Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep , разход и една алтернатива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: jeep , разход и една алтернатива

    Първоначално публикуван от Leam Преглед на мнение
    Смятам, че всеки един опит в насоката е полезен, а тесногръдието и ехидното форумно поведение / типична българска черта -злобнички многознайковци плюещи набързо, на теория ..............ще спра до тук.

    Преди доста години, група вЕлики инжИнери с моливчета в нежни ръчици, така се смяха и оплюваха стремежа на един човек на име Антонов и неговите експерименти и скици в областта на автоматичните скоростни кутии, а човека сега е един от уважаваните в бранша....негови патенти има в доста от съвременните автоматици.

    П.П. Ако някой се е почувствал обиден от думите ми, проблемът си е негов.
    Съжалявам, но не се сдържах. Аман от "реалисти".

    Апелирам за толерантност и повече уважение и позитивизъм в излагането на едната и другата тези.
    Бих се обидил само за това че и аз, както и Антонов сме, инжЕнери.

    А апела за толерантност го подкрепям на 100% Наистина от къде изскочи "перпетуума"?

    Коментар


    • #62
      До: jeep , разход и една алтернатива

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      ... А апела за толерантност го подкрепям на 100% Наистина от къде изскочи "перпетуума"?
      Ето от тук:
      Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
      ... Хидролизната клетка от снимката е с макс капацитет 3литра в минута и произвеждания водороден газ би могъл да свали с около 40% сегашния ми разход , а пък вредните емисии с 80% ...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #63
        До: jeep , разход и една алтернатива

        Аз знам къде му е гаража на Владо_45. Предлагам да се съберем, всеки да донесе каквото има в мазето и кокошарника- катран, пера и каквото се сети и да го линчуваме като пълен еретик какъвто е.
        Как смее да се опитва да намали разхода на колата си, която е измислена преди повече от 20 г. и си харчи съвсем нормалните 18/100, да не говориме, че за какво пък му е да пази въздуха. По-евтино ще му е да си купи противогаз.

        Измамник с измамник, плебей и заблуден неграмотник. Ако беше вярно всичко това хората щяха да са го открили още преди 350 г. и всяка авто фирма да зареже петрола. Този човек според мен е за БАН - ване. Нагло е да пише публично за такива измислици-непремислици и да се опитва да ни задави от смях, като ни изхаби пуканките. А това дето спори и се опитва да докаже нещо на форумните светила- теоретици си е направо за най-тежкото наказание - изгаряне на клада с пламък от вода. То да му писне на човек от хора, на които им казваш "Няма да стане", а те продължават да упорстват и да се опитват да подобрят нещата и да избягат от светия петрол. Сега е момента Владо_81 да се извини публично и да смачка с валяк тези инструменти на дявола.

        Разочарован съм от вас, честно. Дори да сте прави по темата, не сте прави да реагирате по този низък начин.
        Преди пишех в Байкърз, ама не влизам там, защото основната задача на форума- да е поле за знания, помощ и градивни дискусии, се е загубила пред присмехулничество и махленско надприказане. Този форум ми харесва, защото отношението е цивилизовано и колегиално, пази се по-високо ниво. Явно става дума само за нашия раздел.
        Последно редактирано от iassen; 09-11-09, 10:09.

        Коментар


        • #64
          До: jeep , разход и една алтернатива

          Така, да оставим настрана пасивно знаещите (то по-тъпо нещо няма от пасивното знание))) , всички заядливци и песимистично настроени да си мрънкат - просто си пуснете своя анти-водород тема , става ли ?

          До всички , които ми писаха на лични , недоволни от реакцията на техните :колеги: , както и тези с желание да ме подкрепят - СИСТЕМАТА ВЕЧЕ РАБОТИ Запалих я на БМВцето , засега само на празен ход , защото подготвям потенциометър , който ще управлява подаваното напрежение според натиска на педала , както и имам малко други доработки по самата кола .

          Какво се случи точно , газа гърми наистина След няколко малки експлозийки без които няма как да мине теста на маса ,монтирахме генератора при мотора и той утихна невероятно , а отзад мога да дишам директно от гърнето Колата поработи около час в затворено помещение без дори да загрее добре , много съм доволен от първите резултати

          И за да пресека всякакви анти изказвания и тем подобни киселини ще кажа 2-3 думи за себе си - започнах този проект с идеята не толкова за експеримент, колкото за серийно вграждане . С коли се занимавам от 15 години , последните 11 изцяло професионално и имам доста опит в турбо конверсии , настройки на всякакви електронни системи произвеждани досега , както всякакви други намеси по едно ДВГ (каквото има да се чопли е изчоплено) . Та подходът ми в този експеримент е изцяло професионален , не толкова хоби, определено знам какво правя и се надявам резултатите да са на ниво
          rides:
          :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
          :arrow:2005 Yamaha YZ250
          :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
          The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

          Коментар


          • #65
            До: jeep , разход и една алтернатива

            Никой не е оспорвал, че въпросната система ще работи!
            Аз продължавам да твърдя, че няма да има никаква икономия на гориво.

