Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: VM мотори

    Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
    Като ти харесва, взимай 4000 бензин и ще си спестиш много главоболия.
    Да ,да, да,да
    не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

    Коментар


    • От: VM мотори

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      От това най вероятно ще се превърне в недвижима вещ.

      Както винаги конкретен и точен
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • От: VM мотори

        Не е по темата, но да кажа ако точно "Чероки" се търси има един 2.5 бензин безпроблемен мотор, както откъм разход, така и от поддръжка говоря от опит с такъв за около 300 000 км.

        Коментар


        • От: VM мотори

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Не му чупи хатъра на човека (гледам вече "посиня" и дава акъли в раздел "какъв джип да си купя")...
          Не давам акъл на никого. Просто се опитах да споделя с вас това как може да се реши този проблем евентуално,заедно да порасъждаваме ,вие като хора с повече опит в джипките.А вие почнахте да хапете.Аааа не така!

          Коментар


          • От: VM мотори

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Няма щото там е 125 кс.

            Изобщо темата ВМ винаги ме е забавлявала безкрайно
            Става въпрос за мотор VM84A 84kw 258Nm

            Коментар


            • От: VM мотори

              Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
              Не давам акъл на никого. Просто се опитах да споделя с вас това как може да се реши този проблем евентуално,заедно да порасъждаваме ,вие като хора с повече опит в джипките.А вие почнахте да хапете.Аааа не така!
              Не те хапем бе човече! Лично аз набих има няма 12 000 лева в такъв Черок... Точно взе да става джип от него и VM-ското му сърце умря! Отивах на минимум 2000 лева ремонт, като имаш предвид, че не съм го прегрявал - просто трябваше да му се сменя половината карантия, която Андро ти е описал по-напред! Този мотор не става за офроуд, а ти пишеш, че искаш да го караш в гората, а там "апетита идва с яденето"! Става ама ако го караш айляшката и само на бавни, да не го мориш много! Проблема е, че му свикваш и започва да ти идва слаб, в следствие на което започваш да го настъпваш и да му вадиш душата, ама той толкова си може! В един момент се предава италианеца, щото не е мислен за такова натоварване! Ако не го мъчиш с големи и рошави гуми, и си го караш в заводски вид, с редовна и качествена поддръжка може и да те надживее, ама кефа го няма - пенсионерска история! Все пак не забравяй в какъв форум си - тука всеки е малко или много увреден от "калта в задника" и разбиранията се поизкривяват с времето и поизкривяването на ламарините в гората! Бъди сигурен, че всички са добронамерени! Можеш да се поразровиш назад и да намериш темата за моя Черок. Прочети я цялата и ще видиш как постепенно от твоя акъл, съм дошъл на акъла на повечето дето ги мислиш за хапливи! Пишем от личен опит колега...

              Поздрави

              Коментар


              • От: VM мотори

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Това говори за манталитет като цяло и на майстори, и на собственици. Тоя ДВГ може да се направи и да кара колкото е карал. Трябва да се купят 4, или 5 нови глави, нова плоча за скоростите, да се сменят лагери и сегменти, да се шлайфа челото на блока, гарнитури + семеринги + болтове на главата, ГНП и дюзи ревизия, антифриз и масло, и пей сърце. Само, че трябва да се извадят мин. 5-6 хил. и нагоре, обаче никой не иска да ги вади и се почва едно кърпене на парче, и това е резултата. Да не вземе сега някой да се обиди! Не визирам никой и разбирам собствениците - на тия талиги толкова им падна цената, че е лудост да се дават такива пари за ремонти.
                И след тази операция двигателя е напълно готов за изненадите на маслената помпа: (скъсана ангренажна верига или превъртяли ангренажни колела ).

                Коментар


                • От: VM мотори

                  Писах два пъти, а трябва пак да пиша. След няколко месечна употреба на цитирания VM на максимум възможности (ей, много върви това чудо ) се наложи въпросният ремонт със смяна на една глава, лепене на шпилки и гайки и съответните консумативи около работата (500 лв. с труда) Оттогава има повече от пет години, а жипа си върви. Не са нужни никакви циркулационни помпи, никакъв ремонт на парно отопление, никакви смени на радиатори...Нужно е да не се превишават 2 000 оборота и пей сърце! Никога не превишава нормалната температура - 85-90*, а като изключиш топъл двигател и след 4-5 минути провериш температурата в главите, виждаш увеличение с 2-3*, което е напълно приемливо.
                  Забравих да кажа, 2 000 оборота на 5-та са 100 км/час.
                  За нищо не давам този Жип, а и никой не дава нищо за него!
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • От: VM мотори

                    Нямал съм досега джип.Карал съм само японски автомобили.И пак бих заложил на японско, но този джип ми харесва,там е белята.Ще опитам, пък какво толкова,като поиска скъп ремонт, на отпадъци и това е.Аз не обичам бързо каране.Не ми се купува скъп джип за гората.Това е малко като в онази приказка,погледната отстрани е неподходяща но погледната през мойте очи е най хубавата.Няма проблем! Наздраве!!!

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                      И след тази операция двигателя е напълно готов за изненадите на маслената помпа: (скъсана ангренажна верига или превъртяли ангренажни колела ).
                      Аз съм отварял джип и ровър, и там няма верига - приводни колела. Изключено е да има проблем с приводните колела. Иначе си прав, че маслената помпа трябва да се ревизира и при необходимост замени.

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Ако си свикнал на японски, това ще ти се стори като бедствие.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Аз съм отварял джип и ровър, и там няма верига - приводни колела. Изключено е да има проблем с приводните колела. Иначе си прав, че маслената помпа трябва да се ревизира и при необходимост замени.
                          Не при краислерите е верига и се къса! Най много изкарват на алфи и ровери ама там си е италянски вм

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Къде видя, че на Алфата е с по-ниски параметри?

                            От 1992 е с двигател 2.5 TD (164.K2A,164.K2B) (125 Hp) с 288N/m
                            До тогава е с 2.5 TD (164.A1A) (117 Hp) с 258N/m

                            JEEP слагат мисля разновидност на по-мощния ( нов ) двигател, но с параметрите на по-слабия.
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                              ..
                              JEEP слагат мисля разновидност на по-мощния ( нов ) двигател, но с параметрите на по-слабия.
                              Под НОВ аз имах предвид наистина новия - V6 от 2011г насам : VM - 630, който е >240к.с. >500Nm, който се слага във WK2.
                              Навярно трябва да се определи кой за кой двигател точно говори...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                                Под НОВ аз имах предвид наистина новия - V6 от 2011г насам : VM - 630, който е >240к.с. >500Nm, който се слага във WK2.
                                Навярно трябва да се определи кой за кой двигател точно говори...
                                Това е модерен дизелов агрегат с отлични характеристики (засега и отзивите са такива), който няма нищо общо с коментираните по-горе...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X