Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: VM мотори

    Здравейте. Въпросът ми е как да позная моят мотор дали е VM или не. По спецификации на модела трябва да е, но знам, че е сменян целият двигател с друг преди 2 години при основен ремонт на машината.

    Колата е Рейнд Роувър Класик '91. На талона пише 2.5 ТD, което вече си е настоящият двигател.

    Като вдигна капака за какво да гледам? Мерси предварително.

    Коментар


    • #47
      До: VM мотори

      Първоначално публикуван от kmfb Преглед на мнение
      Здравейте. Въпросът ми е как да позная моят мотор дали е VM или не. По спецификации на модела трябва да е, но знам, че е сменян целият двигател с друг преди 2 години при основен ремонт на машината.

      Колата е Рейнд Роувър Класик '91. На талона пише 2.5 ТD, което вече си е настоящият двигател.

      Като вдигна капака за какво да гледам? Мерси предварително.
      Мирише ми на BMW
      GW Steed5

      Коментар


      • #48
        До: VM мотори

        А на мен ми мирише на изгоряло, 'щото преди малко се опитах да си запаля фас и докато си правех завет от вятъра успях да се опърля космите в носа...

        Извън шегата, в период на интересуване и четене съм, за това ми е интересно как да си позная дали моят мотор е от "прокълнатите"... тъкмо си мислех, че съм се отървал от една алфа...

        Коментар


        • #49
          До: VM мотори

          Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
          Мирише ми на BMW
          Няма такъв "класик".BMW-моторът е чак в следващия Range.
          На тези с VM-a,пише Turbo D,на другия надписа е Tdi.(на задния капак)
          Лесен начин за чисто визуално разпознаване е като се погледнат двигателите на Discovery 1,които са само на Land Rover-200 и 300 Tdi.
          VM-a е с отделни глави и се различава лесно.При него и ГНП е от ляво на двигателя(по посока на движението на автомобила),а в 200 и 300 Tdi e от дясно.
          Според годината на производство(1991г),ако двигателя е на Land Rover,то трябва да е 200Tdi.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #50
            До: VM мотори

            То и аз к'во разпитвам, вместо да покажа картинка:



            Като гледам така, с отделни глави е... 'начи VM.

            Сега е време за поезия какво може да означават буквичките VM като се счупи и ме хване яд и пийна 2 ракии...

            Коментар


            • #51
              До: VM мотори

              От имената на двамата италианци, започнали производството на тези двигатели - Vancini и Marteli.
              И това е станало в далечната 1947г.
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • #52
                До: VM мотори

                Здравейте на всички вм маняци,доскоро имах проблем с този тип мотори и именно с ангренажа на един рандж ровър 92г.,вакуум помпата беше се размазала вътре в самия ангренажен капак и беше направила огромни поразии,та така и аз се запознах от близо с тия мотори,установих 4е при алфите ангренажа е с верига докато при рандж ровъра е със зъбни колела...
                -------------------------------------------------------------------
                рр класик 92,
                0883494325

                Коментар


                • #53
                  До: VM мотори

                  И на фронтерата е с ангренажни колелета,но 4 те глави са под един общ капак.
                  ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

                  Коментар


                  • #54
                    От: VM мотори

                    Здравейте,
                    не отдавна сменях гарнитури на главите и шлайфане, казаха ми след около 1000-1500 км трябва да ги притегнат пак. Минах около 800-900 км и от гарнитурата на 3-та глава виждам че сълзи. Чудя се дали с притягане може да спре това сълзене, или пак ще трябва да се отваря двигатела. Защото ако е така, то втори път в този сервиз няма да отида.
                    Някой имал ли е такъв случай?
                    И къде в София бихте ми препорачали да отида?
                    Мерси

                    Коментар


                    • #55
                      От: VM мотори

                      Първоначално публикуван от LR-RR Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      не отдавна сменях гарнитури на главите и шлайфане, казаха ми след около 1000-1500 км трябва да ги притегнат пак. Минах около 800-900 км и от гарнитурата на 3-та глава виждам че сълзи. Чудя се дали с притягане може да спре това сълзене, или пак ще трябва да се отваря двигатела. Защото ако е така, то втори път в този сервиз няма да отида.
                      Някой имал ли е такъв случай?
                      И къде в София бихте ми препорачали да отида?
                      Мерси
                      Просълзила гарнитура на главата с притягане няма да я оправиш, вече е одухана и компресията си е направила "пътечка" през нея.

                      Коментар


                      • #56
                        От: VM мотори

                        Daa, това е лоша новина. А къде в София има свястен сервиз? Казаха ми че не всеки иска и може да отваря този мотор.

                        Коментар


                        • #57
                          От: VM мотори

                          И все пак пробваи със притягане , ако са ползвали оригинална гарнитура тя е метална и има голям шанс. Стягането на главите на този мотор отнема................ един цял работен ден.............. и никои колега не го прави както прябва. Не видях никои да споменава че тои се монтира и на Тойота , ина го и на лотки ,агрегати ,компресори и др. със произволен брои цилиндри
                          Последно редактирано от isuzo; 28-05-10, 08:23.
                          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                          Коментар


                          • #58
                            От: VM мотори

                            Здравейте,
                            не знам дали ще преставлява интерес за вас, но след като ми притегнаха главите сълзенето от там спря, верно поне за сега. Явно гарнитурите са били оригинални.
                            Но по важното е, че откриха възможната причина - виското ми не работело и явно някъде е попригряло.

                            Коментар


                            • #59
                              От: VM мотори

                              Здравеите.И аз имам ядове с въпросния вм.И на всичкото отгоре имам два автомобила с един и същ мотор/вояджър и фронтера/.Та на въпроса.По време на движение мотора изтрака зверски почна да работи лошо и да пуши.След като го угасих повече не запали но тракането се чува.Свалихме картера и на дъното има парчета от някакъв иглен лагер. Може ли някои да ме насочи къде е проблема.Ангренажни колелета,лагери/осн,биелни/,повгигачи,глави и т.н са здрави.Откъде е тоя лагер...

                              Коментар


                              • #60
                                От: VM мотори

                                Трябва да е от ангренажа
                                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X