            Знам, че на много от вас ви се иска да вярвате в чудеса, но както казва Борис (tramp): "Вярата в чудеса е обратно пропорционална на знанията!"
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #66
              До: jeep , разход и една алтернатива

              Извън експериметирането с гърмящи газови смеси,

              Истината за малко по-нисък разход при този мотор 4.0, ми се струва че се крие - ето тук:

              1.Качествени традиционни горива /ама наистина качествени/
              2.Технически изрядна горивна система /от -до/
              3.Култура на шофиране
              4.Липса на трафик


              Но нещо все не ми се получава в точки 1,3,4 .....

              Коментар


              • #67
                До: jeep , разход и една алтернатива

                точно тази клетка е купена от DC-Hybrids.com , струваше около 300$ и със сигурност не е най-евтината на пазара . Там са и снимките на чилийската лодка , до колегата дето толкова искаше да я види . Тя работи на 70А с 2500вата захранващ модул , казва се СуперНова и произвежда 25литра на час. В момента чакам една такава , с която ще се ОТОПЛЯВАМ докато вие набивате пари за сметки на парното

                нямах време да изчета всички глупости изписани в предните страници , както казах по-горе - отворете си своя анти-водородна тем аи готово
                И наиситна това не е нова технология , още 1996та има патентовани водороден инжектор и цяла система за задвижване изцяло на водород . За жалост създателят и бива отровен след отказ да продаде патента за няколко милиарда долара.... Почивай в мир Стен Майер, твоята идея е все още жива и рано или късно ще стане факт. Да не казвам кой спира развитието на тази технология - за петролните корпорации е ясно , но за тесногръдото мислене и бензиновите предрасъдъци няма оправдание ! Да , аз ще си направя всички коли хибриди , ДА аз ще го правя за приятели и клиенти и определено не ме е страх да плувам срещу течението
                rides:
                :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                :arrow:2005 Yamaha YZ250
                :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                Коментар


                • #68
                  До: jeep , разход и една алтернатива

                  Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                  ...монтирахме генератора при мотора и той утихна невероятно , а отзад мога да дишам директно от гърнето Колата поработи около час в затворено помещение без дори да загрее добре , много съм доволен от първите резултати

                  ....
                  Колега, а можеш ли да замериш за този час освен вода, изгорил ли си бензин и какво кол-во.
                  А каква е температурата на двигателя след този час работа?
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #69
                    До: jeep , разход и една алтернатива

                    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                    Никой не е оспорвал, че въпросната система ще работи!
                    Аз продължавам да твърдя, че няма да има никаква икономия на гориво.

                    Знам, че на много от вас ви се иска да вярвате в чудеса, но както казва Борис (tramp): "Вярата в чудеса е обратно пропорционална на знанията!"
                    А как ще реагираш ако ти кажа ,че ще намаля горивото на празен ход с 30% , а пък до към 2500об ще е намалено с 20% . нагоре ме е страх все още да го намалям , по-натам като навърти километри

                    Икономия ЩЕ има и то поне 40% , имам колеги свалили около 70% при смес 30:1....
                    rides:
                    :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                    :arrow:2005 Yamaha YZ250
                    :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                    The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                    Коментар


                    • #70
                      До: jeep , разход и една алтернатива

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      Колега, а можеш ли да замериш за този час освен вода, изгорил ли си бензин и какво кол-во.
                      А каква е температурата на двигателя след този час работа?
                      за момента не сме мерили каквото и да било , а иначе имам и ЕГТ сензор за темпа на изгорелите газове Малко време ми трябва за всички екстри , бъдете търпеливи
                      rides:
                      :arrow:1992 Jeep Cherokee XJ 4.0 HНO Limited
                      :arrow:2005 Yamaha YZ250
                      :arrow:1991 BMW 318hi Coupe
                      The Hydrogen Factory...coming in 2010 :)

