Обява
Свий
Няма добавени обяви.
VM мотори
Свий
X
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеОт това най вероятно ще се превърне в недвижима вещ.
Както винаги конкретен и точенТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнениеНе му чупи хатъра на човека (гледам вече "посиня" и дава акъли в раздел "какъв джип да си купя")...
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеНяма щото там е 125 кс.
Изобщо темата ВМ винаги ме е забавлявала безкрайно
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнениеНе давам акъл на никого. Просто се опитах да споделя с вас това как може да се реши този проблем евентуално,заедно да порасъждаваме ,вие като хора с повече опит в джипките.А вие почнахте да хапете.Аааа не така!
Поздрави
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТова говори за манталитет като цяло и на майстори, и на собственици. Тоя ДВГ може да се направи и да кара колкото е карал. Трябва да се купят 4, или 5 нови глави, нова плоча за скоростите, да се сменят лагери и сегменти, да се шлайфа челото на блока, гарнитури + семеринги + болтове на главата, ГНП и дюзи ревизия, антифриз и масло, и пей сърце. Само, че трябва да се извадят мин. 5-6 хил. и нагоре, обаче никой не иска да ги вади и се почва едно кърпене на парче, и това е резултата. Да не вземе сега някой да се обиди! Не визирам никой и разбирам собствениците - на тия талиги толкова им падна цената, че е лудост да се дават такива пари за ремонти.
Коментар
-
От: VM мотори
Писах два пъти, а трябва пак да пиша. След няколко месечна употреба на цитирания VM на максимум възможности (ей, много върви това чудо) се наложи въпросният ремонт със смяна на една глава, лепене на шпилки и гайки и съответните консумативи около работата (500 лв. с труда) Оттогава има повече от пет години, а жипа си върви. Не са нужни никакви циркулационни помпи, никакъв ремонт на парно отопление, никакви смени на радиатори...Нужно е да не се превишават 2 000 оборота и пей сърце!
Никога не превишава нормалната температура - 85-90*, а като изключиш топъл двигател и след 4-5 минути провериш температурата в главите, виждаш увеличение с 2-3*, което е напълно приемливо.
Забравих да кажа, 2 000 оборота на 5-та са 100 км/час.
За нищо не давам този Жип, а и никой не дава нищо за него!Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
От: VM мотори
Нямал съм досега джип.Карал съм само японски автомобили.И пак бих заложил на японско, но този джип ми харесва,там е белята.Ще опитам, пък какво толкова,като поиска скъп ремонт, на отпадъци и това е.Аз не обичам бързо каране.Не ми се купува скъп джип за гората.Това е малко като в онази приказка,погледната отстрани е неподходяща но погледната през мойте очи е най хубавата.Няма проблем!
Наздраве!!!
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнениеИ след тази операция двигателя е напълно готов за изненадите на маслената помпа: (скъсана ангренажна верига или превъртяли ангренажни колела ).
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеАз съм отварял джип и ровър, и там няма верига - приводни колела. Изключено е да има проблем с приводните колела. Иначе си прав, че маслената помпа трябва да се ревизира и при необходимост замени.
Коментар
-
От: VM мотори
Къде видя, че на Алфата е с по-ниски параметри?
От 1992 е с двигател 2.5 TD (164.K2A,164.K2B) (125 Hp) с 288N/m
До тогава е с 2.5 TD (164.A1A) (117 Hp) с 258N/m
JEEP слагат мисля разновидност на по-мощния ( нов ) двигател, но с параметрите на по-слабия.WJ 4.7 Limited
0889 70 70 42
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение..
JEEP слагат мисля разновидност на по-мощния ( нов ) двигател, но с параметрите на по-слабия.
Навярно трябва да се определи кой за кой двигател точно говори...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: VM мотори
Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеПод НОВ аз имах предвид наистина новия - V6 от 2011г насам : VM - 630, който е >240к.с. >500Nm, който се слага във WK2.
Навярно трябва да се определи кой за кой двигател точно говори...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар