както разбирам нещата от турбото влиза маркуч в радиатора и от там влиза в колектора към двигателя, някъде в този участък издиша и за това нямам мощност, ако съм ти проследил мисълта правилно
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
VM мотори
Свий
X
-
между другото за колегата който пита за тези двигатели аз съм с 2.4 VM и не съм чак толкова притеснен от това двигателя си е ок и без някакви супер специални инструменти може да се обслужва в домашни условия. Аз до сега сам си сменях гарнитури на главите, шлайф на глави, реглаж на клапани, бившите собственици са изхвърлили термостата и двигателя не ще да загрее до нормална температура камо ли да прегрее. Според мен всичко е до поддръжка и начин на каранел Не че съм някакъв супер специалист но вече втора година го карам и не мога да кажа че съм недоволен. Верно че е доста шумен или поне моя е такъв. Но това не ми пречи
Коментар
-
Прост начин - отвиваш тръбата и гледаш въздушната турбина дали има осев или аксиален луфт, дали е много мазна (че ще е омаслена е ясно, но не много), дали се върти лесно, да не закача и да не стърже и тн. Ако имаш възможност да включиш манометър при движение е най-хубаво, че веднага ще видиш какво налягане развива. Но и това да направиш пак не е гаранция че е наред. Просто трябва да го види специалист.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Е ,тук нафтовите спецове ще кажат, аз от помпи и дюзи не разбирам много освен теорията за какво са Ако беше бензин - добре, ама дизелите ги обикалям отдалече...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Днес докато си сменях антифриза на гранда и с един приятел свалихме скоростната кутия ...много течеше семеринга от към съединителя . Та въпросът ми е от каде да зема семеринг ? Да ходя ли по алфовите магазини или направо в балканстар. по непроверени слухове там цената му е около 120лв.А иначе размера е 110.130.12. И съединител трябва да търся..тои е на сакс(явно е сменян). Кажете магазини? М/у другото като свалихме маховика и изпаднаха някви шаиби....за аксиалния луфт на коляновия вал. Абе пален ташак е тоя мотор
Коментар
-
Ужос...
Не знам какво да те посъветвам, семеринг може да намериш и от другаде, ама за шайбите...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadraУжос...
Не знам какво да те посъветвам, семеринг може да намериш и от другаде, ама за шайбите...
Коментар
-
по "алфовите" магазини този семеринг е макс 50 лева
провери в ТиН на оборище или в александърауто на левски и росица
дал съм ти линк към ръководството за ремонт да видиш за шайбите
но по принцип за семернига не е било наложително да сваляте малкия шестограм за да изпаднат аксиалните луфтове
щом си стигнал до там те съветвам да си смениш и О пръстена на разпределителният вал, че от там тече също
при теб незнам как е но при повечето за целта се сваля цялата плоча
която е отзад на двигателяLR RR Classic VM2.5
Коментар
-
Първоначално публикуван от hf hpeпо "алфовите" магазини този семеринг е макс 50 лева
провери в ТиН на оборище или в александърауто на левски и росица
дал съм ти линк към ръководството за ремонт да видиш за шайбите
но по принцип за семернига не е било наложително да сваляте малкия шестограм за да изпаднат аксиалните луфтове
щом си стигнал до там те съветвам да си смениш и О пръстена на разпределителният вал, че от там тече също
при теб незнам как е но при повечето за целта се сваля цялата плоча
която е отзад на двигателя
Коментар
-
До: VM мотори
Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнениепо "алфовите" магазини този семеринг е макс 50 лева
провери в ТиН на оборище или в александърауто на левски и росица
дал съм ти линк към ръководството за ремонт да видиш за шайбите
но по принцип за семернига не е било наложително да сваляте малкия шестограм за да изпаднат аксиалните луфтове
щом си стигнал до там те съветвам да си смениш и О пръстена на разпределителният вал, че от там тече също
при теб незнам как е но при повечето за целта се сваля цялата плоча
която е отзад на двигателя
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар