

            Междувременно дългата база зае съседното място за няколко бързи подготвителни операции подходящи за това работно място.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_161042.jpg
Прегледи:1
Размер:214.9 КБ
ID:5472480

            Местата са разменени и следва реглаж на предницата и фина настройка на биалетките. Предпазните скари няма да се монтират на този етап.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_180450.jpg
Прегледи:2
Размер:218.6 КБ
ID:5472481

            Кратък пътен тест и се оказва, че 37-ците искат още една идея затваряне на сходимостта

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_193140.jpg
Прегледи:1
Размер:174.9 КБ
ID:5472482

            Днес ще си ходя в София без преден кардан.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130415_181613.jpg
Прегледи:1
Размер:186.0 КБ
ID:5472483

            Утре първия адрес е Еурован и след това право в Самоков за да се захващаме с дългата база. Надявам се докато аз се домъкна Монката да е напреднал с "мръсната" работа, а именно да е изхвърлил де що пластмаса види по купето и да изреже де що срещне по шасито, което има нещо общо с досегашното окачване и мостове.

            На връщане голям саклет беше със спазването на препоръкитте за разрабока на мостовете от Currie. Първите 30 км макс скорост 50 км/час и след тях 30 мин престой за да истинат мостовете, които наистина се оказа, че бяха осезаемо топли. Особено задния. След това още 100 км с максимална скорост 80 км/час. По тази причина избрах да се прибера през Дупница. На няколко пъти щях да заспя от скука. Когато пристигнах пред нас задния мост бе съвсем леко топъл. Остават му още 30 км ама няма да се занимавам. След 2500 км ме съветват да сменям маслото. Ами ще го сменя, къде ще ходя
            Последно редактирано от elbgt; 15-04-13, 22:45.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              За предния същата процедура ли е по разработването? И това не значи ли че трябва с включено предно(и кардан ) да го разработваш за да има натоварване? Всъщност има ли фул тайм???

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Същата е. И двата са абсолютно еднакви - Rockjock High Pinion Dana 60. Предния ще поизчака малко. Нищо няма да му стане докато просто се търкаля. Единственото което не се разработва в работен режим са едната страна на зъбите на корона/пиньон. Иначе раздаткта е заводската и е чист Part Time. Не съществува модел на Вранглер с фул тайм с изключение на тези с неоригинални раздатки. Има голям избор от подходящи фул тайм раздатки, но такъв тип модификация не е в плановете ми въобще. Вместо това обмислям смяна на оригиналната раздатка с 4-скоростен Atlas или Rubi Crawler модул в скоростите, но във всички случаи оставам чист Part Time. Това обаче би била една от последните модификации, които бих предприел и то евентуално след смяна на двигателя с някое 600+ к.с. Hemi.
                Последно редактирано от elbgt; 16-04-13, 07:08.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Днес също го пишем дъждовен поради лични ангажименти на Монката. Затова пък отметнах някои други неща. Кардана също е готов. Пичовете от Еурован се справиха за около 40 мин. И кардана е вече с точната дължина. Утре още сутринта ще си е на мястото.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130416_120433.jpg
Прегледи:1
Размер:148.1 КБ
ID:5472548

                  Между другото направих и няколко снимки с джантите предназнчени за дългата база. Хамалогията по монтажа и демонтажа я преглъщам, защото дори на око ми се струваше, че нещо с бекспейса на тези джанти няма да е наред. Те са с 5" бекспейс, а минимално необходимия за този размер джанти и гуми е 4.5" За да не чакам накрая да установя този факт реших да ги кача и да ги поразходя няколко дни както и да ги поразкърша леко. И подозренията ми се оправдаха. Съвсем леко закачат отпред в рамената на стабилизиращата щанга. Дългата база ще е със същата двурежимна щанга и явно ще се наложи употребата на най-малкия размер фланци - 1.25". На място не опираха, но при по-големи напрежения и при крайно положение закачат леко. Фланците са поръчани и ще са тук при завършването на дългата база. Ето и няколко снимки на дереджето до което сме го докарали. Тия капачки на джантите ще се разлетят още в първия по-сериозен коловоз. Дългата база, за които са предназначени тези джанти не е планирано да вижда коловози.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130416_085603.jpg
Прегледи:2
Размер:150.4 КБ
ID:5472550

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130416_085630.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5472551

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130416_085722.jpg
Прегледи:1
Размер:169.7 КБ
ID:5472552
                  Последно редактирано от elbgt; 16-04-13, 14:53.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Не мога да не ти кажа едно голямо ЕВАЛА!
                    Голяма красота!

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Тия капачки Но може да им вземете едно бая кинти у факултето
                      И сичко убаво ама предния номер що е от грешната страна?
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        То и аз така мислим, ма чоеко си ги аресва оти е рапер и така му било по негърско. А за номеро... ми отдеа знам. Тама съм го завинтил некогиш, че мразим секви леви раоти - китки, резби, политици и секви леваци ти каам.
                        Последно редактирано от elbgt; 16-04-13, 15:52.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Въпрос, леко встрани от темата: освен с кардани, тия юнаци, при които си ходил ... дали пък няма да се справят с отъняването и пребалансирането на един маховик?
                          Не става дума за тунинг, по-скоро принудителна мярка, историята е дълга и неприятна като цяло, та засега няма да изпадам в подробности.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Звъннах им и казаха, че много хора били питали точно за това, ама те нямали такава програма и за съжаление не можели да балансират маховици.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                              Звъннах им и казаха, че много хора били питали точно за това, ама те нямали такава програма и за съжаление не можели да балансират маховици.
                              Ясно. Благодаря за бързата реакция!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                То и аз така мислим, ма чоеко си ги аресва оти е рапер и така му било по негърско. А за номеро... ми отдеа знам. Тама съм го завинтил некогиш, че мразим секви леви раоти - китки, резби, политици и секви леваци ти каам.
                                Некой ден ше почнат да се заяждат и затва по-добреси го тургни у лево

                                А на рапера да подариш плюшени зарчета да си ги тури на огледалото
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X