Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
До колкото знам - новите двигатели на VM нямат нищо общо със старите и проблемите са решени. Що се касае до няколко от последните мнения в темата по-горе (умишлено няма да ги цитирам) - колко мъка има по този свят Господи..?!!!
Така казват... Но както се пее в онази песен 'а дали е така? - кой да ти каже'
Все пак е на 2г - сравнително младичко двигателче...
Но пък от друга страна - щом Джип се ВРЪЩАТ към VM двигател, навярно са разгледали добре параметрите на новия ДВГ и са го изпитали добре...
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Така казват... Но както се пее в онази песен 'а дали е така? - кой да ти каже'
Все пак е на 2г - сравнително младичко двигателче...
Но пък от друга страна - щом Джип се ВРЪЩАТ към VM двигател, навярно са разгледали добре параметрите на новия ДВГ и са го изпитали добре...
По-вероятната причина е, че Фиат купиха Крайслер...
На мен лично мотора ми харесва,1во- има динамика за кубатурата си 2,4 и 2,5 2-ро няма скъпо обслужване, смяна масло ,профилактика на радиатори филтри и газ.Ако мотора ви си е на ред, не е лошо да се претегнат главите.Скоро сменях глави,малко е пипкава работа понеже главите са отделно всяка една се шлайфа по размера на другата има едни плочки които са от пред и от зад ,размера на тези плочи трябва да бъде колкото на главата+гарнитурата.Ако мотора беше с цяла чугунена глава можеше да е доста добър.
На мен лично мотора ми харесва,1во- има динамика за кубатурата си 2,4 и 2,5 2-ро няма скъпо обслужване, смяна масло ,профилактика на радиатори филтри и газ.Ако мотора ви си е на ред, не е лошо да се претегнат главите.Скоро сменях глави,малко е пипкава работа понеже главите са отделно всяка една се шлайфа по размера на другата има едни плочки които са от пред и от зад ,размера на тези плочи трябва да бъде колкото на главата+гарнитурата.Ако мотора беше с цяла чугунена глава можеше да е доста добър.
Абе вие да не сте се наговорили нещо..?!!
Мисля, че Чавдар трябва да се намеси спешно, иначе рискуваме бум на покупките на стари дараци с 2,5 TD на VM в следствие на няколко от последните мнения тук и после хората да съдят форума за нанесени материални щети и трайни поражения в/у психиката им!
Мисля, че Чавдар трябва да се намеси спешно, иначе рискуваме бум на покупките на стари дараци с 2,5 TD на VM в следствие на няколко от последните мнения тук и после хората да съдят форума за нанесени материални щети и трайни поражения в/у психиката им!
Айде бе! Що не си признаеш, че те е яд, дето махна твоя? Гранд-мранд... трънки! Има-няма 200 коня! А можеше да са 900..... Бунак!
Да - големи боклуци са - моят 22 години е движил 2,5 тона жип и как така се счупи при мен - незнам!!! (с три удивителни - нали сме у фъна)
Сега какви мотори правят... ехееее - пра-унуците ми ша ги карат!
Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
До сега не съм чувал някой да е ремонтирал този двигател и да не е псувал яко. Иначе за времето си е бил изключителен двигател и върви много, просто не е милионник. И е много шибан за ремонт. Скоро изхвърлих един такъв. А в Англия го тачат много.
Айде бе! Що не си признаеш, че те е яд, дето махна твоя? Гранд-мранд... трънки! Има-няма 200 коня! А можеше да са 900..... Бунак!
Признавам си без бой! Още утре си издирвам стария джип и предлагам бартер срещу Гранда с доплащане от моя страна, а ако не ми стигнат кинтите, ще продам и малко от органите си! Да махна готов лифтнат джип с всичките му шукаритети и 5 чистак бърсак нови кални гуми, баз да знам, че под носа ми съм имал потенциални 900 коня! Веднага отивам в кухнята да си прищипя т@шаците на някое чекмедже от яд!
Признавам си без бой! Още утре си издирвам стария джип и предлагам бартер срещу Гранда с доплащане от моя страна, а ако не ми стигнат кинтите, ще продам и малко от органите си! Да махна готов лифтнат джип с всичките му шукаритети и 5 чистак бърсак нови кални гуми, баз да знам, че под носа ми съм имал потенциални 900 коня! Веднага отивам в кухнята да си прищипя т@шаците на някое чекмедже от яд!
Шсъ сетиш! Аз се чудих по Нова година какви са тия илюминации, а то новата собственичка е дрифтила по паважа и е разтоварвала на прекъсвач...
До сега не съм чувал някой да е ремонтирал този двигател и да не е псувал яко. Иначе за времето си е бил изключителен двигател и върви много, просто не е милионник. И е много шибан за ремонт. Скоро изхвърлих един такъв. А в Англия го тачат много.
Това говори за майстори, не за собственици
И аз псувам яко м$ творенията, ма под сурдинка и се боря с тях, не занимавам пациента с тях. Щот затва ми плащат!
Аз не си спомням да съм плащал на някой майстор да ми мрънка - а ти?
Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
мдаа, а моят вм направи 15г. последните 5 г при мен... единственият му кусур за мен са километрите и поддръжката преди да го придобия. имах един съсед, когато купувах колата, с такъв черок купен от предишният вносител за марката в бг. единствен собственик. колата му бе на 10 г. тогава. не беше чувал нито за този форум, нито за проблемите на този двигател... още си го кара, срещам го чат пат...
Коментар