                      Коментар


                      • #71
                        До: jeep , разход и една алтернатива

                        По скоро въпросът би трябвало да бъде - Колко енергия ( електро или чрез горивото) трябва за добива на водород.Ако се изравнят дименсиите, например вложена енергия в кВтч и получен водород ( като енергия, т.е. умножен по долната му топлотворна способност) в кВтч и в резултат се изчисли по известните формули кпд под 100%, всичко е ОК. Ако е по - голямо, ясно какво е.Иначе...
                        Водородна енергия
                        Водородът е третият най-разпространен елемент на Земята като най-често се намира свързан във водата (H2O) и в органични съединения. Основно се получава от въглеводороди и вода и когато бива изгарян като гориво или преобразуван в електричество, се свързва с кислород, за да образува отново вода.
                        Водород може да се получи от въглеводороди, чрез голямо количество топлина, процес познат като "ре-формиране" на водород. Понастоящем повечето водород се получава по този мед от природен газ. Чрез друг метод с използване на електрически ток също възможно разпадането на водата до съставните й компоненти : кислород и водород. Някои водорасли и бактерии, които използват слънчевата светлина като основен източник на енергия, при определени обстоятелства отделят водород. Водородът е богат не енергия и освен това, двигател, който изгаря чист водород, почти не замърсява околната среда. НАСА още от 70те години използва течен водород за извеждане на совалки и други ракети в орбита. Камерите на водородното гориво захранват електрическите системи на совалката, при което се отделя чист биологичен продукт - чиста вода, която се пие от екипажа. Може да се мисли за горивната камера като за батерия, която постоянно се зарежда чрез добавяне на гориво - тази батерия никога не пада.
                        Горивните камери са обещаваща технология като източник на топлина и електричество за сгради и електромобили. Въпреки че тези електромобили идеално биха се движили само с чист водород, в близко бъдеще е много по-вероятно те да бъдат зареждани с природен газ, метанол и дори газолин с идеята, че преобразувайки тези горива до получаването на водород ще позволи да се използва съществуващата вече инфраструктура - газ станции, тръбопроводи за природен газ.В бъдеще водородът може да стане част от електрическата мрежа като важен енергоносител. Енергоносителят складира, пренася и доставя енергия на потребителя във форма, подходяща за приложение. Възобновяемите източници на енергия, като слънцето например, не могат да произвеждат енергия непрекъснато. Слънцето не грее постоянно. Но водородът може да складира тази енергия докато стане необходима и може да бъде транспортиран там, където е нужно. Някои експерти смятат, че водородът ще формира основната енергийна инфраструктура, която ще захранва бъдещите поколения, заменяйки днешния природен газ, нефт, въглища и електрическа инфраструктура. Те предвиждат една нова водородна икономика да замени днешната енергийна икономика, въпреки че това едва ли ще се случи в обозримото бъдеще.

                        Използването на водород като гориво и преносител на енергия ще изисква подходяща инфраструктура, позволяваща безопасно и евтино транспортиране и съхранение.
                        За момента водородът се съхранява в резервоари под формата на компресиран газ или нискотемпературна течност. Контейнерите могат да бъдат транспортирани с камиони или компресираният газ може да се движи по тръбопровод на разстояние не по-голямо от 80км.


                        Производство

                        Водородът се произвежда от източници като природен газ, въглища, газолин, метанол или биомаса, посредством висока температура, също така от някои видове бактерии и водорасли чрез фотосинтеза, както и чрез използване на електричество или слънчева светлина за разпадане на молекулата на водата на кислород и водород.

                        Технологиите, притежаващи най-добрия потенциал за производство на водород, с оглед на бъдещите потребности, са четири категории:

                        Термохимични
                        В момента за производство на водород се използва паропреобразувателен процес от горива като: природен газ, метанол, въглища и дори газолин. За да бъдат използвани възобновяеми енергийни източници, газификацията или пиролизата на биомаса - органичен продукт - може да бъде използвана за синтез на горивна газ, която може да бъде трансформирана във водород.

                        Електрохимични
                        При електролизата на вода се получава водород, чрез пропускане на електрически ток през самата вода.

                        Фотоелектрохимични
                        При фотоелектрохимичният процес водород се образува при разпадане на молекулата на водата, това се получава когато потопен във водата полупроводник се осветява със слънчева светлина.

                        Фотобиологичени
                        Фотобиологичните системи принципно използват естествената фотосинтетична активност на бактерии и зелени водорасли, които синтезират водород.

                        Транспортиране и складиране
                        Използването на водород като гориво и преносител на енергия ще изисква подходяща инфраструктура, позволяваща безопасно и евтино транспортиране и съхранение.



                        Съществуващи методи за съхранение и транспортиране
                        За момента водородът се съхранява в резервоари под формата на компресиран газ или нискотемпературна течност. Контейнерите могат да бъдат транспортирани с камиони или компресираният газ може да се движи по тръбопровод на разстояние не по-голямо от 80км

                        Коментар


                        • #72
                          До: jeep , разход и една алтернатива

                          Първоначално публикуван от vlado_28 Преглед на мнение
                          А как ще реагираш ако ти кажа ,че ще намаля горивото на празен ход с 30%...
                          Сега ще кажа, че не само сега не четете какво пишат другите, а и че на времето, когато е трябвало, пак не сте чели...

