Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VM мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: VM мотори

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Карах от чисто нова служебна Фронтера 1998г. с въпросния двигател (2.5 TDS 115h.p.)До 120 000км. я карах само аз и бях супер доволен от мотора-мощен(не като конски сили, а като въртящ момент) и икономичен-със скорост120-130км./ч на магистрала гореше 8л./100км.(без климатик).Рядко съм вдигал 140км./ч. и то за кратко време.После я подкара кой ли не, прегряха я 2-3 пъти едно лято в жегите и с двигателя беше дотук, въпреки неколкократни посещения във фирмен сервиз за смяна на глави, гарнитури и т.н.Беше започнал да се надува силно входящия в радиатора маркуч и така я продадохме накрая за малко пари.От сервиза казаха, че се бил изкривил блока чак, ама така ли е било...?Малко преди продажбата в движение изля маслото, но не я карах аз и не знам от турбината ли е било, или от друго?Прибрахме я с ласо и тогава я видях за последно
    И аз имах същата. Наистина вървеше добре за такъв архаичен двигател.
    Предполагам, че ако не се прегрее ще изкара доста. Иначе двигателя си е шумен.

    Моя беше с глави от Алфа ( 164 даже с механичните повдигачи ) Стават без проблем на Фронтерата.
    WJ 4.7 Limited
    0889 70 70 42

    Коментар


    • От: VM мотори

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Добре де, коя година е разработен тоя двигател?
      Каква литрова мощност има?
      И какъв е извода?
      Според мен не е голяма литровата мощност,а просто италианците не са го предвидили.Форсирали са малко мотора без да усилят някой части,в случая главите.По голямото налягане създава по голяма температура,затова и греят повече.Мисля че проблема не е в охлаждането.Дори и да не е напъван този двигател,сиреч много загряван,пак се стига до същия проблем след време. Ако се намали съвсем малко степента на сгъстяване,за да падне малко раб.налягане, дали нещата няма да си дойдат на място, е ще качи малко разхода,но това е някакъв вариант за по дълга експлоатация,стига да стане.Трябва да има някакво решение на този проблем все пак, просто трябва да се пробва. Скоро и аз мисля да скоча в дизелово Чероки,та ще видим какво ще стане
      Последно редактирано от иво хр; 07-01-14, 16:36.

      Коментар


      • От: VM мотори

        Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
        Според мен не е голяма литровата мощност,а просто италианците не са го предвидили.Форсирали са малко мотора без да усилят някой части,в случая главите.По голямото налягане създава по голяма температура,затова и греят повече.Мисля че проблема не е в охлаждането.Дори и да не е напъван този двигател,сиреч много загряван,пак се стига до същия проблем след време. Ако се намали съвсем малко степента на сгъстяване,за да падне малко налягането дали нещата няма да си дойдат на място, е ще качи малко разхода,но това е някакъв вариант за по дълга експлоатация,стига да стане.Трябва да има някакво решение на този проблем все пак, просто трябва да се пробва. Скоро и аз мисля да скоча в дизелово Чероки,та ще видим какво ще стане

        Хайде де. Не е голяма? Я виж аналогичните...
        А защо при Алфа нямат много ядове?
        Нали не мислиш, че налягането при такт сгъстяване е по-голямо от работното?
        Както се знае и турбо надува не оказва кой знае какво влияние върху него.
        Последно редактирано от Dany_iv; 07-01-14, 16:23.
        WJ 4.7 Limited
        0889 70 70 42

        Коментар


        • От: VM мотори

          Колега, не съм съгласен с теб, че турбината не увеличава раб. налягане на двигателя.А кое според теб увеличава мощноста при турбо моторите??? Ако махнеш турбото на този двигател няма да изкараш от него повече от 75-80к.с. при степен 21:1.Естествено че работното налягане е по голямо от това при сгъстяването,но да се намали степента на сгъстяване има само един начин,увеличаване на горивната камера,имам предвид постранството над буталото при горна мъртва точка.Като се увеличи с малко това пространство степента ще падне на 19:1 примерно, и така налягането при горенето на сместа ще падне.А колкото до Алфата,там въртящия момент е 258 Nm срещу 300Nm при Черокито.Сиреч работното налягане при Алфамотора е по малко,оттам и по малкия въртящ момент,затова няма проблеми този двигател там.Примерно:ако сместа при изгаряне при Черокито достига 80бара то при д-ла на Алфата достига 70бара.С увеличаването на горивната камера ще падне и налягането и ще се изравни с това на Алфата,това ще направи мотора по безпоблемен.Точно турбината увеличава нютонметрите до 300 при Черокито . Нядявам се да ме разбереш какво имам предвид Благодаря!
          Последно редактирано от иво хр; 07-01-14, 16:46.

