Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: VM мотори

    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
    20 години??????????????
    Тези Джипове ( с VM ) са от 2000-та година и още като бяха 6-7 годишни си показваха всички магарии.
    На Рейндж Ровър го слагат (четири цилиндъра, към 120 кс) от 86-та до към 92-93 , тогава започват да монтират за кратко техен дизел (200tdi/300tdi), а от 94-95 на следващото поколение Рейндж слагат мотора на BMW. През 86 този двигател е бил феноменален като мощност и плавност. През 87 фабричен Рейндж с този двигател поддръжа на писта в продължение на 24 часа скорост над 160 км/ч, което при челно съпротивление като на Камаз си е интересно постижение. За съжаление, както вече казах, този двигател не старее красиво, като други дизели.

    Коментар


    • От: VM мотори

      Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
      Много пъти съм се чудил... Вместо такъв ремонт, не е ли по-удачно да се смени двигателя. Един 1.9tdi ( от по-ранните ) или някой аналогичен по избор от конкуренцията.
      По-лек е и по безпроблемен, а и като пари няма да е много различно.
      - и аз съм се чудел , ма определено не бих сложил 1.9TDI VW на джипката, това е мотор за комбита и гоУфове, не за джипки ма как да е. Имам разни помисли да му слагам някой голЯм дизел, мЪ пространството е "леко" ограничено та нещата не са иЧ розови. В момента както вече казах, двигателя и е като вуко-що излезнал от завода и ако реша да правя трансплантации, то ще е чисто от келешлък... ма знае ли човек. Имам желание за нещо тип Мерцедес - орехотрошачка или 2.7Tdi на NIssan. Особено последният ме блазни най-много с оглед какво дава кто динамика и разход при Тераното, а Черок е с 1/4 по-лек ...
      Ама всичко по реда си, живот и здраве.

      Първоначално публикуван от АлКБ
      I.Stoyanov за толкова много километри имал ли си проблем с привода на маслената помпа?
      - да чукна на дърво НЕ, но го смених превантивно, когато правих последния ремонт - направих го по препоръки на колегата sek.1 (дано не греша) от шестограм, НО винаги си следя показанията на манометъра (винаги съм се дразнел на коли без такъв !).

      Поздрави !
      п.п. AлКБ - ако джипа ти е у ред (а съм почти сигурен, че е така) не се заигравай с привода - само си следи манометъра. Ако пък си мераклия и те човърка от въре - работа за 30мин е да свалиш картера и да сложш новия привод и да запечаташ

      Коментар


      • От: VM мотори

        Не съм го отписал Колега,просто искам да е нещо около 98-99г.Не знам дали гният бързо тези купета,как са от към корозия. Затова ще гледам нещо около тези години.Ако пък не намеря нещо читаво ще се огледам за някоя Фронтера или Витара , дълги бази.Запалени планинари сме.Ще обикаляме с него планините в Бг,през свободното си време разбира се.Джипа ще се кара по всякакви пътища.Искаше ми се да е някакъв прост дизел елементарен за ремонти,но ще видим.

        Коментар


        • От: VM мотори

          Черокито XJ почти не гние. Много, много, ама наистина много рядко виждам изгнило чероки. Моето не си знае годините, а ръжда почти няма, с иключение на някои козметични драскотини
          .
          Jeep Cherokee XJ 2.1TD- продаден
          Grand Cherokee Limited V8 Quadra Drive

          Коментар


          • От: VM мотори

            Абе то ми е на сърце,то ще е.Щом купетата им са здрави с другото ще се справя някакси. Колеги някой пробвал ли е да сложи електрически вентилатори на радиатора вместо оригиналната перка? Просто питам. Благодаря! С цел като се изгаси джипа да продължат да охлаждат,както при другите коли.
            Последно редактирано от иво хр; 09-01-14, 22:07.

            Коментар


            • От: VM мотори

              Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
              Абе то ми е на сърце,то ще е.Щом купетата им са здрави с другото ще се справя някакси. Колеги някой пробвал ли е да сложи електрически вентилатори на радиатора вместо оригиналната перка? Просто питам. Благодаря!
              - НЕ гние, има някой загнили Австриици, ма там и алпака да караш ще ръждяса

              - ии.. ДА - моя е с ел. перка с термошалтер и копче за принудително включване/ спиране. Ползите са повече от загубите, то всъщност загубите са 30-40 лв за перка + някой дреболии. Имай предвид, че мястото е безкрайно тясно и едвам се намира точна перка. Определено отпушва да върви, особено с "пипната " помпа и турбинка.
              Ако нещо те интересува - питай

              Поздрави!
              - аз VM не бих си взел, дори от магазина, даже и с цял океан за охлаждане ...

