Обява

Свий
Няма добавени обяви.

jeep , разход и една алтернатива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: jeep , разход и една алтернатива

    И Максим не пада по-долу...

    Коментар


    • От: jeep , разход и една алтернатива

      Подобна "панацея" ми предложиха за дизел..?!!! Подавал се пропан-бутан във въздуха (след турбината) и мощността скачала с до 40%, като разхода "не мърдал"...?!!! На който му се чете:http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113189&page=1 - пост №20

      Коментар


      • От: jeep , разход и една алтернатива

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Не си абсолютно прав. Има и ярко комерсиални изобретатели - сещам се за Едисон.
        Да, тя лакомията подвежда Повод за горния ми пост е едно чудо на техниката което видях в кварталния маг. за ел. материали - устройство с големината на мишка за комп. което сложено до елекртоуреда намаля консумацията на ел. енергия до 40% ?!? Трагикомичното в случая беше възрастна двойка която беше запотила фарове от четене на бомбастичния ефект който уреда имаше, и то само на цена от 25лв.
        Grand Cherokee ZJ V8 0887493336
        Желязото се кове докато ...се закове...

        Коментар


        • От: jeep , разход и една алтернатива

          Много интересна тема. От дълги години съм се чудел откъде се намират клиенти за WS Teleshop, телепазар и всякакви откровено измамнически предавания по телевизията. Как човек може да си представи, че всяка чудодейна технология може да бъде придобита само и единствено от фирма, която плаща за 20 минутно промиване на мозък по телевизия или от апокрифно разпространяващ се интернет магазин. Писна ми да чета и за енергийната мафия - не че не съществува, но и се приписват всевъзможни злини. Изкарава се нергийната мафия по-мощна от правителствата на ЕС, САЩ, Канада, Япония, Индия и Китай взети заедно. Нито едно правителство няма изгода да налива съществена част от принадената стойност, произвеждана от местната икономика в чужди икономики. Това правило важи при робовладелски строй, феодализъм, социализъм, комунизъм, пазарна икономика, а вероятно и при икономиката на извънземните. Като влеза в такива спорове по-отворените стигат до това, че правителствата имат изгода от облагането на минералните горива, но това са абсолютни глупости - правителствата имат пълната възможност да облагат каквото си поискат. Електрически автомобил може да бъде облаган с всякакви такси, които не са зависими от горивото - изминат километър, изтъркани гуми, навлизане в зони и въобще всякаква глупост, която може да се измисли.

          Да видим кои биха спечелили при срутването на петролната мафия и кои биха загубили:

          Печеливши:
          1. Енергийните дружества, произвеждащи електроенергия.
          2. Автомобилните производители - тотална подмяна на автопарка.
          3. Краините потребители - вероятно минимално, но ще спечелят.
          4. Правителствата на държавите, вносители на течни горива. По странно стечение на обстоятелствата те ще са най-печеливши, най-малкото защото там са съсредоточени дружествата от т. 1 и т. 2.
          5. Любимците на теориите за конспирация - евреите - техните врагове ще бъдат рязко обезкървени. :-)

          Губещи:
          1. Правителствата на държавите, износители на течни горива.
          2. Дружествата, занимаващи се с добив на суровини и последващата преработка, дистрибуция и търговия с минерални горива.

          Както и да ги слагаме на кантара печелившите биха били повече, с повече власт и възможности за влияние.

          Коментар


          • От: jeep , разход и една алтернатива

            Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
            Подобна "панацея" ми предложиха за дизел..?!!! Подавал се пропан-бутан във въздуха (след турбината) и мощността скачала с до 40%, като разхода "не мърдал"...?!!! На който му се чете:http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113189&page=1 - пост №20
            За газодизела е писано доста във форума (търси газодизел). Ако се направи правилно си е икономически обосновано, а за еко и мощност вече можем да говорим по-спокойно . Това е, което направих преди време аз, на старата ми тойота.
            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

            Коментар


            • От: jeep , разход и една алтернатива

              Данчо, в съседния гараж монтират такива перпетум-мобиле-та. Ако искаш ела, ще те заведа. И без това им носиш паста от има-няма година Но дали ще има отражение върху двигателя - не вярвам.

              Коментар


              • От: jeep , разход и една алтернатива

                Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                Данчо, в съседния гараж монтират такива перпетум-мобиле-та. Ако искаш ела, ще те заведа. И без това им носиш паста от има-няма година Но дали ще има отражение върху двигателя - не вярвам.
                Дето викаш им нося паста... Е ако това което правеха работеше, сигурно щяха да ми го предложат. Но няма лошо да кажеш кой е гаража да ги видя
                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                Коментар


                • От: jeep , разход и една алтернатива

                  На Топола над барчето в първия блок. Уж елкон, ама само ГАРАЖ пише

                  Коментар


                  • От: jeep , разход и една алтернатива

                    не разбирам защо все се обръща на "перпетуум мобиле" темата... Твърдението на хората е, че дава икономия 20-30-40% т.е. колата пак си работи на бензин или дизел, но добавеният ННО (Браунов) газ подобрява изгарянето и увеличава мощността...
                    Не е вярно, че не се предлагат готови системи - дори в покрайнините на София има фирма, която предлага монтаж и обещава връщане на парите, ако клиента не е доволен... Не съм ходил на място, но си имат сайт със снимки и т.н. Монтират руски системи - има и снимки на различни коли... Има устройство (модулатор), което регулира тока и съответно количеството генериран газ според оборотите на двигателя и т.н. На мен ми предложиха пълна с-ма за Хюндая (V6 188кс) за 1500лв...
                    От това, което прочетох из интернет обаче, има странични ефекти - електрокорозия на електродите (направени от неръждавейка), вкарване на сода бикарбонат в двигателя, ускорено износване на алтернатора и др...