          Коментар


          • От: VM мотори

            имам впечатление че в голяма степен за прегряване, освен водачите които гасят двигателя ако е загрял вместо да го оставят да работи на празен ход докато се нормализира температурата, та освен това голям проблем е радиатора в купето... той е вързан в кръга на главите, но при черока е един смешен с малък дебит /колкото кутрето ми са дебели вход/изход тръбите/ и в повечето случай при закупени коли на старо е полузапушен... от него се нарушава директно циркулацията на охлаждането на главите, но малко хора си го подменят, защото се сваля цялото табло и е дивна гадост... та ако парното ви духа хладно до топличко при добра въздушна струя - сигурно ще ви пораснат и глави. с нов радиатор и чиста охладителна система в купето грее зверски при загрят двигател, да знаете
            не бързам за никъде...
            XJ 2.5TD '98

            Коментар


            • От: VM мотори

              Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
              Според мен не е голяма литровата мощност,а просто италианците не са го предвидили.Форсирали са малко мотора без да усилят някой части,в случая главите.По голямото налягане създава по голяма температура,затова и греят повече.Мисля че проблема не е в охлаждането.Дори и да не е напъван този двигател,сиреч много загряван,пак се стига до същия проблем след време. Ако се намали съвсем малко степента на сгъстяване,за да падне малко налягането дали нещата няма да си дойдат на място, е ще качи малко разхода,но това е някакъв вариант за по дълга експлоатация,стига да стане.Трябва да има някакво решение на този проблем все пак, просто трябва да се пробва. Скоро и аз мисля да скоча в дизелово Чероки,та ще видим какво ще стане
              Колега, аналогичните набори на този мотор са по максимум 90 коня! Каквото и да правиш, няма как да промениш законите на физиката, а именно - че блока е чугунен, а главите алуминиеви (сам се сети колко и как реагират двата различни метала на една и съща температура). Отделно от това няма как да промениш сечението на охладителната система в блока и главите. т.н. и т.н. За да си сигурен в този мотор, когато купиш джипа, трябва да го отвориш и да го ревизираш целия, а в повечето случаи и да го ребилднеш, а това струва повече от колкото целия джип! Цените вече са такива, че не си струва упражнението и по замяната на двигателя с друг. Има писано много за този двигател тук - просто порови малко в раздела и почети! После ако си решил - пак си вземи Черока.

              Поздрави

              Коментар


              • От: VM мотори

                Колегата Dani казва че при Алфите този мотор работи добре.Аз затова казвам че свалянето на налягането и съответно температурата, на този двигател ще го направи същия като на Алфата по параметри.Това исках да кажа Просто търся някакво решение на този проблем,с който скоро най вероятно ще се сблъскам .Знам че Черокито е проблемно но ми харесва.

                Коментар


                • От: VM мотори

                  Като ти харесва, взимай 4000 бензин и ще си спестиш много главоболия.
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • От: VM мотори

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    ....П.П.С. Пък и май VM MOTORI e 50% на GM...
                    Ми VM вече е на 100% FIAT
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • От: VM мотори

                      Прав си....
                      Обаче пък новия двигател си е 'медалист'
                      http://www.vmmotori.com/news-flash/n...m-v6-3-0l.html
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • От: VM мотори

                        Мислех го и този вариант,но на 4l бензинов двигател трябва да му слагам газ,защото разхода в гората сигурно ще е голям.А джипа ще се ползва само в гората,и най близката газ станция е далеко.Затова съм се спрял на дизел..... А какви главоболия да имам,та това е само една кола с големи гуми (шегичка)

                        Коментар


                        • От: VM мотори

                          Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                          ...Като се увеличи с малко това пространство степента ще падне на 19:1 примерно...
                          От това най вероятно ще се превърне в недвижима вещ.

                          Коментар


                          • От: VM мотори

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            От това най вероятно ще се превърне в недвижима вещ.
                            Не му чупи хатъра на човека (гледам вече "посиня" и дава акъли в раздел "какъв джип да си купя")...

                            Коментар


                            • От: VM мотори

                              Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                              Колегата Dani казва че при Алфите този мотор работи добре.Аз затова казвам че свалянето на налягането и съответно температурата, на този двигател ще го направи същия като на Алфата по параметри..
                              Няма щото там е 125 кс.

                              Изобщо темата ВМ винаги ме е забавлявала безкрайно
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: VM мотори

                                Споко, скоро ще има още един на когото да се присмивате
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X