              Коментар


              • От: VM мотори

                Аз мисля че всяка кола и машина си имат положителни и отрицателни неща.Ще те питам нещо.Благодаря! По принцип на колко бара е центрована турбината заводско?

                Коментар


                • От: VM мотори

                  Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                  Аз мисля че всяка кола и машина си имат положителни и отрицателни неща.Ще те питам нещо.Благодаря! По принцип на колко бара е центрована турбината заводско?
                  Трябва да е 0.8-0.9 някъде...
                  WJ 4.7 Limited
                  0889 70 70 42

                  Коментар


                  • От: VM мотори

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    От това най вероятно ще се превърне в недвижима вещ.
                    Прав си Човече така е, все забравям че това не е пълен дизел.Но пък свалянето на компресията на който и да е дизел ще го осакати. Тогава налягането може да се пипа само от турбокомпресора.Ако клапана който регулира налягането е повреден и не работи,то се увеличава при максимални обороти на двигателя и повишава налягането при изгаряне на сместа в цилиндъра.Според мен само голямо налягане може да спука главата.Четох за подобен проблем със спукани глави при старите голфове,при повреден клапан.Възможно е и тука да е същата причина.

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                      ...Четох за подобен проблем със спукани глави при старите голфове,при повреден клапан.Възможно е и тука да е същата причина.
                      Хм... Имал съм стар голф и пукаше главата между клапаните... Голфа не бе турбо, а бе атмосферка 1.5.
                      Като я наварявах в цеха имаше мнооого глави на VAG отрочета с абсолютно същия проблем - явно заради температурното разширение.
                      Този проблем не е отстранен и до днес - виж статията 'VW ПАСАТ - вечният пациент' на Аутобилд..
                      В БГ сайта нещо са пропуснали резултата след разглобяване на 100х.км.. В хартиеното списание на снимките се виждаха пукнатините и бе приложен отговора на VW, където споделят, че това било съвсем нормална 'технологична фуга за обиране на температурното разширение'
                      Става въпрос точно за 'конеца'/пукнатина който се появява по главата в най-тънката част между клапаните..
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Интересно!!! Защо не ги правят тези глави от чугун тогава? Или е по забавно да продават глави?

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Навярно причините са няколко:
                          1. Много по-лесно отливане и обработка на много сложната конструкция на главата
                          2. Нуждата от по-пластичен метал, защото ако 'твърда' глава се сложи върху твърд блок, вероятността от трошене на едното от двете е много по-голяма (заради термични напрежения и умора на материала)..
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Навярно причините са няколко:
                            1. Много по-лесно отливане и обработка на много сложната конструкция на главата
                            2. Нуждата от по-пластичен метал, защото ако 'твърда' глава се сложи върху твърд блок, вероятността от трошене на едното от двете е много по-голяма (заради термични напрежения и умора на материала)..
                            Ами, май нито едно от двете.

                            На времето този двигател е бил много прогресивен ( високи обороти, въртящ момент)
                            Алуминия по-добре провежда топлина, но май умората се проявява по-бързо.
                            Има 3, 4, 5 цилиндрови двигатели и главите са едни и същи ( сглобяваш си каквото искаш ), също и не е труден за ремонт.

                            Та май проблема е като дойде в България...
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                              Ами, май нито едно от двете.

                              На времето този двигател е бил много прогресивен ( високи обороти, въртящ момент)...
                              Ами той и сега е много прогресивен - 250к.с./до 550Nm от 3.0 дизел си е в челните редици на дизелите по тези параметри...
                              И ако е здрав - цена няма да има ...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Ами той и сега е много прогресивен - 250к.с./до 550Nm от 3.0 дизел си е в челните редици на дизелите по тези параметри...
                                И ако е здрав - цена няма да има ...
                                Засега е здрав.
                                Преди, предишния, също е бил здрав.

                                От доста време не се правят вечни неща.
                                WJ 4.7 Limited
                                0889 70 70 42

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X