                    Логиката "защо производителите не са го внедрили досега" е меко казано глупава - то и серийно предлаганите автомобили работещи с метан или LPG се броят на пръсти (2-3 модификации на Фолксваген и Дачия)...
                    Производителите на автомобили са инертни "динозаври" и дори LED светлини почти не монтират или искат огромни пари за тях при положение, че са доказано по-ефективни и дълговечни... Или може би и LED светлините ще обявите за измама и "перпетуум мобиле"... Ама тях вече ги ползвам от 3-4 години вкъщи и виждам с очите си как от 120 вата свалих консумацията на 20 вата, а дори е по-светло...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • От: jeep , разход и една алтернатива

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      не разбирам защо все се обръща на "перпетуум мобиле" темата... дава икономия 20-30-40% т.е. колата пак си работи на бензин или дизел, но добавеният ННО (Браунов) газ подобрява изгарянето ...
                      Обяснявам защо:
                      изгарянето в съвременен двигател (чети: след 1955г) е много близко до 100% и няма какво да му подобриш толкова, че да ти донесе и 1%, а камо ли 20-30-40%. Ако имаш изгаряне под 95%, имаш и димна завеса зад колата - повечето хора я забелязват и планират съответния ремонт или замяна още преди разходът катастрофално да се увеличи. Къде са загубите в един ДВГ отдавна се знае и те отдавна не са в изгарянето.

                      Производителите на автомобили си имат своите тежки грехове, но примерите са ти не особено коректни. Пазарът за автомобили на LPG/CNG е твърде скромен за мащабите, в които се произвеждат днес автомобили, а по ред причини точно този пазар (най-бедните купувачи) не търпи оскъпявания (което непременно става, когато се въвеждат нови технологии). С диодите бедата е там, че са доказано по-дълговечни, но не и В АВТОМОБИЛИТЕ. Проблемите им с вибрациите и топлината в автомобилния транспорт тепърва се решават. Рекламациите от тях са много и някак това се отразява и на цената им, и на склонността на инженерите да ги поставят в нещо, което ще се произведе в милиони бройки и не искаш да го виждаш обратно преди края на гаранционния срок. Диодите си имат своите трудности на растежа даже и в домашното осветление, но това сме го обсъждали в други теми.

                      Коментар


                      • От: jeep , разход и една алтернатива

                        бедни купувачи... друг път - въпросните автомобили с LPG са насочени към куриерски и транспортни фирми, таксиметрови услуги... и въобще не са за частни лица...
                        Пък за светодиодите явно ти е доста стара информацията (Проблемите им с вибрациите и топлината) - но е нормално да не знаеш, там нещата се развиват не за година, а с месеци... Ефективността на най-новите серийни диоди е 160-180 лумена/ват, а допреди 6 месеца най-добрите бяха 100-ина лумена/ват...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • От: jeep , разход и една алтернатива

                          Казах бедни, но това значи все пак относително бедни. Такива, на които горивото им е съществен разход спрямо поддръжка, лихви и амортизация. Такива, при които колата изгаря във вид на гориво своята си цена за 100000км или по-малко. Такива, на които транспортът изобщо е значим разход. Същия този пазар има и особени изисквания към покритието и надеждността на инфраструктурата, която доставя гориво. Газстанциите не навсякъде по света са същата навалица като тук, метанът и сега ми е повод за замисляне откъде да мина, а покрай украинската газова криза софийските таксита станаха смешни. Още по-смешни щяха да станат, ако кризата беше продължила 3 месеца.

                          А за диодите, че ми била стара информацията - не е чак толкова стара, поне спрямо проектния цикъл на един автомобил. След като една технология се развива с месеци, всеки нормален потребител на подобни технологии е склонен да изчака, вместо да се обвързва с безнадеждно остарял вариант (той ще е такъв в края на проектирането). И не, нито топлочувствителността са им оправили, нито от вибрациите, нито дупката в спектъра около зеления цвят на белите диоди. Само обещават (а трите задачи са реално сложни). И да има технологичен пробив по някоя от първите две точки, никой няма да го сложи на кола от класа на VW Голф, преди решението да се е доказало 3-4 години на коли от класа на VW Фаетон примерно. Защото никой не може за половин година да удвои капацитета на сервизната си база.

                          Коментар


                          • От: jeep , разход и една алтернатива

                            Преди малко говорих с познат инженер в една от фирмите-производители на газови инжекциони - имали са поръчка да направят ННО-система за камиони за Турция, но не се получили нещата и се отказали... Но за съжаление нямахме време да навлизаме в детайли...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • От: jeep , разход и една алтернатива

                              Всичките истории за HHO така звучат - за малко да стане, почти тръгна, един приятел го прави, гледах го на клипче и работи... или в краен случай - стана супер ама няма да го дам за измерване.

                              Коментар


                              • От: jeep , разход и една алтернатива

                                ННО=H2O ? Или?
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X