                          Все пак има някакъв напредък... от 40, процентите станаха 30...
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #73
                            До: jeep , разход и една алтернатива

                            Даам, има снимки, но никъде няма нищо от голата практика. Кой колко е спестил? Това, че като вкараш избухлув газ в двигател с вътрешно горене ще работи, не е нищо ново. Ще е ново, ако при производството на този gas и ползването му се пести 30%-40% /или там колкото бяха че се обърках вече/ Снимки на 2 тръбички влизащи в стар Detroit Diesel мога да ти направя и аз. Като публикуват дневника на лодката с изминати мили, RPM на мооторите по дати и часове и изгореното гориво преди и след инсталацията, тогава снимките ще имат някаква стойност. Бордовия дневник е официален долкумент и е незаконно да се преправя. Е за това ги няма данните. Иначе обещания колкото искаш. Готина технология, правят пари хората, по $300.00, по $300.00...

                            Ааа и побличнo се ИЗВИНЯВАМ, не си измисляш, има снимки на чилийска лодка с тръбички около моторите. Поне за това не си измисляш. Дай сега да видим икономиите.
                            Последно редактирано от NIKSD; 09-11-09, 16:57.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #74
                              До: jeep , разход и една алтернатива

                              Айде де!
                              Какво се оказва накрая:
                              Това цялата физика, термодинамика и циклите на Карно в коша!?
                              То не са проценти 20,40,80,30 и т.н., можеш ли сметна процент? /защото според мен 90% от нацията ни не може/
                              Боравенето с някаква терминология без да я разбираш, мислиш ли, че така ще блеснеш?!
                              "Аз съм писател, а не читател" /и Джоджо ти го казва малко по-нежно/
                              Първо "браунгаз", после водород, че то има двигатели на водород, метан и пропан-бутан - проектирани като такива, а също и пригодени .
                              Кой ги отрича?! Водорода е най-калоричното гориво.

                              Газ 25 л/ч - за твое сведение горивата се смятат на килограм, искаш да заблудиш някого, като сравнява с 25л пропан или метан, ама те са при различно налягане, а това за което говориш е колкото една пръдня, освен ако не е ядрена.

                              Реклама!!
                              Каква привилегия, ше се прави за приятели, ама не е пропуснато и за клиенти!
                              Добре, регистрирай си разработката, ако изобщо има нещо твое, и излез на пазара с технически данни, но по нормалния начин.


                              А тук се оплаква и аплодира "нероден Петко"!

                              P.S. Май трябва да възстановите първият ми пост по темата.
                              Съжалявам за по-острият тон, но науката си е наука, ако не я разбираш не я принизявай до собственото си ниво!

                              Коментар


                              • #75
                                До: jeep , разход и една алтернатива

                                Първоначално публикуван от Palazov Преглед на мнение
                                Айде де!
                                Какво се оказва накрая:
                                Това цялата физика, термодинамика и циклите на Карно в коша!?
                                То не са проценти 20,40,80,30 и т.н., можеш ли сметна процент? /защото според мен 90% от нацията ни не може/
                                Боравенето с някаква терминология без да я разбираш, мислиш ли, че така ще блеснеш?!
                                "Аз съм писател, а не читател" /и Джоджо ти го казва малко по-нежно/
                                Първо "браунгаз", после водород, че то има двигатели на водород, метан и пропан-бутан - проектирани като такива, а също и пригодени .
                                Кой ги отрича?! Водорода е най-калоричното гориво.

                                Газ 25 л/ч - за твое сведение горивата се смятат на килограм, искаш да заблудиш някого, като сравнява с 25л пропан или метан, ама те са при различно налягане, а това за което говориш е колкото една пръдня, освен ако не е ядрена.

                                Реклама!!
                                Каква привилегия, ше се прави за приятели, ама не е пропуснато и за клиенти!
                                Добре, регистрирай си разработката, ако изобщо има нещо твое, и излез на пазара с технически данни, но по нормалния начин.


                                А тук се оплаква и аплодира "нероден Петко"!

                                P.S. Май трябва да възстановите първият ми пост по темата.
                                Съжалявам за по-острият тон, но науката си е наука, ако не я разбираш не я принизявай до собственото си ниво!
                                От този пост става ясно само, че според Вас има прекалено много неверни твърдения в изказванията на автора. Чудесно. Би било още по-чудесно ако се изкажете за действителното състояние на нещата, за да сме осведомени, тези 90% от нацията, на които терминологията ни е чужда.

                                Вече знам как ще приключи тази дискусия!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X